תחזית יומית ובלוג – יום שני 2 לנובמבר 20

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  2/11

ירח בתאומים 120 ונוס וסטורן

שמש במזל עקרב  180 אורנוס (יציאה) 120 נפטון

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי

מרקורי במזל מאזניים בהילוך אחורי  90 סטורן (יציאה)

ונוס במזל מאזניים

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

 

אז מה אנחנו פוגשים בכוכבים היום מהמהמה? הנה ירח תאומי בזויות הרמוניות לונוס ולסטורן שאמור להתחיל את היום הזה ממש נחמד, ואפילו מילולי למדי. הדגש כעת הוא על התקשורת שלנו: המלים, המחשבות, הכוונות – זמן מצוין לחלוק ולשתף ואפילו כבר מהבוקר, כדי לתת לחלק הקליל הזה להמשיך, וככל שהמלים ימשיכו לשטוף כך גם הבטחון שלנו ילך ויתחזק בהדרגה.

אבל..הכובד הזה שמביאה איתה זוית הפעולה בין מרקורי שעדיין בהילוך אחורי – כבר מאוד מאט, אגב – לבין לבין סטורן הנוקשה, מכבידה מאוד על כולנו.

לי אישית זה מרגיש כמו ענן שחור שנמצא שם למעלה, ולא, זה לא ענן הגשם שקודם הרטיב לנו את הכביסה (למה אי אפשר לשלוח אותה גם לוושינגטון כשצריך, שיט..), ונכנס לחיים שלנו ככה, בזחילה, מכביד ומאפיל.

הזוית הזו תלווה אותנו לפחות עד סוף השבוע כי ברביעי מרקורי חוזר להילוך רגיל ואז שוב חוזרת הזוית ומכיון שהוא זז לאט… עד שני ושלישי נרגיש את הכובד הזה. לפחות.

מה עושים? יש כמה אפשרויות: ראשית מפוררים אותו. כמה עובדות שמחות יכולות לשנות הכל: אצלי – התחלה של יזמה חדשה ומלהיבה, רעיון יצירתי, התחלה מעניינת –  כל מה שגורם לי להמריא מעל הענן  הזה ולראות אותו מתחתי, ואז להבחין שהוא בעצם לא שחור כל כך אלא בעצם סוג של פילטר כהה, כמו שיש על החלונות, שדרכו הדברים נראים שחורים… אבל דיפ דאון – הם לא.

אז.. יזמה לתעופה שכזו – בהחלט עובדת.

הדרך השניה היא למוסס אותו: את זה עושים עם אנשים יצירתיים ומעניינים שבדיוק עכשיו הענן הזה לא מפריע להם כי הם באמצע משהו כיפי, והם פשוט לא מבחינים בו: הם זוכרים כמה מדליק ומתוק אתה יכול להיות, ובעקיפין גם מצליחים להזכיר לך את זה כי הם מאמינים בזה, ואז הם גורמים גם לך להאמין בזה, ואז.. הכל אפשרי.

מזכיר לי שקראתי פעם בדבר לילדים, עתון הילדים של פעם: איך תופסים פיל ורוד? אומרים לו שיש גשם. הוא מסתכל למעלה – ושלאק! קושרים לו את החדק. ואיך תופסים פיל לבן? אומרים לו למשל שעכשיו שתים עשרה בזמן שבכלל אחת עשרה וחצי, ואז הוא מסתכל בשעון, מתרגז, כועס ומאדים ונהיה ורוד – ועם פיל ורוד זה קל..

כן, אלה הבעיות שלי בימים כאלה: לשכוח את מה שמעיק ולהתחבר ליאיר השמח, וכשאני והוא מחוברים – הכל קטן עלינו. ואני מתכוון – ה-כל. ואז אני יכול גם לעודד אחרים להתחבר לילד השמח שבתוכם.. איך? אני פשוט מקרין את זה דרך המלים שלי, דרך האנרגיה שלי, ואז כשהם נדבקים – אז זהו! בראתי לי ארץ קטנה ושמחה של פילים ורודים.. טינג א לינג!

אז כן, בקרוב מרקורי ימשיך הלאה ויצא מהזוית הזו, אבל תיכף גם ונוס נכנסת לזוית המתח עם אורנוס התזזיתי, ואז ממש צריך ללכת על קצות האצבעות ליד הזוגה שלי ובכלל ליד נשים כי הן רגישות ממש בזמן שכזה בעיקר לשטויות שאתה עושה והרבה פחות סלחניות..

השמש נכנסת כבר עכשיו לזוית המתח עם מרס שזה בכלל לא מציאה גדולה: שניהם אקטיביים, שניהם רוצים את אותו הדבר ממש עכשיו, וכמו שני ילדים שרבים על קרמבו ליד קיוסק סטייל מי ראה אותו קודם כולנו אוכלים אותה בעצבים, אנחנו מתוחים ומרוטים, ולא מבינים שזה בכלל בגלל איזה קרמבו קוסמי, שם למעלה..

כשאני יושב ככה, ומסתכל בהם, בכוכבים שלי. רבים ונפרדים וחוזרים ומלטפים ונעלמים ואז נכנסים לויכוח ועימות ואז יורקים קצת אש, אני מרגיש כאילו אני יושב מול אקווריום שהוא היקום בעצמו, וכמו ילד בחנות של שעונים, לא מפסיק להזיז מטוטלות כדי לראות מה יקרה, ואיזה שעון יצלצל הכי חזק, ואיזה יזכיר לי את סבא (או, סבא.. אבל זה סיפור אחר) ומאיזה שעון פתאום תציץ קוקיה ותגיד: שימו לב, כבר ארבע אחרי הצהרים… לא לריב! צעצועים בין גלקטיים שכאלה.. מתוקים שלי.

ועכשיו, אחרי שכתבתי את כל זה – נעלם שחור. נאדא. במקומו יש ערפל וורדרד בהיר, וחיוך קטן, חיוכון, שלא רואים אותו אבל מרגישים, אוהו.. חיוך של חתול יודע כל, שמלטף את שפמו בחשיבות, ושום דבר אחר לא נוגע לו בכלל.

והחתול הזה, השפם הזה, החשיבות הזו – הם אני. גם. וגם היד שכותבת את זה.. איזה כיף להיות גם יד וגם שפם ובאמצע חתול.. ילד מרובה חלקים.

וכשאתה כזה – שום ענן שחור לא יתפוס אותך וישים אותך בפינה, יראה לך תמונה ויגיד לך – ועכשיו תפחד! שומכלום. אני מסתכל עליו באומץ: ומה אם לא? תן גז, חביבי…

בקיצ, נקסט.

@

והנה התחזית השבועית – הפעם בלי וידיאו כי המיקרופון התקלקל.. אוף, מרקורי הזה 🙁

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 1 לנובמבר 2020

 

 

המפגש ביני לבין רינת בורג היועצת העסקית משבוע שעבר :שווה להקשיב עד הסוף…

 

@

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני  2/11

טלה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, טלאים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומאפשר לכם לקדם תהליכים שחשובים לכם, להזיז דברים, ולהשתמש בחכמה באנרגיה שאספתם בימים האחרונים כדי לתרגם אותה למעשים בשטח. קדימה.

שור

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, שוורים, ובצדק: כעת אתם זקוקים לא לכיבוי שריפות או שליפות מהשרוול אלא לתכנית מסודרת, גם כי דברים הולכים להשתנות בקרוב, וגם כי קל יותר לעבוד בצורה כזו. אל תפעלו עדיין לפחות עד תחילת השבוע הבא.

תאומים

הירח שוהה במזל שלכם ומדגיש את הקסם התאומי המוכר: פגישות חשובות ושיחות משמעותיות – זה בדיוק הזמן לכל אלה, תאומימים. מרקורי שליט המזל שלכם עדיין בהילוך אחורי אבל ביום רביעי כבר חוזר להילוך רגיל: הגיע הזמן לתכנן את העתיד הקרוב..

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל תאומים, מה שאומר שהסרטנון שלנו עדיין לא במיטבו.. זהו זמן לשהות קצת יותר מאחורי הקלעים, להתבונן בעשייה שלכם, ולהתחיל לתכנן לטווח ארוך. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות – את אלה כדאי לדחות למחר או מחרתיים, סרטנונים.

אריה

הזוית שבין השמש שליטת המזל שלכם לכוכב אורנוס התזזיתי מתחילה להתפוגג לאיטה, אבל הפתיל הקצר והתגובות הקיצוניות עדיין בסביבה. הבית החברתי שלכם פעיל היום וזהו זמן לקדם נושאים הקשורים למוסדות וארגונים בחייכם, אבל.. בזהירות, ובלי לריב.

בתולה

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום במרכז האקשן, בתולות. הירח התאומי מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול וליזום באופן אקטיבי כמעט בכל התחומים, ולמרות שלא קל עכשיו לקחת יזמה כשמרקורי בהילוך אחורי, כדאי לפחות לנסות..

מאזניים

פתיחות לרעיונות חדשים נדרשת היום, כמו גם יכולת לצאת קצת מעצמכם, לראות את כל התמונה, ולשנות גישה. זוית הרמונית בין ונוס לירח מביאה איתה יום הרמוני יחסית שבו אפשר לקדם דברים שחשובים לכם, אבל לשם כך תצטרכו לקחת יזמה. דברים לא יקרו מעצמם.

עקרב

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, כשמרקורי בהילוכו האחורי ממשיך לנקות משקעים שהצטברו בחודשים האחרונים. הירח התאומי מדגיש היום את הצורך לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לעשות שטויות. שעות הערב יתאימו לשיחות עומק, ולכמה תובנות חדשות.

קשת

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, קשתים. הירח ששוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם שם את הדגש על שיחות של אחד על אחד ובארבע עינים כדרך להעביר מסרים, ולשוחח מלב אל לב. זמן לשתף אחרים בתכניות וברגשות, ולא לפעול לבד כמו שהקשת אוהב…

גדי

התחום המקצועי מצריך היום גישה ממוקדת ואחראית קצת יותר, גדיים. הירח התאומי שם דגש על הצורך לחבר אנשים אחרים לתכניות שלכם, ואם אפשר – להשקיע גם קצת יותר מחשבה בבריאות שלכם, גדיים. כעת הזמן לחזור לתכניות שעזבתם מזמן ולהפוך אותן לרלוונטיות כמו דיאטה, אכילה נכונה, וחזרה לפעילות ספורטיבית…

דלי

ימים לא שקטים עוברים על כוחותינו, כשזוית העימות בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, וחוסר הסבלנות והסובלנות שלכם בולט מתמיד. אולם כדאי לנצל את האנרגיה הזו לפרוץ חסמים שעכבו אתכם, לחשוב מחוץ לקופסה, ולהיעזר באורנוס כדי להזיז דברים ויחסים שעלו על שרטון לאחרונה.

דגים

נושאי בית ומשפחה דורשים כעת קצת יותר תשומת לב מצדכם, דגיגים. זהו זמן לקרב לבבות ולא להרחיב אותם, לחפש את המכנה המשותף ולא את המפריד, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולנסות ולפתוח בעדינות אך בתקיפות, דף תקשורתי חדש.

ובינתיים – יומקסים

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן