בלוג הכוכבים – סקירה יומית – שלישי 24/5

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  24/5

ירח בדגים צמידות נפטון 60 פלוטו

שמש במזל תאומים  60 מרס ונפטון ויופיטר צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי במזל שור בהילוך אחורי 60 יופיטר ומרס

ונוס במזל טלה 90 פלוטו (כניסה)

מרס במזל דגים 60 שמש ופלוטו צמידות נפטון (יציאה) 90 סטורן (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה 60 פלוטו

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

האירוע המשמעותי היום במפת הכוכבים הוא הסטליום – מקבץ – של שלושה כוכבים צמודים פחות או יותר במזל דגים.

הירח נפטון ומרס שוחים להם באקווריום הדגי, והמעורבות הרגשית של כולנו גבוהה במיוחד, אלמנט שגם בא על חשבון הצד הפרקטי שלנו ושיקול הדעת של שניהם אינם כעת בשיאם, בלשון המעטה..

מקבץ כוכבי שכזה אינו קל כאמור מבחינת קבלת החלטות, אבל דווקא מההיבט היצירתי הוא יכול להיות מצוין, אם מבחינת חזון מעניין לפעולה ועם מבחינת דרכי ביצוע יצירתיות במיוחד, חשיבה מחוץ לקופסה, ויכולת להבין ולקבל דרכי פעולה וחשיבה של אנשים אחרים.

חשיבה יצירתית במיוחד היום יכולה להביא איתה כמה רעיונות ופתרונות מעניינים.. שווה מחשבה.

 

וכך נראית מפת השמים של היום

@

והנה שוב התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 22 למאי 22

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

 

@

 

 

 

 

 

ומה קורה למזלות?

שלישי  24/5

טלה

ירח דגי צמוד נפטון מביא איתו מצבי רוח משתנים וחוסר יציבות. זהו זמן לפעול בעיקר מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה

שור

המתחים מתחזקים בהדרגה כשונוס שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר אל תוך הזוית עם פלוטו. הירח בבית החברתי מאפשר שתופי פעולה מסוגים שונים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל שור ומדגיש את הצורך לארגן מחדש עניינים הקשורים לחומר וכספים. נסו לסגור אוברדראפט.

סרטן

הירח דגי מביא איתו רצון להרחיב אופקים ואזורי פעולה, אבל צמידות לנפטון עלולה להביא אשליות ופנטזיות.. כדי למנוע אכזבות – התמקדו בעובדות, סרטנונים.

אריה

הצד החברתי שלכם פעיל היום, וזה בדיוק הזמן לקחת צעד אחד קדימה ולהרחיב את המעגלים שלכם כשבמרכז – קשרים מקצועיים חדשים, ועשייה משותפת.

בתולה

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, בתולות. דיאלוג בינו לבינה בזוגיות בשותפויות או ביחסים עסקיים – זמן לברר להזכר להזכיר ולהתעקש על מה שחשוב לכם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע ממול ולהדגיש את הצורך בהשקעה בפרטנרים שלכם. אם הלב פנוי – זה הזמן לגישה אסרטיבית ולדייט אחד או שנים.

עקרב

פתיחות לרעיונות חדשים עשויה להביא איתה בין היתר גם יכולת לקדם נושאים שחשובים לכם מעבר לים. זמן לתכנן טיול או בילוי משותף. נקו משקעים שהצטברו.

קשת

הם הירח גם נפטון וגם מרס נמצאים בבית המשפחה שלכם וממליצים על שתוף בני הבית ברעיונות ובתכניות החדשות שלכם. יופיטר בטלה דוחק בכם לרוץ קדימה…

גדי

הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת במזל שור מביא איתו זכרונות נוסטלגיה ורגעים מהעבר שהגדי אוהב להזכר בהם.. זמן טוב גם ליצירת קשרים עם אנשים מהעבר.

דלי

הילוכו האחורי של מרקורי מאפשר לנקות משקעים רגשיים שהצטברו בבית ועם המשפחה, ולפתוח דף תקשורתי חדש ונקי. שעות אחהצ יתאימו למסע קניות חכם.

דגים

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל שלכם, עוזר לכם לסיים תהליכים שהחלו אתמול, ולהכנס למסע  חדש של יזמות חדשות וכדאי למהר לפני שמרס עוזב למזל טלה…

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן