תחזית יומית ובלוג – יום רביעי 7 לאוקטובר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  7/10

ירח בתאומים 90 נפטון 120 שמש

שמש במזל מאזניים 90 יופיטר (כניסה)

מרס במזל טלה 90 סטורן (יציאה) 90 פלוטו (כניסה) בהילוך אחורי

מרקורי במזל עקרב  180 אורנוס (מדויק!) 120 נפטון

ונוס במזל בתולה 120 אורנוס 60 מרקורי

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

ירח תאומי תקשורתי מנסה לייצר מלים אבל זוית פעולה עם נפטון הרגשי הופכת אותן לרגשניות במיוחד.

מרס כוכב האקשן ממשיך לנוע בהילוך אחורי ומחר יצור זוית פעולה מדויקת עם פלוטו היצרי, זוית שמלווה אותנו בעצם כל השבוע. זה הולך להיות יום משמעותי מאוד.

אבל גם היום הזה משמעותי מאוד, וגם הוא אחד מההיי -לייטס של השבוע: היום מגיעה לדיוקה זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל עקרב, לבין אורנוס התזזיתי שנמצא מולו במזל שור.

בגדול זה אומר שכל נושא התקשורת היום הופך להיות אישו משמעותי מאוד, כששני הכוכבים שאחראים בעצם על התקשורת שלנו והאחד מהם הוא אפילו אוקטבה גבוהה של השני, נמצאים בעימות.

אז.. מה זה בעצם אומר? אורנוס הופך את התקשורת שלנו לתזזיתית, חסרת שקט, ופחות אישית. גם התדר של התקשורת הזו גבוה יותר, והוא מביא איתו חוסר סבלנות וסובלנות למה שהוא איטי שמרני מקובע, וצפוי: אורנוס מבטא חדשנות ותדר גבוה יותר, לעתים פחות אישי ויותר חברתי, אבל כך גם פוגע בזרימה הטבעית של התקשורת שלנו וגורם לקצרים בתקשורת עם העולם או בין אדם לחברו.

לכן אנחנו עלולים לפגוש היום קצרים בתקשורת הבנות אנשים עצבניים וחסרי סבלנות ואפילו ניתוקים מאנשים שלא הבינו אותנו נכון או שמרגישים צורך לנתק קשר כדי לנשום קצת אויר, ויש מצב שאלו גם יהיו אנחנו…

אבל.. הזוית הזו מביאה איתה מתנה: דווקא היום, היכולת שלנו ליצור פריצות דרך בחשיבה ובתובנות שלנו גבוהה במיוחד: אורנוס גם משחרר מחסומים תקשורתיים, מאפשר לנו לראות את כל התמונה באופן לא אישי, ולפעול מהבטן באופן מהיר ומדויק. מה שבעצם אורנוס מאפשר למרקורי שמולו – וגם לנו כמובן – הוא לחשוב מחוץ לקופסה, אותו משפט ידוע שמניח שאנחנו תקועים בקופסאות ותבניות מבחינה חשיבתית: אורנוס הוא שובר קופסאות ותבניות ידוע, גם לטוב וגם לרע.

וכך אנחנו יכולים למצוא את עצמנו פתאום מוצאים פתרונות מרתקים לבעיות שהעסיקו אותנו בשבועיים שלושה האחרונים, הן טכניות והן ביחסים, לפרוץ דרך בחשיבה ובתקשורת עם הפרטנרים ובני הזוג שלנו, לקצר דרכים ולהגיע ישם לבוטום ליין בהבנת תהליכים שאנחנו ואחרים עוברים, להבין שכעס על מישהו הוא פשוט מיותר ולהתפייס, או לפתוח דלת שעד עכשיו היתה סגורה בפניכם.

וזה נכון לא רק להיום, אגב, אלא בגדול לכל השבוע הזה. בקרוב, כשמרקורי יחזור להילוך אחורי, הוא ישוב בין היתר גם לזוית הזו, ואז, במרווח הזה של השבועיים שלושה שיעברו עד אז אפשר יהיה לראות איך השתמשנו בכוח של הזוית הזו, והאם הצלחנו לנצל אותה כראוי.

אגב, גם אצלי, מהיותי מודע לזוית הזו כבר מזמן, הצלחתי לנצל את היומיים האחרונים כדי לפרוץ דרך תקשורתית חדשה עם אדם קרוב, ולהפיל אסימון אצל קולגה מקצועית, ואפילו לעזור לבן שלי אתמול להבין משהו שלא הצליח עד כה להבין, או שסתם לא רצה..

מה שאומר בגדול שאין זויות שהן 'רעות' – יש אנשים שרק לא יודעים לנצל אותן נכון…

ולכן אולי בדיוק המדור הזה: כדאי לאפשר לי לחלוק את המידע הזה פה ושם עם מי שבאמת מוכן לדעת, וגם ליישם.

 

 

וביום כזה של ניתוקים – קצת אהבה 🙂

 

 

 

@

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ומה קורה למזלות?

יום רביעי

טלה

זהו עוד יום שאמור להיות תקשורתי במיוחד: הירח שוהה במזל תאומים המאכלס את בית התקשורת שלכם, וזהו זמן מצוין להעביר מסרים, לשתף ברגשות, ולעמוד בהצלחה מול קהל. מרס שליט המזל שלכם ממשיך ונכנס אל תוך הזוית עם פלוטו היצרי, והלחצים מתגברים בהדרגה.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה להתקדם במזל בתולה תוך שהיא יוצרת זוית הרמונית לאורנוס וזוית פרקטית למרקורי, שני אלמנטים שרומזים ששיתופי פעולה בהחלט יכולים לקדם עכשיו את התכניות שלכם. הירח התאומי בבית הכספים מבקש התבוננות עומק, וארגון מחודש בחשבון הבנק.

תאומים

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לעמוד במרכז העניינים עם נוכחות ועוצמה, ולקדם את מה שחשוב לכם באמת.  יום לשיחות משמעותיות הקשורות לעתיד הקרוב. הלחצים מתגברים ומחר תגיע לדיוקה זוית העימות בין מרקורי שליט המזל שלכם לאורנוס התזזיתי: הזהרו מניתוקים.

סרטן

זהו יום שבו כדאי לעשות קצת פחות, ולנוח קצת יותר, סרטנונים. הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל תאומים המהיר, והסרטנון שלנו זקוק היום דווקא לפעילות מאחורי הקלעים, ולא לאקשן במרכז הבמה. יום מצוין לשיחות רגועות, ולמלים שמזמן לא אמרתם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל מאזניים ונכנס לזוית פעולה עם כוכב יופיטר, אלמנט שמתחיל להזרים אליכם גלים של אמביציה ואנרגיה לפעולה. הירח שבבית התקשורת שלכם הופך את היום הזה לתקשורתי במיוחד: יום לתכניות פעולה ולרעיונות יצרתיים במיוחד, אריות.

בתולה

אסרטיביות – זו אולי המודגשת היום מבחינתכם כשהירח שוהה לו בבית היזמה והקריירה וונוס הרגשית עושה צעדים במזל שלכם, משלבת את העובדות בעולם הרגש שלכם, עוזרת לכם לפתוח את הלב, אבל לשלב בדיאילוג איתו גם את הצד האסרטיבי ביחד. התמקדו בעובדות!

מאזניים

שתי זויות חיוביות שיוצרת ונוס שליטת המזל שלכם עם הכוכבים אורנוס ומרקורי מאפשרות לכם להתמקד במלה יזמה ולא לפחד להציע לאחרים לפעול במשותף. הילוכו האחורי של מרס מול המזל שלכם עדין לא עושה לכם חיים קלים, והפתיל שלכם קצר מתמיד. נסו לא לריב.

עקרב

מלים מלים מלים – לעקרב בדרך כלל קשה להוציא אותן או להשתמש בהן יותר מדי, אבל כעת כשמרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל שלכם זה בהחלט קל יותר, עקרבים. ונוס ששוהה במזל בתולה מדגישה את הצד החברתי שלכם, ומאפשרת גם לעקרבים המופנמים באמת כמה וכמה אפשרויות ללקיחת יזמות, ולהתחלות חדשות.

קשת

דיאלוג ותקשורת של אחד על אחד – שני אלה מודגשים היום אצלכם, קשתים. הירח שוהה לו בבית התקשורת הזוגית, ומדגיש את היכולת שלכם לפתוח את הלב, ולאפשר לפרטנרים או לבני או בנות הזוג שלכם להתחבר לעומק לקשרים שלכם. זמן לדבר לשתף לחלוק ולתת מקום גדול יותר לאהבה בשנים.

גדי

השמש שוהה בבית הקריירה של הגדיים כעת, וזה בהחלט מקום להגדיר מטרה מקצועית או כלכלית באופן מדויק, ולראות איך מתרגמים אותה למה שקורה היום, גדיים. זמן מצוין להתחלות חדשות הן עסקית והן ארגונית, לראיית כל התמונה, ולהחלטה משמעותית לטווח ארוך, גדיים.

דלי

הירח שוהה במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר והשמש שוהה במזל מאזניים שגם הוא אוורירת לא פחות, אולם זוית העימות בין אורנוס שליט המזל שלכם למרקורי כוכב התקשורת מגיעה היום לדיוקה, ואתם עלולים לחוות קצרים בתקשורת, אי הבנות, וויכוחים שעלולים להתפתח לעימותים. נסו לראות היום את המכנה המשותף החיובי עם הזולת ולא השלילי, ובעיקר לא לנתק היום קשרים משום סיבה שהיא.

דגים

הירח שוהה במזל תאומים הנמצא בבית המשפחה שלכם, וליום הזה יש פוטנציאל להיות אכן היום הביתי של השבוע, דגיגים. זמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, לארגן לסדר ולשנות אווירה, ולהפוך את הבית למקום הרבה יותר נעים לשהות ולבלות בו. בערב – ארוחה ביתית לחבר או שנים שגרים קרוב.

ובינתיים – יום תקשורתי

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן