תחזית יומית – יום ראשון – 21 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

ראשון   21/3

ירח  בסרטן  90 ונוס ושמש 120 מרקורי

שמש במזל טלה צמידות ונוס (יציאה)

מרקורי במזל דגים 90 מרס (כניסה) 60 אורנוס

ונוס במזל דגים 60 פלוטו

מרס במזל תאומים  120 סטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

הירח שוהה במזל סרטן, ומדגיש את הצורך שלנו בטאץ' ביתי, בשניצל המוכר, ובחיוך של אמא. כן, לפעמים כולנו זקוקים למסע הזה של טעינת המצברים הביתית והמשפחתית, לפני שאנחנו ממריאים הלאה, בטח כשזה קורה בשבוע טעון עמוס ואסרטיבי כל כך..

זוית הפעולה בין הירח לונוס עוד מגדילה לעשות, ומחזקת את הצורך שלנו במלה טובה, ואפילו בסתם חיבוקי..

ונוס שוהה בסוף מזל דגים, וכבר מתחילה לארוז. מחרתיים היא עוברת למזל טלה, וכבר עכשיו אפשר להרגיש שהיא מתרגשת, עומדת שעות מול הראי ומחליפה תלבושות: למזל טלה היא הולכת להוריד את הספורט אלגנט של מזל דגים ולשים עליה איזו חליפת עור, סטייל זינה הציידת שלנו, וזה – בהחלט הולם אותה.

זוית הרמונית של הירח במזל סרטן עם מרקורי כוכב התקשורת ששוהה במזל דגים השוהה גם הוא במזל ביסוד המים, מדגישה את הנינוחות שמתחת לפני השטח שחלק מאתנו מרגיש, בעיקר כשהוא מדבר מהלב באופן רגשני, ומצליח לגעת בליבם של אחרים..

אבל התחושה העוצמתית של היום הזה היא בעיקר זו שנותנת השמש, שעברה אתמול למזל טלה. העוצמה הטלאית, והאנרגיה המרוכזת והישירה של קרדינל האש העוצמתי מצליחה לגעת בכולנו, מי פחות ומי יותר, לגרום לחלק מאתנו שמחה ושחרור של הגוף, ולחלק אחר – עצבנות, חוסר שקט, ותגובות קיצוניות כשהדברים יוצאים משליטה…

אבל מה באמת קורה במפת השמים כשהשמש עוברת ממזל דגים למזל טלה?

על כך – בסרטון הבא.

 

@

 

כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה שבועית:

 

 

ולמי ששכח, הנה גם התחזית השבועית הרגילה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 21 למרץ 21

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

ראשון 21/3

טלה

הירח שוהה בפתח השבוע המעניין הזה במזל סרטן, מה שאומר למרות כל התכניות שלכם הדגש היום הוא בעיקר על נושאי בית ומשפחה, טלאים. זמן להשקיע בבית ובסביבתו, וכבר עכשיו להתחיל את הנקיון לפסח.. בערב – שיחות משפחתיות.

שור

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הראשון של השבוע מבחינתכם. השור נחשב כמזל מופנם למדי, אבל היום הזה מדגיש דווקא את היכולת שלכם להצליח ביזמות תקשורתיות: שיחות הקשורות לבחירות, לטיולים ולסדר עצמו – זה הזמן.

תאומים

נושאי חומר וכספים על הפרק, והיום ומחר זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר בארגון המלאי בבית, ולהתחיל כבר עכשיו למלא את המקרר כדי למנוע מסע קניות בלב ההסטריה של הרגע האחרון במדינת הפניקה לפני החגים. שעות הערב יתאימו לרגעים שמחים של ביחד.

סרטן

אחרי שלא ממש הייתם במיטבכם בסוף השבוע, אתם מתאוששים בהדרגה בפתיחת השבוע, סרטנונים. היום ומחר אלה ימים מצוינים להפגין נוכחות: פגישות חשובות מכל הסוגים, בלייב או בזום – זה בדיוק הזמן.

אריה

הירח ששוהה היום במזל סרטן הוא לא ממש המקום הטוב להתחיל ממנו את השבוע. השמש שליטת המזל שלכם אמנם עושה צעדים ראשונים במזל טלה, אבל הירח מביא איתו כמה דרמות ואי הבנות. גלו סבלנות.

בתולה

הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בתחילתו של השבוע הזה, בתולות. הירח במזל סרטן מדגיש את היכולת שלכם לפעול בהצלחה רבה מהרגיל עם מוסדות וארגונים בחייכם, ולנקות את שולחן העבודה לפני פסח. קדימה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה זוית מעשית לכוכב פלוטו, שמאפשרת לכם שיתופי פעולה נאים וקידום נושאים שחשובים לכם באמת אפילו עכשיו, לפני החג. זמן להגדיר מטרות באופן מדויק להיום ולמחר כדי לנצל את המומנטום הזה בהצלחה, מאזנאים.

עקרב

נסיעות לחג – איך לאיפה לאן ועם מי? היום יומיים הקרובים ממליצים לכם לעשות את התכניות שלכם כבר עכשיו, כשהירח שוהה בבית הטיולים שלכם. יום מצוין גם להחלטות ארוכות טווח הקשורות להרחבת אופקים,

קשת

היום הזה כדאי לפעול בזהירות, קשתים, ולא לקחת סיכונים מיותרים. הירח שוהה לו היום במזל סרטן הרגשני, מה שאומר ששיקול הדעת שלכם אינו במיטבו. חשוב להמנע כעת מלקיחת סיכונים, בעיקר בכבישים ובדרכים.

גדי

מיקומו של הירח במזל סרטן מול המזל שלכם מדגיש את היכולת שלכם לפעול היום באופן זוגי יותר, וליזום שיתופי פעולה כדי להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד. כעת הזמן לעשייה בקנה מידה גדול, ולהחלטות מקצועיות ארוכות טווח. בערב – בילוי שקט.

דלי

הירח ששוהה במזל סרטן הרגשי הוא לא המקום המעדף על הדלי השכלתני שלנו, אבל השמש שבמזל טלה בהחלט מביאה איתה אנרגיה חדשה לתקשורת שלכם, וליכולת שלכם ליזום מהלכים. הגיע הזמן להתעורר.

דגים

הירח שוהה במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, והופך את היום הזה לנינוח במיוחד, דגיגים. השמש במזל טלה מזרזת אתכם להתחיל את ההכנות לפסח כבר עכשיו,ולא לחכות לרגע האחרון. קדימה!

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן