תחזית יומית ובלוג – יום רביעי – 10 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 10/3

ירח  בדלי 90  אורנוס

שמש במזל דגים צמידות נפטון (מדויק!)

מרקורי במזל דלי

ונוס במזל דגים צמידות נפטון (כניסה)

מרס במזל תאומים  120 פלוטו וסטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה היום במזל דלי, והטאץ' החברתי שלו אמור להיות מודגש למדי, אבל מי בכלל מחפש טאץ' חברתי כשנפטון משתלט על כל דבר בסביבה? אוף…

כן, אחרי כל ההכנות היום נצמדת השמש באופן סופי ומדויק לכוכב נפטון המטשטש ומערפל, והופכת את היום לרגשי, ואפילו לרגשני מאוד.

המעורבות הרגשית הזו הופכת את היום לדינמי מאוד, עם שינויים מהירים במצב הרוח, כולל קושי מסויים להתמודד עם הצד המעשי של החיים באופן ממוקד ללא הסחות דעת, אפים ודאונים, וקושי להתמקד בכאן ובעכשיו.

במקביל, מתקרבת מאוד גם ונוס הרגשית לנפטון – שהוא בעצם אוקטבה רגשית גבוהה שלה עצמה – ומקשה גם על מערכות היחסים הזוגיות והשותפויות שלנו. זהו מיקום לא פשוט שמדגיש בעיקר את הצורך שלנו לנסות ולשים את הרגש בצד כשאנחנו עוסקים בהחלטות בעובדות או בכספים, אבל פקינג שיט… זה קשה.

אני למשל יושב כבר שעה על ההורוסקופ הזה. מה כבר ביקשתי? לכתוב קצת על נפטון? אבל הוא, כאילו להכעיס, מזכיר לי כל הזמן שטויות שצריך לעשות, תשלומי חשבונות, טלפונים שממש לא חיוניים… והנה עוד קפה. נפטון או לא נפטון – העינים ממשיכות להדביק לעצמן את הריסים פנימה. כמה קפה יכול בן אדם לשתות ביום אחד?

נפטון בשטח – ויש בהחלט סיבות למתח. הכוכב הזה יכול להיות ממש קטלני, בעיקר כי לא רואים ממש את ההשפעה שלו: הוא מתגנב אליך בפינות כזה ואז.. שלאק! יורד המסך הזה על העינים, על הזכרון, ועל הצורך לעשות מה שחשוב באמת… ומה חשוב באמת עם פיהוק בגודל של צלחת?

שבוע שלם ניסיתי להתחנף למרס שעבר למזל תאומים, והעביר לכולנו הילוך. מה לא כתבתי עליו: הוא בטריה מהלכת, שהוא מנוע טורבו שיכול להעיר כל דבר שזז, שהוא יוצר מלים בקצב שקצרנית בבית המשפט לא מסוגלת לייצר… אבל שנפטון הגיע לסביבה, הוא הסתובב, פלט איזה תירוץ, ונעלם. זה פשוט לא הוגן… מרססססססס!

שויין. דבר ללמפה.

נפטון הוא גם כוכב הפנטזיה והאילוזיה. הוא הכוכב שאחראי על ייפוי המציאות. ציור, אמנות, קולנוע, מוסיקה… כמעט כל אלה קשורים ישירות או בעקיפין לנפטון שלנו.

אנשים נפטון הם שחקנים שיודעים להזדהות עם התפקיד, או נוכלים שעושים בדיוק את אותו הדבר רק באופן יותר רווחי, ואלה שלא מצליחים לפעמים פונים לסמים, או לאלכוהול, כדי שמשהו יחזיק את המציאות הרופסת מתחת לרגליהם. לא קל הנפטון הזה..

היום עובר, ואני ממשיך לכתוב, לחצוב את המלים הזה, אבל כל דבר גונב אותי הצידה. מצד שני, בגדול הבנתם את הרעיון, נכון? נפטון הוא פשוט.. פשוט.. אופס! פה צריך להזהר. לא משמיצים חבר ותיק. אולי תיכף אעשה את הסרטון עליו שאת התמונה שלו כבר הכנתי, ואז יהיה לי יותר קל..

הנה כאן.

@

 

 

@

ואיך נראית מפת האהבה בשמים השבוע?

 

 

 

@ ולתחזית השבועית הרגילה 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 7 למרץ 21

 

 

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

 

רביעי 10/3

טלה

חברים, מכרים ידידים וקרובים – היום הזה כדאי לחזק את הקשרים איתם, בעיקר עם אלה שמזמן לא שמעתם מהם. המעגלים החברתיים שלכם זקוקים לחיזוק. זמן טוב למסע קניות גדול לבית למשפחה ולעצמכם.

שור

הצד האמביציוזי שלכם מודגש היום, ואחרי שמרס יצא מהמזל שלכם אפשר להתנהל כבר באופן מדויק ורגוע יחסית. כעת הזמן לקבוע עובדות בשטח עם הטאץ' היצירתי של ונוס שליטת המזל שלכם ששוהה במזל דגים.

תאומים

כוכב מרס מתחיל להשפיע עליכם סוף סוף כשהוא מביא איתו הרבה אנרגיה חדשה עוצמה ויצירתיות לתכניות שלכם. הגיע הזמן להעביר הילוך, ולהתחיל לממש את הרעיונות שלכם מהשבועיים האחרונים, תאומימים.

סרטן

זהו יום שבו חשוב להתנהל באופן זהיר במיוחד, סרטנונים. הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל דלי והסרטנון שלנו עלול לקבל עכשיו החלטות אימפולסיביות ופזיזות ללא שיקול דעת אמיתי. חשוב במיוחד כעת לא לבזבז כספים שלא לצורך, סרטנונים.

אריה

על פניו זה היום הקשה של השבוע, אריות: השמש שליטת המזל שלכם צמודה לנפטון הרגשי באופן מדויק, והאפקט שנפטון מביא איתו הוא ערפול ובלבול. זהו זמן לפעול בזהירות, להצמד לעובדות, ולייצב את השורות.

בתולה

צמידות מדויקת בין השמש לנפטון במזל דים שממול מצריכה הרבה סבלנות וסובלנות במערכות היחסים שלכם, ובנושא הזוגיות. זמן להקשיב יותר לפרטנרים שלכם, להזהר משיפוט מיותר, ואם אתם יוצאים לדייט – להזהר מאשליות ופנטזיות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל דגים הרגשני, ועלולה לגרום למאזנאי השקול לאבד את הראש בגלל מעורבות רגשית גבוהה מדי, כשהיא מתקרבת לצמידות עם נפטון. אולי משום כך כדאי החלטות משמעותיות לדחות לשבוע הבא, אם אפשר.

עקרב

מיקומן של השמש וונוס בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם עשוי להפוך את העקרב שלנו לרומנטי במיוחד, וליצירתי כשזה נוגע לפתרון בעיות שמציקות שלו. תנו מקום לאהבה, אבל במקביל – רגלים על הקרקע..

קשת

מקבץ הכוכבים במזל דגים שם דגש מיוחד כעת על היחסים בבית ובמשפחה, קשתים. השקיעו בהם קצת יותר. במקביל, מרס בבית הזוגיות והיחסים עלול להביא איתו כמה דרמות ואי שקט: זמן להיות חכם, במקום להיות צודק..

גדי

מקבץ הכוכבים הגדול בבית החומר והכספים שלכם שם את הדגש עכשיו על הנעשה בחשבון הבנק: כדאי לפעול בחכמה, ולארגן מחדש את סדרי העדיפויות שלכם. צמידות שמש ונפטון בבית התקשורת שלכם עלולה לגרום לבלבול. זהירות.

 

דלי

זהו יום שבו שבו שוהה הירח במזל שלכם ביחד עם מרקורי סטורן ויופיטר, אלמנט שהופך את היום הזה לאסרטיבי במיוחד. פגישות חשובות, שיחות משמעותיות ויזמות חדשות – זה בדיוק הזמן לכל אלה, דליים.

דגים

זהו יום משמעותי מבחינתכם, שבו השמש נצמדת באופן מדויק לנפטון שליט המזל שלכם. כעת חשוב להיות מרוכזים ולהמנע משגיאות בשיפוט ובעשייה שכל שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו היום. התייעצו עם אחרים או דחו החלטות לאמצע השבוע הבא.

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן