מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 22 למאי 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

איזה שבוע הולך להיות לנו… אוהו!  מפלס האנרגיה שגם כך היה גבוה אך לא ממוקד, עולה מדרגה – בעצם שתים: מרס שליט מזל טלה עובר למזל טלה! וזה אומר לא אקשן אלא סופר אקשן!

זוכרים שאמרתי שכוכבים שעוברים למזלות ביסוד האש מביאים איתם פוטנציאל אלים בשבוע הראשון שהם עוברים אליו? אז זהו שמרס עלול לגרום בדיוק לזה. זהירות!

ואם לא מספיק לנו הפוטנציאל הנפיץ של מרס – ונוס מביאה איתה חומר נפץ משלה: זוית פעולה סופר אכספלוסיבית עם פלוטו היצרי והכוחני במזל גדי!

שני החבר'ה האלה ממש מעמיסים על כולנו ויברציות סופר אקטיביות ואפילו אגרסיביות..

ולא רק זה – מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממשיך לנוע בהילוך אחורי, וחוזר השבוע למזל שור שעשוי באמת להאט את התקשורת שלנו דווקא כשאנחנו חייבים אותה בהירה וצלולה מתמיד! אוף!

שבוע שכזה…

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@מרקורי חוזר בהילוך אחורי למזל שור

@מרס כוכב האקשן עובר ממזל דגים למזל טלה

@ונוס הרגשית יוצרת זוית פעולה מדויקת עם פלוטו היצרי

 

 

המעבר המשמעותי של השבועזהו מעברו של כוכב מרס ממזל דגים הרגשני למזל טלה האנרגטי, עליו הוא שולט.

כוכב מרס במזל טלה עשוי לפעול כמו קפיץ ענק, מהיותו מפעיל את אנרגיית הטלה באופן ממוקד עוצמתי ובלתי צפוי.

זוהי אנרגיה לא מבוקרת שעלולה להביא איתה פתיל קצר, תגובות קיצוניות, וגישה לוחמנית.

המעלות הראשונות של מרס במזל טלה עלולות גם להביא איתה אירועים אלימים וכוחניים, כפי שהביאו איתם גם כוכבים אחרים במזל טלה כמו מרקורי או וונוס, אלא שאצל מרס זה עשוי לתפוס נפח גדול יותר וכדאי מאוד להזהר עכשיו גם בכבישים וגם בדיאלוג שבין אדם לחברו, שעלול בקלות להתלהט ולהסלים אם לא ניזהר ונשמור על רוח טובה ופרופורציות בכל ויכוח או דיאלוג.

חשוב במיוחד השבוע לחשוב פעמיים לפני הצורך שלנו לבטא כעסים או תסכולים, לנשום עמוק כשמרגישים כשהכעס עולה בנו,  לספור עד עשר, להוציא אוויר, ו..לחייך.

צריך הרבה הומור כדי להתמודד עם העוצמה של מרס במזל טלה, וזה לא המיקום הכוכבי היחיד שלשמו אנחנו זקוקים להומור הזה השבוע…

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, סרטן וגדי, ובעצם… כולנו.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה שבין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי והעוצמתי.

זו אחת הזויות הרגשניות העוצמתיות התשוקתיות וחסרות השליטה שקיימות כאן.

ונוס הרגשית בזוית פעולה לפלוטו היצרי והעוצמתי עלולה לגרום לנו לאבד את הצפון כשאנחנו מוצפים רגשית, בין אם ביחסים או בדיאלוג בינינו לבין אדם אחר, ולגרום לנו לעשות שטויות.

התגובות שלנו כשאנחנו מאבדים שליטה תחת הזוית הזו עלולות להיות מאוד קיצוניות וכמוהן גם ההחלטות שאנחנו מקבלים בפרק הזמן הזה.

לשמחתנו המדובר בשלושה ימים בערך, אבל חוסר הפרופורציות הזו עלול להמשיך עוד יום או שנים, ולהפעיל אותנו בעוצמה גם כשאין לכך סיבה אמיתית.

חשוב במיוחד עכשיו לא להכנס לעמדות כוחניות ביחסים או להגיע בהן להחלטות קיצוניות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור מאזניים עקרב אריה דלי סרטן גדי וטלה

 

 

מרקורי בהילוך אחורי חוזר למזל שור – ובכך הוא מאפשר לשוורים לעקרבים ואפילו לאריות ולדליים לסיים תהליכים שעלו על שרטון בחודשיים שלושה האחרונים, או לחילופין להמשיך הלאה מהמקום בו הופסקו.

הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת אינו קל הפעם, וכמו שאנחנו רואים גם בגלל זויות אחרות על פני גלגל המזלות הוא מלווה בהרבה אי הבנות קצרים בתקשורת החלטות גרועות וקלקולים של מכשירי חשמל ומכשירים טכניים.

ההילוך הפעם מורכב במיוחד גם בגלל הזוית של ונוס שליטת מזל שור במזל טלה, ועוד אלמנטים. השבוע אני עורך סדנה בנושא שמתייחסת למיקום הספציפי של ההילוך אחורי הפעם והקשר בין מזלות תאומים וסרטן שבהם זה מתרחש.

בכל מקרה – כדאי אכן להתמקד בעיקר בסיום תהליכים או קשרים שמיצו את עצמם, לפני שבקרוב נוכל שוב להמשיך הלאה בתקשורת שמחה ומעודדת יותר, וברגל ימין.

מי בעיקר יושפע השבוע מהילוכו האחורי של מרקורי? מזלות תאומים בקשת דגים בתולה שור עקרב אריה ודלי.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

 

 

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם עובר ל..מזל שלכם ומביא איתו דרייב ואנרגיה חזקים במיוחד. זה הזמן להשאר בשליטה על כעסים ותסכולים, לא להגיב בקיצוניות, ולא להרוס יחסים.

שור

מרקורי חוזר בהילוך אחורי למזל שלכם ומאפשר לכם לסגור קצוות קשרים פתוחים שמיצו את עצמם ומעגלים מיותרים. לפני שפותחים דלתות – צריך לסגור דלתות ישנות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר מהמזל שלכם למזל שור השבוע בהילוך אחורי והכל עובר לקצב איטי יותר. זה הזמן לקחת פסק זמן זעיר ולהתבונן בדברים וביחסים ולהסיק מסקנות.

סרטן

במזל טלה  וכולל מהשבוע את ונוס יופיטר וגם את מרס: הגיע הזמן לשדרג תדמית, לאוסף כוחות ולפרוץ דרכים שעד עכשיו היו חסומות בפניכם, בעיקר רגשית. קדימה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מתקדמת במזל תאומים התקשורתי כשבמקביל נאסף מקבץ כוכבים גדול במזל טלה האנרגטי: זה הזמן לשלב בין השנים, ולהתמקד ביזמות חדשות.

בתולה

מרקורי עובר להילוך אחורי במזל שור בבית הצמיחה האישית שלכם: זה הזמן לממש תכניות ורעיונות לנסיעות או לימודים שהיו והתבטלו משום מה. זמן טוב להרחיב אופקים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית הזוגיות והיחסים ובזוית פעולה אגרסיבית לכוכב פלוטו, וחשוב להזהר מאוד השבוע מניתוקי קשרים דרמות מיותרות והסלמת כעסים. סבלנות ואורך רוח!

עקרב

זוית פעולה בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכם לאבד פרופורציות ופה ושם גם את הראש… חשוב לא להסחף למאבקי כוח  ואגו! איפוק, עקרבים!

קשת

צמידות שמתחילה השבוע בין יופיטר שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס עלולה לגרום ללקיחת סיכונים מיותרים הוצאות גבוהות בזבוזי כספים ונהיגה לא זהירה…זהירות!

גדי

מקבץ הכוכבים הגדל במזל טלה מצביע על הצורך להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, לנהל נכון וחכם את התקשורת עם בני הבית, ואפילו לעבוד בבית. זמן טוב לשנות אווירה בבית.

דלי

הילוכו האחורי מהשבוע של מרקורי במזל שור מצביע על הצורך לנקות משקעים רגשיים הקשורים למשפחה, לשתף ברגשות ובתכניות את בני הבית, ובעיקר לדבר על הכל, דליים.

דגים

כוכב מרס עובר אל בית החומר והכספים שלכם, ומאותת שזה הזמן להזהר בהוצאות שלכם. אל תוציאו כספים שלא לצורך ובנו תכנית כלכלית מדויקת לחודשיים הקר

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן