תחזית יומית ובלוג – יום חמישי 10 לדצמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 10/12

ירח במאזניים 180 מרס 90 פלוטו  150 נפטון

שמש במזל קשת  120 מרס 90 נפטון (מדויק!)

מרקורי במזל קשת

ונוס במזל עקרב 120 נפטון

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

אז הנה זה קורה היום: השמש בזוית מדויקת לנפטון שהתחילה בלילה, המעורבות הרגשית אכן גבוהה, ובנוסף הירח יוצר גם זוית של עימות עם מרס האגרסיבי, זוית פעולה עם פלוטו המסיבי, וזוית של מתח עם נפטון האסוציאטיבי…

כשהמעורבות הרגשית גדלה, קל לנו לאבד פרופורציות, בעיקר כשיש עוד כוכבים היום שתומכים במגמה הזו. במקרה הזה כל מטרד קטן הופך לבעייה רצינית, וכל תגובה יכולה בקלות להפוך לויכוח מהסוג העקרוני העקשן, ואפילו לעימות של ממש אם אף אחד מהשנים לא מוכן לפחות להבין את עמדתו של השני.

וזו בעצם הסכנה האמיתית של היום הזה: איבוד הפרופורציות. כל מכשול עלול להיראות פתאום דרמטי, בלתי עביר, גדול מהחיים, אבל.. גם כל אלמנט חיובי שקורה, ושוב – חוסר הפרופורציות עלול לגרום לנו להרגיש שאנחנו ממש קרובים אליהם, לחיים האמיתיים, אבל הקיצוניות הזו מרחיקה אותנו ממגע אמיתי בהם עצמם.. אפילו השמש המחוייכת הזו נראית לרגע לא אמיתית, כשבפנים חוגג לו חוסר הודאות.

חוסר ודאות… כן, אלה המלים שנפטון אלוף בהן. המלים האלה גורמות לנו להרגיש דאגה ומחסור גם כשבחוץ הדברים מתקדמים יפה, ובעצם לא נותנות לנו מנוח – כאילו משמיטות את הקרקע מתחת לרגלים. זה גם אומר שהיום הזה עלול להיות מוזר מאוד, הן בתקשורת עם העולם והן עם אנשים קרובים… לא עונים לטלפונים… הכל מתבלגן.. נפטון זה נפטון: אי ודאות.

ועם אלה המלים אנחנו צריכים להתמודד היום ובכל שלושת הימים הקרובים בעצם…

וזה לא פשוט. המלים האלה הן המלים שניסו ללמד אותנו כבר שנים לברוח מהן, וליצור ודאויות: ודאות בפרנסה, בעבודה, בזוגיות… והמרשם היה ברור: ללמוד מקצוע פרקטי, להיות עם בן או בת זוג יציבים, ליצור הרגלים אצל הילדים…

אבל זהו, שלחיים יש דרך משלהם להפגיש אותנו עם אי הודאויות ולנפטון יש את הדרך שלו להכריח אותנו להסתכל בבאר העמוקה והאפלה הזו ולפגוש שם את הפחד הנוראי הזה, הפחד מאי הודאות…

כן, ככה גידלו אותנו: על פחדים. את הדור שלי עוד פחות מאלה שאחריו, כי זה היה הדור של יוצאי הפלמ'ח שהם באמת לא פחדו מכלום אחרי שבגיל חמש עשרה או משהו כזה כבר העבירו נשק וירו במרחבים. מעניין… דווקא הם פחדו מאי הודאות הזו, כי להם היתה ודאות מאוד מוחשית: המלחמה על המדינה. ובלעדיה… רק רופא מהנדס או דוקטור אחרת דואגים עד אינסופ לילד.

אבל היום נראה שהפחדים האלה עוד חזקים מתמיד. אלא שכדי להגיע לבטחון צריך לעבור את מחסומי אי הודאות ולהעז לעזוב את היד שמחזיקה את הטרפז כדי להגיע לטרפז הבא, כמו מרקו שכדי להגיע לפרח לב הזהב היה צריך לעבור שבעה ימים ושבעה הרים. אין ברירה: מי שלא מסתכן – לא מ…ן, כמו שאמרו אצלנו בשנות החבר'ה השישים, בעיקר אחד שהיה מכוער ולא נחמד אבל מה – הוא העיז!

ולהעיז – זה לפגוש את נפטון, ופנים אל פנים, ולא למצמץ. 

שלום, אני נפטון..

ואני יאיר.

אני מפחיד אותך?

בהחלט.

מה אתה עושה בקשר לזה?

הממ.. אני מחכה רגע, נותן לפחד להשתלט עלי עד הסוף, לדמיין את הכי גרוע, ואז אם הצלחתי להתמודד אם ההכי הכי גרוע – לחזור לכאן, ולתת לאינטואיציה ללב ולתחושות הבטן להוביל אותי: אחרי שהכי גרוע כבר קרה בדמיון – הכל קטן עלי.

טוב, אומר נפטון, ניסיתי. יש לך אולי איזה ג'וינט במקרה?

מצטער, במקרה לא.

סבבה, אומר נפטון. תהיה לי בריא, ובטח אקפוץ שוב בקרוב. מתי אתה בבית?

תמיד, אני אומר לו. אני מחובר לבית. הבית הוא בתוכי. הפכתי לצב נינג'ה. רואה את הכרס הזו? השריון שלי הוא בפנים, אבל הפוך.

חמוד אתה.. צוחק נפטוון. סחטין עליך.  והוא ממשיך הלאה.

באסטרולוגיה יש כמה כוכבים שעוסקים באי ודאות, כל אחד בדרכו, כי ברגע שתהיה ודאות סופית בכל התחומים – זהו. אתה מת, כי בטבע מתים אחרי שממצים ומגיעים לודאות. לכן אם תוכל מדי פעם להכריח אותה או להמציא איזה צוק כדי להשקיף ממנו למטה ולפגוש את הפחד – תפגוש דקה אחריו את כוח החיים הזה שמחבר אותך אליהם ממקום רעב, רעב לתחושות, לעוצמה, לתנועה…

ואלה – החיים עצמם. ונפטון – הוא אחד החלקים הטובים בהם, ולמה טובים? כי כל מי שמלמד אותי משהו על עצמי, גם אם הוא עושה את זה בדרך המעצבנת והמתישה הזו, הוא חבר.

וביום שכזה, בייחוד ביום שכזה, להתיידד עם נפטון, זה להתיידד עם החיים עצמם.

מוכנים?

 

 

@

שוב מזמין את כוולן לערב מבוא לקראת שנת הכוכבים החדשה שלנו:  ערב מבוא לנשים בלבד (הפעם) : ערב מיוחד שיציג סדנה מיוחדת שלי ושל רינת בורג היועצת העסקית שעוד איש לא עשה כמוהה מעולם: סדנת הסולם.

 האמת שאני באמת מתרגש מהמיזם הזה שאף פעם לא עשיתי כמוהו , ועוד יותר מתרגש משיתוף הפעולה שלי עם רינת שהאמת מרגש את שנינו ואת כל אלה שהצלחנו לגעת בהם ובחייהם בערבים שעשינו בערבים של 'על כוכבים ועסקים', והכי מתרגש לראות איך כל זה הולך ל קרות בשנת 2021 שהיא באמת שנה סופר מיוחדת והכי מרגשת מבחינה כוכבית שאפשר!

בקיצור, חפרתי יותר מדי כרגיל, ואת השאר אפשר לשמוע בערב המבוא למיזם, הנה כאן :       ערב שכזה 

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 6 לדצמבר 2020

@ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור השבועות האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מעניין אתכם? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 10/12

טלה

הירח שוהה גם היום במזל מאזניים המאכלס את בית השותפויות והיחסים שלכם, טלאים. זהו זמן לצאת קצת מעצמכם, להיות שם עבור האדם הקרוב שאתכם או מולכם, ובעיקר – להקשיב. אם הלב הטלאי ההרפתקן פנוי עדיין – זה בדיוק הזמן לדייט מסעיר…

שור

משימות ומטלות ובעיקר סידורים מסוגים שונים – זה הזמן לכל אלה, שוורים. בין אם המדובר בתשלומי חשבונות, עירייה מוסך ראיונות עבודה או פגישות מקצועיות – זהו זמן להשקיע בפרטים הקטנים והלפעמים מרגיזים האלה כי.. אין ברירה. לעשות – ולשכוח. אל תדחו..

תאומים

הירח שוהה לו היום בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, תאומימים, ושם את הדגש על היכולת שלכם לפתוח את הלב ולחבר אותו לעשייה היומית. כעת הזמן להתרגש ולרגש, להפגש עם אנשים שמרגשים אתכם, להתלהב מיזמות חדשות ומרתקות, ובעיקר – לשמוח…

סרטן

עוד יום ביתי לפנינו, ומי כמו הסרטנון שביתו הוא מבצרו אוהב לשדרג את המבצר לנקות לארגן ולהפוך אותו למקום חמים ואוהב. זוית של עימות בין הירח לכוכב מרס עלולה להביא איתו יום פגיע ורגיש: שמרו על עצמכם, ואל תיעלבו משטויות.

אריה

על פניו זה אחד הימים היותר בעייתיים של השבוע, אריות. השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה מדויקת לכוכב נפטון המטשטש ומערפל, והמעורבות הרגשית הגבוהה עקב כך גורמת לשיקול דעת גרוע, ולהחלטות רגשניות ולא מעשיות. לכן כדאי להתמקד היום בפרטים הקטנים, ואת ההחלטות לדחות לשבוע הבא.

בתולה

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום בתולות. זהו זמן טוב לקבל החלטות ארוכות טווח במישור הפיננסי, ובשעות אחר הצהרים לצאת למסע קניות גדול לבית למשפחה ולעצמכם. מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת, וכעת הזמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו עם בני הבית, לדבר על הכל, ולפתוח דף תקשורתי חדש.

מאזניים

הירח שוהה לו יום נוסף במזל שלכם, מאזנאים, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם להמשיך ולהשלים תהליכים שהחלו אתמול, לצאת לפגישות חשובות שלא הספקתם לצאת אתמול, ואפילו להתמקד ביזמות חדשות שהגיע הזמן להוציא אותם לפועל עוד לפני שכוכב סטורן עובר למזל דלי, השייך גם הוא ליסוד האויר. אקשן, מאזנאים.

עקרב

יש לא מעט תכניות ליום הזה, עקרבים, אבל בגדול היום הזה אתם לא ממש במיטבכם: מיקומו של הירח במזל מאזניים מדגיש בעיקר את הנעשה מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. כעת כשאינכם במיטבכם כדאי באמת להוריד הילוך, לעשות קצת  פחות ו..לנוח יותר, עקרבים. זהו יותר יום למלים מאשר למעשים, ובעיקר לשיחות אל תוך הלילה.

קשת

גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת ממשיכים לנוע במזל שלכם, ולהביא איתם לא רק אנרגיה מצוינת לעשייה אלא גם את כל המלים שלא אמרתם משום מה השבוע…הירח שבמזל מאזניים הופך אתכם לחברתיים במיוחד. זהו זמן טוב להרחיב מעגלים, ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים. בערב – בילוי שקט.

גדי

אמביציה ודרייב – אלה מלות המפתח גם של היום הזה, גדיים. הירח שוהה לו במזל מאזניים המאכלס את בית הקריירה שלכם, והגדי שלנו יכול להתמודד היום עם אתגרים גדולים במיוחד, אלא שעדיף לא לבד אלא עם שתופים או בני ברית שחושבים כמוכם, ויכולים לאגד כוחות למען מטרות משותפות.

דלי

שהותו של הירח במזל מאזניים מביאה איתה גישה פתוחה ומאפשרת ויכולת להפתח לרעיונות חדשים ומקוריים ולעשייה שלא מוכרת לכם. זהו זמן טוב להגדיר מטרות לחודשיים הקרובים, ולהתכונן למעברם הן של יופיטר כוכב השפע והן של סטורן הנוקשה למזל שלכם, ממש בקרוב… יהיה מעניין.

דגים

זוית פעולה בין השמש לבין נפטון שליט המזל שלכם מגיעה היום לדיוקה, וחשוב להזהר מאוד היום דגיגים הן בדיאלוג שלכם עם העולם, והן ביחסים קרובים. אשליות פנטזיות וחלומות בהקיץ – כל אלה עלולים לצוץ היום, וכדאי להשאר עם הרגלים על הקרקע, ולא לאבד את הראש.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן