תחזית יומית ובלוג הכוכבים – ראשון – 13 לספטמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון 13/9

ירח במזל אריה 90 מרס

שמש בבתולה 120 יופיטר 180 נפטון (יציאה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 150 אורנוס (יציאה)

ונוס במזל אריה  90 אורנוס (כניסה)

מרס במזל טלה 90 סטורן (כניסה) בהילוך אחורי

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

אקשן, רגישות ופגיעות יתר – אלה המלים שבעצם מתחילות את היום הזה: הירח שוהה במזל אריה ובזוית אקטיבית למרס שגם הוא ביסוד האש אבל בהילוך אחורי, ומכאן יש התעוררות והתכוונות אנרגטית חזקה כבר על הבוקר לייצר משהו עם כל האנרגיה הזו, לתת אותה, להשקיע אותה, אבל…

לאן ואיך?

זוית העימות שהגיעה לשיאה בסופ'ש של השמש מול נפטון מכה בנו בחוזקה: כל תשומת הלב עכשיו מוסחת מהצורך לפעול כאן ועכשיו לדברים שהם לא בשליטתנו: הסגר, המצב הכלכלי, החג, ביבי.. אבל מה עם העכשיו שלנו שקורה כאן באופן עכשוי לגמרי?

זהו שבמצב כוכבים שכזה יש לו את התכונה לשנות סדרי עדיפויות, ואנחנו קוראים ומדברים ומגיבים ועדיין… לא ממש עושים את מה שיעשה לנו טוב באמת או לפחות יביא איתו פירות אמיתיים, ולא עוד הסחות דעת…

כי עם המרקורי הזה במזל מאזניים ונפטון וונוס שכבר נכנסת לזוית עם אורנוס, נראה שאנחנו מתקדמים לקראת הסחת דעת אחת גדולה, וכאן חשוב לעצור רגע ולעשות חשבון נפש קטן, אפילו יחד איתי:

מה תכננתי לעשות היום?

עם איזו אנרגיה קמתי הבוקר הזה?

איזה דחף זיהיתי כשעשיתי לי את הקפה הראשון – לעשות מה?

מה באמת הייתי רוצה לעשות?

מה באמת הייתי רוצה להרגיש?

ועכשיו נחבר הכל ביחד: מה באמת הייתי רוצה לעשות ומה להרגיש כשאני עושה את זה?

 

השאלות האלה חשובות. למדתי לשאול אותן, כי הן ממקדות לי לא רק את היום, אלא גם את עשר הדקות הקרובות, והן הרי תמיד החשובות ביותר כי בהן נקבע כוון אחד קטן שאיתו אני ממשיך לטווח הזמן הקרוב: קניות, כתיבת הורוסקופים, כספים, קניות…

זו בעצם סוג של הצהרת כוונות שעוזרת לי לדייק את עצמי.

התשובה שנתתי לעצמי היתה: אני רוצה לעשות משהו מלהיב שילהיב אותי. אולי סוף סוף להתחיל את סרטוני לימוד האסטרולוגיה שתכננתי? אולי לצלם את תחזית האהבה השבועית? בכל מקרה זה לקחת אותי למקום של כתיבה – זו הפעולה שרציתי, וברגע שהתחלתי לשבת הבנתי שכל כתיבה תעשה לי את זה אם אצליח להיות יצירתי ונלהב, כולל התחזית היומית הזו שתופיע מן הסתם כבר בצהריים אבל עדיין תכיל בתוכה את מה שאני באמת רוצה להעביר.

אז שלוש המלים האלה למעלה – איתם אני מתחיל את היום הזה בעצם. למרות שכביכול אין קשר ביניהם או קשר עקיף הן היו יכולות להיות גם מנותקות לגמרי זו מזו אבל הן מצליחות להעביר לי את הרצון והתחושה באופן תלת מימדי שיש בו גם אנרגיה וגם רגש ומשם הדמיון שלי לוקח אותי כבר הלאה, כמו איזה פלמינגו שמן שרץ על הביצה עד שהוא מצליח לתפוס תאוצה… כן כן.

והפלמינגו הזה עכשיו שט מעל הדף, מעל המלים שלו, רואה את כל התמונה ומנסה להעביר אותה לעולם או לפחות למי שקורא אותו, כדי שיבין כמוני וידע לאן לקחת את האנרגיה המוזרה של השבוע הזה ובעיקר של היום הזה שפותח אותו.

אז מה יש לנו היום? השמש מערפלת ומוסיפה דמיון אבל גם רפיון ידים בזוית מול נפטון… או קיי. לקחתי את זה למקום יצירתי והדמיון שלי מתפרע: כך אני מחליט לחוות את נפטון היום, ולנצל את המסך הרגשי הזה שבו הוא עוטף אותי.

ונוס מכניסה פנימה כבר את הזוית הסכינאית הזו בין אורנוס לונוס – או קיי, שיהיה סכינים חדים: זה אולי הזמן להתחיל להעלות את הטיפים היומיים שיש לי להעלות בוידיאו לכל יום מעבר לתחזית היומית. פשוט טיפ כזה..  טיפל'ה.. טיפל'ה טיפ. זהו. כך אני אקרא לזה, אבל זה יחכה למחר.

הירח וונוס במזל אריה – זה אולי הזמן להתחיל לחשוב בגדול על הפקת סרטוני האסטרולוגיה שלי ולגבש קונספט עובד ולחשוב איזה תמונות אכניס ואיזה מפות וכמה זה ירגש אותי… כבר מתחיל להרגיש את האדרנלין הזה מציף לי את הגרון רק מלחשוב על זה.

מה עוד? מרס בהילוך אחורי.. כן, הגיע הזמן להתחיל לעשות בדרך יותר ייחודית משלי ולא רק שבלונית כוכבית. צריך פה מסר, ביצים, אצבע מדויקת לסולר פלקסוס: כאן! כאן האישו! למקד, לדייק, לשייף את המלים, לחדד אותן, לשלוף אותן: שלאקק!

וזו האנרגיה שחיפשתי.

ועכשיו – אקח לי נשימה עמוקה, ואז אשען אחורנית, אשלוף מהמחשב את כל הצדפים שדליתי ממימיו העמוקים בהשראתם של הירח וונוס, ואתחיל למיין אותם על המקלדת: איזה הכי יפה והכי מלהיב? הטיפים? אז קדימה. יאללה בלגן.

והנה הוא התחיל היום שלי, בזמן האקשן שהתאים לו ולי, במיקוד האנרגטי שבו הכל התחבר לי, ומשם כבר הגיע הדחף לפעולה בעצמו כמו גל ירוק כזה שמסתער על הגלשן שלך אבל לא כדי להטביע אלא כדי להתחנף ולכשכש בזנב ולהדוף אותך בעדינות קדימה, והנה אתה כבר שם, בתוך המלים-צדפים שגם יצרת וגם דלית בעצמך. יוצר ודולה.. הממ.. אהבתי.

וזה – עונג. עונג אמיתי שנוצר תוך כדי הקשבה לאנרגיות שעולות ויורדות בתוכי ולמלים שמפעילות אותן בכפתורי עצם דג קטנים, והתבוננות באקשן שנוצר מעצמו בריגוש שלא היה כאן קודם, עד שהסכמתי להתחבר…

רשימת המלים והשאלות שהעליתי קודם – זה הסוד.

ארחיב על זה בקרוב. ועכשיו – הגלשן: קדימה למחשב! בה-היי פלמינגו – גו גו גו!

 

התחזית השבועית כולה – היא כאן.

 

 

 

 שירו של מרס בהילוך אחורי: אהבתם? שתפו. התהליך מתחיל בעצם היום.

 

 

 הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

@

ומה קורה היום למזלות?

ראשון 13/9

טלה

הירח עובר למזל אריה ומביא איתו יום אסרטיבי שבו הדגש הוא אנרגיה חיובית לעשיית מה שבאמת אוהבים ושמרגש אותנו. זמן להתחבר למקום אנרגטי עוצמתי, ולתת לאהבה מקום גדול יותר ביומיום. זוית פעולה בין הירח למרס מביאה איתה חשיבה רגשנית ולא מעשית. התמקדו בפרטים, ולא ברגשות שסביבם.

שור

מיקומו של הירח שם את הדגש היום דווקא על נושאי בית ומשפחה בפתיחתו של השבוע. ונוס שליטת המזל שלכם במזל אריה נכנסת לזוית פעולה לא קלה עם אורנוס התזזיתי, והשור שלנו הופך לאט לאט לחוץ ומתוח. חשוב לא לריב בימים אלה, ולא לנתק קשרים.

תאומים

בית התקשורת שלכם פעיל במיוחד בתחילת השבוע הזה, תאומימים. הירח מביא איתו קסם תקשורתי מיוחד למלים שלכם, וזהו זמן מצוין לדבר לשתף ליזום ולחלוק ולתת למלים את הכוח לפעול אתכם, ולטובתכם. זמן טוב לעמידה בפני קהל, וליציאה לראיון עבודה או לאודישן.

סרטן

נושאי חומר וכספים מודגשים במיוחד בפתיחת השבוע הזה, סרטנונים. זהו זמן שבו כדאי וחשוב להתמקד בכאן ובעכשיו, ולא להכנס לאופוריה מצד אחד או לפחדים מצד שני: מה שתעשו – זה מה שיהיה. נסו לשנות כיוון או גישה או אפילו קונספט של מה שאתם עושים עכשיו, ולמצוא פתרונות יצירתיים.

אריה

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם הכל משתנה. הירח שוהה לו היום במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות שלכם באופן מדויק, ולהשתמש באנרגיה הזו כדי לצאת לפגישות חשובות ולהצליח בהן. קדימה.

בתולה

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל האמת היא שאתם לא ממש במיטבכם עכשיו. מיקומו של הירח במזל אריה מדגיש את הצורך שלכם לשהות היום בעיקר מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה, להתבונן בדברים מבחוץ, להסיק מסקנות, ואת היזמות לפעולה לדחות למחרתיים.

מאזניים

חברים מכרים ידידים קרובים או קולגות מקצועיות – נראה שמה שחשוב ביום הזה הוא בעיקר הקשרים איתם, מאזנאים. ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר ויותר לזוית פעולה עם כוכב אורנוס, וחוסר הסבלנות שלכם הולך ומתחזק. המנעו מהחלטות קיצוניות כעת. סבלנות.

עקרב

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, עקרבים. גם הירח וגם ונוס נמצאים בבית הקריירה  והתדמית שלכם וזהו מיקום מצוין להזיז דברים לפעול באופן אסרטיבי ולגרום למה שאתם רוצים לקרות או לפחות ליצור עובדות בשטח לפני ששוב יגיע איזה סגר… מלות המפתח של היום הזה – קדימה, ובפול ווליום.

קשת

הירח הזה במזל אריה מביא איתו בתחילת השבוע פתיחות רבה לרעיונות חדשים ולגישות מעניינות, קשתים. מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת במזל מאזניים מראה על יכולת לקדם רעיונות ויזמות בארגונים ומוסדות וקבלת אפשרות של סיוע מהם. אבל רק אם תקחו יזמה..

גדי

הירח במזל אריה הוא לא אחד המקומות החביבים על הגדי שלנו. אתם עלולים עכשיו להכנס למאבקי כוח ואגו ומתקשים לוותר ולשחרר על דברים שחשובים לכם אבל מפריעים לכם בשלב הזה. חשוב לא לקחת סיכונים מיותרים ביום שכזה, ולפעול בזהירות מכסימלית.

דלי

גם הירח וגם ונוס שוהים כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשרים לכם להשקיע קצת יותר לא רק בדיאלוג הזוגי אלא גם בפרטנרים שלכם, דליים. זהו מיקום ששם את הדגש על היכולת שלכם לשתף ברגשות ולהעצים את הקשרים הקרובים שלכם, עם לב פתוח לרווחה.

דגים

הירח הזה במזל אריה השייך ליסוד האש יוצר קונפליקט עם מזל דגים השייך ליסוד המים, ומכאן עלולות להתפתח היום כמה קצרים בתקשורת ומהם גם דרמות קטנות ומרגיזות. מה עושים? נצמדים לעובדות ולא נותנים לרגש להפעיל אתכם, וקצת מוותרים על הצורך להיות צודק בכל מחיר..

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן