תחזית יומית ובלוג – שלישי – 15 לספטמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח במזל אריה 150 פלוטו וסטורן 120 מרס

שמש בבתולה 120 יופיטר 180 נפטון (יציאה) 120 פלוטו וסטורן

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 90 יופיטר (כניסה)

ונוס במזל אריה  90 אורנוס (מדויק!)

מרס במזל טלה 90 סטורן (כניסה) בהילוך אחורי

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

הירח עדיין במזל אריה בזויות כוחניות לפלוטו ולסטורן וכבר מתחיל כך את היום, אבל האישו של היום הזה – זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי שמגיעה לדיוקה!

וזה אומר ש.. קצב הדברים מואץ היום, אבל מופיעות גם עצבנות וחוסר סבלנות, ויש לנו ממש מעט משתיהן לאנשים איטיים או כאלה שלא תופסים מהר עניין או פשוט.. טפשים.

כן, לא נעים, אבל מה לעשות – יש אנשים שקשה לנו איתם וביום שכזה הקושי רק מתגבר והסבלנות – מתמעטת.. אולי משום כך אנחנו מוצאים את עצמנו עונים בקיצור ובחוסר סבלנות וסובלנות לאנשים שאצלם הגלגלים פועלים לאט יותר ולפעמים אפילו לאט יותר מזה.. 

וזה אומר מעבר לכך, שאנחנו זקוקים היום למינון גבוה יותר של ספייס וחופש אישי, וכדאי גם שנאפשר לעצמנו לקבל אותם פה ושם.

אבל האישי המרכזי ביום שכזה הוא לא לנתק קשרים, וזה עלול לקרות כשנגמרת לנו הסבלנות, או שאנחנו מרגישים צורך בשינוי ורוצים לבחון איך הפרטנר יגיב על זה, או שפשוט.. הקשר מיצה את עצמו, והגיע הזמן להמשיך הלאה.

אבל התחושות האלה אינן מדויקות, וגם אם חלק מהן נכון הזוית הזו בהחלט מעצימה אותן, ולכן הייתי ממליץ דווקא היום להתאפק, לנשום עמוק, ואת הצורך לנתק את הקשר או אפילו סתם לקחת פסק זמן זמני – לעצור, ולדחות לזמנים שבהם זה יהיה הכרחי.

ונוס בזוית לאורנוס מראה בעיקר על חוסר סבלנות וסובלנות, ואולי גם על שעמום מכל מה שקונבנציונלי. ביום שכזה אנחנו מחפשים בעיקר את השונה, המסעיר, הבלתי אפשרי, הלא מושג…

ולכן גם אחרי שלוש כוסות קפה ושתי סדנאות זום במחשב ופגישה בבוקר אני עדיין מתקשה להעביר את כל מכלול הרגשות הזה למלים, ואת המלים להפוך למנופים קטנים ורגישים להבנה להפלת אסימונים, וגם כן, להרגעה.

יחסית כמובן…

וכל אלה כשברקע מתפוגגת כבר הזוית בין לונוס והכל הופך בהיר ומדויק יותר, והילוכו האחורי של מרס שמתחיל להתייצב, ומראה כיוון ברור של חשיבה ומיצוב ומיקוד – אחורנית, הצידה, ופנימה, בעיקר פנימה.

פנימה… על זה לא חשבו שם הכוכבים, נכון? אבל גם זה מה שמרס יוצר עכשיו: חפירות קטנות אך מסיביות, חורים עמוקים אל תוך בטן האדמה. עד היכן?

פנימה. תיכף אני מתחיל כבר להתחבר לשם, למקום הזה, כמו שקורה לי בכל רטרו משמעותי. איזה כיף… מעניין לאן רכבת ההרים הזו תיקח אותי.

ועוד שלושה ימים… הסגר. לי דווקא נדמה שחלקים ממנו יתבטלו, אבל רגשית אני עם הירח שלי במזל דגים בבית ה 12 תמיד מוכן לסוג כזה או אחר של סגר. דלתות הכלא המוכר הזה תמיד פתוחות, והן תמיד מקבלות אותי כאן, בחדר שלי או בספינה או בסיני. וולקאם!

וגם זה יגיע בקרוב. וכשמרס יסיים את הילוכו האחורי בבית הראשון שלי, וכשיסיים להשיל את הנשל שלו כמו נחש עייף שחייב לחזור לבסיס, אשוב אם אני להרגיש שלם וחדש.

ובינתיים – אל תתפזרו, אל תפרקו, אל תתפרקו… השארו שלמים, שלמים ומאוחדים, לפחות עד שונוס תמשיך ותתקדם.

 

התחזית השבועית  –  כאן.

 

 

 

 שירו של מרס בהילוך אחורי: אהבתם? שתפו. התהליך מתחיל בעצם היום.

 

 

 הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 15/9

טלה

הירח עדיין במזל אריה וביחד עם ונוס מאפשר לכם לרגש ולהתרגש, אבל הדגש היום הוא בעיקר על הילוכו האחורי של מרס שליט המזל שלכם שמכריח אתכם להסתכל אחרת על הדברים, לחפש פתרונות למה שלא עובד עכשיו, ולחשוב מחוץ לקופסה. היו יצירתיים.

שור

מבחינתכם זה היום הטעון של השבוע, שוורים: זוית פעולה מדויקת בין כוכב אורנוס לונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה מצב רוח תזזיתי, ועלולה ליצור קצרים בתקשורת, עצבנות וחוסר סבלנות. חשוב ביום שכזה להמנע מהחלטות דרמטיות, ולא לנתק קשרים: בעוד יומיים שלושה האנרגיה הזו תשתנה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל מאזניים השייך ליסוד האויר, וזהו פרק זמן עמוס בהרבה מלים שיחות וכוונות. זוית פעולה של מרקורי שמתפתחת עכשיו עם יופיטר כוכב השפע אפילו מגבירה את הקצב, אולם חשוב להזהר במלים שלכם, לגלות דיסקרטיות, ולזכור שהאופטימיות וההתלהבות אינן באמת פרקטיות.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה בבית החומר והכספים, אבל זויות של מתח שהוא יוצר עם הכוכבים פלוטו וסטורן עלולות להפוך את היום הזה מבחינתכם לטעון ומתוח, ואולי משום כך חשוב עכשיו לפעול באופן זהיר במיוחד, ולהזהר גם במלים שלכם: המנעו מעימותים מכל סוג, סרטנונים, ומבזבוזי כספים.

אריה

הירח וונוס עדיין שוהים במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו, כשהשמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה ויכולה לנצל את כל העוצמה הזו לנושאי חומר וכספים, יזמות חדשות ומעניינות, וכל מה שקשור לכווני חשיבה פרודוקטיביים תוך גיוס בני ברית לרעיון או לדרך. אל תמסמסו את האנרגיה הזו, אריות.

בתולה

מקבץ הכוכבים במזל אריה דוחף אתכם לעשייה מאחורי הקלעים אולם בדיאלוג עם העולם אתם לא ממש במיטבכם היום. לכן מומלץ עכשיו להוריד הילוך, להיות קצת לבד, להתבונן בדברים מבחוץ ללא מעורבות גדולה מדי, ולהתארגן למחר או מחרתיים ליזמה גדולה או התחלה מעניינת של משהו עוצמתי.

מאזניים

חברים מכרים ידידים וקרובים – היום הזה מתאים בעיקר לחידוש יחסים או העמקתם, והחזרתם של אנשים קרובים לחייכם ולקבוצות הוואטסאפ שלכם. זהו זמן מצוין להרחיב מעגל חברתי כזה או אחר, לפגוש חברים חדשים שלא הכרתם, ולשמוע דברים חדשים על גישה שונה ומעניינת.

עקרב

נראה שאתם הם אלה שנמצאים כעת באור הזרקורים, עקרבים. מיקומו של הירח במזל אריה שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם. אולם זוית פעולה בין הירח לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה מדי והחלטות שגויות עקב כך. המנעו מהתפרצויות כעס.

קשת

פתיחות לרעיונות חדשים מתבקשת היום, קשתים, כשהירח וונוס ממשיכים לנוע במזל אריה, אבל מרקורי כשהוא יוצר זוית פעולה עם יופיטר שליט המזל שלכם מביא איתו לשולחן גישה אקטיבית פתוחה ויוצרת, עירנות וסקרנות, וצורך להרחיב אזורי פעולה ומעגלי תקשורת. חשוב להמנע כעת מריבים מיותרים אבל כן להכיר אנשים חדשים.

גדי

היום הזה אתם עלולים להכנס לריבים ועימותים מיותרים, גדיים, וכדאי כבר עכשיו להחליט שהיום – שומרים על טון רגוע,  ובעיקר לא לוקחים סיכונים מכל סוג שהוא. זהו זמן לנוע עקב בצד אגודל, ומכיון שהפתיל שלכם קצר היום כדאי לא להגיב מהר מדי לפני ששמעתם הכל וראיתם את כל התמונה.

דלי

הצורך בדיאלוג אמיתי בגובה העינים קיים גם בשעות הבוקר והצהריים של היום הזה, דליים, כשגם הירח וגם ונוס שוהים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, ומאפשרים לכם לבדוק נקודת מבט חדשה ומעניינת, ולדבר בכנות ובאומץ על מה שמפריע לכם באמת. אל תשאירו דברים בבטן, דליים.

דגים

התחום המקצועי דורש מכם היום קצת יותר העמקה והתמסרות, דגיגים. זהו זמן שבו כדאי ורצוי להתעמק בפרטים הקטנים שמרכיבים את התמונה הגדולה, ולהזהר שלא לקבל החלטות רגשניות במקום שחייבים להיות מעשיים במיוחד. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט עם אדם קרוב, וכמה תובנות חדשות.

ובינתיים יומקסים

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן