תחזית יומית ובלוג – יום שלישי – 6 לאוקטובר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח בתאומים 90 ונוס

שמש במזל מאזניים 90 יופיטר (כניסה)

מרס במזל טלה בהילוך אחורי 90 סטורן (יציאה) 90 פלוטו (כניסה) 

מרקורי במזל עקרב  180 אורנוס (כניסה)

ונוס במזל בתולה

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

כשהירח במזל תאומים נדמה שדברים קורים באופן זריז יותר, החשיבה צלולה יותר, והמלים קופצות החוצה כמו פופקורן חם: טינג! טינג טינג! זו מן איכות שכזו… מוכר לכם?

זה לא אומר כלום על איכות המלים, ומה שטס מהר לא בהכרח גם יוצא איכותי יותר, אבל ביום שבו הירח יוצר זוית פעולה לונוס הרגשית הכל הופך להיות סובייקטיבי ממילא, וכשהרגשות מציפים גם את המחלקה המילולית, חוזרים להם האפים והדאונים בששון…

אבל הנה זוית חיובית ומעניינת: השמש מתקדמת לקראת זוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע, אלמנט שמביא איתו גל זעיר וחמים של אופטימיות ותקווה, מתחת לשאר העננים שבסביבה. האם יש לה סיבה, לתקווה הזו? עתיד? מייבי… אבל אפשרויות חדשות יגיעו. דפנטלי. האם ננצל אותן? תלוי בנו.

במקביל מרס עצמו ממשיך בהילוכו האחורי לקראת דיוקה של הזוית עם פלוטו היצרי והכוחני שתגיע לשיאה בחמישי שישי ואפילו בשבת, זו הזוית האגרסיבית שמפעילה את כל העולם מסביבנו בגישה כוחנית ואלימה (ראו את הסרטונים על שוטרים אלימים במיוחד מכים ללא אבחנה קשישים וילדים, ורומסים מפגינים בסוסים שעל רגליהם ציוד מיוחד לכך.. מדהים), אבל מכיון שמרס גם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, היא תלווה אותנו גם בשבוע הבא.

אז שוטרים, אל תשכחו לקפוץ למכון הכושר – יש עוד כמה קשישים שנושמים שם, על הכביש, מתחת לפרסות הסוסים. מסתבר שלא הייתם יסודיים מספיק.

ומה עוד בכוכבים? מחר מגיעה לדיוקה אחת הזויות המעצבנות השבוע בשמים: זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לאורנוס התזזיתי. הזוית הזו מביאה איתה אינטנסיביות רגשית גבוהה, עצבנות וחוסר סבלנות לתהליכים ארוכים מדי, בעיות שמתעקשות לא להפתר זמן רב מדי, ואנשים שחושבים לאט מדי…

אולי משום כך הסכנה שהתחילה אתמול ותמשך לעוד יומיים שלושה בקבלת החלטות פזיזות ואימפולסיביות וחסרות שיקול דעת, גבוהה למדי,  וחשוב לפני שאנחנו מאפשרים לדחפים שלנו לקבל החלטות היישר מהבטן בלי שיעברו קודם את הפילטר של הראש, לנסות בכל זאת לעצור לרגע ולראות את הדברים בהקשר הכולל ולא רק מבעד לפריזמה של המצוקה הספציפית והישירה של הרגע הזה.

וזה, עם הרבה סבלנות (לעצמנו) ואורך רוח – אפשרי. אבסולוטלי.

בכל מקרה, גם אם אתם מרגישים שלאט לאט מתבשל אצלכם בימים האחרונים הצורך לנתק קשר שמעיק או מזיק או מעצבן אתכם – עצרו, וחישבו על זה שוב. יתכן ושכשהזוית בין מרקורי לאורנוס תתפוגג, יתפוגג גם הצורך. יש בהחלט מצב.

 

 

ובינתיים… קצת אהבה 🙂

 

 

 

@

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ומה קורה למזלות?

שלישי 6/10

טלה

הירח שוהה היום במזל תאומים התקשורתי, ודברים זזים בקצב מעט מהיר יותר, ובעיקר תקשורתי יותר, טלאים. זמן לומר בקול רם את מה שמרגיש לכם, באופן אותנטי וישיר, אבל.. לשים בצד את האגו, אם אפשר.

שור

מרקורי כוכב התקשורת נמצא כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ממש ממול, ומאפשר לכם להיות הרבה יותר תקשורתיים במערכות היחסים הקרובות ובזוגיות שלכם, שוורים. המיקום הזה מאפשר שיחות עומק של אחד על אחד ובארבע עינים, ופתרון בעיות ביחסים.

תאומים

מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת במזל עקרב הטעון רגשית לא עושה לכם קל על הלב, ונוסף לכובד הזה מתווספת גם הזוית שמתקדמת עם אורנוס התזזיתי שממול, שתגיע לשיאה מחר. הזהרו משינויים קיצוניים במצב הרוח ומניתוקי קשרים.

 

סרטן

ונוס שוהה במזל בתולה בבית התקשורת שלכם, ומאפשרת לכם עכשיו להיות תקשורתיים עם קסם מיוחד, שמביא איתו אהבה לכל מקום אם באמת תתנו לה, לאהבה הזו, מקום. זמן לרגש ולהתרגש, ולעטוף את המלים שלכם באהבה הזו בדיוק.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל מאזניים המאכלס את בית התקשורת שלכם, ומתחילה לייצר עכשיו זוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע. הזוית הזו מביאה איתה צורך להרחב לצמוח ולפתוח ערוצים חדשים של תקשורת אל העולם. זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, אריות.

בתולה

הירח שוהה בבית הקריירה שלכם היום, ונוס הרגשית שוהה במזל שלכם, ונראה שיש לכם הרכב מנצח באופן זמני שיכול להתגבר על לא מעט מכשולים, לעמוד בפני קהל, לשכנע, לשגע, ואפילו לחזר בעדינות אך בתקיפות בשעות הערב.

 

מאזניים

השמש ששוהה במזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, בזמן שהירח ששוהה היום במזל תאומים מביא איתו מינון גבוה במיוחד של פתיחות לרעיונות חדשים. אבל מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם במזל בתולה עלול להביא איתו מצבי רוח משתנים במהירות, ותחושות של כובד. סבלנות…

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם והופך את העקרבון שלנו לתקשורתי במיוחד באופן זמני. אם יש לכם איזה עקרב בסביבה – זה הזמן לשוחח איתו, לדובב איתו, לחלוק איתו רגשות – ובעיקר להקשיב לו… זמן לדבר, עקרבים, הרבה, ועל הכל. ונוס שבבית החברתי שלכם, מאפשרת להכיר חדשים ומעניינים: קחו יזמה, עקרבים.

קשת

הירח שוהה כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם,ומדגיש את היכולת להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ובמערכות היחסים הקרובות. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בקשר הזוגי  ולצאת לדייט…

גדי

השמש שוהה בבית הקריירה שלכם, והגדי שלנו הופך אמביציוזי וממוקד מטרה. מרקורי כוכב התקשורת במזל עקרב מראה על יכולת לקדם את המטרות שלכם במוסדות וארגונים בחייכם, גדיים, אבל אם לא תקחו יזמה זה לא יקרה מעצמו. הילוכו האחורי של מרס במזל טלה מדגיש את הצורך לשמור על שלום בית כעת, ולא להכנס למאבקי כוח ואגו מיותרים.

דלי

מרקורי כוכב התקשורת נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך זוית של עימות עם אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם, ועלול ליצור לא מעט קצרים בתקשורת, ויכוחים ועימותים, וחילוקי דיעות עם אנשים שחושבים הפוך מכם. במקום להדגיש את השונה – נסו לחפש את המכנה המשותף, ומשם להתחיל את הדיאלוג.

דגים

זהו זמן מצוין לדגיגונים שרוצים לעבוד כעת על מערכות היחסים והזוגיות שלכם: ונוס הרגשית שוהה כעת בבית היחסים שלכם, וברכות עוזרת לכם לפתוח את הלב, ולאפשר לאהבה להכנס… אם הלב הדגי פנוי כעת – זמן לצאת לציד ברחבי הרשת אחרי נפש תאומה עם לב פנוי וגדול במיוחד…

ובינתיים – יום זהיר

מיאיר..:-)

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן