תחזית יומית ובלוג – סופשבוע 30-31 לאוקטובר – 2020

אז… מה קורה בסוף השבוע בכוכבים?

שישי  30/10

ירח בטלה 180 מרקורי

שמש במזל עקרב  180 אורנוס (כניסה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי

מרקורי במזל מאזניים בהילוך אחורי  90 סטורן (כניסה)

ונוס במזל מאזניים 120 סטורן

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

שבת  31/10

ירח בשור צמידות אורנוס 180 מרקורי 150 ונוס

שמש במזל עקרב  180 אורנוס (מדויק!)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי

מרקורי במזל מאזניים בהילוך אחורי  90 סטורן (מדויק!)

ונוס במזל מאזניים

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחור

סוף השבוע הזה לא קל וכמו שכבר כתבתי אתמול הוא מפגיש אותנו עם שתי זויות ממש לא קלות: השמש נמצאת בזוית מדויקת של עימות עם אורנוס התזזיתי, בעוד מרקורי בהילוכו האחורי מזל מאזניים יוצר זוית פעולה מדויקת עם סטורן המכביד… מה שנקרא, שנים במחיר של אחד.

אז מה עושים עם כל הטוב הזה?

בואו ניזכר לרגע בדברים הטובים שקורים עכשיו: ונוס שעברה למזל מאזניים עוזרת לנו לפתוח את הלב (אם הוא פתוח אז גם בפינות) ולתת מקום לאהבה, ומרקורי מחזיר שיחות מהעבר ואירועים שכנראה לא סגרנו טוב מספיק והם חוזרים אלינו בדלת האחורית..

מלים ואהבה – כמה נעים זה יכול להיות. אני מעביר כרגע את השישי הזה בעיקר בכתיבה: סרטוני האסטרולוגיה של הקורס שאני עובד עליהם, התחזית לשבוע הבא, ספר חדש… הילדים מתרוצצים מסביב מתחפשים בונים ממגנטים ונהנים להם.

אבל באוויר מתחת לכל זה מורגשות שתי הזויות האלה של השמש ואורנוס ושל סטורן ומרקורי בהילוכו האחורי. דפנטלי. הן מביאות איתן מתח שלא ברור מאיפה הוא מגיע, מתח שמשדר שלא משנה מה אתה עושה – דיפ דאון המצב לא ממש ברור. יש אי ודאות עכורה באויר, מתחת לדברים.

אבל אני מתמודד. אי ודאות זה שמשהו שלמדתי לחיות איתו כבר שנים אבל תמיד הוא מפתיע אותי ברגע הראשון בסוג של בוקס בבטן. החיים הם זירת אגרוף, ללא ספק, אבל לפעמים גם ערוגה שבה צומחים צעצועי לגו ושני ילדים שמרכיבים בית לחיפונים שזה סוג של חיות כיס קטנות שהילד שלי המציא.

וביום שכזה, במצב שכזה, לרגע בא לי באמת להיות חיפון.

שמש מול אורנוס זה קצרים באנרגיה: הפסקות חשמל, הפסקות בסלולרי, הפסקות בטכנולוגיה, וגם הפסקות בתדרים שלנו. פתאום אנחנו לא קולטים כמו שקלטנו השבוע בחדות: כעת המסך מלא שיבושים, תדרים של אנשים אחרים, פחדים שמזמן לא היו פה, אי ודאות שצומחת שוב בתקרה כמו לפני שנתיים ומחפשת כתף להתיישב עליה.

אני לא ממש מודאג. אחד הדברים שהפכו לי ברורים לגמרי – אם אני יכול לגרום לילד שלי לחייך או לחבק אותי ולהגיד אבא יש לך חור בחולצה בחיבה או משהו זה, הכל יסתדר. אם אני יכול לתת למיה משהו מתוק והיא חוזרת להסתכל בבוב ספוג בלי לעשות עניין, הכל יתסדר. בוב ספוג חי לנצח. הילדים שלי חיים לנצח. הנצח שלי הוא כבל גומי שנע בין שלוש דקות לשלוש מאות שנים של סבל כשהאוטו לא מניע למשל, ואז אתה מבין כמה הזמן טריוויאלי. כמה הכל בכלל לא נמצא בהגדרה של מה שנתנו לו אלא יש לו חיים והגדרות משלו. אתה יכול למות ברגע ולגוסס שנה. הכל טריוויאלי.

מלה משונה, טריוויאלי, כמו שם של משורר איטלקי עם זקן תיש כזה ושתי נשים שותקות תלויות לו על הכתף, מחכות שיכתוב להם משהו רק בשבילן..והזמן אצלם עמד מלכת. למה הדברים האלה קורים רק באיטליה, שם הכל גורלי כל כך? כן, איטליה היא נצחית, תלת מימדית. ולי ברגע הזה גם מימד אחד היה מספיק. השנים שהיו איתי לפני רגע מתגלגלים מול בוב ספוג עם הילדים שלי. הם לא עושים מזה עניין אפילו. הם לא עושים כלום. הם חיים. אני מחכה למימדים שלי כדי ללכת לשירותים. 

אבא תראה… הילד שלי מראה לי קופסה שבנה ממגנטים. בתוך הקופסה  שוכב חיפון צמרי ומסתכל עלי. החיפון אוהב אותך, אומר הילד שלי, שם את כדור הצמר על היד שלי ומלטף את המרפק שלי. אתה גם אוהב אותו? בטח, אני אומר. בטח, אהוב שלי.

 

@

 

 

המפגש ביני לבין רינת בורג היועצת העסקית מראשון בערב :שווה להקשיב עד הסוף…

 

 

תחזית אהבה – 25 לאוקטובר 2020

 

 

התחזית השבועית – 25 לאוקטובר 20

 

 

@

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

 

 

ומה קורה למזלות בסופ'ש?

טלה

בשישי הזה אתם עדיין בשיא: הירח שוהה לו במזל שלכם עד שעות הערב, וזהו זמן מצוין לבילויים כיפיים, חוף הים, או ישיבה עם חברים. בשבת – מורידים הילוך ומתמקדים בהנאות קטנות: אוכל טוב, שינה טובה, וכל הסדרות שהקלטתם לאורך השבוע ולא יצא לכם לצפות בהם. כן, גם אהבה חדשה..

שור

לא ממש היום הטוב שלכם, השישי הזה. יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל לא נראה שאתם מספיקים הכל, וקצת לחוץ… בערב – ארוחה עם אדם קרוב שאוהב אתכם כפי שאתם. בשבת הירח עובר למזל שלכם והקסם חוזר בגדול: פגישות שמחות, שיחות כיפיות, ותחושה פתאומית שלמרות הקושי – הכל אפשרי.

תאומים

על פניו זה אחד מסופי השבוע הלא קלים של הזמן האחרון, תאומימים. זוית פעולה מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת לבין סטורן הנוקשה מגיעה לדיוקה ומכבידה עליכם ועל התקשורת של כולנו. יש כובד באוויר: זמן בילוי עם חברים שמחים, אם תמצאו כאלה..

סרטן

ירח טלאי מביא איתו שישי חביב ואנרגטי יחסית, סרטנונים, וזהו זמן מצוין לכל סוגי הפעילות, הכל משחיה וכלה בריצה. גם מסיבונת בערב תעודד את מצב הרוח. הצד החברתי שלכם פעיל יותר בשבת כשהירח עובר למזל שור אולם פה הוא פוגש את אורנוס התזזיתי, ושינוי פתאומי במצב הרוח עלול לגלוש לדרמות קטנות… המנעו מויכוחים מיותרים, וחפשו חיבוק, תאומימים.

אריה

השמש נכנסת עמוק אל זוית העימות עם אורנוס התזזיתי והופכת מדויקת בשבת. הזוית הזו עלולה לגרום לנו לפעול בפזיזות, לקבל החלטות אימפולסיביות, לנהוג בכביש בחוסר זהירות, לריב בלי סיבה ואפילו לרצות לנתק קשרים.. נסו להתגבר ולעבור את השבת ברגוע – ראשון שני כבר יהיו קלים יותר.

בתולה

הירח הטלאי בשישי מבקש חשיבה נוספת על המלים שלכם, והמנעות מביקורתיות וציניות יתר אם אפשר. חפשו את החיובי, וצאו לבלוי שקט. בשבת הירח עובר למזל שור השייך ליסוד האדמה גם הוא: זמן להרגיע את הרוחות, וליהנות מסדרת מפגשים שמחים עם קרובי משפחה שמזמן לא ראיתם.

מאזניים

ונוס ממשיכה לנוע בתחילת המזל שלכם ולעזור למאזנים שכבד להם עכשיו, לפתוח את הלב, ולהאמין באהבה בסופ'ש הזה: צאו לבלות עם  מישהו מקסים, אם הלב המאזנאי פנוי – שהותו של הירח בבית הזוגיות מחזקת את התהליך. בשבת – מורידים הילוך, ונהנים מכמה שיחות נפש ועומק כמו שהמאזנאים אוהבים…

עקרב

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת ומסיבות הפתעה, למרות שאלה עלולות להתפנצ'ר ולהסתבך בכלל הילוכו האחורי של מרקורי… קבלו הכל בכל מקרה באהבה. זוית העימות של השמש עם אורנוס הופכת גם אתכם לחסרי שקט בסופ'ש. זמן טוב לנסוע קצת, לפגוש נופים אחרים, ולרענן את השורות.

קשת

הירח הטלאי בשישי מארגן לכם זריקת מרץ רצינית: זהו זמן מצוין לצאת קצת מהבית ולבקר חברים שגרים רחוק או להתמקם באיזה צימר עם נופים לא מוכרים – אלה בדיוק הדברים שגורמים לקשתים לחזור לעצמכם, ולתפקד מצוין בשבוע המכביד שמתקרב אלינו.. נסו לא להשאר בבית.

גדי

בית ומשפחה – אלה מלות המפתח של השישי הזה, והגדיים אכן זקוקים עכשיו לטאץ' ביתי, בעיקר לטאץ' הזה של ארוחת שבת חגיגית שמחזירה את כולם לשורשים ולבסיס. שבת תתאים דווקא לבלוי שונה, וליציאה מהשגרה. אנשים חדשים שהכרתם השבוע, חוף ים חדש, חבר שמזמין אליו – זמן לעשות משהו קצת שונה, ולראות דברים אחרת.

דלי

זוית העימות בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לסוף שבוע לא שקט, עם כמה סערות מקומיות ודרמה אחת לתיאבון. חשוב דווקא עכשיו לא לאבד את הראש, ללמוד לוותר, ולחפש איזה חיק טבע שקט כדי להרגיע את הרוחות ואת הזוית המעצבנת הזו. בראשון צפויה רגיעה.

דגים

השישי הזה יתאים למסע קניות גדול לבית למשפחה ו..לעצמכם, דגיגים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר מחשבה באחרים ולפנק את בני הבית… מגיע להם. שבת תתאים למפגשים חברתיים, לשתוף ברגשות ובמה שעבר עליכם השבוע, ולחזרה למעגל החברתי האוהב המוכר.

סופ'ש נעים

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן