תחזית יומית ובלוג – שלישי 26 לינואר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  26/1

ירח בסרטן 120 נפטון  180 ונוס

שמש במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) צמידות יופיטר (כניסה) 90 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל דלי

ונוס במזל גדי 60 נפטון 90 פלוטו (כניסה)

מרס במזל שור 90 יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה היום במזל סרטן הביתי, יוצר זוית הרמונית לנפטון הרגשי, וזוית של עימות לונוס הרגשנית. רגש… אומר הירח. קצת התרחקתם ממנו לאחרונה כשהתחיל להיות לכם כבד, ועברתם לשכל כדי לנסות ולהגן על עצמכם, אבל שכחתם שההגנה הטובה ביותר על החלקים הרכים שלנו, היא הרכות בעצמה.

רגע.. אני מהרהר לעצמי, יש בזה משהו. מתי אפשר לפגוע בי? כשאני עוטה את השריון שלי. אז אפשר להוריד אותו ולחשוף את הבטן הרכה, הקישקעס, הלב… אהה! הנה אתה! אני מתכווץ, מנסה לכסות את הפופיק הרועד: גילו אותי…  אבל אם אני מראש חשוף לגמרי, כמו שאני, חשוף ורך כמו שאני יכול להיות – מי באמת יכול לפגוע בי? זה אני, לא? כן, ילדותי משהו ההגיון הזה, אבל גם לחשוף את החלק הילדותי שלך יש בו עוצמה, כי אם זה אתה – במה עוד אפשר לפגוע בך, אם בכלל?

במחשבה שניה, איזו עוצמה יש בשמחת הגילוי הזו, בהפוך על הפוך.. כי אני כל כך שמח להיות אני, עם הרכות ועם הקושי, עם החלבון ועם החלמון, עד שזה באמת הופך להיות קונספט עוצמתי לגמרי, מין התרסה שכזו מול העולם שאוהב שאתה אינטליגנטי, אבל… גם עוצמתי! לא רך מדי כי אז כל רוח יכולה להפיל אותך ואת מי שמזדהה איתך.. סורי, קידס, מצטער לאכזב אבל.. כל רוח באמת יכולה להפיל אותי, זה נכון, מודה באשמה. הם נסוגים באכזבה: טוב, נו.. כן כן, יכולה להפיל אותי לעשר דקות או שנתיים, זה נכון, אבל רוח מהכיוון הנגדי יכולה גם להרים אותי.. רוח גבית למשל, או צדית.. אפילו מאוורר מכוון היטב יכול. הממ.. על זה לא חשבנו. טוב, נשארים.

ובימים כאלה, כשהשמש עוברת ממצב של כובד למצב של אופוריה כשהיא נצמדת ליופיטר השמח שמביא איתה איזו הבטחה שאולי בכל זאת מתחת לכל זה מסתתרת לה שמחה קטנה שרק מחכה שיגלו אותה, ולו גם רק שמחת ההבטחה שיש גילוי פוטנציאלי בסביבה – האין זה אמיתי, אותנטי, ישיר, כלומר.. שמח?

כן, יש שמחה בתובנות הכבדות שמגיעות עם סטורן כשהשמש נצמדת אליו, או ברוח המהירה והאינטנסיבית שמביא איתו יופיטר כשהשמש עוזבת את סטורן ונצמדת אליו, ואחר כך הדקות והחדות של הזוית עם אורנוס הזויתי, ואז הפריכות והאלימות העדינה, הדקדנטית, כשהיא יוצרת זוית פעולה עם מרס הערס האלים… שמחה, כן, פיזית לגמרי. כל זה אפשרי, ברור, ואפילו נחווה אצל אנשים רגישים במינון עדין ומדויק שנע בין צימרור קל לחבטה כבדה בבטן שמקפלת אותך לרגע, אבל לחוות את כל זה כשאתה רך – איך תשרוד, איך תחייה בכלל?

ובתור אחד שסטורן יושב לו על השמש ועל מרקורי מרגע שנולד, ושאורנוס מפציץ בזוית פעולה את המרקורי שלו ואת הסטורן הזה ממש מאותו הרגע עצמו, ובכל זאת אותו האחד המדובר מתעקש לחשוף את החלקים הרכים שלו למרות הכל – לא שלא ניסה להסתיר איזה מאתיים שנה, עד שכל השריונות נפתחו מעצמם – להגיד שזה לא ממש קל זה אנדרסטייטמנט, אבל ברגעים מסוימים – לא הרבה כאלה, מודה – זה בהחלט מוריד עמוק את כף המאזניים החיובית למטה (הימנית תמיד נראית לי החיובית כשאני מסתכל על מאזניים עומדים, מודה, ואין לי הסבר למה).

אז.. אחרי כל הקשקשת הזו – מה עוד קורה היום בכוכבים? האמת שכשאתה בעצם מסיים לנתח את השמש השבוע, אין ממש עוד הרבה אקשן לנתח, בעיקר כשמרקורי לא עושה זויות עם כוכבים אחרים.

רגע.. בעצם יש גם את ונוס שממשיכה להתקרב לפלוטו בשילוב של סקרנות ופחד, כמו שמתקרבים לתמנון ענק שפשוט יושב שם ובוהה בך, כי זה מה שתמנונים ופלוטואים עושים: בוהים בך. בדרך כלל הם לא צריכים יותר.

מתקרבת.

מחר מחרתיים אפרט יותר, כי תיכף הילדון צריך לקום ואני צריך להקרין עוצמה, בטחון, ו..רכות. כן, אין לי בעייה להקרין רכות לילדים שלי. אני כבר מזמן אבא שגם עושה שטויות וגם טועה טעויות וגם כועס אבל בדרך כלל צוחק כמעט מכל דבר, ואז הם פשוט מחכים שאתיישב איפשהו, הקרציות הקטנות, ושלאק! מתנפלים עלי, ושניהם בבת אחת מתיישבים לי על הכתפיים ומתגלגלים עלי למעלה ולמטה ורבים זה עם זו כי כל אחד רוצה לשבת עם כל השתי רגלים ולא רק עם רגל אחת: לכי מפה, אבא הוא שלי! לא, הוא שלי! שלי! לא, שלי! ואני בינתיים נמס שם על הספה והופך לשלוליתאבא גדולה שמגיעה אפילו עד השטיח, כזה ספוג רך וסמרטוטי אני..אחחח

הבוקר מתחיל להשתעל בחוץ כדי שאתן לו קצת צומי, אבל שיחפש. אני פה, נמרח לי מול המחשב, משחלם את עצמי – שזה המלה הכי קרובה לשילוב של משחזר וחולם, ושגם הבוקר הזה יקפוץ לפני שיקפיץ אותי כדי שאקפיץ את הילדון למקום שהוא צריך להגיע אליו.

והכוכבים? הירח ממשיך לעשות עסקים עם נפטון ולנסות להתחבק עם ונוס שממול, השמש מזיזה את הידים של הסטורן המתושלח ממנה ומתקרבת ליופיטר שכבר מחייך אליה, ומרס פוסע על בהונות הצידה מהצמידות שלו עם אורנוס שהשאיר לו סימנים על הזרועות, כי אורנוס יודע לצבוט – כנכן, בחיי – ורק אחרי שהוא צובט אותך בלחי או בלב או מעיף בצביטה את השטיח מתחת לרגלים שלך – תמיד אני אוהב את הדוגמאות עם השטיח – הוא מסכים לעזוב.

כמו עכשיו.

זהו, מיציתי. אני אוסף את שלולית הרכות הזו שנשפכת על המקלדת שהיתה עד לא מזמן אסטרולוג מזוקר (מזוקן ומהורהר), והולך לרוקן את השלפוחית ולשים מים, מרגיש כבר את הבוקר העקשן הזה שקורא את מה שאני כותב מעבר לכתף שלי, כי אין לו כבר סבלנות לדעת מה תיכף יקרה.

@

 

וזו התחזית השבועית שלי

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 24 לינואר 21

 

@,

 

ולמי שרוצה לדעת יותר..

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

ומה קורה היום למזלות?

 

שלישי 27/1

טלה

אחרי יומיים סקרניים ותקשורתיים במיוחד עובר הירח למזל שלו עצמו, מזל סרטן, והנמר האסרטיבי שלנו הופך לחתלתול ביתי מפונק, שזקוק כעת למלה טובה, לשניצל ביתי, ולחיבוקון של אמא. כן, אצל הטלאים זהו יום המשפחה. השקיעו בה ובלו עם בני הבית בערב.

שור

מיקומו של הירח במזל סרטן הוא אחד המיקומים החביבים על השור שלנו. מזל מיסוד המים מרגיע את השור מיסוד האדמה וזה מצביע על יכולת מעולה למצוא לכם שיתופי פעולה מקצועיים או חברים חדשים.. יום פורה.

תאומים

אחרי יומים שבהם הייתם במיטבכם יחסית, מגיע יום שבו כדאי לנצל את האנרגיה שאספתם עכשיו יומיים בצורה מעשית, להתחיל לפעול באופן אקטיבי, ולקבוע עובדות בשטח. מיקוד היום בחשבון הבנק ובכל מה שקשור לכספים יעזור לכם לעשות סדר, ולהתארגן מחדש.

סרטן

נראה שלא ממש הייתם בפוקוס ביומיים האחרונים, אבל דווקא היום כשהירח עובר לו למזל שלכם הכל חוזר, ובגדול. זהו יום שבו אפשר סופסוף להזיז דברים, לדבר עם מי שאחראי או להציע לו שיתוף פעולה. יו מצוין לפגישות חשובות מכל סוג שהוא.

אריה

לא ממש היום הטוב שלכם, אריות, ובצדק: הירח הרגשני הזה במזל סרטן הוא לא כוס התה של האריה הקשוח, זה שאוהב דרמות גדולות מהחיים. אולי משום כך כדאי היום לעשות קצת פחות, לנוח יותר, ולשמור את השאגה המוכרת לעוד יומיים…

בתולה

הצד החברת שלכם מודגש היום כשהירח הזה במזל סרטן מאפשר לכם לצאת קצת מעצמכם ולהכיר אנשים חדשים שיכולים גם לפעול ביחד אתכם, לתרום ולסייע. זהו זמן מצוין להפעיל ולפעול, לשתף חברים במה שעור עליכם, ולהתמקד בשיתופי פעולה מסוגים שונים.

מאזניים

הירח שוהה היום בבית הקריירה שלכם והופך את היום הזה לאמביציוזי במיוחד, מאזנאים. זהו זמן להעביר הילוך, לתת גז, ולהסתער על משימה חדשה או יזמה מעניינת עם כל הכוח שאתם יכולים לגייס עכשיו. שימו דגש על האפשרות לשתף מישהו אחר בחלומות שלכם.

עקרב

ונוס ממשיכה ונכנסת עמוק יותר אל תוך הצמידות עם פלוטו העוצמתי, אלמנט שמדגיש יותר את צד היצרי של ונוס מאשר את הצד ההרמוני. זהו יום טוב להשקעה ביחסים קרובים, אך גם לזהירות מכסימלית בכל מה שקשור ליכולת שלכם לפתח ריבים ודרמות בדיאלוג הזוגי. זהירות..

קשת

הירח ששוהה היום במזל סרטן קצת דביק ורגשני מדי עבור הקשת המהיר והאנרגטי, ואין לו סבלנות יותר לכל הרגש הזה. עצבנות וחוסר סבלנות עלולות להופיע בעיקר במקומות כאלה היום, וכדאי להזהר לא להגזים עם הדרמה, שעיקרה אי הבנות ואי קבלת דיעות האחר. גלו איפוק.

גדיולה

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, גדיים: הירח שוהה לו במזל שממול ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות יחסים שבניתם לכם, לפתוח דברים ולדבר על מה שחשוב לכם באמת, ולנקות משקעים רגשים ביחסים, ולפתוח דף חדש וכן בדיאלוג עם אנשים קרובים.

דלי

מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהפוך את הדלי לתקשורתי במיוחד בימים אלה. יזמות תקשורתיות שונות עשויות לעלות עכשיו מחדש ולהפתיע אתכם במידת ההיענות, אך בעיקרון הדברים אינם הולכים בקלות. מקבץ הכוכבים במזל שלכם פותח כמה פתחים מעניינים לצמיחה והתפתחות אישית.

דגים

הירח שוהה היום במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד  המים כמו הדגים, אלמנט שמביא איתו תחושה נינוחה ונעימה יחסית. זהו זמן לשיחות רגועות, לתקשורת רגשנית עם אדם שנמצא רחוק או לפחות לא בהישג יד, ולגעגועים שאפשר לבטא בזום: אל תשאירו דברים בבטן.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן