תחזית יומית ובלוג – יום רביעי 4 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  4 לנובמבר

ירח בתאומים 150 פלוטו וסטורן

שמש במזל עקרב  180 אורנוס (יציאה) 120 נפטון

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי

מרקורי במזל מאזניים חוזר להילוך רגיל(!) 90 סטורן (כניסה)

ונוס במזל מאזניים 150 אורנוס (מדויק!)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

 

אז מה קורה באמת? בלבול בכל שטח אפשרי.

מרקורי עצר וחוזר קדימה אבל בין לבין נראה שהכל משותק, עוצר, מתזז.. המנוע משתעל, הגלגל מסתובב אבל… נאדא. פול גז בניוטרל.

כן, הכל תקוע היום, זמנית, חוץ מהעננים בחוץ שיש להם משימה והם משלימים אותה: לכוון בדיוק לכביסה שלי, ואז לפספס ולהרטיב את הקורקינט. לא הוגן..הקורקינט עומדת מבוישת, אבל יציבה: למה אני? למה תמיד אני?

ביום כזה אין תנועה ממשית שתביא איתה משהו חוץ מקיטורים, בדיוק כמו הבחירות שנתקעו אי שם בדרך, עם הקולות שנתקעו, עם מה שלא נספר וכן נספר, ו…די. נמאס. תבחרו או לא תבחרו, רע או טוב, כן או לא, מתאים או לא מתאים… יש גבול לכמות הזמן שאני מסוגל לעשות במשהו שנמצא מליון קילומטר מפה ואין לי שום השפעה עליו. אני עוסק עכשיו בשאלות קיומיות יותר הנוגעות לחיי: לקחת חתול לילדים, או לא?

האמת שהייתי בטוח שכן, אבל לפי השיחות איתם נראה לי שהכל יפול על ועל הזוגה. הם יהיו בבית הספר או בגן או עם חברים, והבית יתמלא מיאו חרישי ועגום שמת לשחק ולקרצף את הציפורניים בספה..

אוהב חתולים, אבל הזמן הזה הוא כל כך דחוס ועמוס.. למי יש זמן לכל הקיצי הזה? ולראות אותה נודדת כאן בין הקירות ומחכה לצומי…לא הוגן. דילמה.

מרקורי חוזר להילוך רגיל, ומחזיר דילמות ישנות. ובאותו הזמן ונוס יוצרת זוית של מתח עם אורנוס התזזיתי, מה שאומר שמאוד כדאי לא לעשות היום שגיאות בשיפוט, בטח לא ביחסים, אחרת תחטוף על הראש… למה ככה, אורנוס? לך חפש לך קצת ספייס, מהמהם אורנוס מעל המחשב. תהיה קצת לבד, לפחות בנשמה. זה יעשה לך טוב.

בחוץ רועם הרעם, ותיכף יגיע הברק. בדרך כלל זה הפוך, לא? רואים ברק ואז הרעם.. אבל כשמרקורי מתעתע גם זה הפוך… הכל הפוך. פפפפוא   שזה בעצם אוףףףף…

מה לא הפוך? הידיעה שתיכף מרקורי חוזר גם לזוית עם סטורן, ואם לא היה מספיק כבד על הלב בראשון עם הזוית הזו, אז הנה היא חוזרת בהרכב מלא ותתיישב לך על הכתף: עצוב לך, ממוש? חכה, זה עוד כלום… תיכף אני אזכיר לך מה קורה בחשבון הבנק שלך, ואז תהיה עצוב באמת. עופי ממני, קרציה.

כן, תיכף הכובד יחזור בהרכב מלא והפעם גם עם שמאי כוכבים כזה: מה קורה בחשבון הבנק מהמהמה?ואז אצטרך גם לתת תשובות…

ובחוץ הגשם ממשיך כאילו אין לו אלוהים. ואני עוד עם קצרים בכלל.. צריך להוציא את בגדי החורף מהארון…למיין…לזרוק… למי יש כוח לזה? ועוד לחתול..

אין ברירה. משהו בכל זאת יצטרך כאן להתחיל לזוז, או שאני מתקשר לאחראי של מרקורי ומלשין עליו שהוא זז לאט מדי..אני כבר יודע מה הוא יגיד: לאט מדי? אין בעייה, אעביר לשני, אבל לא תספיק לישון אפילו… אתה עוד תצטער שביקשת…

שמענו. ומה עכשיו? קפה, ואחריו עוד אחד, ואחריו אלך כדאי שאם לא מרקורי שלפחות מרס יזיז משהו, אחרת פשוט אירדם כאן מול הכוכבים, ואחמיץ את הרגע כשהוא יורד והולך לשבת מול הים ביפו, על האוזו שלו, ולקטר כמה קשה לו.

טוף. הגיע הזמן לקפה השלישי, ואם גם זה לא יעזור, אני טס ליפו ויושב איתו ראש בראש. כשאין ברירה אז אין ברירה.

 

 

@

והנה התחזית השבועית –  בלי וידיאו כי המיקרופון התקלקל.. אוף, מרקורי הזה 🙁

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 1 לנובמבר 2020

 

 

המפגש ביני לבין רינת בורג היועצת העסקית משבוע שעבר :שווה להקשיב עד הסוף…

 

@

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 4/11

טלה

מרקורי כוכב התקשורת חוזר היום להילוך רגיל, ואצלכם זה קורה בבית הזוגיות והיחסים, טלאים. רגעי מחלוקות שעברתם לאחרונה עם הפרטנרים שלכם, עימותים ויכוחים ודרמות כאלה ואחרות – זה הזמן להתפייס, לשחרר, ו…להתמסר.

שור

הצורך שלכם בבטחון חזק בדרך כלל, אבל כשונוס שליטת המזל שלכם יוצרת היום זוית מדויקת לאורנוס כוכב השינויים אתם עלולים כאילו לעשות דווקא, ולעשות ההיפך ממה שמצופה מכם לעשות אם בבטחון חפצתם.. יום דווקאי וחשוב לא להוציא בו יותר כספים ממה שצריך.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם מסיים סוף סוף את הילוכו האחורי לשמחת כולנו ובעיקר לשמחתכם, וכדי להגביר את השמחה – זה גם קורה כאשר הירח שוהה לו במזל שלכם,  וכשהקסם האישי שלכם גם בשיאו – וגם חוזר להילוך רגיל.. הגיע הזמן לפתוח דף חדש, ואקטיבי.

סרטן

הירח שליט המזל שוהה עדיין במזל תאומים, ובשעות הבוקר והצהריים כדאי עדיין לעשות קצת פחות, ולנוח קצת יותר. אולם משעות אחר הצהריים מגיע הזמן לחזור לעצמכם, סרטנונים: הירח עובר לאיטו למזל שלכם ומוחק יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם ועשיתם כמה שגיאות בשיפוט.. אבל מהיום – קדימה.

אריה

הלחצים הולכים ויורדים, ואפשר כבר לראות את החיוך המוכר, חיוכו של האריה. מרקורי שבבית התקשורת שלכם עובר היום להילוך רגיל, וכל הקצרים בתקשורת של הימים האחרונים יכולים להתחיל להסתדר לאט, גם אם תצטרכו לקחת יזמה ו..להתפייס. נכון, האריה תמיד צודק, אבל כשמרקורי בהילוך אחורי הוא גם טועה.. כעת הזמן לתקן.

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף להילוך רגיל, ואפשר לראות איך לאט לאט הדברים מתחילים להסתדר לכם, בעיקר בנושאי חומר וכספים. כעת הזמן לחשוב פרקטי, ואם אפשר גם לשם שינוי – לטווח ארוך, ולא רק לכבות שריפות. השמש בבית התקשורת שלכם מאפשרת לשכנע אחרים גם כשהדרך לא קלה.

מאזניים

הפתיחות הזו שהירח הזה מביא איתו במזל תאומים ממשיכה גם היום, אבל מהיום זה גם קצת אחרת: מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל שלכם סוף סוף מתחיל לנוע קדימה, והגיע הזמן גם לחשוב הרבה יותר חיובי אחרי שבוע לא קל, שבו דברים קצת נרדמו או עלו על שרטון.. אופטימיות, מאזנאים!

עקרב

זהו יום נוסף שהמלה זהירות כתובה עליו בכל מקום אפשרי, בעיקר בשעות הבוקר והצהריים. החיפזון מהשטן – והמשפט הזה נכון היום בעיקר להחלטות שלכם, שכדאי שיהיו קצת פחות הרפתקניות. חשוב היום במיוחד שלא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, לא בנושאי חומר וכספים ולא בנהיגה בדרכים.

קשת

דיאלוג – זו מלת המפתח גם של היום הזה, קשתים, וכדאי לזכור זאת כי הקשת הוא לא המזל הסבלן ביותר בעולם, בעיקר כשזה נוגע לסיפוקים המיידיים שלו. אבל היום הזה דורש מכם סבלנות שהיא קצת מעבר לממוצע, בעיקר בנושאי מוסדות וארגונים בחייכם: כעת מרקורי מתחיל לנוע קדימה, וזה זמן לחדש איתם את הדיאלוג.

גדי

התחום המקצועי מצריך מכם היום השקעה אמיתית, גדיים, ולא רק בתכנון ובארגון אלא גם בבצוע עצמו. זהו זמן טוב לשתף פעולה עם קולגות מקצועיות ואנשים שרואים את הדברים עין בעין אתכם, ויש לא מעט כאלה. זמן מצוין להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם בעזרתה של השמש במזל עקרב.

דלי

הצד היצירתי שלכם מודגש היום כשהירח במזל תאומים שם את הדגש על הביטוי האישי הישיר שלכם ועל היכולת שלכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת. כעת הזמן לפעול קצת יותר מהבטן ולא רק מהראש, ולתת מקום גדול יותר גם לרגשות עדינים בשעות הערב… אם הלב פנוי – זה הזמן לדייט.

דגים

מיקומה של השמש במזל עקרב היום מדגיש את היכול שלכם לשנות קצת כיוון, וללכת לא רק על מה שפרקטי עבורכם אלא גם על מה שעוזר לכם להרחיב אופקים ותודעה. זמן מצוין להחליט על לימודים של משהו חדש, או על נסיעה קרובה שתרענן את השורות, ותאפשר לכם לנשום אויר של נופים אחרים… שווה לנסות.

ובינתיים – פיזור נעים..

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן