תחזית יומית ובלוג – יום שלישי 29 לדצמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 29/12

ירח בסרטן 180 לשמש 150 אורנוס

שמש במזל גדי 120 אורנוס

מרקורי במזל גדי 60 נפטון

ונוס במזל קשת 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( מדויק!)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

אז.. הירח שוהה היום במזל סרטן הרגשני והמשפחתי, יוצר זוית של עימות לשמש שנמצאת במזל גדי השאפתני והמעשי, וזוית של מתח לאורנוס התזזיתי… ונוס במקביל ממשיכה להכנס לזוית עם נפטון שעוטפת הכל במסך רגשי סמיך, מרקורי משתף פעולה עם נפטון ושניהם יוצאים לפעילות כמו פועלי בניין עם פטישים במארז צדדי על המותן, וסטורן ויופיטר ממשיכים לפלרטט זה עם זה במזל דלי כאילו כל זה לא נוגע להם בכלל… יום שכזה.

ומה באמת קורה בו, ביום הזה? הירח כבר רמז קודם: קונפליקטים בין הצורך להשקיע בבית ובמשפחה, לבין הצורך להשקיע באמביציה ובקריירה, לבין הצורך לחדש לשנות וגם למצוא זמן איכות פנאי לעצמכם… איך אפשר לדחוס את כל זה ליום אחד?

אז זהו, ש..אי אפשר. לא אנרגטית ולא פרקטית. ואולי אם לא ניזהר כל היום זה יעבור בנסיונות לעשות בדיוק הזה: להכניס עיגולים לתבניות מרובעות קטנות כשגם הסגר וגם סוף השנה נמצאים שם באופק, כמו שני הרים שבנסיון לטפס עליהם ועל הפחדים שלנו במקביל, אנחנו לא מקדישים מספיק חשיבות למטלות המעשיות שלנו, ואולי משום כך גם לא מצליחים להשלים אותן כראוי.

היום הזה דווקא נפתח לא רע, עם שמש זהובה ונעימה שבלטה כל כך על רקע אי הודאות שכולנו נמצאים בה עכשיו, ואפילו האנרגיה היתה כזו: רכה, זורמת, מאפשרת… אבל כשהלחצים הצטברו ונכנס העולם המחוספס והקשוח מבחוץ דברים השתנו, דהו, הפכו אפרוריים סתמיים ובעיקר שמו לנו רגלים כשהאנשים שרצינו לא היו או היו עסוקים, הדברים לא זזו, המלים לא הסכימו להשלף מהמקלדת, והעכבר שילב ידים ולא שיתף פעולה.

אבל התעקשתי ולא ויתרתי, התקשרתי והזזתי, דחפתי ומשכתי, רבתי וכיסחתי, ובסופו של דבר משהו נענה בכל זאת ביום הזה, פסי הפלדה שמתחת לבית חרקו, התמתחו, המציאות נאנחה עשתה פרצוף אבל הסכימה בחוסר חשק להזיז את עצמה, ועזרה לי לשלוף כמה רעיונות יפים מהקיר הזה שבתוך המחשב שעד אז התעקש להיות דו מימדי ולהעמיד פנים של לא קיים – מה תעשה לי?

אז התעקשתי – והן יצאו ויוצאות, המלים, כאילו שמתי את האבקה הזו במים נגד עצירות והמעים הוירטואליים שלי הסכימו ללכת עם זה, לשם שינוי, והנה זה קורה.

בקיצ.. היום זז, ההורוסקפ שמתאר אותו נכתב, הסגר ההדוק הזה שסביבנו סוגר, השנה מתקדמת אל המפל שם תישפך ברעש ותגיע חדשה במקומה, ואז גם תגיע השמחה שמגיעה אחרי עצירות ארוכה מדי, בטן נפוחה מדי, ואוכל רב מדי שנאכל ללא צורך ומשתחרר בעדינות אל המיכל שמתחתיו בקול דממה דקה: ויששש…

הירח הסרטני ונוס ונפטון ממשיכים להזרים את כל הרגש הזה כמו מפזר חום בארבעים שקל שמתרכז בעיקר בפינות, ומצב הרוח משתנה במהירות מעלה מטה… הגיע הזמן להתמקד בשמש ובמרקורי שבמזל גדי: אם אקבע כמה עובדות בשטח – היום הזה יראה לגמרי אחרת.

עובדות: זה הסיפור היום, וזה נכון גם לאחר הצהריים. את זה למדתי מהנסיון: להתמקד בעובדות חסרות יחוד וסתמיות שאי אפשר לרתום אותן לשום דרמה, לשום חזון או השראה, אלא רק לבצע אותן ולהשליך מאחורי הגב כמו עצמות שהתקלפו מהעוף וסיימו את תפקידן: ביי ביי.. אולי בכל זאת תשאיר אותנו עוד דקה? נו פאקינג וואי.

כן, אלה יהיו האבנים שעליהם אלך בזהירות בביצונת הזו ואחצה אותה בלי ליפול למלכודות מצב הרוח. הנה כמה: קניות. שיחה עם המחנכת. שיחה עם נציג החברה הטלפונית. מעבר בין החברות. חנייה זהירה ליד הכלבו. קפה. קרואסון זעיר וקפוא. חמימות בבית החזה ו..זהו. התיישבתי. המחשב שיתף פעולה ונפתח בחמימות, מגניב ברכות את העכבר לכף ידי, ומצביע על הזמן: השעה עשרים לשתים עשרה בצהריים: או קיי. מצדי היום הזה יכול להתחיל בדיוק עכשיו. טלינג!

וזה בדיוק מה שקורה, ומכאן זה הולך ונמתח בשרשראות זעירות של מעשים שמוליכים זה את זה כמו דוג ווקר בפארק העירוני עם חמישה טריירים.. הולכים, צועדים, בלי להפריע לאפחד עד האקליפטוס הקרוב לפיפי.

או קיי ירח. או קיי ונוס. תמשיכו להמטיר עלי את כל הרגש הזה, כמו כדורי מחניים בכיתה ח'. אני מקבל את הכל באהבה. קדימה.

עשרים לאחת. זמן לשלוח את ההורוסקופ, ולחזור לחיים ולפרופורציות. אני מתיישר, מתבונן. לפעמים הכל פשוט זורם ושמח. כנכן. טינג!

 

@

 

והנה כאן  הסקאיימאסטר –  Skymaster   – החזון של רינת היועצת העסקית ושלי, ההשראה, שלושת מסלולי ההמראה שלנו שאנחנו רוצים לחלוק עם כל מי שמוכן להמריא בעינים פקוחות עם יופיטר אך להשאיר את הרגלים איתנות עם סטורן ולנקות במקביל את מה שעיכב אותנו עד עכשיו עם אורנוס.

כאן תוכלו למצוא את סדנת סטורן ביג שהעברנו אחת והיה מדהים, והנה יש כבר עוד אחת בדרך וכבר נרשמים אליה, ויש גם את סדנת יופיטר פליי-היי (שאני קורא לה המזוודה של יופיטר) והסקאיימאסטר עצמה שהיא סדנת הליווי שלנו לכל מי שרוצה לחבר את הרוח לחומר וליומיום ולהיעזר בתכנות כוכבי אישי כדי לעלות פאזה בעזרת מיקומי הכוכבים של השנה הזו…

 זו הפעם הראשונה שאני עושה את כל הדברים האלה אחרי שנים של איסוף וציפיה, מרגיש כמו ילד שמדביק בפעם הראשונה ציור של דוכיפת על המקרר: זה שלי…כיף קטן שכזה.:-)

אה, והנה זה פה:  https://rinatburg.ravpage.co.il/sp

 

@

 

ויש גם את זה..

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 

שלישי 29/12

טלה

אחרי יומיים תקשורתיים במיוחד עובר הירח ממזל תאומים למזל סרטן, והכל הופך רגשני ודביק… טלה רגשני מדי נסחף בקלות רבה מדי לשני הכוונים, וביום שכזה כדאי וחשוב לא לאבד פרופורציות. התמקדו בפרטים הקטנים.

שור

המלים שלכם הופכות היום משמעותיות מהרגיל, שוורים: זהו זמן טוב להגדיר באופן מדויק לאן אתם רוצים להגיע ומה לעשות ביומיים קרובים – ואז לדבר לשתף ופשוט לגרום לדברים לקרות… ונוס שליטת המזל שלכם בזוית רגשנית לנפטון – זהירות.

תאומים

אחרי יומיים שבהם שהה הירח במזל שלכם הוא עובר למזל סרטן המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, והגיע הזמן לקחת את שני הנושאים האלה ברצינות רבה יותר, תאומימים. התמקדו באותיות הקטנות ובחשבון הבנק שלכם.

סרטן

נראה שסוף סוף מגיע גם התור שלכם ליהנות מנוכחות עוצמתית וים של קסם אישי, אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם: הירח עובר למזל שלכם, החיוך חוזר בהדרגה, אבל חשוב להזהר מזוית המתח עם כוכב אורנוס שעלולה להביא איתה ניתוקים ושינויים במצב הרוח.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי הפרקטי תוך שהיא יוצרת זוית הרמונית לכוכב אורנוס, אולם היום הזה כשהירח שוהה לו במזל סרטן אתם לא ממש במיטבכם: זמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ולהתבונן בדברים מבחוץ. סבלנות.

בתולה

זהו יום מצוין שבו אפשר להתמקד בקידום אישי בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם, בתולות: הירח עובר למזל החברתי שלכם, וזה בדיוק הזמן לקדם את עצמכם ואת התכניות שלכם בעבודה או במקומות שבהם אפשר להשיג תשומת לב. קדימה.

מאזניים

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, מאזניים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם את האמביציה שלכם, אבל… ונוס שליטת המזל שלכם בזוית לנפטון מזהירה מאשליות ופנטזיות.. קרפול.

עקרב

בית התקשורת שלכם פעיל במיוחד בימים אלה כשגם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים שם והופכים את העקרבון המופנם לתקשורתי ומקסים, ובעיקר – אפקטיבי. זהו זמן לדבר על תכניות, לשתף אחרים, ולעמוד בהצלחה מול קהל.

קשת

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהשפריץ קסם אישי לכל עבר, אלמנט שעשוי לעזור לכם הן בתחום המקצועי ובשיווק אישי, והן בתחום הזוגי ובמערכות היחסים שלכם. כעת הזמן להצהרות אהבה, לוידויי חצות, ולמלים רכות…

גדי

היום הזה מתאים בעיקר לדיאלוג עם שותפים, בני ברית, ומי שיכול לעזור או לסייע, גדיים. שהותו של הירח בבית השותפויות שלכם מאפשר לגדי הסוליסט שלנו לקבל תגבורת בדמות שותף או שותפה, לעשות דברים ביחד, ולהוכיח שוב שהשלם גדול מסך חלקיו.

דלי

משהו טוב קורה לכם כשגם סטורן וגם יופיטר מתקדמים במזל שלכם: הגיע הזמן לשלוף את מגירת הרעיונות והיזמות ולחשוב על יציאה לדרך חדשה, דרך יזמית ואקטיבית שלא משאירה דברים במגירות אלא שופכת אותם החוצה לעולם… אקשן, דליים – זה הזמן.

דגים

זוית הפעולה בין נפטון שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשי מתחזקת בהדרגה ומחר תגיע לשיא. חשוב כעת לפעול באופן מעשי ומדויק, ולא לאפשר לרגש להסיט אתכם מדרך פעולה מדויקת ואקטיבית. האמת היום – ומחר – טמונה בפרטים הקטנים והמעשיים, דגיגונים…

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן