תחזית יומית ובלוג – יום ראשון – 6 לדצמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון 6/12

ירח באריה 150 פלוטו יופיטר וסטורן

שמש במזל קשת  120 מרס 90 נפטון (כניסה)

מרקורי במזל קשת 150 אורנוס (מדויק!)

ונוס במזל עקרב 120 נפטון  150 מרס (מדויק!)

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

נראה שאת הפוסט הזה כדאי להתחיל הפוך: מה לא קורה היום בכוכבים?.. בעצם זה מסתכם בשלוש מלים: שרה. שרה? כן: שקט, רגיעה, והבטחה.

זה הולך ככה: היום אין שקט בכוכבים, אין רגיעה בכוכבים, ואין הבטחה בכוכבים שהיום הזה יעבור בשקט, כי נראה שאת היום הזה ייעדו כמה כוכבים כדי לחסל חשבונות. לכן חכמים יודעי דבר מצטיידים כבר על הבוקר בשכפ'ץ מנטלי, ולכן אני גם כותב את ההורוסקופ היומי מוקדם יחסית, כדי שתספיקו לעשות הכנות.

אז.. מי נגד מי היום, שם בשמים?

ראשית מרקורי: הוא סבל לא מעט מאורנוס לפני חודש בערך כשזה יצר פעמיים זוית של מולות מולו, גרם לו להתנתק מאיזה חבר או שנים, והכניס מימד של חוסר בטחון לחייו בדמות כמה אירועים מעצבנים כמו סגר למשל.

אז מרקורי שלנו עכשיו במזל קשת והוא כידוע לא סותם שם את הפה, השובב, אבל.. לא יורדים על אורנוס! היצור התזזיתי הזה לא שוכח ולא סולח, כמו פלוטו, רק אצלו זה מהיר יותר: הוא יוצר היום זוית של מתח מדויקת עם מרקורי שלנו, והזוית הזו בהחלט עלולה לעלות לו ביוקר, בדמות קושי לממש רעיונות ויזמות חדשות שעלו על הפרק בשבוע הקודם, כולל ריבים פתאומיים עם אנשים קרובים או שותפים שפתאום קולטים שגם מרקורי החביב יכול להיות קריזיונר לא קטן…

איך זה משפיע עלינו? מזלות תאומים בתולה דלי אריה עקרב שור ובעצם מחצית מגלגל המזלות עלול להתפס במצבים מפתיעים ולא מתוכננים, לריב דווקא עם מי שאסור לריב איתו, ולנתק קשרים עם מי שהקשרים איתו היו ממש חיוניים, ואחר כך נתקשה לשחזר אותם…

קריזות, כאמור.

גם אני סבלתי מקריזה שכזו הבוקר כשהורדתי את הילד ליד בית הספר ומישהו שרצתה גם להוריד את הילד שלה נסתה לצאת מהחנייה דווקא בזמן שאני ניסיתי מבלי לשים לב בכלל אלי וכמעט נכנסה בי.. הלו?? האופק בטלה שלי שמיוצג על ידי מרס בקשת (לא פחות מעצבן האמת..) הופעל, ואז צפרתי, נפנפתי בידים וכמעט אפילו קיללתי (בחלון סגור) ונתתי גז בטירוף, ואז נזכרתי שבעצם אולי הילד הזה הוא בכיתה של הבן שלי ובעצם הם גרים לא רחוק מאתנו… אוף, מה עשיתי?

אבל היה מאוחר מדי לתקן. נסעתי בחרטה כבדה עד הבית, כועס על עצמי ששוב הפתיל הקצר הופעל למרות שידעתי שמרקורי שלי (שנמצא במפת הלידה שלי בזוית פעולה לאורנוס שגם היא קטלנית למדי) יגיב למרקורי שחוטף היום בשמים, רק לא שיערתי שזה יהיה כל כך מהר…

ואם בארזים נפלה שלהבת.. (כן, גם בארזים מזדקנים, מה יש?)

בקיצור – קרפוללל עם התגובות שלכם היום!

הזוית השניה עלולה להיות לא פחות מרגיזה: גם זו זוית של מתח – ה 150 מעלות האלה הן תמיד סופר מעצבנות.. – דווקא למרס, מכולם. מה יש לך ממרס, ממי? למה להרגיז דווקא את אלוף הרגזנים האולטימטיבי? לא חסר לך צרות שם,  סגורה בחושך במזל עקרב, וכל מה שיש לך זה רק סקס בראש או לריב עם מישהו, שני אלמנטים שמגיעים כידוע מאותה צ'קרה קטלנית? למה ממי?

אבל כולנו יודעים שכאשה מחליטה לסגור חשבון, שום מרס לא יעצור אותה, והיום הזה כולנו עלולים לשלם עבור הקריזה הבין גלקטית הזו ביוקר, בעיקר במערכות היחסים שלנו, וזה כולל נשים זועפות שפתאום לא מרוצות מכלום, או גברים עדינים עם צד נשי מפותח שלא מבינים למה יורדים דווקא עליהם היום… כוולם חשופים היום לקריזות זוגיות כאלה ואחרות. דיר בלקום!

מי בעיקר עלול לסבול מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, אריה, עקרב, דלי, טלה סרטן וגדי, ושוב – חצי מגלגל המזלות, שרבע ממנו לא סבל מהזוית הקודמת.. אין על הכוכבים האלה: כשהם בקריז – זה קריז יסודי, לא כמו אצלנו, שאחר כך באים לשופט ושמים כיפה על הראש וממלמלים תהילים והוא סולח… שם למעלה, אין על תנאי: מה שאתה פוגש – זה מה שיש!

כל שנשאר לבקש

זה מישו שיכבה אחריך את האש..

 

ואחרי שתי הזויות האלה – נותר רק לחפש כמה נקודות אור בשמים כדי להתנחם בהן, ובכל זאת לפתוח את השבוע ברגל ימין, מכסימום באיזה פלייה או צעד תימני סטייל צעד קדימה שני צעדים אחורה וסבוב…

והסבוב הזה – הוא הוא האישו היום! צריך לדעת מתי לעשות אותו, ואם עושים – לעשות בחן, לא באופן מגושם והרסני, ועדיף עם קידה קלה סטייל גו'דוקא שזה עתה קיבל כרטיס צהוב אחרון והפסיד בקרב.

למשל הירח, אולי ממנו תבוא הישועה: אין מצב! הוא עצמו יוצר זוית של מתח גם עם פלוטו גם עם יופיטר וגם עם סטורן… לא מתבייש לשפוך מלח על פצעיו של מרקורי, העגלגל התמים הזה, עלק.

נשארה רק זוית הרמונית אחת, תמימה ונעימה, היחידה שצבועה היום בצבע ירקרק המסמל הרמוניה, בינה לבין מרס.

אבל במקביל מתפתחת כעת עוד זוית לא קלה שתגיע לשיא לקראת סוף השבוע בין השמש לנפטון, וגם זו זוית אללה היסטר… נדבר עליה כשנגיע לשם.

בקיצ – יום סופר טריקי לפנינו, שמצריך מקסימום זהירות, מקסימום חשדנות, ולהכין מראש עמוק בלב את כל הקסם האישי שיש לנו, למקרה שלא נתאפק, השד יצא מהבקבוק וגם יזרוק את הבקבוק עצמו על מי שעיצבן אותו, בשאיפה שאלה לא יהיו אנחנו בחרטות מאוחרת לאחר מעשה…

אבל אין רע בלי טוב: בחוץ עכשיו אין גשם ויש שמש מתוקה וחמימה שיכולה להשכיח הכל, והליכה מהורהרת בין השלוליות אחרי חביתת ברוקולי עם שתי ביצים, ושתי פרוסות לחם מחמצת עבות עם חמאה כדי לנגב את החלמונון שנשאר, ותה שחור וחם…  והחיים בכל זאת יפים!

נו, אומר מרקורי במרירות. הם שם למטה לא צריכים הרבה כדי לחזור ולהרגיש טוב. ואצלנו אין מי שיעשה לך ביציה אחרי שאורנוס עשה ממך חביתה בזוית הזו.. בגלגול הבא אבקש להיות אדם, כדי לחוות את זה קצת אחרת. אולי בכלל אבקש להיות אסטרולוג, כדי שגם אני אדע לפעמים מה אני זומם לפני שאהיה מודע לזה בעצמי…

יום שכזה.

 

@

שימו לב ליזמה החדשה שלי ושל רינת, לקראת שנת הכוכבים החדשה שלנו: איך להתמודד עם שינויי הכוכבים ולמצות את האפשרויות שהם מביאים איתם, מבחינה כלכלית עסקית רגשית וכו: ערב מבוא לנשים בלבד (הפעם) : ערב מיוחד שיציג מיזם מיוחד שלי ושל רינת בורג היועצת העסקית שעוד איש לא עשה כמוהו מעולם: סדנת הסולם.

 האמת שאני באמת מתרגש מהמיזם הזה שאף פעם לא עשיתי כמוהו , ועוד יותר מתרגש משיתוף הפעולה שלי עם רינת שהאמת מרגש את שנינו ואת כל אלה שהצלחנו לגעת בהם ובחייהם בערבים שעשינו בערבים של 'על כוכבים ועסקים', והכי מתרגש לראות איך כל זה הולך ל קרות בשנת 2021 שהיא באמת שנה סופר מיוחדת והכי מרגשת מבחינה כוכבית שאפשר!

בקיצור, חפרתי יותר מדי כרגיל, ואת השאר אפשר לשמוע בערב המבוא למיזם, הנה כאן :       ערב שכזה 

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 6 לדצמבר 2020

@ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור השבועות האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מעניין אתכם? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

ראשון 6/12

טלה

הירח שוהה במזל אריה, אחד המקומות החביבים על הטלה שלנו, שרוצה להסתער קדימה, אבל…דווקא עכשיו מגיעה לדיוקה זוית של מתח בין ונוס הרגשית למרס שליט המזל שלכם, והמתחים מביאים איתם החלטות רגשניות וגרועות. נסו לדחות אותן, ולא לריב.

שור

מתחים ולחצים מאפיינים את היום, כשונוס הרגשית שליטת המזל שלכם יוצרת זוית מתח עם כוכב מרס, וקצב הדברים קצת מהיר מדי עבורכם. זו זוית עצבנית וחסרת שקט, וכדאי לא להסחף אליה ולקלקל יחסים בגלל תגובות מהירות מדי. דחו תכניות להמשך השבוע.

תאומים

זוית של מתח מפעילה אתכם בעוצמה היום, כשמרקורי שליט המזל שלכגם יוצרת זוית מדויקת של מתח עם כוכב אורנוס התזזיתי, מתכון להחלטות פזיזות ושליפות מהשרוול ללא מחשבה במקום החלטות עומק אמיתיות. נסו לא לריב היום עם הסביבה, וגם עם עצמכם…

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה עכשיו בבית החומר והכספים שלכם ופותח את השבוע כשהמיקוד הוא הצד הפרקטי והכלכלי שלכם. אולם זויות של מתח שיוצר הירח עם הכוכבים פלוטו יופיטר וסטורן, עלולות להביא איתה החלטות גרועות בענייני כספים, הוצאות מיותרות, וקניות לא מוצלחות עם תעשו אותן היום. קחו צעד אחורה, התבוננו בנעשה בחשבון הבנק, וקבלו עצמה ממבינים.

אריה

הירח שוהה לו במזל שלכם והנוכחות והקסם האישי שלכם בשיאם. זהו יום מצוין לפגישות החשובות של השבוע, אריות. השמש שליטת המזל שלכם נכנסת לאיטה לתוך זוית פעולה עם נפטון המערפל ומטשטש: נסו להמנע ממעורבות רגשית גבוהה מדי בהחלטות שלכם, אריות.

בתולה

יש לא מעט תכניות לתחילת השבוע, אולם דווקא ביום הזה אתם לא ממש במיטבכם, בתולות. הירח ששוהה היום במזל אריה אקטיבי מדי מבחינתכם: כעת הזמן להשאר מאחורי הקלעים ולאו דווקא בקדמת הבמה. יום לפסק זמן זהיר ולהתבוננות עומק, לפני שקופצים פנימה.

מאזניים

יום מתוח עובר על כוחותינו, מאזנאים: ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת היום זוית מדויקת עם כוכב מרס האסרטיבי, ונפשכם הרכה הופכת עצבנית וחסרת מנוחה. יום מצוין לפעילות פיזית מכל הסוגים כדי לשחרר לחצים, אך להזהר מאוד שלא לנתק קשרים.

עקרב

אמביציה ודרייב – אלה שני הנושאים שהמזל שלכם מצטיין בהם היום, אם אכן תתמקדו במטרות שלכם באופן מכסימלי. זוית של מתח בין הירח לפלוטו שליטת המזל שלכם עלולה לגרום לאי הבנות וכעסים פתאומיות: גלו סבלנות – ושליטה, עקרבים.

קשת

השמש ומרקורי שוהים במזל שלכם ועוזרים לכם לקדם נושאים שחשובים לכם היום, בעוד הירח שבמזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש ממשיך להזרים אנרגיה יצירתית, ולעזור לכם לקדם את מה שחשוב באמת. שעות הערב יתאימו למפגש שמח עם אדם קרוב, ושיחות אל תוך הלילה.

גדי

היום הזה כדאי שלא לקחת סיכונים מיותרים, גדיים, לא בנושאי כספים וחשבון הבנק, ובעיקר לא בכבישים ובדרכים. הירח הזה שבמזל אריה עלול להכניס אתכם למאבקי כוח ואגו קטנים, ומפה לדרמות מיותרות הדרך קצרה. היום הזה לא מתעקשים על המלה האחרונה!

דלי

זוגיות ויחסים – זה האישו של היום הזה, דליים. הירח שוהה בבית היחסים שלכם, אבל כאילו להכעיס – דווקא היום יוצר אורנוס התזזיתי זוית של מתח עם מרקורי כוכב התקשורת. חשוב היום להזהר מפני קצרים בתקשורת ואי הבנות, אך מצד שני – זמן מצוין לפתרון בעיות ולקידום יצירתי בחשיבה מחוץ לקופסה.

דגים

כשהירח במזל אריה השייך ליסוד האש החשש מפני דרמות הוא רק טבעי. זהו זמן להשקיע קצת יותר בתחום המקצועי שלכם, ובעיקר בעבודה: כעת הזמן להשלים חוסרים, ואולי גם לחשוב איך לתכנן את החודשים הקרובים מבחינת הישגים ומבחינה מקצועית. יום מצוין למסע קניות לבית למשפחה ו..לעצמכם.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן