תחזית יומית ובלוג – חמישי – 28 לינואר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  29/1

ירח באריה 90 מרס ואורנוס 180 שמש ויופיטר

שמש במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) צמידות יופיטר (מדויק!) 90 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל דלי

ונוס במזל גדי 60 נפטון 90 פלוטו (מדויק!)

מרס במזל שור 90 יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

אז זהו, היום זה קורה: שתי צמידויות מעניינות ועוצמתיות שמגיעות לדיוקן בו זמנית ממש, בין שתי הגבירות שלנו, השמש – גברת הגלקסיה, מקור החום והאור של כולנו שנמצאת בצמידות מדויקת ליופיטר כוכב השפע, והשניה – ונוס המקסימה שהצמידות שלה עם פלוטו היצרי היום הופכת אותה לסופר סקסית ועוצמתית, והגשם הזה בחוץ רק מוסיף לעוצמה של שתי אלה…

תמיד שואלים אותי, זה טוב או רע? אני תמיד עונה – אין טוב או רע באסטרולוגיה. מה כן – זה עוצמתי! ומינון גבוה של מודעות נחישות ורצון טוב, יכול להרים את כפפת העוצמה הזו ולתעל אותה למקומות שאנחנו רוצים ומתאימים לנו.

מישהו נותן לך גישה לבטריה קוסמית, בעצם לשתים, ואומר לך כך: אם תתחבר לאנרגיה הזו, ובמקום להלחם בה תתעל אותה למה שאתה באמת רוצה, עם האופטימיות והזרימה של השמש ויופיטר, והתשוקה וההשראה של ונוס ופלוטו.. השמים הם הגבול.

וזה נכון. אפשר באמת להתחבר להרבה מאוד מקומות שפעילים כרגע בחיים שלנו, ולהזרים אותן לשם: רעיונות מקצועיים חדשים, מיזם פרקטי חדש, סטרט אפ מעניין, שיתופי פעולה מדליקים…וזה – יגרום להם לקרות.

לא תמיד זה קורה ברגע. לפעמים לוקח זמן לאסימונים ליפול, אבל הטאץ' הראשוני, זה שמביא לך השראה ובעיקר תשוקה – שתי מלים שכל כך חשובות ומרכיבות את שתי הזויות האלה, נמצא שם.

אבל באותה מידה הוא גם יכול להסגר..

ולמה? כי זה אנרגטי. ואנרגיה היא דבר חי, ניזון מהתדרים שלנו, מהרצונות והפחדים שלנו, טס קדימה או נשתל עמוק פנימה, או עוצר ומחכה.

אם באמת ניקח את שתי האנרגיות האלה היום וניתן להן את הבוסט החזק שכוח הרצון והתשוקה שלנו יכולים לתת – משהו מכל זה יצמיח גרעין חדש של צמיחה, ובקרוב נוכל לראות גם את העלים הראשונים של הנבטים הראשונים האלה, ואפילו להרגיש אותם.

בדוק.

הירח הזה במזל אריה בזוית פעולה למרס ועימות לאורנוס מביא איתו עצבנות ולחצים, וקושי לרכז את כל מה שיש לנו למטרה אחת. גם השמש בזוית צומחת למרס מביאה איתה גישה עצבנית ודואגת ובעיקר כועסת. האנרגיות האלה בהחלט יכולות להפריע לנו להתמקד במה שחשוב באמת, וליצור קו ישיר בין התשוקה שלנו לבין המטרות שבדמיון.

אבל עם נתתמקד, אם נתפקס, ההפרעה הזו תהיה זמנית.

החשוב הוא באמת להקשיב למי שאנחנו די דאון, למהות. להיות שם רגע בשקט, ולאפשר לכל ההפרעות הצדדית והסחות הדעת להתמוסס להן מעצמן. פשוט להמשיך להיות, ולא לוותר.

אם נצליח, נהפוך גם את סוף השבוע הזה שמתקרב לעוגן רציני לכל הפעולות והפעילות שלנו בשבוע הקרוב.

בשאיפה.

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

 

חמישי  29/1

טלה

אחרי יומיים רגשניים ומשפחתיים עם כמה דרמות לתיאבון, עובר לו הירח למזל אריה המאכלס את בית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, והגיע זמן לרגש – ולהתרגש. זהו זמן טוב לאסוף את עצמכם, ולתת מקום לאהבה, טלאים.

שור

הצמידות בין ונוס שליטת המזל שלכם לפלוטו היצרי מגיעה כעת לדיוקה, שוורים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם עם כל העוצמה שבעולם, אולם להזהר מאוד שלא לריב עם אנשים קרובים. התמקדו בעיקר וצאו לדרך חדשה

תאומים

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר תקשורתיים של השבוע, תאומימים. הירח שוהה בבית התקשורת שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם להפתח לאפיקי תקשורת חדשים, לאנשים מעניינים, לעמידה מוצלחת מול קהל, ולשיווק אישי בכל התחומים.

סרטן

אחרי יומיים של נוכחות ועוצמה בהם שהה הירח במזל שלכם, הגיע הזמן לנצל את כל העוצמה הזו, סרטנונים, לקבוע עובדות בשטח, ולהתמקד בכל מה שקשור לחומר וכספים. זמן להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק, ולהתחיל לחזור ליציבות.

אריה

נראה שלא ממש הייתם במיטבכם בימים האחרונים אבל כל זה משתנה היום, אריות. הירח עובר למזל שלכם, וביחד עם השמש שליטת המזל שלכם שצמודה גם היום ליופיטר כוכב השפע, מאפשר לכם לפתוח דף תקשורת חדש עוצמתי ויוזם. זמן לזוז קדימה, ומהר!

בתולה

יש לא מעט תכניות ליום הזה, בתולות, אבל הירח ששוהה היום במזל אריה עלול לגרום לכם שלא להיות במיטבכם. אולי משום כך חשוב וכדאי היום להוריד הילוך, להיות קצת לבד, והחלטות חשובות במיוחד כמו גם יזמות חדשות כדאי לדחות למחר או מחרתיים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת היום באופן מדויק לפלוטו היצרי, צמידות מאוד לא קלה למאזנאים שלנו שכל כך זקוקים להרמוניה והכלה. זהו זמן טוב לקחת צעד אחורנית, להזהר ממעורבות רגשית גבוהה מדי במלים ובהחלטות שלכם, ובעיקר לא לריב. סבלנות.

עקרב

הצמידות בין פלוטו היצרי שליט המזל שלכם לונוס הרגשנית מגיעה היום לדיוקה. מעורבות רגשית שכזו אינה קלה עבור העקרב שהוא ממילא כל כך רגשי, ולכן חשוב היום להמנע מהחלטות דרמטיות מסוגים שונים, מניתוקי קשרים, ומגישה כוחנית כשדברים יוצאים משליטה. החלטות חשובות – דחו לשבוע הבא.

קשת

השמש נמצאת היום בזוית פעולה מדויקת ליופיטר שליט המזל שלכם, אלמנט שמדגיש את הצורך שלכם להתרחב, לפרוץ גבולות, לחשוב על אזורי פעולה חדשים, להרחיב אופקים, ולהתמקד בצמיחה רגשית מסוגים שונים. כעת – השמים הם הגבול: אל תפחדו להעז.

גדי

על פניו זה נראה כמו יום טעון ולא קל עבורכם, גדיים. מיקומו של הירח במזל אריה מדגיש את הצורך לנוע היום עקב בצד אגודל, ולהזהר מאוד מסיכונים הן בנושאים  חומר וכספים והן בכבישים ובדרכים. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט.

דלי

הירח עובר היום לבית הזוגיות והיחסים שלכם, דליים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי וביחסים שבינו לבינה. מקבץ כוכבים גדול במזל שלכם עוזר לכם כעת לבדוק אפשרויות חדשות לשיתופי פעולה שונים ומעניינים במיוחד, שלא ניסיתם עד היום.

דגים

שהותו של הירח היום במזל אריה השייך ליסוד האש, עלולים ליצור היום כמה דרמות קטנות כשדברים לא קורים כפי שרציתם, דגיגים. זהו זמן טוב לא לאבד פרופורציות כשדברים לא קורים כפי שרציתם, ולהמנע מבזבוזי כספים והוצאות שלא לצורך. היו כאן ועכשיו, דגיגים!

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן