תחזית יומית ובלוג – יום שני – 22 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני    22/3

ירח  בסרטן  60 אורנוס 120מרקורי

שמש במזל טלה צמידות ונוס (יציאה)

מרקורי במזל דגים 90 מרס (כניסה) 60 אורנוס

ונוס במזל דגים 60 פלוטו

מרס במזל תאומים  120 סטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

בגדול, זהו יום משפחתי למדי. הירח שוהה לו במזל סרטן הביתי, וביחד עם מזג האוויר האפרפר הזה בחוץ יוצר תחושה ורצון להסתגר בבית אלא אם חייבים לצאת, לראות סדרה שהקלטנו אתמול, או פשוט להתחבר מחדש לשורשים ולתחושת הביחד.

הזויות שיוצר הירח עם אורנוס ועם מרקורי רק מחזקות את התחושה הזו, ובעצם עושות טוב למי שבאמת מתחבר היום לצד הביתי הזה, ולצורך בחיבוק משפחתי, נעלי בית, וחמימות פסח שכבר מורגשת באוויר, ביחד עם כל ההורמונים שמגיעים עם השמש שזה עתה עברה למזל טלה, וקבעה באופן סופי: כעת – אביב.

ועם השמש אי אפשר להתווכח, למרות האפור הזמני הזה שבחוץ, בדיוק כפי שאי אפשר להתעלם מהמתח שהיא וזוית הפעולה המתחזקת בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לכוכב מרס, שמתחילה מהיום להפעיל את כולנו, ולגרום לנו להלחם על הרעיונות שלנו ועל האגו האישי והחברתי באופן אקטיבי ואפילו אגרסיבי יותר.

אבל מעבר לכל זה יש לנו את הבחירות בפתח, מחר: עם ישראל הולך בפעם הרביעית לבחור שוב ממשלה בגלל סיטואציה פוליטית מורכבת של איש אחד.

פונים אלי לא מעט, במדיה כמו באופן אישי, ושואלים מה יהיה. ניסיתי להכניס את הפילוסופיה והחשיבה האסטרולוגית האישיות שלי שמניעות את דרך ההסתכלות שלי על תהליכים ואישים לסרטון אחד, ולבחור מכל התהליך הזה שאנו חווים כעת להתמקד בנקודה אחת שבתוכה גלומים המרכיבים האלה, ולהתבונן בה ובתהליכים המרכיבים אותה כסוג של מראה לתהליך הזה כולו.

את מפת המדינה עצמה אנתח לא עכשיו אלא לקראת יום העצמאות. את הסרטון הזה הקדשתי לניתוח מסויים של דמות מסויימת, ולא אזכיר שמות…:-)  כאן, לפחות.

אז הנה כאן הגיגי הבוקר שלי, בעיקר למי שמתעניין בדרך הראייה האישית שלי את מרחבי הזמן הנפרשים לפנינו, בראי האסטרולוגיה..(יצא לי משפט עם ניחוח הסטורי שכזה, מה שאומר שלא שתיתי מספיק קפה לפני שהחלטתי לעוף על עצמי, אז אני קורא את עצמי לסדר וחוזר לקרקע. בקיצ – הנה זה כאן.

 

 

@

 

 

 

@

 

כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה שבועית:

 

 

ולמי ששכח, הנה גם התחזית השבועית הרגילה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 21 למרץ 21

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 22/3

טלה

שהותו של הירח במזל סרטן מדגישה את כל מה שקשור להכנות הביתיות שלכם לחג, והשקעה בבית בכלל. זמן טוב למסע של התחדשות ביתית ומשפחתית, לשינוי אווירה בבית, ולשדרוג התקשורת הביתית לקראת החג.

שור

ונוס שליט המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים המאכלס את הבית החברתי שלכם, ולשור שלנו יש עכשיו הצלחה ביכולת שלכם להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ולעשות לכם חברים חדשים. בערב – בילוי שמח במיוחד..

תאומים

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם עכשיו, תאומימים. זהו זמן שבו כדאי ורצוי לבנות לכם סדרי עדיפות חדשים להוצאת כספים לקראת החג וח'ול המועד, ולעשות סדר בחשבון הבנק כדי לדעת בדיוק היכן אתם עומדים שם.

סרטן

הירח שוהה גם היום במזל שלכם ומאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול. זהו זמן מצוין להגדיר את הלוז באופן הכי מדויק שאפשר לקראת המשך השבוע, כדי להקל עליכם: הסרטן צריך לדעת בדיוק היכן כל דבר, מה עושים, ואיך. אל תדחו.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה ולהביא איתה מנה נוספת של אנרגיה אופטימית, אבל הירח ששוהה גם היום במזל סרטן עלול לצנן את ההתלהבות, ולהביא איתו כמה ריבים ואי הבנות: נסו להחליט מראש לוותר, ולשמור על רוח טובה.

בתולה

תקשורת חברתית – זה האישו של היום הזה, בתולות, וכדאי לקדם דווקא היום את הדברים שחשובים לכם מול מי שיכול לעזור ולסייע, ולפעול ביחד עם שותפים או בני ברית כדי להגדיר דברים עוד לפני החג. שתופי פעולה!

מאזניים

בית הקריירה שלכם מודגש היום, ולמרות כל המתח מסביב לפני הבחירות והחג כדאי לעשות עוד מאמץ קטן כדי לקדם את האמביציה שלכם, מאזנאים. יום מצוין לקבלת החלטות שיזניקו אתכם בעתיד הקרוב.

עקרב

היום הזה דורש מכם פתיחות לרעיונות חדשים, וחשיבה מקורית מחוץ לקופסה כדי לפתור בעיות שמציקות לכם, או החלטות הקשורות לעתיד הקרוב. זמן לנסות לעצור לרגע, לראות את כל התמונה, ואז להחליט איך ממשיכים מתי ועם מי אחרי החג המתקרב.

קשת

מיקומו של הירח במזל סרטן הרגשני מביא איתו עוד יום שבו כדאי ורצוי להזהר בהחלטות שלכם, ולנסות לקבל אותן ללא מעורבות רגשית עודפת שתגרום לאכזבות, בעיקר החלטות הקשורות לכספים, או יחסים. יום מצוין לשיחות עומק מכל הסוגים, קשתים.

גדי

שהותו של הירח במזל סרטן גם היום מאפשר לכם להמשיך ולנהל דיאלוג אמיתי של אחד על אחד ובגובה העינים עם פרטנרים, בני או בנות זוג, ושותפים. זמן לראות את הזולת ובעיקר להקשיב לו, ולמצוא דרך בינים כדי שגם הצרכים שלכם וגם שלו יתמלאו, וברוח טובה.

דלי

מטלות חובות ומחויבויות – את היום הזה כדאי להקדיש בעיקר להן, דליים, ועדיף עוד לפני הבחירות. יום מצוין גם לארגן מחדש את הבית, לנקות ולסדר, ואפילו לארח בשעות הערב חברים טובים לשעות יפות של ביחד, וכמובן לשוחח על מה אם לא על פוליטיקה..

דגים

הירח שוהה לו במזל סרטן השייך ליסוד המים, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם לקדם נושאים הקשורים לרגש, ואת המעורבות הרגשית הגבוהה לנצל בחכמה כדי לפעול באופן יצירתי ומקורי, לעמוד בהצלחה מול קהל,  ולפעול באופן חכם ומאפשר גם לאחרים להתבטא.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן