תחזית יומית – יום שני – 5 לאפריל 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  5/4

ירח בגדי צמידות פלוטו 90  מרקורי  60 נפטון

שמש במזל טלה צמידות ונוס (כניסה)

מרקורי במזל טלה

ונוס במזל טלה 60 סטורן ומרס

מרס במזל תאומים  120 סטורן ויופיטר 90 נפטון (כניסה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה היום במזל גדי ונצמד לכוכב פלוטו היצרי – זו בעצם הצמידות המשמעותית ביותר של היום הזה. החיבור של שני ההצמיכוכבים האלה לכמה שעות בהחלט מביא איתו תחושות של דרמה ועוצמה מצד אחד, אבל גם כובד מסויים ולפעמים גם צורך להניע מהלך שמגיע מבפנים, מהקישקעס.

הצמידות הזו בולטת על רגע שני האירועים הבולטים של היום הזה: מפגש נציגי המפלגות עם הנשיא, ושלב ההוכחות במשפטו של נתניהו: אחרי הכל, יותר דרמטי וגורלי מהצמידות הזו בין הירח לפלוטו, אין כמעט באסטרולוגיה.

אבל הצמידות הזו יכולה גם להתאים לכל אחד מאיתנו שחושב על שינוי כזה או אחר, ויכולת להניע מהלך דרמטי הקשור להתחדשות אישית בנושא רגשי, מקצועי או חברתי: זה בדיוק הזמן לתת לאתגר שבתוכנו פורמט מדויק וקונספט ברור, ולחשוב איך באמת הולכים לממש אותו במציאות.

צמידות נוספת מלווה את השבוע הזה וגם את היום: זו הצמידות בין השמש לוונוס, שתי פלנטות נשיות שהופכות להיות עוד מהשבוע שער שתי חברות הכיטובות, ודבוקות לתחת האחת של השניה לאורך כל השבוע.

בגדול זו צמידות נעימה למדי, וכשאנחנו מצליחים לצאת קצת מתוך הבלגן ואי הודאות שמקיפים את כולנו ולהתמקד באי הזעיר והפרטי שלנו, אנחנו בהחלט יכולים למצוא שם כמה רגעים מתוקים ואפילו נעימים למדי, מה גם שמזג האוויר בעצמו תורם לא מעט..

ימים מעניינים של נדנדה רגשית קיצונית מעלה מטה עוברים על כולנו. לקראת סוף השבוע הנדנדה אף תעצים יותר, ותחדד את הקיצוניות הרגשית שכולנו חווים, אך בשבוע הבא הכל כבר יתחיל להתמתן, ולנסות וליהנות קצת מהאביב הזה.

בשאיפה..

ובינתיים, הצמידות הזו מכבידה עלינו

 

@

 

 

כוכבים לאוהבים: תחזית האהבה של השבוע

 

@

 

והנה גם התחזית השבועית שלי בוידיאו

 

 

 

@

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים סדנה שמבוססת על מפות הלידה של המשתתפות וטכניקות חדשניות ועוצמתיות שעוזרות להן לממש את הפוטנציאל האישי, רגשית מקצועית וחברתית, ובגדול. אין סדנה כזו כיום בשום מקום. קראו את מה שמשתתפות הסדנה כותבות.

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו – סדנה שבה נפגוש לעומק את מפת הלידה של כל אחת מהמשתתפות, נבין את שפת המפה, ננתח אותה ונסיק מסקנות לגבי התקופה הקרובה, ונסביר איך אפשר לתרגם אותה לעשייה מדויקת וחכמה בשנה הקרובה.

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני  5/4

טלה

קריירה ודרייב – זה הזמן להתמקד בשני הנושאים האלה, טלאים. השמש ונוס ומרקורי במזל שלכם מאותתים שהגיע הזמן לרוץ קדימה, והירח שבבית הקריירה שלכם – גם מתווה את הכיוון: כל שנשאר הוא להזיז דברים, ובעיקר את עצמכם. קדימה.

שור

הירח ששוהה במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה הופך אתכם לנינוחים יותר, שוורים. זהו זמן טוב לראות את כל התמונה, ורק אז – להגדיר לעצמכם מטרות לתקופה הקרובה. המטרה האמיתית של התקופה הזו – הרחבת אופקים ואזורי פעולה, שוורים. זמן לגדול.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל טלה השייך ליסוד האש, ולאט לאט חוזרת אליכם האנרגיה הטובה ליזמה ועשייה, ואפילו קצת יותר.. הגיע הזמן להתלהב מחדש, ולחשוב על שיתופי פעולה נאים כדי לממש את התכניות שלכם.

סרטן

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, סרטנונים, כשהירח שליט המזל שלכם נמצא מול בית הזוגיות והיחסים. אולם צמידות בין הירח לבין פלוטו היצרי עלולה לגרום לריבים ועימותים עם סמכויות, או אנשים עם אגו מפותח. נסו לחפש את המכנה המשותף, ולא המפריד.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה להיות צמודה לונוס הרגשית, אלמנט שבהחלט מעדן את האריות שלנו, והופך אותם רכים ועדינים יותר. אהבה.. מלה שנראית עכשיו קרובה מתמיד, אומרת ונוס. הירח הגדיי מדגיש היום את הצד המקצועי: זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם

בתולה

הירח הגדיי מדגיש את הצורך שלכם היום בביטוי אישי, ועשיית הדברים בדרך ובסגנון שלכם. מרקורי שליט המזל שלכם במזל טלה הפזיז עדיין לא יוצר זויות עם כוכבים אחרים. פעלו בזהירות, ואל תקחו סיכונים.

מאזניים

נושאי בית ומשפחה דורשים כעת תשומת לב מיוחדת, מאזנאים. זהו זמן טוב לשדרג את התקשורת המשפחתית אחרי החג, ולהשקיע קצת יותר חום ואהבה במלים שלכם. זויות פרקטיות שיוצרת ונוס עם סטורן ומרס מאפשרות שיתופי פעולה נאים, בכמה וכמה תחומים. אל תפעלו לבד.

עקרב

התקשורת שלכם מודגשת ליום תקשורתי נוסף, עקרבים. כעת הזמן לדבר לשתף ולחלוק, ולא להשאיר דברים בבטן. זמן מצוין לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, ולדבר על הכל, עקרבים.

קשת

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר פרקטיים של השבוע, קשתים. הירח שוהה לו בבית הכספים שלכם ומדגיש את הצורך מבט ממוקד בנעשה בחשבון הבנק שלכם, ובכל מה שקשור לכספים בכלל. זמן להיערך מחדש כלכלית, ולבנות סדר עדיפויות חדש להוצאת כספים, קשתים.

גדי

גם היום שוהה לו הירח במזל שלכם, עוזר לכם לסגור מעגלים שפתחתם אתמול ותהליכים שהתחלתם. מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה מכריח אתכם לשנות סדרי עדיפויות, ולהעמיד בית ומשפחה באחד המקומות הראשונים אם לא הראשון שבהם.

דלי

נראה שגם היום הזה אתם לא ממש במיטבכם. דליים: הירח שוהה במזל גדי והצורך הוא עדיין להתכנס, לטעון שוב מצברים, ולאפשר לאנרגיה שלכם ולכם עצמכם לשוב בהדרגה למרכז העניינים ממחר. עוד קצת סבלנות.

דגים

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, דגיגים: מיקומו של הירח שם את הדגש על היכולת שלכם לצאת קצת מעצמכם, ולהתיידד מחדש עם העולם. כעת הזמן להיכרויות מעניינות, ולהרחבת המעגלים החברתיים שלכם. שעות הערב יתאימו ליציאה עם חברים קרובים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן