תחזית יומית ובלוג – יום שני – 7 לדצמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני   7/12

ירח בבתולה 120 אורנוס 90 מרקורי ושמש

שמש במזל קשת  120 מרס 90 נפטון (כניסה)

מרקורי במזל קשת 150 אורנוס (יציאה)

ונוס במזל עקרב 120 נפטון  150 מרס (יציאה)

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה במזל בתולה המעשי, שזה כבר טוב, ויוצר זוית הרמונית לאורנוס התזזיתי, וזה אפילו משופר, אבל גם יוצר זויות פעולה לשמש ולמרקורי: השתים האלה יוצרות בעיקר גרוי ועניין לעשות, לפעול, ליזום…ובעיקר לדבר.

כן, הזוית הזו בין הירח למרקורי היא זוית פטפטנית למדי, שמדגישה את הצורך לבטא במלים את מה שהרגש ביומיום שלנו חווה, אלא בגלל שזו זוית פעולה הפטפטת הזו עלולה לגרום לנו לדבר יותר מדי גם על נושאים שחשובים לנו, ולמסמס את האנרגיה העיקרית של היום הזה שהיא כאמור פרקטית, ועוסקת בעיקר בפרטים קטנים ובסידורים מעצבנים שצריך לעשות כדי לשחרר אנרגיה.

אז הנה העצה הראשונה ליום הזה למרות שהיא מגיעה קצת מאוחר: לשתוק קצת…:-)

השמש ממשיכה ונכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך הזוית עם נפטון, בזוית שמביאה איתה ערפול ובלבול לגבי המטרות שלנו, ופה ושם גם תחושה של אבדן דרך, ואולי גם חוסר טעם, סוג של מחשבות פילוסופיות מעורפלות כאלה על מהות החיים שבוהות בחלון המעונן שבחוץ, בעיקר כשדברים לא קורים כמו שרצינו, ופה ושם גם לא קורים בכלל.

כן, המסך הנפטוני מתחזק בהדרגה, ואיתו אנחנו הופכים יצירתיים יותר – ופה ושם גם עגומים יותר, בעיקר בזמנים מסוימים שבהם השמש מסתתרת מאחורי העננים, ואי אפשר לחוש באנרגיה השמשית העוצמתית שלה ושל מרקורי כוכב התקשורת שנמצאים במזל קשת, גם בגלל שזויות המתח של אתמול עובדות גם היום, אם כי בצורה פחותה ופחות דרמטית.

אז.. איך מתגברים על אי הודאות המוזרה הזו, ועל הערפל הנפטוני המתחזק? ההמלצה שלי – בהגדרת מטרות, ובאופן מדויק ככל האפשר. פרטים קטנים רצויים בהחלט – וכמה שיותר מהם.

במצב כזה אני מחפש משהו מלהיב שאני הולך לעשות בתקופה הקרובה, ומתחבר אליו שוב. כרגע – ערב המבוא שאני הולך לערוך ביום רביעי הבא לסדנה הקרובה שלי, סדנת הסולם: . איך להפוך את מצבי הכוכבים המשתנים של 2021 לאוסף של פריצות דרך, התחלות ויזמות, סגירות מעגלים שמיצו את עצמם, ופתיחת דף חדש תקשורתית ורגשית. בעצם כשאני חושב על זה, זה סוג של סדנת תעופה, אני אומר לעצמי, סדנה שבה אתה לומד לא רק לחיות עם הכוכבים אלא גם לעוף עם האנרגיה שלהם ולמצות אותה ולהפוך אותה למנוע לפעולה…

אחרי שאני כותב לעצמי את המשפטים האלה, אני מרגיש שהערפל נעלם. אני מתחיל להתרגש. משפטים מלהיבים יכולים להוציא אותי מדשדוש עגמומי, בעיקר כשאני קולט את האפשרות לקחת מצבים בוציים בדיוק כאלה ולהפוך אותם למשטחים של השראה דמיון ויצירתיות, כאלה שגורמים לך להרגיש שבעצם… הכל אפשרי, בעיקר כשיש לך את כל התמונה.

לפעמים המפתח לשינוי, אפילו קטן, נמצא ממש על שולחן העבודה שלך, מולך, מחייך אליך: אם תסכים לחייך אליו בחזרה – תשנה סטייט אוף מיינד, פורמט, קונספט, מה שלא יהיה – והכל יראה אחרת.

הכל תלוי בהסכמה לחיוך, להתלהבות, לריגוש שאתה עצמך יוצר עבור עצמך ועבור אחרים – ובאותו רגע הכל משתנה, מואר, אפשרי, ואפילו נפטון המתעתע קורץ לי: עלית עלי… כן כן, לפעמים אתה צריך גם ללמוד להיות הנפטון של עצמך, כמו שהוא בעצמו אומר: פירסט יו פייק איט דן יו מייק איט… אז זהו, שלא צריך שום פייק בסביבה אלא… את האנרגיה הפשוטה, הישירה, שלך עצמך.

מה עוד קורה בשמים השבוע? כוכב מרס במזל טלה מקבל זוית הרמונית מהשמש, וכשהשנים האלה חוברים יחד בהרמוניה – הכל אפשרי.

מרקורי יוצא לאיטו מזוית המתח עם אורנוס, ונוס מחליקה החוצה מזוית המתח עם מרס, ולאט לאט הכל שוב הופך פתוח יותר… אבל הלחץ עדיין באוויר, ומרביעי גם  צעיפו של נפטון יהיה מדויק יותר מעל העינים של כולנו.

יום שכזה…

 

 

@

מזמין את כוולן לערב מבוא לקראת שנת הכוכבים החדשה שלנו:  ערב מבוא לנשים בלבד (הפעם) : ערב מיוחד שיציג סדנה מיוחדת שלי ושל רינת בורג היועצת העסקית שעוד איש לא עשה כמוהה מעולם: סדנת הסולם.

 האמת שאני באמת מתרגש מהמיזם הזה שאף פעם לא עשיתי כמוהו , ועוד יותר מתרגש משיתוף הפעולה שלי עם רינת שהאמת מרגש את שנינו ואת כל אלה שהצלחנו לגעת בהם ובחייהם בערבים שעשינו בערבים של 'על כוכבים ועסקים', והכי מתרגש לראות איך כל זה הולך ל קרות בשנת 2021 שהיא באמת שנה סופר מיוחדת והכי מרגשת מבחינה כוכבית שאפשר!

בקיצור, חפרתי יותר מדי כרגיל, ואת השאר אפשר לשמוע בערב המבוא למיזם, הנה כאן :       ערב שכזה 

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 6 לדצמבר 2020

@ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור השבועות האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מעניין אתכם? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני  7/12

טלה

את היום הזה כדאי להקדיש למשימות ולמטלות שלכם,  טלאים, אלמנט שחלק לא קטן מכם קצת הזניח בימים האחרונים. כעת הזמן לנקות את מה שהצטבר על שולחן העבודה שלכם, לשלם חשבונות מסוגים שונים, להשלים משימות מול העיריה או לגשת למוסך, ולהוריד מעל כתפיכם את מסע המשימות המעצבן: גומרים – הולכים!

שור

הירח שוהה לו היום בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, ומי כמו השור רומנטי ויצירתי שהוא רוצה… כעת הזמן לפתוח את הלב, שוורים, ולתת מקום גדול יותר לאהבה על כל גווניה. אם לבו הרחב של השור פנוי – זה בדיוק הזמן למגנט אליו נפש תאומה מזדמנת, ולא לסמוך על המזל אלא גם להרים טלפון.. כן כן.

תאומים

מיקומו של הירח הופך את היום הזה לביתי במיוחד, תאומימים. מצד שני, השמש ומרקורי במזל קשת מאתגרים אתכם מכיוון היחסים ואפילו שותפויות שאפשריות עכשיו, ויש גם את נפטון בבית הקריירה… מה לבחור? יום של אפשרויות מעניינות:  תתמקדו.

סרטן

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, סרטנונים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, ומדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לדבר לשתף ולחלוק, ולסרטנון המופנם שלנו זו בהחלט מתנה: זמן לתת למלים לצאת, לשכנע ולהשתכנע, ולעמוד בהצלחה מול קהל.

אריה

נושאי חומר וכספים עולים על הפרק. הירח עובר לבית החומרי שלכם, והשמש שליטת המזל שלכם יכולה להסתער פנימה עם כל האנרגיה שלכם. אולם השמש מתקדמת כעת פנימה אל תוך זוית הפעולה עם נפטון המטשטש ומערפל ושיקול הדעת אינו במיטבו. קרפול…

בתולה

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, עובר הירח למזל שלכם, והקסם האישי חוזר ביחד עם נוכחות עוצמתית ויכולת לממש רעיונות ויזמות. יום מצוין אכן ליזמות חדשות שעוזרות לכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת, בעיקר יזמות שעלו על שרטון לאחרונה.

מאזניים

הלחצים שהגיעו בעקבות זוית המתח בין ונוס הרגשית למרס האגרסיבי מתחילים לרדת בהדרגה, למרות שפה ושם מגיעים כעסים פתאומיים או גל פתאומי של מתח ועויינות, וכדאי לא לאפשר להם לסחוף אתכם. שעות הערב יתאימו לשיחות רגועות עם אנשים קרובים.

עקרב

הצד החברתי שלכם מודגש היום במיוחד, עקרבים. העקרב נחשב למזל מופנם ודי סוליסט, אבל דווקא עכשיו הירח הבתולי מדגיש את היכולת שלכם לצאת מעצמכם, ולשתף פעולה למטרות פרקטיות וחברתיות. בערב – זמן ליציאה מהשגרה עם חברים טובים.

קשת

השמש ממשיכה לחגוג ימי הולדת לקשתים שלנו, כשגם מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל שלכם מאפשר לכם לשתף ליזום ולחזר ולהלהיב אחרים. יופיטר שליט המזל שלכם נמצא ממש בסופו של מזל גדי, ובקרוב מאוד תרגישו איך הכובד סוף סוף יורד..

גדי

ונוס ששוהה במזל עקרב מביאה איתה יכולת לקדם יזמות שחשובות לכם מול מוסדות וארגונים,  או לקדם את עצמכם שם. הירח במזל בתולה מדגיש את הצורך היום בביטוי אישי, ולעשות דברים בדרך שלכם. שעות הערב יתאימו לבילוי רומנטי עדיין ולמלים רכות…

דלי

זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלכם לבין אורנוס התזזיתי עדיין בסביבה, וקצרים קטנים בתקשורת עלולים עדיין להופיע פה ושם, בעיקר בגלל חוסר הסבלנות והסובלנות שלכם, דליים. נסו לתעל את האנרגיה הזו לתחום המקצועי, דליים בגישה פתוחה ויצירתית.

דגים

שהותו של הירח בבית הזוגיות והיחסים שלכם ממש ממול מדגישה את היכולת להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי וביחסים בכלל. זמן להשקיע קצת יותר תשומת לב בפרטנרים שלכם, ואם אין לכם בן או בת זוג עכשיו – זה בדיוק הזמן לדוג לכם ברשת דייט מקסים…

יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן