תחזית יומית ובלוג – יום חמישי – 22 לאוקטובר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  22/10

ירח בגדי צמידות יופיטר ופלוטו

שמש במזל מאזניים 90 סטורן (יציאה)  מעלה אחרונה במאזניים

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי 90 פלוטו (יציאה) 90 יופיטר (יציאה)

מרקורי במזל עקרב בהילוך אחורי  180 אורנוס (יציאה!)

ונוס במזל בתולה 120 יופיטר ופלוטו

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

אורנוס במזל שור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

הירח עדיין במזל גדי הקשוח, אבל הוא צמוד היום גם ליופיטר וגם לפלוטו, וזה צירוף מעניין שיכול להביא איתו כמה וכמה הזדמנויות מעניינות..

יופיטר מייצג את השפע, התרחבות והמרחבים, ופלוטו מייצג עומק ועוצמה, בצד הטוב שלו. כשהירח נצמד ליופיטר הוא מביא איתו זמן מיוחד של הזדמנויות: קניית כרטיס פיס למשל, היכרות מעניינת שבה נדמה לנו שאנחנו ממש מכירים את האיש או האישה הזו כבר שנים, הזדמנות מעניינת להפתח ולהתרחב…

ועם פלוטו – זמן מצוין להוציא מהקישקעס משקעים שאספנו וספגנו, להתמיר כעסים למקום של עוצמה וצמיחה, ולנקות תסכולים שהצטברו ואז לראות שבעצם זה לא ממש היה נורא כל כך… ובעיקר – הכיף והשקט שאחרי.

שני אלה הם שתי חוויות שיכולות לאפיין את היום הזה, אבל במיקרו: אלה יכולות להיות כמה שעות כאלה וכמה שעות כאלה, אבל כשאנחנו מנצלים הזדמנות כזו או אחרת פתאום נראה שווה כל כך להיות מודע לדברים ואז לבחור, כמו בפינצטה קוסמית קטנה, את סוג החוויה שאנחנו רוצים לחוות ממצב כוכבי כזה או אחר, ולפגוש בו, בעומק או על פני השטח, ולהשוות את מה שאנחנו רוצים עם מה שקורה…

וזו אחת המתנות שיש לך, לי, כאסטרולוג.

זו אחת הסיבות שהחלטתי ממש בימים האחרונים לחזור וללמד אסטרולוגיה, אבל אעשה זאת כנראה בדרך מיוחדת, ואולי גם לא לבד. בקרוב אפרסם זאת.

מה עוד קורה היום?

השמש שוהה במעלה האחרונה של מזל מאזניים: היא כבר מתבוננת בתהום האפלה הנשקפת מראש ההר המאזנאי המואר לפני שהיא קופצת פנימה.

כל הלילה היא תעבור בקפיצה הזו, צוללת באומץ אל תוך החושך העקרבי והשדים שבו, ומחר כבר נוכל לראות אותה הולכת קדימה באומץ עם הלפיד הזה, בתוך המשעול הצר, מאירה את הפינות החשוכות, ומחזירה אותנו  מהאור המאזנאי אל המעמקים, אל החושך שמתחת לפני השטח, אל המשמעויות העמוקות, ואל המפגש עם המשקעים שאגרנו.

לכן גם יומולדת לעקרבים היא לא דבר פשוט. העקרבים לא מקבלים בקלות אף אחד. הם צריכים להאמין לך, להאמין בך, לדעת שאתה באמת רוצה אותם, רוצה כפי שהם בלי להתפשר, אבל זה לא מספיק: הם בוחנים אותך, מסתכלים בעיניך, רוצים לראות שאתה באמת שם עבורם, אם הם יכולים לתת בך אמון.

אם הצלחת לגרום לעקרב לתת בך את האמון הזה, זכית בחבר לנצח. אבל אם תשקר אותו, תשקר לו, תעמיד פנים – תאבד אותו. העקרב לא שוכח ולא סולח. אולי משום כך יש לו בדרך כלל שלושה חברים טובים עבורם גם יסע בלילה לחלץ אותם עם הג'יפ באמצע המדבר. אם שיחק לך מזלך ואתה אחד מהם, תבין חברות מהי.

ומה עם שאר הכוכבים? רובם במצב יציאה כזה או אחר: מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי במזל עקרב ממשיך ויוצא מתוך זוית העימות עם אורנוס התזזיתי, מרס ממשיך ויוצא מתוך הזויות עם פלוטו ויופיטר, השמש ממשיכה ויוצאת מתוך הזוית עם סטורן, וכל השבוע הזה ממשיך ונלחץ משלוש צבתות הענק של הזויות האלה שלחצו את כולנו השבוע, והולך לסופ'ש במזל דלי שם ינסה לחזור למעגלים החברתיים המוכרים, ולשתף ידידים.

יהיה מעניין…

 

המפגש שלי ושל רינת בורג היועצת העסקית עבור עסקים קטנים, שת'פ שעדיין לא נעשה כמוהו…

@

והנה סוף התחזית השבועית של השבוע המוזר הזה…

ומה קורה לאהבה עד סוף השבוע?

 

@

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

חמישי 22/10

זהו יום נוסף שבו אפשר לתת לאמביציה שלכם חיזוק נוסף, ולצאת למסע נוסף של יזמות חדשות ומעניינות, טלאים. הירח ממשיך גם היום לנוע בבית הקריירה שלכם, והמלים יזמה ופעולה מתאימות בדיוק לזה. קדימה.

שור

ירח צמוד יופיטר במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה מביא איתו גישה נינוחה יחסית, מה גם שהשמש ממשיכה לצאת מזוית הפעולה שלה עם סטורן הנוקשה. היום הזה דורש מכם פתיחות מכסימלית ויכולת לראות את כל התמונה, ולקבל החלטות ארוכות טווח.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, ולהביא איתו את הצורך בחשבון נפש אמיתי בתחומים שונים, אולם כעת הוא יוצא מתוך זוית העימות עם כוכב אורנוס, ולפחות נעלמים בהדרגה כעת הקצרים בתקשורת, ואי ההבנות. עדיין… ההילוך האחורי לא עושה לכם חיים קלים עכשיו.

סרטן

דיאלוג – זהו יום נוסף שבו הצורך במלה הזו משמעותי במיוחד, סרטנונים. הירח ויופיטר היום ביחד במזל גדי ואולי זה בדיוק הזמן לדיאלוג אופטימי וישיר עם אנשים שאוהבים, שיחות עומק זוגיות שנוגעות במה שחשוב באמת, ודיאלוג ישיר וכן בין אדם לחברו גם במישור המקצועי. תקשורת, סרטנונים!

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לצאת מתוך זוית הפעולה עם סטורן הנוקשה, ולאט לאט חוזר לו חיוך האריה המוכר. השמש נמצאת כעת במעלה האחרונה במזל מאזניים: מחר היא עוברת למזל עקרב, והאנרגיה שלכם תשתנה. יהיה מעניין…

בתולה

הצד היצירתי שלכם מודגש היום במיוחד, בתולות. הצמידות בין הירח ליופיטר בבית ההנאות הרומנטיקה ובעיקר היצירתיות והביטוי האישי שלכם עשויה להפוך את היום הזה לייחודי ומקורי, בעיקר בכל מה שקשור ליזמות חדשות. בערב – תנו מקום גדול יותר לאהבה…

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם בזויות הרמוניות ליופיטר כוכב השפע ולפלוטו היצרי, אלמנט שיכול להיות מועיל ויעיל לכל מי שמחליט היום לפרוץ ביזמה חדשה, להתחיל לממש רעיון שהיה לו ולנסות ולפעול עם בן או בת ברית, או שותף, הכוכבים יעזרו היום ליוזמים.

עקרב

השמש עוברת מחר למזל שלכם, וסוף סוף תוכלו לחגוג את יום ההולדת המיוחד שאתם מחכים לו כל כך. אבל האירוע הזה יהיה הפעם מעניין במיוחד כשמרקורי כוכבת התקשורת שוהה במזל שלכם ועוזר לכם לסגור מעגלים במקום לפתוח חדשים… זה הופך את שנת יום ההולדת הזו למיוחדת במיוחד. השקיעו בה מחשבה.

קשת

צמידות יפה בין הירח לבין יופיטר שליט המזל שלכם מביאה אליכם יום של הזדמנויות מעניינות, החל מאפשרות לזכות בפיס וכלה בהזדמנות להתחיל משהו חדש ומעניין, לקבוע נסיעה, או להכיר אנשים חדשים. היו פתוחים ונסו לזהות את ההזדמנויות שלכם.

גדי

הירח שוהה יום נוסף במזל שלכם, ומביא איתו כמה אפשרות מעניינות לקדם את מה שחשוב לכם באמת כעת, ואפילו להתמקד ביזמות חדשות. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות שלא הספקתם לעשות אתמול – זה בדיוק הזמן לעשותן, ולהשלים את החוסרים.

דלי

הדלי שלנו פוגש יום נוסף שבו הוא לא ממש במיטבו, מה שאומר שחשוב ביום שכזה לשמור על הכוחות שלכם, ולא לבזבז אותם לריק: אין לכם עודפים ביום שכזה… לכן את היום הזה כדאי להקדיש לתכנון מדויק של מחר ומחרתיים ואפילו של השבוע הבא, ובינתיים – לנוח…

דגים

מיקומו של הירח במזל גדי ליום נוסף מאפשר לכם לשדרג יחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם, לשלם חשבונות לברר בירורים ולעשות את מה שחייבים לעשות מול השלטונות, כדי שלא להגיע למצב של פיגורים וקנסות. יום לנקות את שולחן העבודה שלכם, ו..לנשום לרווחה.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן