תחזית יומית ובלוג – יום ראשון – 17 לינואר 21

 

לפני ההורוסקופ – הודעונת: זה היום האחרון להירשם בהנחה לסדנת יופיטר פליי-היי

יום חמישי  8 30 בערב: איך לרתום את השפע של יופיטר אל חיינו, דרך מפת לידה האישית שלנו?

מוזמנים באהכה  – לכאן: 

סדנת יופיטר פליי היי – מהו תחום השפע שלך השנה – סודות ע"פ האסטרולוגיה – 21.1.21 יום חמישי בערב – מפגש אחד

ובנוסף, סדנה תהליכית מרתקת =

סדנה תהליכית לצמיחה ומימוש בליווי הדרכה אסטרולוגית ועצות פרקטיות עסקיות – 11.2.21 ימי חמישי בערב – 10 מפגשים

ואחרי כל זה .. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  17/1

ירח בדגים צמידות נפטון 60 שמש וסטורן

שמש במזל גדי  צמידות פלוטו (יציאה!)

מרקורי במזל דלי

ונוס במזל גדי

מרס במזל שור 90 יופיטר (כניסה) צמידות אורנוס (כניסה)

סטורן במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

אחד השבועות היותר מתוחים מתחיל היום דווקא בהסוס מסויים. הירח במזל דגים הרגשני שגם צמוד לנפטון המטשטש ומערפל, עוזר להתחיל את השבוע הזה באופן רגשני ומגומגם משהו, כשכל העינים נשואות ליום רביעי, זמן בו ביידן יושבע לנשיא, יום שבו הצמידות בין מרס האסרטיבי לאורנוס התזזיתי מדויקת, כמו זוית הפעולה בין מרס ליופיטר שמדויקת גם היא.

אבל היום הזה הוא חביב ורגיש יחסית. למרות הצמידות של הירח לנפטון – ואולי דווקא בגללה – אפשר לומר שהערפול והבלבול חזקים יותר מהצורך המיידי לפעול, גם כי מרס יוצא לאיטו מתוך זוית הפעולה עם סטורן הנוקשה ומתחיל להכנס לזוית הפעולה עם יופיטר כוכב השפע, שתגיע לשיאה ביום שלישי, ביחד עם הצמידות המדויקת שלו עם כוכב אורנוס התזזיתי.

וגם כי הבטיחו גשם… וגשם תמיד מתחבר לי עם נפטון, עם הערפל הזה רווי טיפות המים שבבוקר, שמחובר חזק לערפל הזה שבלב שגם צובט וגם עצוב וגם מתוק כמו צמר גפן מתוק שכזה שאוכלים אותו והוא נעלם עוד לפני שהוא מגיע לשינים… זה נפטון בשבילי. וכשנפטון בשטח, חזק בשטח, הוא גם מוציא ממני את הצד הפיוטי שלי. כשנפטון בשטח הירח שלי שנמצא במזל דגים, חוגג.

אבל לא תמיד הוא ורוד, הערפל הזה שנפטון מביא איתו, בחוץ או בלב. לפעמים הוא אפור ועצוב. עכשיו כשהגשם הזה אמור להתקרב אלינו אני בהחלט מקווה שהוא יהיה מהסוג הראשון ושגם תופיע קשת כשהוא יגמר… קשת תמיד אהבתי. זה היה מן נס כזה שמופיע בין העננים…

השמש יוצאת סופסוף מהצמידות שלה עם פלוטו במזל גדי, ואפשר סופסוף לנשום לרווחה: לא קרה כלום בימים האחרונים מהסוג הנפיץ, והפעם זה עבר בשלום, ורק לא מעטים מאתנו חוו כמה ריבים עוצמתיים, ריבים מהסוג הזה שהכל יוצא בלי חשבון ואחר כך לוקח ימים ואפילו שבועות כדי לתקן את מה שנשבר או התנפץ.

היום מתחיל לעלות, ומתגלה כיום שמשי נוסף שהטעה את החזאים, לפחות בבוקר ובצהריים, אבל הרוח בחוץ, זו שמזיזה את העננים, מזיזה את ענפי העצים. רצית קצת שמש? אז קבל שמש קצת חיוורת, קצת קרירה, עם שיעולון פה ושם, כזו שרומזת שאולי בכל זאת בערב מתישהו, אם העננים יסכימו, הוא יגיע בכל זאת, בדרך שלו ובתנאים שלו.

ונוס שוהה במזל גדי, ללא זויות. מרקורי שוהה במזל דלי, ללא זויות. זה אומר שקצת קשה לנו לתקשר היום ממקום אמיתי עם הרגש, ועם מלים שבאמת מבטאות את מה שיש לנו בלב.

נראה שכל השבוע הזה עוצר את נשימתו היום, מחכה לראות מה יעשה מרס כשיתקרב לאורנוס, ומה יעשה יופיטר כשיראה שהשנים האלה נצמדים.. בלעדיו. כן, גם לכוכבים יש דרמות, וכשמגיע יום שבו מזג האויר לא ברור ומצב הרוח לא ברור, גם מצב הרוח הכוכבי משתנה, ומשפיע על כולם באופן מוזר: מתקשרים ואסטרולוגים שונים נכנסים לפניקה מבטיחים מלחמה ומכניסים אחרים לפניקה, אנשים מאבדים כיוון, ואחרים נכנסים ללחץ…

חיפושית מטפסת על החלון. איך היא לא מתחלקת על הזכוכית? אני נזכר בשיעור ביולוגיה שיש חרקים שיש להם כריות הדבקה. מהופנט אני מסתכל עליה כשהיא מטפסת למעלה במאמץ… אני מסתכל למעלה: מה יש למעלה? כלום. קיר איך היא תרגיש שאין שם כלום במקום הזה? ואולי חיפושיות רואות דברים שאנחנו לא מסוגלים לראות?

החיפושית מגיעה כמעט לקצת החלון, ואז מתחילה רוח בחוץ ומעיפה אותה לתחתית החלון. היא נעמדת רגע, מנקה את הכנפיים, וחוזרת לטפס. לה אין שום פחדים מאיזו מלחמה דמיונית או מאיזה כוכב שנצמד לכוכב אחר: היא רק רוצה דבר אחד. להגיע לקצה החלון.

אני חוזר אל המחשב, שם את הסמן של עכבר בתחתית הדף, ולאט לאט מצמיד את כריות ההדבקה שלי למסך הלבן, ומתחיל לטפס במעלה הדף.

@

 

התחזית השבועית  

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 17 לינואר 21

@

 

 

ויש גם את זה..

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

ראשון  17/1

טלה

השבוע נפתח קצת ברגל שמאל מבחינתכם, טלאים. הירח שוהה במזל דגים, כעת אתם לא ממש במיטבכם, ובנוס מרס שליט המזל שלכם נכנס לזוית עם יופיטר ולצמידות עם סטורן: עצבנות וחוסר שקט עלולים להופיע כעת. חכו עם האקשן למחר.

שור

הירח שוהה היום בבית התקשורת שלכם ופותח שבוע תקשורתי למדי. זהו זמן מצוין לשתף אחרים במה שעובר עליכם אבל עם ונוס שליטת המזל שלכם במזל גדי ללא זויות – בעיקר להקשיב… זמן טוב להתמקד במה שחשוב באמת ללא הסחות דעת.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי ומתחיל להצמד ליופיטר כוכב השפע, אלמנט שמביא איתו גישה אופטימית ופה ושם אפילו נלהבת, וגישה חיובית לכל מה שקשורה. זמן לתרגם את ההתלהבות למלים – ולמעשים.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שמביא איתו נינוחות מסויימת מצד אחד אך מצד שני גם פתיחות גבוהה לרעיונות חדשים ולצורך להרחיב אופקים. זמן לחשוב כמה צעדים קדימה, ולפעול בהתאם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי הנוקשה המדגיש את הצורך בהשקעת מחשבה דווקא בתחום המקצועי. כעת הזמן להשקיע קצת ברעיונות מקצועיים חדשים ואפילו בבריאות שלכם, ולשים את הדגש בעיקר על אכילה נכונה ובריאה.

בתולה

דגש מיוחד עכשיו של הירח על כל מה שקשור לתחום הזוגי ונושא היחסים הקרובים שלכם, כשהירח שוהה ממול בבית הזוגיות והיחסים ומאפשר לכם לשדרג את התקשורת הזוגית שלכם: דברו על הכל גם על מה שלא נוח לשמוע.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת בבית המשפחה ושמה את הדגש על הצורך להרחיב ולשדרג את התקשורת המשפחתית שלכם, מאזנאים. זמן לקרב בני משפחה שהתרחקו לאחרונה, ולהשקיע בארוחה חמה ומקרבת לבבות.

עקרב

יצירתיות מצד אחד ורומנטיקה מצד שני – אלה הנושאים שמשמעותיים יום מבחינתכם, וחשוב כעת לשים את הדגש על היכולת שלכם לבטא רגשות בעוצמה. זמן טוב לפתרונות יצירתיים ולא קונבנציונליים לבעיות שמטרידות אתכם.

קשת

נושאי בית ומשפחה מודגשים היום ומחר כשהירח שוהה בבית המשפחה שלכם. זהו זמן טוב להשקיע בבית ובסביבתו ובעיקר בבני הבית, קשתים. כעת הזמן לשים את הדגש דווקא על תחושת הביחד, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו לאחרונה.

גדי

ונוס הרגשית שוהה כעת במזל שלכם ביחד עם השמש  עצמה, צירוף מעניין שמביא איתו שילוב של רגשות חמים ואפילו אהבה עם הצורך לשים את הרגליים על קרקע מעשית, ולקבוע עובדות בשטח. זמן מצוין להיות שם עבור אנשים קרובים.

דלי

מיקומו של הירח במזל דגים מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר מחשבה בכל מה שקשור לחומר ולכספים, דליים. אולם קרבה גדולה בין כוכב מרס לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לקצרים בתקשורת, ולמצב רוח נפיץ. זהירות.

דגים

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, דגיגים. כעת הזמן לשים את הדגש על מה שחשוב לכם, ולא לאחרים. פגישות מעניינות, שיחות משמעותיות ואפילו יזמות חדשות – כל אלה ועוד יתאימו לפתיחתו של השבוע.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן