תחזית יומית ובלוג – רביעי 27 לינואר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  27/1

ירח בסרטן 180 פלוטו וונוס ושמש

שמש במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) צמידות יופיטר (מדויק!) 90 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל דלי

ונוס במזל גדי 60 נפטון 90 פלוטו (כניסה)

מרס במזל שור 90 יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

על פניו זה נראה כמו יום סוער למדי: נתחיל בירח שוהה בזמל סרטן הרגשני, ויוצר זויות של עימו עם פלוטו השמש  ואפילו ונוס.

במקביל, השמש צמודה היום באופן מדויק ליופיטר כוכב השפע, הכוכבים האקטיביים האלה צמודים האנרגיה שהם מוציאים מעצמם היא עצומה.

עכשיו נוצר לו קונפליקט בין שני סוגי אנרגיה: זו של הירח שהיא מאוד רגשית ורגשנית, וזו של השמש שגם היא רגשית, אבל סוג אחר של רגש: זו אנרגיה מאוד אקטיבית ודינמית שגם באופן מעניין מקצינה את סוגי הרגש שהירח מפיץ, וכששני סוגי הרגש האלה מפעילים את כולנו, מה נדחק לשולים? רמז: מתחיל בה'א… נכון, ההגיון.

מה עושים? מחלקים את הפעולות שתכננו ליום הזה מראש לשני סוגים: הפעולות המעשיות שדורשות אנרגיה חיובית כמו להתקשר לסלקום ולומר להם שלא קיבלתי את חבילת הספורט שהבטיחו למרות שזה היה הסיכום (קורה ממש עכשיו, המעצבנים האלה), או להתמקד בפעולות הרגשיות כמו שיחה עם הילד בנושא הממתקים סטייל פנינו לאן, ואז מגייסים את כל הרגש שיש כי פה הכל רגשי ולא ממש הגיוני. (נדחה לאחר הצהריים).

מסקנה- יש לא רק הגיון בהורוסקופ, גם היומי, כיון שהוא מאפשר לנו לנתב סוגים מסויימים של אנרגיה שעולה במשך היום לצורך פעולות ספציפיות שמצריכות אותה או אנרגיה אחרת, כדי שההחלטות והפעולות שלנו יהיו אפקטיביות, ובמיטבן.

וזה – גם אפשרי, וגם רצוי…

הכי מרגיז זה כשלמרקורי כוכב התקשורת שלנו אין זויות עם כוכבים אחרים היום, וזה דווקא כשיש לנו כל כך הבה לומר לשתף ולחלוק ועוד מלים נדיבות אבל האינפו לא עובר וישנה מן תחושה של קצרים קטנים בתקשורת, ולא ממש מבינים אותנו..

זה אומר בגדול שאין ברירה – כשמרקורי בלי זויות אנחנו יכולים לסמוך רק על עצמנו ולא שאחרים יבינו אותנו כמו שאנחנו רוצים, לקחת אחריות, ולפעול בעצמנו כמו שאנחנו מבינים, אין ברירה.

וונוס הזו שמתקרבת לפלוטו ומחר תיצמד אליו חזק – זה ממש מוקש פוטנציאלי ביחסים קרובים, בעיקר אם אחד רוצה סקס והשניה לא, או להיפך: יש פה אנרגיה יצרית שמתחברת, לאו דווקא קשורה לסקס האמת אלא לביטוי של הצ'אקרה התחתונה, ולא תמיד אנחנו יודעים מה לעשות איתה ואיך לנתב כך שסקס זו בהחלט אפשרות מצוינת, אבל היא לא רק יצרית שכזו, אלא יצרית גם בפורמט של האגו שלנו, וככזו היא בהחלט יכולה לגורם לכמה ריבים דרמטיים ומפתיעים במיוחד,  ומאלה – כדאי להזהר, כי כשהמדובר בונוס ופלוטו – זה פעמים רבות ללכת עד הסוף.

וזה לא נעים…

לא נשאר אלא לנצל כמה שאפשר את הצמידות של השמש עם יופיטר, לרוץ ולקנות כרטיס פיס או להמר שדווקא דפדוף בטינדר יביא לנו היום את גבר או אשת החלומות שלנו, ואולי בהפוך על הפוך להכנס דווקא היום לשיחות שמלחיצות אותנו ולקוות שהשמש ויופיטר יחייכו מהחלון ויגרמו לבוס באמת לתת לנו את ההעלאה הזו, או לקבל את החיבוק מהקשר ההוא שנגמר רע, או שפתאום נמצא בחשבון הבנק את השוחד הקטן של ביבי לקראת הבחירות, מה שיאפשר לנו לכסות לפחות את חשבון החשמל שתפח פלאים בגלל החורף המוזר הזה.

@

 

וזו התחזית השבועית שלי

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 24 לינואר 21

 

@,

 

ולמי שרוצה לדעת יותר..

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי  28/1

טלה

בית ומשפחה – אלה הנושאים המשמעותיים של היום הזה מבחינתכם, טלאים. זהו זמן להשקיע קצת יותר בהם, ובבני הבית. זוית הפעולה של מרס שליט המזל שלכם כם יופיטר כוכב השפע נחלשת בהדרגה, ואתם חוזרים לאט לשקט שלכם.

שור

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, שוורים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ושם את הדגש על היכולת שלכם לדבר לשתף וליזום התקשרויות חדשות, הן רגשית והן מקצועית. ונוס שליט המזל שלכם מתקרבת לפלוטו, והמתחים בעלייה.

תאומים

מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל דלי ומביא איתו פתיחות רבה וגישה יצירתית ומעניינת. אולם חוסר זויות לכוכבים אחרים עלול לגרום לכם להרגיש היום לבד במערכה. זמן טוב לקבל החלטות עצמאיות ללא תלות באחרים, ולא לחכות שמישהו יזום עבורכם.

סרטן

הירח שוהה לו במזל שלכם והעוצמה שלכם ביחד עם הנוכחות החזקה מאפשרת לכם לפעול באופן חכם ויוזם, סרטנונים. זהו זמן טוב לקדם נושאים שחשובים לכם, ליצור התקשרויות מקצועיות חדשות, ולהזיז דברים.

אריה

זוית הפעולה בין השמש שליטת המזל שלכם ליופיטר כוכב השפע בשיאה. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בתכניות חדשות הקשורות להרחבת אופקים ואזורי פעולה, לשנות גישה, ולחשוב חיובי – ובאופן אופטימי. מלת המפתח של היום הזה – קדימה.

בתולה

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, כשהדגש הוא בעיקר על תקשורת עם מוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן טוב לקדם יזמות חברתיות חדשות, ובעיקר לקדם את היחסים שלכם עם קולגות מקצועיות, ועם מעגלים חברתיים חדשים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם קרובה מאוד כבר לפלוטו היצרי, והצמידות הזו עלול לגרום למלחמות אגו מסוגים שונים, ולגישה יצרית ופחות שכלתנית. הפתיל שלכם קצר עכשיו – נסו לא לקלקל יחסים כשהכעס עולה, אלא לשתף בתחושות שלכם.

עקרב

צמידות מתחזקת בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית מביאה איתה רגשות חזקים שעולים כעת שמזמן לא שיתפתם. זהו זמן טוב לנקות משקעים רגשיים ששמרתם בבטן, לדבר על מה שחשוב באמת, ולא לחכות שדברים יתפוצצו ויאבדו שליטה.

קשת

הירח במזל סרטן הופך את הכל לרגשי ואפילו לרגשני, אולם המעורבות הרגשית הזו עלולה להיות לא קלה עבורכם, ולהביא איתה שיקול דעת גרוע והחלטות לא שקולות. כדאי החלטות כאלה לדחות לעוד יומים שלושה, והיום להתמקד בהליכה זהירה בין הטיפות, והמנעות מלקיחת סיכונים מכל סוג שהוא.

גדי

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו היום, גדיים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגיו בדיאלוג בכלל, לדבר בכנות ובאומץ בגובה העינים, ובעיקר להיות קשובים לפרטנרים שלכם. אל תקחו את היחסים הקרובים שלכם כמובנים מאליהם.

דלי

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת כעת, דליים, כשגם יופיטר כוכב השפע וגם סטורן הנוקשה נמצאים במזל שלכם כולל מרקורי כוכב התקשורת. נסו למצות את כל האקשן הזה ולהתמקד בכמה אפיקי חשיבה חדשים, דליים. זמן לגישה חדשה.

דגים

הירח שוהה היום במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, ואת עולם הרגש הזה כדאי לנצל כדי לפתוח דברים לעומק עם אנשים שאיתם נוצרו קצרים בתקשורת, לקדם רעיונון או יזמות חדשות עם שותפים או בני ברית, ולא לדחות התחלות חדשות.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן