תחזית יומית ובלוג – רביעי 21 לאוקטובר 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  21/10

ירח בגדי 90 ונוס 120 אורנוס

שמש במזל מאזניים 90 סטורן (יציאה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי 90 פלוטו (יציאה) 90 יופיטר (מדויק!)

מרקורי במזל עקרב בהילוך אחורי  180 אורנוס (יציאה!)

ונוס במזל בתולה  180 נפטון (יציאה) 150 מרס 120 יופיטר

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

ירח גדיי מדגיש את כל נושא הדרייב שלנו והיכולת להגדיר את המטרות המקצועיות והפורמליות שאנחנו צריכים לבצע, אבל זוית פעולה בין הירח לונוס עלולה לגרום לנו לבזבז כספים שלא לצורך, כי הצורך דווקא היום בפינוקים גדול מהרגיל…

אז מה עושים עם הצורך הזה? נשים למשל יוצאות לקניות, בעיקר תחת הזוית הזו. אבל זהו גם זמן להשתמש נכון במרקורי בהילוכו האחורי ולהרים טלפון לאיזה אקס או אקסית מיתולוגיים, שכן שם אולי הלב כבר קר אבל החיבוק, או, החיבוק – עדיין מוכר…

אתמול למשל התארחו אצלנו חברים וישבו בחוץ. אני ישבתי בפנים זועף עם כאב אוזנים וראיתי טלביזיה. כשיש לי כאב אוזניים אסור לדבר איתי, זה ידוע. מזל שזה קורה פעם בשש שנים או משהו.

בקיצור אני יושב ורואה מה..אהבה ראשונה, או אהבה חדשה, או קוראים לתכנית הזו. ישבתי והסתכלתי וכאב האוזנים ישב והסתכל גם הוא ושכח להכאיב…

כשאתה מסתכל על משהו כזה כשמרקורי בהילוך אחורי זה מעלה בך זכרונות, וקשה לא להגיב, האמת. בדרך כלל אני די עסוק אבל הפעם המשכתי להסתכל כדי לשכוח מהכאב אוזניים המעצבן הזה, גם בפרק הראשון, והאמת – די חיבבתי את הבחורים האלה.

בגדול אני מחבב הרבה יותר נשים, כי יש יותר גברים צנונים מגברים איכותיים, אבל הפעם היה נחמד לראות גברים חביבים ואפילו מתוקים וביישנים וגם די מודעים לעצמם… אבל היו שם איזה שתים שלוש ביצ'ס, שהיה לי קשה להתאפק מלצעוק להן: רבאק, מה הסיפור שלך? תפתחי את הלב במקום לבקר, כי הם באמת היו בסדר, בעוד שרובן היו, איך לומר.. הנסיכות בע'מ. היה לי ברור שיהיה להן קשה מאוווד למצוא מישהו עם הפוזה הזו. יש לא מעט נשים כאלה סטייל לי מגיע הכי טוב, אז תתאמץ…

לא שבגדול לא היה צדק פה ושם במה שהן טענו, אבל היה ברור שהן מוגנות לגמרי, ולא בשלות עדיין לקושי הזה שיש בזוגיות לצאת קצת מעצמך ולהבין שאתה לא מרכז העולם…

נזכרתי בבחורות שהכרתי, ובגבר שהייתי. האמת הרבה נמחק לי: הייתי חמוד או מאניאק? כי גם מאניאק יכול להיות חמוד.. נתתי או לא נתתי צ'אנס? ומה איתי – מה אני עשיתי כשהכרתי מישהו שבאמת היה שווה להשקיע בה?

פתאום זה נראה כל כך מזמן.. וואו. אבל בכל זאת נזכרתי במשהו פתאום, והתקשרתי: פרררר… פרררר.. בסוף היה משיבון, עם קול מתוק של אשה: זאת אני ובלה בלה תשאירו הודעה. אז אמרתי: תקשיבי, אם זו את – זה יאיר והפעם הזו שקבענו ולא באתי זה כי.. כי הייתי עם מישהי ולא ידעתי איך להגיד לה שקבעתי איתה קודם כי רק פתאום נזכרתי… אז אם נפגעת – אני מבקש סליחה. באמת. יאיר.

אבל משהו היה חסר: הוספתי, אם לא זוכרת, זה היה נדמה לי באוגוסט 2002.. בסוף אוגוסט.. היה ירח מלא כזה.. וגם אם את לא זוכרת – סליחה.

ניגשתי ועשיתי לי קפה פתאום אמרתי לעצמי רבאק, 2002.. זה 18 שנה! היא תזכור בכלל? ואולי יש לה עכשיו קשר, יענו בעל עם כמה ילדים, והוא כזה שומע את ההודעות שלה, ופתאום הוא שומע את שלי, ואז הוא בא אליה במיטה בלילה ואומר לה:  תגידי, יש מצב שיש לך איזה מאהב כבר 18 שנה ולא אמרת לי?

זה מרס. מרס הערס. גם עכשיו הוא עדיין בזוית פעולה עם היופיטר הזה, מה שאומר שהרעב לאקשן עדיין בתוכנו, וזה אומר שאם נוכל לחבר את כל התכניות והיזמות שלנו ולא למסמס את האנרגיה הזו בכעסים על הממשלה הסמרטוטית הזו שלא מבינה בכלל מה זו כלכלה משפחתית לפי השטויות שהקלנר המטומטם הזה אמר שם, או על החרדים ששמים עלינו קצוץ ורק בגלל שהצלופח הסגול כזה אפס הם יכולים לעשות מה שבא להם ולהצטופף בישיבות בזמן שהילדים שלי יושבים בבית, או על משרד הבריאות שמזייף נתונים כמו שחכ שאשא ביטון גילתה והופך את הכל לפוליטי כולל לצבוע את הערים החרדיות מאדום לירוק בעשרים וארבע שעות, או ש…

די. אי אפשר עם כל הכעסים האלה. או שיש תכנית פעולה ועושים משהו, או ששמים את זה בצד ומחכים שלמישהו אחר תהיה תכנית פעולה ומצטרפים אליו.

אתם סתם מבזבז אנרגיה, אומר מרקורי כשהוא ממשיך לנסוע אחורנית, במקום לנצל את הזמן הזה כדי לסגור מעגלים שאתה בעצמך אמרת שצריך כי.. שתוק, אני אומר לו, לפני שהמעגל הראשון שאני הולך לסגור זה המעגל עם היחסים איתך, מבלבל אחד.

מרקורי צוחק וממשיך לנוע אחורנית כמו איזה מייקל ג'קסון הומלסי כזה, ונעלם מעבר לפינה. אפילו זה מעצבן אותי: בימים כאלה, אני חושב במרירות, לכל אחד יש איזו פינה להיעלם מאחוריה. למה לי אין פינה כזו? למה רק אני חשוף כמו איזו בוהן מקולפת?

וזו המשימה שאני לוקח על עצמי בימים הקרובים: למצוא לי פינה.

פינה לי, פינה לי.. והנה לפנינו מטרה.. כיף!

 

@

והנה התחזית השבועית של השבוע המוזר הזה…

ומה קורה לאהבה השבוע

 

@

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

 

 

ומה קורה למזלות?

רביעי  21/1

טלה

מיקומו של הירח בבית הקריירה שלכם הופך את היומיים הקרובים לאמביציוזיים במיוחד, ובעזרת זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם לבין יופיטר כוכב השפע אתם בהחלט יכולים עכשיו להפוך עולמות, אם רק תהיו ממוקדים. אל תבזבזו אנרגיה יקרה לריק.

שור

מעברו של הירח למזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה וא בהחלט הקלה עבורכם, שוורים, אחרי יום מהיר ואינטנסיבי ולא צפוי כמו אתמול. מרקורי שוהה בהילוך אחורי מול המזל שלכם וממליץ על סגירת מעגלים שמיצו את עצמם מבחינה רגשית, או פסק זמן ביחסים שלא עושים לכם טוב.

תאומים

על פניו זה נראה כמו אותם ימים שמאוד מכבידים עליכם כי אתם צריכים לבצע כמה פעולות הקשורות הן לחשבון הבנק שלכם והן למטלות הקשורות ליומיום מול העולם כמו תשלומי חשבונות מסוגים שונים, עיריה או מוסך. זה הזמן לכל הסידורים שאותם לא הספקתם בשבוע הקודם, תאומימים, גם בגלל הילוכו האחורי של מרקורי.

סרטן

הירח שוהה היום מול המזל שלכם, ושם את הדגש על כל מה שקשור לדיאלוג שבינו לבינה ולמערכות יחסים בכלל. זהו זמן טוב להשקיע בקשר הזוגי שלכם ולדבר על הכל. אם הלב הסרטני העדין פנוי – זה בדיוק הזמן לדייט מקסים, ובלב פתוח.

אריה

שהותו היום של הירח במזל גדי מדגישה את הצורך שלכם להשקיע היום דווקא בתחום המקצועי, ובבריאות שלכם. זהו זמן טוב לחזרה לאכילה נכונה ולמינון גבוה יותר של פעילות פיזית וספורטיבית. שעות הערב יתאימו לפגישה עם קרובי משפחה.

בתולה

הירח שוהה היום במזל גדי שגם הוא שייך כמו הבתולה ליסוד האדמה, ומדגיש את היכולת שלכם לשים את הדגש על חשיבה עצמאית מקורית, ועל היצירתיות שלכם, בתולות. זה הזמן לעשות דברים קצת אחרת… בערב – זמן נפלא לרומנטיקה, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת לאטה מתוך זוית העימות עם כוכב נפטון, והמעורבות הרגשית הגבוהה הולכת וחוזרת לפרופורציות בהדרגה. זהו זמן טוב להתמקד דווקא בצד מעשי שלכם, ובעיקר בכל מה שקשור לפרטים הקטנים, גם אם משעממים וצפויים.

עקרב

הירח עובר היום לבית התקשורת שלכם שנמצא במזל גדי, וזהו זמן טוב לדבר לשתף ולחלוק את מה שעובר עליכם עם הסביבה הקרובה והרחוקה, ובעיקר עם בן או בת זוג. הילוכו האחורי של מרקורי שבמזל שלכם עשוי לגרום לכם לערוך שיחות עם אנשים שהיו קרובים בעבר, לגרום לכם לעשות מחווה או שתים, ולדבר על הכל.

קשת

הקשת הוא מזל אנרגטי ועוצמתי, אבל הטיפול בכסף הוא בדרך כלל לא הצד החזק שלו. אבל הנה דווקא היום מכריח אתכם הירח ששוהה בבית הכספים שלכם לעשות כמה מהלכים משמעותיים, וקודם כל – להסתכל מה קורה בחשבון, להבין בדיוק היכן אתם עומדים, ולעשות סדרת פעולות שרק יקלו עליכם בהמשך השבוע.

גדי

אחרי יומיים שבהם לא הייתם ממש במיטבכם עובר הירח למזל שלכם, והופך את היום הזה לצומת מעולה לפעולה, גדיים. זהו זמן לשיחות משמעותיות שעוזרות לכם לקדם דברים, לרעיונות חדשים ומעניינים הקשורים לשינויים טכנולוגיים שאתם רוצים לעבוד איתם, ואולי גם בסופו של דבר להתבוננות עומק בדיאלוג הזוגי שלכם ובדיאלוג עם העולם בכלל.

דלי

שהותו של הירח במזל גדי לא ממש מאפשרת לכם להיות היום במיטבכם, דליים. אולי משום כך כדאי דווקא היום להחליט שאת היום הזה עוברים מאחורי הקלעים מבחינה מקצועית וחברתית, ולא בקדמת הבמה. יום לשיחות רגועות, לשינה מוקדמת, ולטעינת מצברים.

דגים

זהו זמן מצוין לפעילות חברתית, דגיגים. חברים מכרים ידידים וקרובים – זה בדיוק הזמן לצ'פר אותם, לתת להם לפרוק, לשתף במה שעובר עליכם, ובשעות הערב אפילו לצאת עם ידיד או שנים לפארק הסמוך, אם כדי לעשות קצת התעמלות, ואם כדי לשבת ברוגע אחרי הסגר ולהרגיש שוב את דופק החיים… יהיה נעים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן