תחזית יומית ובלוג – יום שלישי – 8 לדצמבר 2020

אז…  מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 8/12

ירח בבתולה 180 נפטון 90 שמש 60 ונוס 120 יופיטר וסטורן

שמש במזל קשת  120 מרס 90 נפטון (כניסה)

מרקורי במזל קשת 150 אורנוס (יציאה)

ונוס במזל עקרב 120 נפטון  150 מרס (יציאה)

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

הירח שוהה במזל בתולה אני אישית הולך לסידורים שלי. לא שאני מתכנן את זה, אבל איכשהו באופן מעניין זה יוצא ככה: פתאום מגיעים בדואר המכתבים האדומים האלה שמזהירים שדיר בלק אם לא תשלם, מהבנק מתקשרים, הגננת רוצה לשוחח, ופתאום יש לי פצע מעצבן כזה בגב במקום שאני לא מגיע אליו… מה משותף לכל אלה? הירח במזל בתולה.

מוזר, לא? אבל זה בדיוק מה שהירח הזה אמור לעשות: לעזור לנו לפתור בעיות שקשורות למסמכים, או לרשויות, או לתשלומים, או לקופת חולים… כל המקומות השירותיים פתאום נזכרים דווקא בי, אבל הירח הבתולי הזה מרגיע אותי: רילקס, תן ל את הטלפון ואני כבר משלם לכולם…

האמת שאני ממש רע בזה, לחכות שעות עם מוסיקת המעליות הזו שמדי פעם עולה קול שקט של אשה שלפי הטון שלה נראה שהיא תחת עשרות כדורי הרגעה או משהו: מיקומך בתור הוא שלוש מאות חמישים ושנים… סיי וואט??

אין ברירה, אני מתקשר אחרי חצי שעה: מיקומך בתור הוא ארבע מאות ושלוש… פאקינג הולי שיט! מאיפה צצו עוד ארבע מאות חבר'ה פתאום שפשוט חיכו שארד מהקו ושלאק! התלבשו על האשה הרגועה הלא אנושית הזו?

כשהירח שוהה במזל בתולה פעמים רבות ככה נראה דיוק היום שלי, כי אני האסטרונאוט נזכר פתאום מה קרה כששכחתי לשלם ואז אני יושב על הטלפון, שם אותו בפול ווליום ומקליד בינתיים על המחשב על רקע מוסיקת המעליות הדביקה הזו… וואלה, לא ידעתי שפרנק סינטרה עוד חי שם באולפן של המוסיקה הזו, או ריי קוניף, או.. שלום, אפשר לעזור לך?

כן, בסוף מגיעה איזה מישהי חסרת מושג ואני משלם ואז נזכר שצריך לשלם גם לכביש 6 ואת הקנס שכבר הכפיל את עצמו בגלל התמרור ואת…

זה הפרינציפ. ירח במזל בתולה מרכז לתוכו את כל הפרטים הקטנים והמעצבנים שמריצים את חיינו מתחת לשכבה החיצונית, ובלעדיהם לא נוכל להזכר בכלל שאנחנו משתמשים בחשמל, או שיש לנו כסף בבנק רק שהוא נגמר והאוברדראפט גואה.. זה הרעיון.

כשאני רואה בזמן כתיבת ההורוסקופים שיש ירח כזה בקרוב אני שומר לו את כל הקבלות ודרישות התשלום והמכתבים האדומים. מציע גם לכם לעשות את זה, כי אז לשם שינוי איכשהו גם עונים, ואפשר להוריד את העננה הזו מעל הראש.

אבל כשהירח נמצא בזוית של עימות לנפטון הרגשי כמו היום, הדברים עלולים להתבלבל, להתערפל, להשתנות ולא לציית לכללים המוסכמים: דווקא עכשיו אני לא מוצא את דרישות התשלום, או שאני נזכר בשיחה של אתמול ופתאום עצוב לי אז  בא לי קפה ולבד כזה, או שמשהו מרגיז אותי פתאום ולא אכפת לי מכלום בטח לא מהחשבון חשמל המעפן הזה… רגשות – זה מה שנפטון מוציא מהירח שמולו, או להיפך וכשאתה מעורב רגשית אתה לא מעורב חיים מבחינה מעשית, לטוב ולרע.

גם הזוית של הירח הבעייתית עם השמש לא קלה: פתאום כולם רוצים לריב איתך, אבל איכשהו בסוף יוצא שאתה התחלת.. אני? כן, אתה והקול המשועמם שלך כאילו זה לא אכפת לך… אבל זה באמת לא אכפת לי! נו, אתה רואה מי מתחיל?

ככה זה, כשגם השמש וגם נפטון בבלגן עם הירח – הזמן לא עובר סתם, אלא נדחק לפינות ואז בבת אחרת בורח – ומתמרח…

השמש לא במצב יותר טוב: הזוית עם נפטון מתחזקת ומחר תגיע לשיא. מה נעשה כשבאמת הכל יתבלגן ויתבלבל? ניצמד לפרטים הקטנים – הם אלה שאמורים לתת לנו את הבטחון המעשי. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, כך אומרים, אבל תקווה שדווקא מחר ברביעי הוא יהיה בבית, ולא יצא בעצמו לקניות או לפגוש חבר בקפה של הקניון שפתחו מחדש.

וחוצמזה? מרקורי ממשיך לצאת מהזוית עם אורנוס ולהתחיל להרגיע, ונוס ממשיכה לצאת מהזוית עם מרס וכבר פוחת הצורך לומר את המלה האחרונה בריבים הזוגיים, ובעצם… לא רע כל כך, בטח לא כשהשמש ממש נעימה בחוץ, ורק הנפטון הזה עם המצבי רוח ואי הודאויות שלו מקלקל. אוף, מעצבן אחד!

בקיצ – סבלנות…

 

 

 

@

מזמין את כוולן לערב מבוא לקראת שנת הכוכבים החדשה שלנו:  ערב מבוא לנשים בלבד (הפעם) : ערב מיוחד שיציג סדנה מיוחדת שלי ושל רינת בורג היועצת העסקית שעוד איש לא עשה כמוהה מעולם: סדנת הסולם.

 האמת שאני באמת מתרגש מהמיזם הזה שאף פעם לא עשיתי כמוהו , ועוד יותר מתרגש משיתוף הפעולה שלי עם רינת שהאמת מרגש את שנינו ואת כל אלה שהצלחנו לגעת בהם ובחייהם בערבים שעשינו בערבים של 'על כוכבים ועסקים', והכי מתרגש לראות איך כל זה הולך ל קרות בשנת 2021 שהיא באמת שנה סופר מיוחדת והכי מרגשת מבחינה כוכבית שאפשר!

בקיצור, חפרתי יותר מדי כרגיל, ואת השאר אפשר לשמוע בערב המבוא למיזם, הנה כאן :       ערב שכזה 

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 6 לדצמבר 2020

@ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור השבועות האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מעניין אתכם? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 

שלישי 8/12

טלה

הירח שוהה לו היום במזל בתולה. זהו זמן להתמקד בצד המקצועי שלכם, ובכל מה שקשור לעבודה ולמטלות שלכם. כעת הזמן לתשלומי חשבונות מסוגים שונים אבל בעיקר למחויבויות שלכם הכספיות שלכם בכלל. זמן להתחיל להשקיע ברצינות בבריאות שלכם.

שור

הצורך בביטוי אישי יצירתי מתחזק עכשיו, אבל במקביל מתחזק כעת גם הצד הרומנטי שלכם, והצורך בחיבוק…ונוס שליטת המזל שלכם עדיין תחת זוית המתח עם כוכב מרס, והלחצים עדיין משפיעים עליכם. חשוב כעת עדיין להמנע מכעסים פתאומיים ומניתוק קשרים.

תאומים

שהותו של הירח במזל בתולה ממשיכה לעזור לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ולהדגיש את הצורך להשקיע בבית ובמשפחה, תאומימים. הזוית עם אורנוס עדיין בסביבה, מה שאומר שיש עדיין לא מעט מתחים באוויר, וכדאי להזהר מתגובות אימפולסיביות והחלטות פזיזות.

סרטן

זוית של עימות בין הירח שליט המזל שלכם לבין נפטון

המערפל מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד ובמקביל גם כושר שיפוט גרוע. מצבי הרוח משתנים במהירות וקשה להגיע להחלטות חד משמעיות. כדאי לדחות אותן למחר או מחרתיים, כולל החלטות הקשורות לחומר וכספים. זהו יום לתת חיבוק, ולא לקניות והוצאת כספים.

אריה

זה נראה כמו אחד הימים היותר מעשיים של השבוע, אריות. הירח שוהה בבית החומר והכספים שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם דווקא היום לעשות סדר בבלגן, ולחשוב באופן פרקטי כמה צעדים קדימה במקום לעסוק רק בכיבוי שריפות. התמקדו בפרטים הקטנים, אריות.

בתולה

זה נראה כמו עוד יום שבו אתם במיטבכם, בתולות: כן, גם היום שוהה הירח במזל שלכם, ומאפשר לכם להשלים תהליכים שלא הספקתם להשלים אתמול, בעיקר בכל מה שקשור להתחלות ויזמות חדשות. פגישות חשובות מכל סוג ושיחות משמעותיות – זה בדיוק הזמן לאלה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת לאיטה מתוך זוית המתח עם כוכב מרס האגרסיבי, אבל עדיין ניתן למצוא פה ושם ריבים מיותרים ועימותים שאינם מחוייבי המציאות, קיטורים ומרמורים, וכל מה שמרס עושה כדי להכניס את הריבים הקטנים האלה ואז לשבת בצד ולצחוק… אז – איפוק, אורך רוח, והרבה סבלנות לזוית הזו ו…למי שאתכם, או לידכם.

עקרב

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, וכדאי לנצל את נוכחותה כדי להתחזק רגשית, ובכלל לתת לרגש מקום גדול יותר בחייכם, ובעיקר בכל מה שקשור לאהבה… השמש ומרקורי במזל קשת יכולים להיות טריגר טוב לעשייה הקשורה לחומר וכספים. אל תדחו פעולות שחייבים לעשות – כמו תשלומים.

קשת

הירח ממשיך לנוע בבית הקריירה שלכם והאמביציה המוכרת של הקשת מתחזקת היום: מה שחשוב הוא לשמור אותה בקו עלייה, ולהמנע מהסחות דעת כשהדברים דורשים השקעה וסבלנות, ולא מניבים סיפוקים מיידיים. יום טוב להניע תהליכים ארוכי טווח, ולחפש שותפים או בני ברית לדרך או לרעיון.

גדי

זהו יום טוב לראות את התמונה הכוללת, ולא להסתפק רק בחלקים שלה, גדיים. כעת הזמן לסמן מטרות ואתגרים גדולים, ולהתחיל לפעול באופן יסודי כמו שהגדי יודע לעשות טוב כל כך, כדי שהם גם יתממשו.  פתיחות לרעיונות חדשים ולאנשים לא מוכרים עשויה להשתלם לטווח ארוך.

דלי

מרקורי כוכב התקשורת יוצא לאיטו מתוך זוית המתח עם אורנוס שליט המזל שלכם, ולאט לאט מתחילות הרוחות להירגע, אבל יקח עוד יומיים שלושה עד שהשקט יחזור. אולם מיקומה עדיין של ונוס בבית הקריירה שלכם נותן מוטיבציה וקסם אישי במינונים שבהחלט יכולים להספיק כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת. הכו על הברזל בעודו חם.

דגים

השמש ומרקורי עדיין בבית הקריירה שלכם ודוחפים קדימה, כשהירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם, לשפר ולשדרג. שלושת המיקומים האלה מאתגרים במיוחד: בנו לכם סולם עדיפויות, ונסו שלא לוותר על התועלת שיכולה לצאת משלושתם, כשהמלה 'מחוייבות' הופכת האישו המרכזי בתהליך.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן