תחזית יומית ובלוג – שני 14 לספטמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני 14/9

ירח במזל אריה 90 אורנוס 60 מרקורי

שמש בבתולה 120 יופיטר 180 נפטון (יציאה) 120 פלוטו וסטורן

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 150 אורנוס (יציאה)

ונוס במזל אריה  90 אורנוס (כניסה)

מרס במזל טלה 90 סטורן (כניסה) בהילוך אחורי

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

הירח שוהה היום במזל אריה ביחד עם ונוס, מקום מאוד אנרגטי ופעיל, ביחד עם ונוס וביחד עם כוכב מרס שגם הוא נמצא במזל ביסוד האש – מזל טלה – אם כי בהילוך אחורי, מזרימים הרבה אנרגיה של פעולה ועשייה ליום הזה.

אבל.. כמו בהרבה מקומות אחרים בשבוע הזה, שבוע חוסר הודאות הגדול כפי שקראתי לו, לא עושה לנו חיים קלים בכמה וכמה מקומות, לא רק כאן, כמו למשל הצמידות של הירח הזה עם כוכב אורנוס שעדיין פעילה גם היום, ומביאה איתה עצבנות וחוסר שקט.

גם השפעתה של הזוית בין השמש לנפטון ממשיכה להקשות עלינו להתמקד ולערפל את המטרות שלנו, וגם מרקורי כוכב התקשורת עדיין בזוית מתח עם אורנוס, ומרס בהילוך אחורי…אז מה עושים? היכן נקודת הפריצה? לאן הולכים מכאן?

התשובה היא: פנימה.

כן, נראה שהמציאות ממשיכה להקרין לנו אי ודאות מכיוונים שונים, וכמו סירה בלב ים כשאין יבשה בשום מקום, מתפרקדים על קרקעית הסירה, עוצמים עינים, ו…מתמקדים. במי? בעצמנו.

המציאות, לפחות זו הכוכבית כרגע, היא לא משהו של להשען אליו או לשנות אותו,  לכן נשאר לנו רק אותנו, ואת היכולת שלנו לשנות. לשנות מה? את זוית ההסתכלות ונקודת המבט שלנו.

אם נעשה זאת בחכמה, זה יביא איתו פירות מעניינים. דפנטלי.

העניין הוא חוסר האנרגיה הזה שהילוכו האחורי של מרס והזוית עם נפטון מביאים. יש לי את כל התובנות מסודרות בראש צריך רק לכתוב אותן ושתקראו. אבל אין לי פאקינג אנרגיה…

אין ברירה. תיכף קפה חמישי יכנס למערכת וינסה להזיז משהו, אבל נראה שאפילו עכבר המחשב אומר לאצבעות שלי בשקט: תגידו לו שילך לנוח..למה הוא חייב להעביד אתכן ככה? תתמרדו…

או קיי. אז הלכתי לנוח. שכבתי בשקט, הסתכלתי בתקרה, ונתתי לאנרגיות שלי להתאפס. וזה עזר. הסתכלתי שוב במפת הכוכבים היומית והחלטתי להתאפס שם על זוית חיובית אחת. זו היתה זוית הרמונית בין השמש ליופיטר כוכב השפע.

עזבתי את כל הלחצים, את כל המתחים, ונתתי רק להרמוניה של הזוית הזו להפעיל אותי, ולפעול ממנה.

וזה עבד: האופטימיות של השמש ויופיטר – אליהם התחברתי. ולאן אזרים את האנרגיה הזו? קמתי, וערכתי מצגת חדשה בזום של הקוד האישי ובו אני מסביר מה זה הקוד הזה, וכמה כדאי ללמוד להפעילו אותו וללמוד ממנו כדי לשלוט בחייך.

שבועיים נאבקתי עם הפרפקציוניזם שלי כדי לצלם את הדבר הזה, והנה – מתוך החלטה של רגע פשוט קמתי וצילמתי. בקרוב גם אעלה זה. מה השתנה מאז עד היום, או יותר נכון מהבוקר עד הצהריים?

ההחלטה.

ללא מעורבות רגשית, ללא הקפדת יתר על פרטים שמשתקת אותי – פשוט להתחבר לצד ההרפתקני שיש בזוית הזו שבין השמש ליופיטר, ולעשות. וזה קרה.

כעת כל היום הזה נראה אחרת, וכמובן שתת המודע שלנו בונה את זה כך שכל מה שהיה צריך לקרות קרה כדי שבסוף זה יקרה בדרך הזו. אני מבין. אבל זה יכול להיות הרבה יותר קצר… ברגע שמבינים את התהליך ואת דרך הבחירה.

אולי משום כך אני אפנה כעת את האנרגיה שלי בתחזית היומית של כל יום לחפש את נקודות הפריצה האלה, מכיון שברור שמה שאני עור עוברים כולם באופן כזה או אחר.

וזה נכון ומדויק בעיקר בשבוע שכזה שבו או הודאות הערפול והצורך להתנתק חזקים יותר מאשר בשבועות אחרים.

לא אכנס שוב לכל הזויות המשתקות האלה, רק לשמחה הזו שגיליתי בתוכי כשהצלחתי להתגבר על הרגישות המעורפלת הזו ולקבוע ודאות פרקטית וחד משמעית בשטח.

טו בי קונטיניו…

 

התחזית השבועית כולה – היא כאן.

 

 

 

 שירו של מרס בהילוך אחורי: אהבתם? שתפו. התהליך מתחיל בעצם היום.

 

 

 הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 14/9

טלה

גם היום שוהה הירח במזל אריה השייך ליסוד האש ועוזר לטלה שלנו להזרים אנרגיה ועוצמה ליזמות החדשות שלכם, שמביא איתו הילוכו האחורי של מרס שליט המזל שלכם. זה הזמן לחשוב מחוץ לקופסה ובעזרת הריגוש שמביא איתו הירח גם לנצל את האנרגיה הזו לרעיונות חדשים.

שור

הלחצים הולכים ומתגברים כשונוס שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך זוית הפעולה עם כוכב אורנוס התזזיתי וחוסר השקט שלכם הולך ומתחזק, וכששור עצבני עדיף להתרחק.. מה עושים? קצת יותר ספורט ופעילות פיזית, ושיחות עם אנשים שמרגשים אתכם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצא מזוית הלחץ שלו עם כוכב אורנוס ולאט לאט הרוחות נרגעות. זוית מעשית שיוצר מרקורי עם ונוס הרגשית מביאה איתה יכולת נאה לשיתופי פעולה עם אנשים שמשלימים אתכם בתכונותיהם, וזה נכון גם לתחום המקצועי וגם לחברתי. זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, תאומימים.

סרטן

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, וחשוב לתת את הדעת על הנעשה עכשיו בחשבון הבנק. זהו יום טוב להחלטות פרקטיות וכלכליות, כולל החלטות לטווח ארוך. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות חכם לבית למשפחה ולעצמכם.

אריה

זהו עוד יום שבו הנוכחות והקסם האישי שלכם בשיאם. הירח ששוהה במזל שלכם ביחד עם ונוס הרגשית יוצר כמה אפשרויות מעניינות של יזמות חדשות וחשיבה מקורית ויוצרת. יום מצוין לשיחות עומק על תכניות פעולה לתקופה הקרובה והרחוקה, אריות.

בתולה

השמש עדיין שוהה במזל שלכם ומביאה איתה עוצמה להחלטות שלכם, אולם הירח וונוס שבמזל אריה מאותתים שהאקשן הרגשי האמיתי נמצא גם היום מאחורי הקלעים, וכדאי להמעיט בפעילות מעייפת או מתישה. השקיעו קצת יותר בעצמכם ובמה שחשוב לכם, ובעיקר – במנוחה…

מאזניים

חברים מכרים ידידים וקרובים – היום הזה מתאים לחידוש קשרים איתם, בעיקר עם אלה מהם שקצת התרחקו לאחרונה. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ואת הדרכים לממש אותן דרך שיתופי פעולה מסוגים שונים, ועדיף – לא לבד. מרקורי כוכב התקשורת שבמזל שלכם מביא איתו רעיונות חדשים ליזמות כאלה.

עקרב

הירח שבמזל אריה מביא איתו יום אמביציוזי נוסף, שבו אתם יכולים להמשיך תהליכים שהחלו אתמול, אם ברעיון ואם במעשה, ולקדם יזמות חדשות שיכולות להבשיל לכלל עובדות בשטח. זמן טוב לחשוב על שימוש פרקטי במדיה בזום ובאינטרנט כעוד דרכים מעניינות של ביטוי אישי בתקופה זו ולשתף אחרים.

קשת

על פניו נראה שאנרגיית האש שליוותה אתכם אתמול ממשיכה גם היום, קשתים. זהו זמן שבו חשוב וכדאי לחשוב בגדול ובפתיחות רבה יותר בעזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל מאזניים: יום מצוין לסיעורי מוחות מסוגים שונים, כדי להפרות את מוחכם ההרפתקני בכמה אפשרויות חדשות של פעולה.

גדי

זהירות במהלכים שלכם ובעיקר זהירות מפרשנויות מוטעות של דברי אחרים והחלטות רגשיות במקום הגיוניות – אלה אולי עיקרי הדברים של היום הזה. הגדי הלוגי והמאורגן נתקל באנרגיות שמאתגרות אותו לחשוב קצת אחרת, ובעיקר לא לפעול באופן פזיז. חשוב היום לא לקחת סיכונים בכבישים ובדרכים, גדיים.

דלי

מיקומם גם של הירח וגם של ונוס מול המזל שלכם מכריח אתכם היום להתמקד במלה אחת משמעותית: דיאלוג. בין אם המדובר בדיאלוג עם בן או בת הזוג שלכם, ובין אם המדובר בדיאלוג עם שותף או בן שיח אחר – דיאלוג כן ואמיתי בשנים,ובארבע עינים: בדרך זו האינפורמציה עובדת באופן הטוב והאישי ביותר.  אז.. דברו על זה. בשנים..

דגים

השמש שוהה עיין בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומדגישה את היכולת שלכם להשקיע באנשים קרובים וביחסים בכלל. אולם הירח וונוס במזל אריה עלולים לגרום לאי הבנות ולגישה עצבנית וחסרת שקט דווקא כשאתם רוצים שיקשיבו לכם… מה עושים? לוקחים צעד אחורנית, עוצרים הכל, ואז לאט לאט מנסים להתקרב שוב במלים רכות, ומאפשרים להתקרב אליכם, במקום לכעוס.. וזה – אפשרי. בערב – בילוי סולידי.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן