תחזית יומית – חמישי 19/5

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 19/5

ירח בגדי 90 ונוס  120 אורנוס

שמש במזל שור 60 מרס ונפטון

מרקורי במזל תאומים בהילוך אחורי 60 יופיטר 

ונוס במזל טלה צמידות כירון

מרס במזל דגים 60 שמש ופלוטו צמידות נפטון (מדויק!)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה 60 פלוטו

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

 

הצמידות בין כוכב מרס האסרטיבי לבין נפטון המטשטש ומערפל ממשיכה איתנו גם היום לפני שתתחיל סוף סוף להתפוגג בהדרגה ממחר, אבל עדיין המעורבות הרגשית הגבוהה מונעת מאתנו לראות את הדברים כפי שהם, וסולם הרגש המשתנה במהירות מעיף אותנו מעלה מטה בנדנדה רגשית לא יציבה.

במקביל מתקרבת השמש לסוף מזל שור והיא עוברת למזל תאומים בשבת ואז היא פוגשת שם בדיוק על המעלה את מרקורי שנמצא בהילוך אחורי…

השמש הולכת קדימה אל תוך מזל תאומים, ומרקורי עוזב את מזל תאומים בדרכו אחורנית למזל שור, ויש לנו יומיים שלושה שבהם נפגשים בתוכנו תהליכים עתידיים שרצים קדימה ביחד עם תובנות עבר כאלה ואחרות, וכל זה בשאיפה שאלה לא יסרסו את התהליכים אלא רק יתרמו להם ממיטב הבנתנו כפי שהצלחנו להשיג.

אבל.. היום הזה והימים הקרובים עלולים להביא איתם אוסף של החלטות גרועות מכל הכיוונים, קושי לראות את כל התמונה, ואכזבות לא קטנות בהמשך כשיתבררו עד כמה ההחלטות עכשיו בעייתיות. כדאי לחשוב שוב ושוב לפני שפועלים היום או מחר!

בכל מקרה, זה אומר שהשבוע הקרוב יהיה מעניין במיוחד ובו נוכל לראות האם הצלחנו לשלב בין השנים או שהם פעלו בתוכנו אלה מול אלה ונטרלו אלה את אלה.

יהיה מעניין…

 

וכך נראית מפת השמים של היום הזה

 

@

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

מרקורי בהילוך אחוריממש לא מה שחשבתם!

ייתכן שזו תמונה של ‏‏אדם אחד‏ ו‏טקסט‏‏
הוא מעצבן, הוא גורם לנו לדחות כל דבר, הוא תירוץ נפלא לפשלות שלנו.. אז זהו, שלא!
המתנות הקטנות של מרקורי בהילוך אחורי – סדנה ייחודית חד פעמית ורלוונטית יותר מתמיד

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

 

@

 

@

 

ומה קורה למזלות?

 

חמישי  19/5

טלה

אמביציה ודרייב – אלה הנושאים החשובים של היום. הצמידות בין מרס שליט המזל לכם לנפטון מדויקת, רגשנית, ו..בעייתית. היצירתיות שלכם משמעותית עכשיו אבל איתה גם הצורך במיקוד.

שור

הירח שוהה במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט שעשוי להביא איתו יום נינוח יחסית. ונוס שליטת המזל שלכם במזל טלה מביאה איתה דרייב חזק אבל גם חוסר שקט.

תאומים

הילוכו האחורי של מרקורי עלול להקשות עליכם לפעול כעת כשהדרך לא ממש ברורה. השמש מתקרבת למפגש עם מרקורי בתחילת מזל תאומים שיקרה בסופ'ש, ויעניק לכם חיזוק.

סרטן

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, סרטנונים. הירח שוהה לו בבית היחסים שלכם ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם, לשפר ולשדרג. בערב – בילוי בשנים.

אריה

משימות ומטלות – אלה מלות המפתח של היום הזה, אריות. הירח שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להתמקד בעובדות: תשלומי חשבונות, עיריה מוסך וכל הפרטים הקטנים והמרגיזים המוכרים.

בתולה

על פניו זה נראה כמו היום היצירתי של השבוע, בתולות. הירח מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לחשוב היום מחוץ לקופסה, ולא להתעסק בהסחות דעת למיניהן. בערב – רומנטיקה…

מאזניים

נושאי בית ומשפחה על הפרק מצד אחד, וזוגיות ויחסים – מצד שני: במה נשקיע היום? קונפליקט שכזה… אבל עם התשובה המאזנאית הקלאסית – גם וגם- נוכל לעבור את היום הזה בהצלחה.

עקרב

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, עקרבים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם והעקרב המופנם יכול לנצל את היום הזה ולדבר לשתף לחלוק ולאפשר למלים לפעול עבורכם.

קשת

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם עובר לו הירח לבית החומר והכספים שלכם ומאפשר לכם לתרגם את העוצמה הזו למעשים בשטח. יום מצוין להתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק, ופעילות בהתאם.

גדי

לא ממש הייתם במיטבכם בימים האחרונים אבל הנה גם אתם חוזרים היום לתמונה. הירח עובר למזל שלכם הקסם האישי שלכם בשיאו וזה בדיוק הזמן ליזמות חדשות התחלות מעניינות וקשרים חדשים.

דלי

אחרי כמה ימים מעייפים במיוחד נראה שהגיע הזמן להוריד הילוך, דליים. זה הזמן לעשות קצת פחות, לנוח יותר, ולגלות פחות מעורבות בנעשה בחוץ ולהתמקד בהתבוננות שקטה. זמן למנוחה – וחיבוקי.

דגים

הצד החברתי שלכם הופך היום פעיל במיוחד, אולם קשה לפעול כשכוכב מרס עדיין צמוד לנפטון שליט המזל שלכם, ומביא יתו גישה תוקפנית ועצבנית. גלו איפוק, וצאו לפעילות ספורטיבית כדי לשחרר לחצים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן