תחזית יומית ובלוג – שלישי 19 לינואר 21

אז… מה קורה בכוכבים?

שלישי  19/1

ירח בטלה 60 מרקורי  90 ונוס

שמש במזל גדי  צמידות סטורן (כניסה*

מרקורי במזל דלי

ונוס במזל גדי

מרס במזל שור 90 יופיטר (מדויק!) צמידות אורנוס (מדויק!)

סטורן במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

היה בלגן עם האתר בשעות אחר הצהריים – מתנצל… אבל ההורוסקופ צריך לצאת גם אם הוא מגיע מאוחר, וגם עם הצמידות הזו של מרס ואורנוס השובב שקלקל לי קצת את אתר היום…סורי! 🙂

אז.. הירח שוהה גם היום במזל טלה, אבל נראה שהיום האקשן מתחיל: זוית הפעולה של מרס עם יופיטר כוכב השפע מדויקת, וגם הצמידות שלו עם אורנוס מדויקת, מה שנקרא שנים במחיר אחד… וכששתי הזויות האלה מתחילות היום לפעול, זה כמו למצוא את עצמך על מסלול המירוצים בלה מאן עם דגל המשבצות שמורה לשתי מכוניות מירוץ הרועמות מולך להתחיל לנסוע: אחת.. שתים.. אקשן!

כי ששתי הזויות אלה מתחילות לפעול סימולטנית, זה מאיץ בבת את פי שלוש את מהירות הפעולות החשיבה והתגובות שלנו. גם יופיטר וגם אורנוס הם כוכבי טורבו פר-אכסלנס, ובזוית פעולה ובצמידות למרס הם בהחלט משדרגים את המהירות של כולנו, אבל… גם את מהירות קבלת ההחלטות שלנו שתחת שני היבטים כאלה עלולות להיות פזיזות וחסרות שיקול דעת אמיתי.

ואכן, הצירוף הזה של שתי זויות כאלה על מנוע הפרארי של מרס הערס פלוס הגשם הזה בחוץ עלול להיות קטלני למי שרגיל לחשוב לאט ופתאום מוצא את עצמו בצומת דרכים כזו או אחרת, מהסוג שצץ בדיוק כשלא צריך אותן: למשל.. הולכים לנתק לך את החשמל כי כרטיס האשראי שלך שאבד כמובן פישל, אבל עדיין לא קיבלת חדש, הגשם רועם בחוץ, הראש שלך מתפוצץ, הקו תפוס, הגב תפוס, האסלה תפוסה, וכל העולם המחורבן הזה מנסה להתקשר בדיוק באותה דקה וחצי שאתה מתקשר אל אותם מספרים בדיוק  אז אתה  יוצא לאוטו כי אתה צריך לנסוע ומגלה לתדהמתך שחלק מהמתקשרים גם תקועים ברמזורים בכבישים המפוצצים כמובן כי מרוב מהירות כולם הקדימו לצאת הביתה והפקקים הקדימו להתפקק העצבים להתעצבן ובדיוק אז הגשם הופך לברד וערימות של כדורים קטנים וקפואים ממלאים את חלון המכונית שלך ומונעים מהווישרים לוושר כך שאתה נאלץ לפתוח את החלון ולנסות לנגב את הזכוכית בנייר עיתון שבמקרה יש לך בתיק אלא שבעיתון הזה היתה קופסת המקרלים שלא סיימת קודם לכן והחלון הופך להיות מנת כדורי ברד קפואים ברוטב עגבניות ושמן זית ואז נקרע גם העתון ואתה מנסה לשפשף בידיך הקפואות את הזכוכית שהתמלאה אדים ושמן זית איטלקי אדום ואז בדיוק הטלפון במכונית מפסיק לחייג אוטומטית וקול של האיש מחברת החשמל אומר: הלו?

והנה מגיע רגע האמת: עונים לך. יש אלוהים! שעה חיכית לטלפון הזה. שעה!! אין ברירה. אתה מחזיר את עצמך אל המכונית סוגר את החלון שכמובן מיד מתמלא אדים מה שמכריח אותך לחנות בצד כי עכשיו אתה ממש לא רואה כלום, אבל מי הדביל שחונה בכביש של שמונת המסלולים מתחת לעזריאלי בלי לדעת שתוך שניה תעצור לידו ניידת והשוטר מסמן לו לפתוח את החלון נותן לו דו'ח על עצירה במקום אסור וגם מוסיף עוד אחד בקטנה על אי עטיית מסיכה בזמן שיחה עם שוטר תנועה, וכל זה כשאתה בסך הכל..

השעון מצלצל: טרינג טרינג! אתה והשוטר מסתכלים זה על זה: שעון?? עכשיו?? השעון מתעקש, והשוטר לאט לאט מתפוגג, מתפוגגת גם המכונית, מתפוגגים גם כדורי הברד, גם המקרלים, ואתה מוצא את עצמך שוכב במיטה עם כל התכניות היפות שהיו לך קודם להספיק את כל מה שלא הספקת בשבוע הקודם, ותכננת שעם הזויות האלה של מרס הכל ירוץ מעצמו, אלא שנרדמת, ועכשיו כבר צהרים ואפילו הורוסקופ אין ו..

ואז אתה נזכרת בחלום, מתמלא זיעה קרה, אבל מיד צונח לפוך באנחת רווחה: איזה כיף שאתה לא באמת שם, מתחת לעזריאלי, עם המקרלים העתון השוטר הברד והגשם הזה שלא נגמר וחברת חשמל התפוסה.. אוףף! כן, ניצלת. יש אכן אלוהים! נכון, זה לא אותו אחד שהצליח להשיג לך קודם את ההוא מחברת החשמל בטלפון – זה אלוהים אחר, עדין יותר, עם זקן לבן ארוך יותר, כזה שסתם עושה מעשים טובים ואז מסתובב והולך להתחיל להכין תחפושות לפורים או משו, ומשאיר אותך לבד, חמים עדיין מהפוך, שמנמן מהלחמניה שסיימת קודם בלי חשבון, ובעיקר אסיר תודה.

ומה עוד בכוכבים היום? השמש מסיימת לארוז כשהיא אוספת את כלי הרחצה מהמקלחת ותיכף תכניס גם אותם למזוודה ותחכה לנהג המונית מחברת ענני הגלקסיה בע'מ שיקח אותה על הבוקר למזל דלי אחרי שבאמת מיצתה את כל הכובד הגדיי הזה ושבעה ממנו, ונוס במזל גדי ומרקורי במזל דלי שלא יוצרים בגלל זויות עם כוכבים אחרים כי לא בא להם להירטב עם מישהו אחר, ויופיטר וסטורן שחוגגים במזל דלי, יופיטר שטס קדימה שם באוויר הפתוח, וסטורן שעושה צעד, עוצר, פותח את קופסת האוכל, לועס משהו, עוש צעד, עוצר וכו וכוכו, ונפטון שזולג לו שם במזל דגים וסוף סוף מחליט להתקדם לפני שיקפא שם, במעלה ה 19 של המזל.

כן, יש חיים בגלקסיה, ואפילו הרבה מהם. אני הולך להכין לי קפה, לסיים את ההורוסקופ, ולצפות בשתיקה בגשם הזה שנראה שרק הולך ומתחזק מרגע לרגע.

 

 

מה קורה למזלות?

שלישי  19/1

טלה

הירח שוהה היום במזל שלכם, יוצר זוית מעשית לכוכב מרקורי במזל דלי וזוית פעולה לונוס הרגשית. צמידות בין מרס שליט המזל שלכם לאורנוס התזזיתי וזוית פעולה ליופיטר גורמים לעצבנות אי שקט והחלטות פזיזות. שמרו על עצמכם, ואל תנתקו קשרים.

שור

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה מרץ ואנרגיה, פה ושם אפילו עודפים מהם. בזמן שונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי ללא זויות עם כוכבים אחרים. מצב מעניין שבו יש לכם הרבה מרץ לעשייה, אבל תחושה של חוסר שליטה במה שקורה.

תאומים

הצד החברתי שלכם מודגש היום כשהירח הזה במזל טלה מביא איתו לא מעט אנרגיה חברתית שעוזרת לכם לקדם עניינים במוסדות וארגונים בחייכם, למרות שמרקורי שליט המזל שלכם לא יוצר היום זויות עם כוכבים אחרים. זמן ליזום היכרויות מעניינות בתחום המקצועי.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל טלה המאכלס את בית הקריירה שלכם ועוזר לכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת מול סמכויות. זהו זמן טוב לכל הסידורים שלא הספקתם כדי לנקות את שולחן העבודה שלכם: תשלומי חשבונות מסוגים שונים, עיריה, חשמל וכו. אל תאפשרו לדברים להצטבר ולהעיק עליכם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל גדי אבל תיכף עוברת למזל דלי, וכבר מתחילה להצמד לסטורן הנוקשה שנמצא שם. בקרוב מאוד הכובד יגמר, ויתחילו אתגרים נעימים יותר. זמן טוב להתחיל להכין תכניות מגירה הקשורות לצמיחה והתרחבות, ולהשקעה ביחסים.

בתולה

על פניו זה נראה כמו יום שבו כדאי להתנהל בזהירות מכסימלית, בתולות. הירח שוהה לו במזל טלה ומדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לעשות דברים באופן זהיר במיוחד ובעיקר – מבלי לקחת סיכונים מיותרים. חשוב להזהר היום במלים שלכם, ובמקביל בכבישים ובדרכים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם במזל גדי סוף סוף יוצרת היום זוית פעולה עם הירח, אלמנט שמאפשר לכם לצאת קצת מעצמכם ולהזיז דברים, ובעיקר – לשתף ברגשות ולקבל חיבוק… תנו לרגש שהצטבר בשבוע האחרון לצאת, ודברו עם אנשים קרובים על מה שחשוב לכם באמת.

עקרב

התחום המקצועי מצריך היום דגש מיוחד, שבו גם אם דברים נראים לכם תקועים – עדיין חשוב להביא אתכם יזמה או שתים, ולא לאפשר לדברים לשקוע או להתקע שוב. כוחו של העקרב הוא ביצירת יזמה חדשה גם כשהדברים לא זזים, ולצאת בעוצמה ממשברים. קדימה. אל תוותרו לעצמכם, והתמקדו במה שיש.

קשת

זוית פעולה מדויקת היום בין כוכב מרס ליופיטר שליט המזל שלכם מריצה אתכם קדימ ומאפשרת לכם להזיז דברים במהירות רבה יותר לקצר תהליכים ולהגיע במהירות לשורות התחתונות. זהו זמן טוב להגדיר במיוחד לאן הולכים, כי יופיטר שליט המזל שלכם טס קדימה…

גדי

נושאי בית ומשפחה דורשים כעת השקעה מיוחדת, וזהו זמן טוב לא לקחת כמובן מאליו יחסים עם בני המשפחה אלא להשקיע יותר כדי לגרום להם להפתח לדבר לשתף ולחלוק, ובעיקר לגרום לעצמכם להיות חמים אמפטיים ומכילים יותר. בערב – בילוי משפחתי.

דלי

השמש תיכף עוברת גם היא למזל שלכם שכעת נמצאים בו מרקורי כוכב התקשורת יופיטר כוכב השפע וסטורן הנוקשה שמציב לכל אלה מסגרות פעולה חדשות ומעניינות. זהו זמן מצוין לקדם את מה שחשוב לכם באמת לקראת תקופה חדשה אופטימית ומאתגרת.

דגים

מיקומו של הירח היום מדגיש את הצורך של הדגיג הרגשני שלנו לעמוד איתן על הקרקע, ומבט בוחן וחכם על הנעשה בחשבון הבנק שלכם יכול היום לחולל נפלאות, בעיקר כשאתם מבינים היכן אתם עומדים באמת. זמן טוב לפעול באופן חכם ומדויק ובעיקר – עוצמתי והחלטי, ובלי פחד: הגיע הזמן לעבור לגישה אסרטיבית ומביאה תוצאות.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן