תחזית יומית ובלוג כוכבי פוליטי – יום שלישי – 6 לאפריל 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 6/4

ירח בדלי צמידות סטורן 60 שמש וונוס 90 אורנוס

שמש במזל טלה צמידות ונוס (כניסה)

מרקורי במזל טלה

ונוס במזל טלה 60 סטורן ומרס

מרס במזל תאומים  120 סטורן ויופיטר 90 נפטון (כניסה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

זו אחת הפעמים שבהם השאלה המתבקשת היא לא דווקא מה קרה היום בכוכבים, אלא מה קרה אתמול בכוכבים…

מה זה אומר? הרי אתמול פרסמתי תחזית וגם התחייחסתי למצב הכוכבים שאינו קל, אבל פספסתי תהליך מעניין שקרה בזירה הפוליטית של מדינת ישראל שהיא כידוע מרכז עולמנו בימים אלה. מעניין? לא… מרתק! פשלה שלי…

מודה, פוליטיקה אף פעם לא היתה כוס התה העיקרית שלי. אני מתעניין בבני האדם הרגילים ובתהליכים המסתוריים שעוברים עליהם, ולו רק כדי שאוכל להסביר את עולמם המורכב של הכוכבים ומשם לכוון, להדריך, להזהיר, להמריץ…

יו נואו מי: אני רומנטיקן שמאמין בטבע האדם, למרות שהמציאות – ובטח המציאות הפוליטית המוזרה שלנו – מוכיחה לי שוב ושוב אחרת. אבל נתחיל מהיום הזה: הירח היום בזוית מכבידה לסטורן ובזוית פתאומית ולא צפויה לאורנוס, מה שאומר שהיומיום שלנו נע בין כובד – לכמה אירועים פתאומיים, ולעיתים גם אפשרות לפריצות דרך מעניינות.

 

ועכשיו לעניין עצמו: מפת הבחירות שזה עתה הסתיימו עניינה אותי, לעומת זאת. בכלל צמתים שכאלה שיש בהם סוג של טאץ' גורלי שמשפיע על כולנו ובעקיפין גם ישפיע על ילדי – שהם הדבר החשוב ביותר בחיי אחרי הכוכבים כידוע – מכניסים אותי לאמביציה להכנס לעומק הקורה ולחקור, לחפור, ולהבין מה קורה שם מתחת לפני השטח, מי בעצם נגד מי, ובעיקר למה.

באופן טבעי הפכתי את המפה של ביבי לאישו המרכזי בתהליך, וטענתי שהוא בתהליך של ירידה, שבבחירות האלה הוא יחלש וינזק אם כי לא באופן דרמטי, ושמעברו של פלוטו למעלה ה 27 במזל גדי ויצירת זוית פעולה מדויקת לשמש במפת הלידה של מר נתניהו תסיים את התהליך הפוליטי הזה.

אפשר לראות בדיוק מה טענתי, בקולי האמיתי ובמראי האופייני, בסרטון שפרסמתי בערוץ שלי, ערוץ האסטרולוגיה הישראלי: כותרת הסרטון מראה אותי על רקע ירוק, והכתובת – בחירות 21 – הגיגים של אסטרולוג. כל מי שלא מאמין שזה מה שכתבתי מוזמן לשם לשמוע את זה במו אוזניו.

מכיון שאני דוגל בהבנת תהליכים, מעניינים אותי פחות הפיקים – השיאים – המקומיים של התהליכים האלה, כי ברגע שאתה רואה את כל התמונה הפיקים האלה עלולים רק לבלבל אותך. בדיוק כמו בגרפים של הבורסה, הפיקים הם חלקים של תהליך ארוך וממושך יותר, וצריך להבין אותו לעומק כדי לדעת לאן הוא הולך.

לכן מבחינתי – וגם את זה אמרתי שם – פחות חשוב אם ביבי ינצח או יפסיד את הבחירות האלה: הכרסום בכוחו רק ילך ויעמיק, ובסופה של הדרך פלוטו הוא זה שיסיים זאת פוליטית: איש לא יכול להלחם מול הצירוף של פלוטו ואורנוס, וזה האחרון גם הביא לנו הפתעונת קטנה אתמול, ותיכף אגע בה.

ועל כן, שמח  וטוב לב, ניגשתי לראות לאן יוליך התהליך הזה אתמול את בחירות הנשיא, ועקבתי בעניין אחר התהליך.

מכיון שאמי במצב לא טוב כעת, רק טבעי שהגעתי מאוחר יחסית לנתח את מה שאירע אתמול, ואחרי שסיימתי להפעיל את הפינצטה הפנימית שלי – מרקורי מחודד היטב בזוית פעולה עם אורנוס – חייכתי לעצמי: כמה מעניין הוא הקוסמוס, כמה נחמד שאכן מגיע לו האביב בצעדי ענק, וכמה מעניינת דרכם של הכוכבים שכרגיל – אינם טועים: צריך רק לדעת להפריד את המוץ מהתבן, מכיון שכולנו וכל תהליך מוקפים כל כך הרבה הסחות דעת ותאריכי לידה, ואז – לחקור ולחפור, אם כי לא תמיד בסדר הזה.

מה שעניין אותי בעיקר בתהליך הזה, הוא בעיקר התהליך המוזר, שבו שני אנשים השייכים ליסוד האש הנמרץ והאסרטיבי שהכריזו בקול גדול בחודשים האחרונים על הצורך בשינוי ונשיאת דגל המרד, פתאום ברגע האמת… השתתקו להם.

מוזר… טלה וקשת, שני מזלות דעתנים וחד משמעיים.. מה קרה?

לא התעצל ידידכם האסרטיבי, העלה מפות, הציב זויות, ונפתרה התעלומה, אם כי בהגדרה שלה היא מצביעה על תהליך עומק אישיותי אצל השנים האלה, שבאופן מרתק, למרות השוני ביניהם לגבי המהות והשקפת העולם, היה דומה עד כדי כאב אצל שניהם…

ועוד מלה: נכון, עשיתי את המפה בלי שעות לידה מדויקות. אבל בתהליכים גדולים אפשר גם כן ללמוד על האיש ועל מה שמפעיל אותו. מכניזם דומה ראיתי בזמנו במפה של גנץ: למכניזם הזה קוראים אורנוס. גם פה הוא פעל בזויות שלו והפעם – לירח.

ושוב, נכון שבלי שעת לידה הירח יכול להיות מעט קדימה או אחורה. עשיתי את המפות של שניהם ב 12 בצהריים, מה שאומר שהירח יכול להיות כמעט עדיין בטווח הזוית שאני מדבר עליה. כשזה קורה אצל שניהם במקביל, מתחיל להסתמן שהמדובר לא רק במשהו נקודתי, אלא בתופעה: קוראים לזה, פיק ברכיים.

אז איך רואים את זה במפה? ועל מה אני מדבר? טוב מראה עינים ממשמע אוזניים ומקריאת מילותיים. אתם מוזמנים לראות את הסרטון הזה שבו אסביר הכל. חשוב לי לומר: אני לא איש ימין ולא איש שמאל, אלא מרכז. ההתבוננות שלי מנסה להיות אובייקטיבית, ואם אני לא יכול להסביר משהו על פי מצב הכוכבים – בניגוד לרבים אחרים – אני פשוט לא אומר אותו.  מי שמכיר אותי יודע.

למה כתבתי את כל זה? בגלל רגישות הנושא, וכי אסטרולוג אמור לנסות להיות אובייקטיבי ככל האפשר. אז ניסיתי..:-)

ואחרון אחרון: יש מצב שכל השתיקה וההיעלמות הזו של השנים היא רק טריק פוליטי ונועד כדי לקבל עוד זמן כדי לבנות מאחורי הקלעים את הברית עם לפיד, כפי שהעירה ידידתי האסטרולוגית פנינה כץ. במקרה כזה רק אוכל לומר – סבבה.  בכל מקרה, זה בהחלט מצדיק התבוננות עומק במפות הלידה של השנים.

אגב שעת הלידה במפה של גדעון סער בהחלט קרובה לשעה שאני נתתי במפה הזו כעת.

מה נשארכ לומר? רק בריאות! 🙂

 

@

 

 

כוכבים לאוהבים: תחזית האהבה של השבוע

 

@

 

והנה גם התחזית השבועית שלי בוידיאו

 

 

 

@

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים סדנה שמבוססת על מפות הלידה של המשתתפות וטכניקות חדשניות ועוצמתיות שעוזרות להן לממש את הפוטנציאל האישי, רגשית מקצועית וחברתית, ובגדול. אין סדנה כזו כיום בשום מקום. קראו את מה שמשתתפות הסדנה כותבות.

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו – סדנה שבה נפגוש לעומק את מפת הלידה של כל אחת מהמשתתפות, נבין את שפת המפה, ננתח אותה ונסיק מסקנות לגבי התקופה הקרובה, ונסביר איך אפשר לתרגם אותה לעשייה מדויקת וחכמה בשנה הקרובה.

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

@

ומה קורה היום למזלות?

שלישי  6/5 

טלה

ירח דליי הופך אתכם לחברתיים במיוחד היום, טלאים. מקבץ הכוכבים הגדול במזל שלכם הכולל את מרקורי השמש ואפילו וונוס מתאים להתמודדות עם אתגרים גדולים במיוחד ולקידום אישי מול חברות וארגונים. דו איט

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע באסרטיביות במזל טלה ויוצרת שתי זויות פרקטיות עם סטורן ומרס: יום של הזדמנויות מעניינות, אבל… בראש רגוע, ובלי ויכוחים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל טלה, מתחיל להתרגל לקצב המהיר והאגרסיבי, אך עדיין לא יוצר זויות עם כוכבים אחרים. חשוב ביום שכזה לתכנן לפני שפועלים, ולקבוע לו'ז מדויק

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל דלי המוחצן. ולסרטן המופנם לא ממש קל עם אנרגיה כזו. אולי משום כך אתם לא ממש במיטבכם היום: נסו להוריד הילוך, ובעיקר לא לקחת סיכונים מיותרים שיגרמו לתוצאות בהתאם.

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה. הירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים שלכם, והדגש היום הוא על מלה אחת מרכזית: דיאלוג. דיאלוג עם בן או בת זוג, עם בוס בעבודה או שותף: שיחת אחד על אחד, ובגובה העינים.

בתולה

התחום המקצועי דורש היום דגש מיוחד, בתולות. זהו זמן לפעול באופן מדויק וחכם, ולהזהר מהחלטות פזיזות בגלל מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה השייך ליסוד האש: נסו לקבל החלטות ממקום מעשי וטכני, ולא רגשי.

מאזניים

הירח שוהה לו היום בבית היצירתיות שלכם. ומדגיש את היכולת שלכם למצוא היום כמה רעיונות יפים או יזמה מעניינת כדי לפעול מהם. זמן טוב להקשיב ללב ולא רק לראש, ובערב – לצאת לבילוי רומנטי, מאזנאים.

עקרב

, בית ומשפחה דורשים היום קצת יותר תשומת לב מאשר כרגיל, עקרבים. זהו זמן טוב לשים את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להיות קשובים לבית הבית, ולשדרג את התקשורת המשפחתית.

קשת

המלים שלכם משמעותיות היום במיוחד, קשתים. זהו זמן טוב להשתמש במלים שעוזרות לקדם את מה שחשוב לכם ופותחות את הלב, אבל במקביל גם להיות קשובים לא פחות למי שנמצא ממול. שיחות בשנים, קשתים

גדי

נושאי חומר וכספים על הפרק, גדיים. זהו מיקום מעניין שמדגיש את היכולת שלכם לעשות דברים ממקום מתבונן וחכם, ובעיקר זהיר. צמידות בין הירח לסטורן שליט המזל שלכם מדגישה את הצורך לשים את הרגש בצד בזמן קניות או החלטות.

דלי

הירח שוהה לו היום במזל שלכם, דליים, ושם את הדגש על היכולת שלכם להזיז דברים באופן משמעותי, עם מינון גבוה של נוכחות וקסם אישי. יום מצוין לשיחות ולפגישות של השבוע, דליים. השקיעו בהן.

דגים

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל דווקא היום נראה שאתם לא ממש במיטבכם: הירח שוהה במזל דלי המוחצן, והדגיג שלנו זקוק היום לשקט תעשייתי, להתבוננות מרוחקת מעט, לטעינת מצברים שקטה ולהחלפת כוחות. סבלנות.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן