תחזית יומית ובלוג – רביעי 9 לדצמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  9/12

ירח במאזניים 120 סטורן 150 אורנוס

שמש במזל קשת  120 מרס 90 נפטון (כניסה)

מרקורי במזל קשת 150 אורנוס (יציאה)

ונוס במזל עקרב 120 נפטון  150 מרס (יציאה)

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח עובר סוף סוף למזל מאזניים, מקום חביב למדי שמאפשר לנו את כל אותן שיחות נפש מודעות היטב לעצמן באחד על אחד ובארבע עינים (עוד תה, מיי דיר?) על מהות החיים ובעיקר על הזוגיות, הו, הזוגיות…

זוית הרמונית בין הירח לסטורן הנוקשה מאפשרת חיבור טוב בין מה שאנחנו רוצים ובין מה שהעיריה הבנק ואפילו המוסך רוצים: תשלום במזומן שכמובן אין לנו, אבל הזוית הזו אומר שהפעם למרות שיעשו לנו פרצוף, נוכל איכשהו לצאת מזה… (בעדינות אך בתקיפות, תוך הליכה אחורנית וקידות קלות למרות הכאב בברך שהתכופפה בקידות כאלה יותר מדי לאחרונה). אחרי הכל, מה רע להיות נחמד לאנשים, בעיקר כאלה שאתה חייב להם כסף?\

הבעייה היא בזוית של הירח עם אורנוס, זוית מתוחה שעלולה להביא איתה פלשים פתאומיים (אוף, שכחתי לכתוב את ההורוסקופ..) או פתאומיים ומעצבנים (שוב הצ'ק חזר?) או אפילו מופתעים לרעה (אם אמרתי שאעשה כלים זה אומר שאעשה! קצת קרדיט..) מהסו שגורם לנו להתחרט לפחות לעשר שניות על ההחלטות שלנו, אבל כשהירח במאזניים אנחנו עיקר מרצים אחרים, ומנצלים את החיוכון המרצה המתוק שיש לנו ממילא. העיקר שלא יהיה כעס באויר..

אבל הזוית הבאמת חשובה היא זוית הפעולה של השמש עם כוכב נפטון המתעתע הגדול. למעשה היא נכנסת לדיוקה כבר היום בערב אבל רק מחר נראה אותה בספר הכוכבים הגדול, למרות שדיפ דאון אנחנו יכולים להרגיש אותה בלילה בסוג של מחשבות שלא נפסקות על התכניות שלנו שמתמוססות פתאום, על החלטות שהיו צריכות להתקבל ולא התקבלו, ועל הצורך לדעת שיש באמת מישהו שאוהב אותנו, אבל אוהב אותנו באמת לא בגלל שאנחנו ביחד, אלא בגלל ש.. שלמה בעצם? (לאלאלא אל תתחיל לי פה עכשיו עם החידון האינסופי הזה של אם אני אוהבת ולמה, פליזזז…).

הזוית הזו מביאה איתה בעיקר משפטים ארוכים שנגמרים בסימני שאלה, שנועדו להשאל בקול רם כדי שנוכל לדעת בודאות שאכן, אנחנו במקום הנכון, שמעריכים אותנו, שההחלטות שלנו טובות, שהאוברדראפט האינסופי הזה בהחלט יגמר, ושבשבת ניסע איכשהו לחיק הטבע אם החיק הזה לא יהיה רטוב מדי, ונחפש פטריות (כותרת נפלאה לכל טיולי החורף, אבל הפטריות עצמן מסרבות בדרך כלל לשתף פעולה).

כן, אני מכיר היטב את הזוית הזו: השמש בזוית פעולה לנפטון- שימו לב, זוית של חשבון נפש שיחות נפש וחיבוטי נפש לפנינו. אבל כדאי לזכור שלמרות התענו הכאוב של לשתף בה אחרים, הרי שספקות ותהיות לגבינו לגבי אלה שסביבנו ולגבי העולם בכלל לא יתקבלו בברכה אם יאמרו בקול רם, למרות  שעינינו האדומות והמודאגות יספרו את הסיפור בלי מלים.

זה הזמן לשאלות: שאלות קיומיות, שאלות מעשיות, שאלות שנועדו רק להשאל כי התשובות ידועות, ושאלות שנועדו לקבל תשובות קצרות אך כעוסות סטייל למה? ככה. ככה זה וזהו!

הירח המאזנאי מוזג לנו עוד כוס תה: סוכר לשם שינוי? כן… לא… בעצם למה סוכר? ולמה שלא יהיה קצת מתוק בבחיים המחורבנים האלה? הירח משתעמם: נו, שוב הזוית הזו עם נפטון? חשבתי שהתבגרת.. טעית! כלומר כן, בעיקרון, אפשר לומר שיש בי באמת משהו שהשתנה והוא כבר יותר בוגר אבל.. רגע, התבגרתי באיזה מובן? במובן שהתבגרתי ונהייתי רציני ואחראי או ש.. די, שתוק, אומר הירח ושם את התה ומתרחק בחלוק שלו עם הכוכבים, עוד זוית אחת כזו עם נפטון ואני מתפטר. לך תנג'ס לונוס. היא אוהבת שאתה מוציא את הצד הנשי הזה שלך, העלק חינני… חינני מיי אס!

שויין. הזוית עם נפטון מתקדמת, ואני לבד. לבד! געוולד! בחוץ מתחיל החושך כמו שהוא תמיד מתחיל בשתיים בצהרים בחורף. אפילו החושך הזה נגדי.. ועוד בחנוכה, חג האורים. צחוק הגורל.. אסטרולוג פולני יושב בחושך ומדבר על.. רגע, והיום מסיבת חנוכה אצל מיה בגן! ועוד צריך להכין לה למפיון…

השמש בזוית לנפטון. אם מישהו רוצה לדבר איתי שידמיין לו חדר קטן וחשוך וחנוכיה עם שמונה נרות בהיכון כבר מעכשיו, ובפינה יושב לו אסטרולוג ומחפש מתכון לסופגניות… זה מה שיצא ממך, אה? אומר סטורן. סופגניות.. אני אומר. אולי אחפש בגוגל? ולמה כולן נראות פה כמו עוגת יומולדת שלמה עם נצנצים וסוכריות והכל? הלו??

יום שכזה.

 

@

מזמין את כוולן לערב מבוא לקראת שנת הכוכבים החדשה שלנו:  ערב מבוא לנשים בלבד (הפעם) : ערב מיוחד שיציג סדנה מיוחדת שלי ושל רינת בורג היועצת העסקית שעוד איש לא עשה כמוהה מעולם: סדנת הסולם.

 האמת שאני באמת מתרגש מהמיזם הזה שאף פעם לא עשיתי כמוהו , ועוד יותר מתרגש משיתוף הפעולה שלי עם רינת שהאמת מרגש את שנינו ואת כל אלה שהצלחנו לגעת בהם ובחייהם בערבים שעשינו בערבים של 'על כוכבים ועסקים', והכי מתרגש לראות איך כל זה הולך ל קרות בשנת 2021 שהיא באמת שנה סופר מיוחדת והכי מרגשת מבחינה כוכבית שאפשר!

בקיצור, חפרתי יותר מדי כרגיל, ואת השאר אפשר לשמוע בערב המבוא למיזם, הנה כאן :       ערב שכזה 

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 6 לדצמבר 2020

@ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור השבועות האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מעניין אתכם? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 9/12

טלה

ירח ששוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם הופך את היום הזה למושלם לדיאלוג מכל הסוגים. כעת הזמן לשיחות נפלאות של אחד על אחד ובגובה העינים, טלאים. זוית המתח בין ונוס למרס שליט המזל שלכם מתפוגגת בהדרגה, וסופסוף החיוך חוזר.

שור

התחום המקצועי מודגש היום, ואיתו גם הצורך להשקיע קצת יותר מעצמכם במחויבויות ובמטלות שלכם, שוורים. זהו זמן לשים את הדגש על הצורך לתת כיסוי גם להבטחות וגם לנעשה בחשבון הבנק.. זמן להגדיר מחדש את הכיוון המקצועי שלכם לתקופה הקרובה.

תאומים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, תאומימים, וכשאומרים תקשורת אין ספק שאתם האלופים. אמה מה, זוית המתח בין אורנוס למרקורי שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, וכדאי להזהר עדיין מקצרים בתקשורת ואי הבנות מסוגים שונים. היום ברורים וחד משמעיים לגבי הכוונות שלכם.

סרטן

נושאי בית ומשפחה על הפרק, סרטנונים, ולפעמים צריך גם להשקיע קצת יותר בבני הבית עצמם, ולא רק בבית ובסביבתו. כעת הזמן לקחת את נושא הבית בידים, לארגן לסדר ולשדרג את האווירה בית, לצאת לקניות גדולות לבית, ובערב – ארוחה שמחה וחזרה לתחושת הביחד…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק אל תוך זוית הפעולה עם נפטון המטשטש ומערפל, כשמחר הזוית הזו תגיע לדיוקה. הזוית הזו מביאה איתה טאץ' רגשי עוצמתי, גישה יצירתית ומקורית, אבל גם קושי להתמקד בעובדות, ולקבל החלטות חכמות: דחו אותן לשבוע הבא.

בתולה

נושאי חומר וכספים על הפרק, בתולות. אחרי יומיים שבהם שהה הירח במזל שלכם ויצר תכניות ויזמות הגיע גם הזמן לתרגם אותן לעובדות בשטח, בתולות. זהו זמן להתמקד בנעשה בחשבון הבנק שלכם, לסגור אוברדראפט אם צריך ואפשר, ולחזור לקרקע יציבה, לפחות זמנית.

מאזניים

נראה שלא ממש הייתם במיטבכם ביומיים האחרונים, אבל היום זה משתנה: הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי חוזר בהדרגה ואיתו גם הנוכחות והעוצמה. היום ומחר זהו זמן מצוין ליזמות חדשות, ובעיקר לפגישות חשובות שעוזרות לכם לקדם את מה שחשוב באמת.

עקרב

לא ממש היום הטוב של השבוע מבחינתכם, עקרבים: הירח שוהה לו במזל מאזניים, ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להתחבר מחדש לעצמכם, להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ולעסוק בטעינת מצברים במקום בעשייה פרופר. קחו פסק זמן…

קשת

חברים מכרים ידידים וקרובים – נראה שהיום הזה מתאים לחידוש או העמקת הדיאלוג איתם, קשתים. זהו זמן טוב להחזיר אל המעגלים החברתיים שלכם חברים שהתרחקו בחורף הקר הזה, ליצור מחדש את הדיאלוג השמח עם אלה שאיתם אתם מרגישים בבית, ולחדש חברויות ושתופי פעולה.

גדי

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, גדיים. כעת הזמן לקדם תכניות ויזמות מול סמכויות למיניהן, לשדרג דיאלוג מול בוסים הורים או מורים, ולפעול באופן יוזם ואחראי יותר מול תכניות שהתחייבתם אליהם. אפשרו לאמביציה שלכם להתבטא, גדיים.

דלי

פתיחות לרעיונות חדשים, חשיבה פתוחה ומאפשרת, גישה מקורית ומעניינת – הירח הזה במזל מאזניים מביא איתו את כל אלה פלוס יכולת להתבונן עכשיו מרחוק, לראות את כל התמונה, ולקבל החלטות לטווח ארוך. זהו זמן טוב לשיחות עומק עם אנשים מעניינים.

דגים

השמש ומרקורי עדיין שוהים במזל קשת המאכלס את בית הקריירה שלכם, ועוזרים לכם לקדם תכניות ויזמות מאתגרות במיוחד. יום להפשיל שרוולים, ולרכז את כל העוצמה שלכם בנקודה אחת ספציפית כדי לפרוץ דלת שהיתה חסומה בפניכם, או כדי ליצור פריצת דרך חדשה. בכל מקרה, אל תוותרו לעצמכם, דגיגונים.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן