תחזית יומית – יום ראשון – 14 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון   14/3

ירח  בטלה 60 סטורן ומרס

שמש במזל דגים צמידות ונוס (יציאה)

מרקורי במזל דלי

ונוס במזל דגים צמידות נפטון (יציאה)

מרס במזל תאומים  120 סטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

הירח עובר למזל טלה האסרטיבי, ויוצר זויות פרקטיות עם סטורן הנוקשה ומרס שליט הטלה, ומאותת בגדול: זהו יום מצוין לשיתופי פעולה בכל התחומים. קדימה.

השמש לעומת זאת מגיחה ויוצאת סופית מתוך הצמידות עם כוכב נפטון שהשפיע כל כך על כולנו בשבוע שעבר באופן רגשני כל כך, וגם ונוס הרגשית יוצאת לאיטה מתוך הצמידות עם נפטון, ומחרתיים גם נפסיק לחוש את כל קשת הרגשות שהיא מביאה איתה, ונחזור למצב יציב ומאוזן, יחסית.

מרקורי כוכב התקשורת נמצא ממש בסוף מזל דלי וממש מתדפק על דלת מזל דגים, כשמחר יעבור לשם באופן סופי, אם כי כבר היום אפשר לחוש בו וברגישות הגבוהה שהוא מביא איתו.

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל תאומים, ולהביא איתו סופר אקשן חברתי מהיר למדי, ובעיקר אינטנסיבי, אלמנט שאנחנו יכולים לראות כעת טוב כל כך דווקא ברשתות החברתיות.

מעברו של מרקורי כעת למזל דגים בהחלט מביא איתו שינוי מסויים: בעוד כל המזלות שנמצאים כעת במזל דגים ממשיכים קדימה, כמו השמש למשל שעוברת בסוף השבוע למזל טלה ואחריה תעבור ונוס, דווקא מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דגים הרגשני, ומשנה את התקשורת שלנו לגמרי.

מה הדרך הטובה ביותר להבין את המיקום הזה של מרקורי במזל דגים, ואיך להתייחס אליו ואל התקשורת שלנו כשהוא נמצא שם?

 

על כך – בסרטון הבא.

 

 

 

ואי אפשר כמובן בלי התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 14 למרץ 21

@

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה למזלות?

ראשון 14/3

טלה

השבוע נפתח כשהירח שוהה במזל טלה, ואין כמו המיקום הזה לפתוח את השבוע ברגל ימין. זהו זמן מצוין להחלטות משמעותיות, ובעקבותיהן – לפגישות חשובות מכל הסוגים: לקבל החלטות – ולממש.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה לצאת מהצמידות עם נפטון הרגשני, אבל המעורבות הרגשית הגבוהה עדיין בסביבה. הירח שבמזל טלה ממליץ לעשות היום קצת פחות, לנוח קצת יותר, ולהתבונן יותר מאפשר לפעול.

תאומים

הצד החברתי שלכם מודגש במיוחד בתחילת השבוע, תאומימים, ואפשר בהחלט לנצל אותו בחכמה. זהו זמן מצוין לעשות מהלך במוסדות וארגונים שאתם שייכים אליהם, אם ביזמה חדשה ואם בקידום אישי, ולמצוא שיתופי פעולה הולמים שיעזרו לקדם רעיון ועשייה אישית. אל תדחו.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה בבית הקריירה שלכם, והופך את תחילת השבוע הזה לאמביציוזית במיוחד, סרטנונים. זמן לחשוב טוב במהלך הסופ'ש מה תרצו לעשות, ובראשון – קופצים למים עם תכניות לפעולה.

אריה

הירח שוהה לו במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, אריות, ופותח את השבוע הזה באופן אנרגטי במיוחד. כעת הזמן להתחלות מעניינות ויזמו אקטיביות במיוחד, גם לטווח ארוך. בערב – שיחות בשנים.

בתולה

על פניו זה נראה כמו יום שבו כדאי לפעול בזהירות, בתולות, ולא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא. אתם זקוקים עכשיו לקו מנחה מדויק, ובעיקר לגישה זהירה ומאופקת. הזהרו בכבישים ובדרכים.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה להתרחק בהדרגה מהצמידות עם נפטון המטשטש ומערפל, אך עדיין חשוב לפעול בזהירות מכסימלית בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים. אל תבזבזו כסף על מה שלא נחוץ לכם.

עקרב

מקבץ הכוכבים במזל דגים עדיין הופך את העקרב שלנו לרומנטי במיוחד, והרגשות לא ממש מאופקים עכשיו. זהו זמן שבו כדאי להתמקד בצורך שלכם בביטוי אישי. יום מצוין לגישה יצירתית כדרך לפתור בעיות.

קשת

הירח פותח את השבוע בבית הרומנטיקה שלכם, אלמנט שהופך את הקשת שלנו לריגושי במיוחד. זהו זמן טוב לאפשר לאהבה להכנס לחייכם ברגל ימין, היום ומחר, ו…לפתוח את הלב.

גדי

נושאי בית ומשפחה עשויים לדרוש תשומת לב מיוחדת כעת, גדיים. זהו זמן שבו חשוב וכדאי לפעול בהקשבה מיוחדת לשאר בני המשפחה ולא להתעקש על הדרך שלכם, אלא להתמקד דווקא בתחושת הביחד.

דלי

תקשורת – זו מלת המפתח שפותחת את השבוע מבחינתכם, דליים. תקשורת בין אדם לחברו, תקשורת מקצועית או תקשורת זוגיות – זה הזמן לאפשר למלים לפעול אתכם ועבורכם, דליים, ולא להשאיר דברים בבטן.

דגים

נושאי חומר וכספים על הפרק, דגיגים. זהו זמן להתמקד בעיקר בכל מה שקשור לנעשה בחשבון הבנק שלכם, ולפתוח שבוע חיובי בגישה המעשית ובנושאי כספים. עובדות, דגיגים, הן האישו עכשיו. זמן לסגור אוברדראפט אם אפשר.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן