תחזית יומית ובלוג – יום שלישי 20 לאוקטובר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח בקשת 90 נפטון וונוס 120 מרס

שמש במזל מאזניים 90 סטורן (יציאה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי 90 פלוטו (יציאה) 90 יופיטר (מדויק!)

מרקורי במזל עקרב בהילוך אחורי  180 אורנוס (יציאה!)

ונוס במזל בתולה 120 יופיטר 180 נפטון (יציאה) 150 מרס 120 יופיטר

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

האמת שקורה לא מעט, אבל חלקו קורה הפוך, וחלקו קצת כואב, ובחלק השלישי מגיעות גם המלים, ואז גם אפשר לנקות ולפתוח שוב את הלב..

מרקורי בהילוכו האחורי כנראה קצת כועס עלי כי פגישות מתבטלות, האנרגיה קצת מתמסמסת, וצירוף של כאב אוזניים כאב ראש ופה ושם קצת כאב לב מביאים איתם יומיים מעניינים של בדק בית וגוף.

אבל הירח הקשתי הזה והזוית הזו שבין מרס ליופיטר שליט הקשת מחזירים אותי קצת לאנרגיה הטובה, ואני חוזר גם לכתוב וגם לכאוב למרות כל הרגש הזה בזוית שלו לונוס ולנפטון, מן תמהיל רגשני שכזה..

השמש יוצאת סופית מהזוית עם סטורן, וכל מה שקשור לחשבון הבנק חזר לעצמו. גם הבטחון חוזר אחרי בדק הבית הפרקטי. הכל בשליטה.

מרס בזוית פעולה ליופיטר כוכב המרחבים ממשיך יום שלישי עם זוית מדויקת, והזרימה הזו מביאה איתה רעיונות חדשים, שיחות מרגשות, ובעיקר אנרגיה של עשייה, עדיין כהמשך למפגש שהיה בראשון בלילה עם רינת בורג בפינה שלנו 'על כוכבים ועסקים'… היה ממש מרגש, בעיקר כשאפשר לראות שזה באמת עוזר לאנשים. והרי בעצם זה כל הסיפור, לא?

ונוס עדיין בזוית לנפטון, ובתור מאזנאי אני מרגיש זאת היטב, ואכן כשהרגש שולט ומציף  – גם את הגוף זה מקיף, וזה בדק בית חביב שמזמן לא עשיתי.

יש לך דלקת, אמר הרופא, וכאב האוזניים מלווה אותי כבר יומיים, ואז אנטיביוטיקה שגורמת לי סחרחורת וחולשה, ובעצם מכריחה אותי  סופסוף… לנוח.

הילוכו האחורי של מרקורי שוב מפגיש אותו עם אורנוס ממול, והקצרים האלה בתקשורת עם העולם עלולים לגרום לכעסים פתאומיים, אבל חשבון הנפש שמרקורי בהילוכו האחורי מביא איתו – מקסים.

כמה שיחות מרגשות על מהות החיים, כמה חשבונות נפש כאלה עם נפשות קרובות, וכמה תובנות ואסימונים – מרקורי בהילוכו האחורי מביא הרבה כאלה.

כן, נצלו את המיקום הזה: במזל עקרב מרקורי חופר ומביא דברים ששוכבים לנו עמוק בבטן ומזמן לא דיברנו עליהם, אבל דווקא עכשיו אפשר לסגור מעגלים שנדמו כבר מיתולוגיים בעבר, והנה בכל זאת…

זמן מצוין לדבר לשתף ולחלוק, עם אנשים קרובים ועם אנשים שפעם היו קרובים, ולהשתמש במרקורי הזה בתבונה כשהאנרגיה שלו גם מאפשרת לנו להכנס פנימה ולדלות משם מכאובים אבל גם פניני כאב שלימד והציף ושחרר, וגם אנשים שמזמן שכחנו את תפקידם בחיינו, ופתאום…

תנו לו צ'אנס למרקורי הזה לזכור, ולעצמכם – להזכר, לנקות, ולפתוח בהמשך דף תקשורתי חדש עם המקום הזה.

וזה רצוי – ואפשרי.

 

והנה התחזית השבועית של השבוע המוזר הזה…

ומה קורה לאהבה השבוע

 

@

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי  20/10

טלה

הירח שבמזל קשת מביא איתו הרבה אנרגיה עוצמתית, ובמקביל כוכב יופיטר שמקבל עכשיו זוית פעולה מדויקת ממרס שליט מזל שלכם מזין אתכם בתשוקה לפעולה. זהו זמן מצוין לאפשר לאמביציה שלכם לרוץ קדימה, אבל..באופן מבוקר,  ומול מטרות מדויקות.

שור

הירח הזה במזל קשת קצת מהיר מדי לשור שלנו וגם היום הדברים עלולים להתרחש בניגוד לקצב הרצוי לכם, ולכן כדאי מאוד לעשות הכל בשיקול דעת, כן החלטות פזיזות – זה בדיוק האישו של היום הזה. חשוב לא לקחת סיכונים, לא בכספים ולא בנהיגה בדרכים, שוורים.

תאומים

שהותו של הירח בבית הזוגיות והיחסים שלכם מביאה אליכם יום שמתאים להשקעה בקשרים קרובים, ובעיקר בזוגיות. מעבר לכך זהו יום מצוין לשיחות של אחד על אחד ובארבע עינים, ושל החלטות הקשורות למערכות היחסים. הילוכו של מרקורי מדגיש את הצורך לפעול בחכמה במישור המקצועי, ולהתמקד בפרטים הקטנים.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם השייך ליסוד המים נמצא במזל קשת השייך ליסוד האש, ומים ואש כידוע יוצרים בעיקר.. דרמות.  ואכן, היום הזה אתם נוטים להתלהט ולהתלהם ולבזבז אנרגיה בויכוחי סרק, וחבל: כדאי להשקיע את האנרגיה הזו בבית המקצועי שלכם, להפגין גמישות ושליטה ולמצוא פתרון יצירתי לבעייה שמאתגרת אתכם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה בבית התקשורת שלכם במזל מאזניים, והיום יוצאת סופית מתוך זוית הפעולה עם סטורן הנוקשה שהכבידה עליכם מאוד בימים האחרונים. הירח הקשתי השייך גם הוא ליסוד האש מדגיש את הצורך היום להרחיב אופקים, ואפילו לתכנן נסיעה בקרוב.

בתולה

בית ומשפחה – אלה הנושאים החשובים היום מבחינתכם, בתולות. הירח שוהה במזל קשת וביחד עם ונוס הרגשית שנמצאת במזל בתולה עוזר לכם לפתוח את הלב דווקא לדיאלוג המשפחתי ולבני הבית. זמן לשתף אותם במה שעובר עליכם, ובתכניות שלכם.

מאזניים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, מאזנאים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, המלים שלכם חכמות מהרגיל, והיכולת שלכם לעמוד בהצלחה מול קהל חזק במיוחד. זהו זמן לשים את הדגש על היכולת שלכם להגיע ללבו של מי שנמצא מולכם, ולא להסתפק רק באינפורמציה.

עקרב

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, עקרבים. זהו זמן לשים את הדגש על החובות והמחויבויות שלכם, אבל בעיקר לשים לב לנעשה בחשבון הבנק, ולהתנהל שם בחכמה אחרי שהגדרתם מטרות בתקופה הקרובה. אל תוציאו כספים שלא לצורך.

קשת

זה נראה כמו היום שלכם, קשתים. הירח שוהה לו במזל שלכם הקסם האישי שלכם ממשיך להיות בשיאו, וזהו זמן טוב לתרגם את כל התובנות של הימים האחרונים לחייך שלך. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות שלא הספקתם אתמול – נסו לערוך אותם היום.

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, גדיים אבל מיקומו של הירח במזל קשת מוצא אתכם דווקא היום שלא במיטבכם. אולי משום כך כדאי היום לעשות קצת פחות ממה שתכננתם, ולנוח קצת יותר ממה שרציתם. שעות הערב יתאימו לשיחת נפש עם אדם קרוב.

דלי

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, דליים. הירח הקשתי שם את הדגש על היכולת שלכם לשדרג את הדיאלוג שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. שעות הערב יתאימו לסדרת מפגשים עם חברים וידידים שמזמן לא ראיתם, וכמה טלפונים לחברים אחרים שקצת נעלמו מחייכם והגיע הזמן להחזירם לדיאלוג אתכם.

דגים

הירח עובר היום לבית הקריירה שלכם, והופך את היום הזה לאסרטיבי במיוחד. הגיע הזמן להתמקד בקריירה שלכם, ובכל מה שיש לאמביציה שלכם לעזור ולקדם. זוית העימות בין ונוס לנפטון עדיין מפריעה מעט לצד הפרקטי שלכם, אבל בהמשך היום אתם חוזרים לעצמכם, ובגדול.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן