תחזית יומית ובלוג – סוף השבוע 23-24 לאוקטובר 2020

אז.. מה קורה בסופ'ש בכוכבים?

 

 שישי 23/10

ירח בדלי 90  מרקורי

שמש עוברת למזל עקרב (!) 90 סטורן (יציאה)  צמידות מרקורי (כניסה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי 90 פלוטו (יציאה) 90 יופיטר (יציאה)

מרקורי במזל עקרב בהילוך אחורי  

ונוס במזל בתולה 120 יופיטר 120 יופיטר ופלוטו

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

שבת 24/10

ירח בדלי 90  אורנוס ומרקורי 60 נפטון

שמש במזל עקרב  90 סטורן (יציאה)  צמידות מרקורי (כניסה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי 90 פלוטו (יציאה) 90 יופיטר (יציאה)

מרקורי במזל עקרב בהילוך אחורי  

ונוס במזל בתולה 120 יופיטר 120 יופיטר ופלוטו

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

אז מה יש לנו בסופ'ש? האירוע המשמעותי בסוף השבוע הזה הוא ללא ספק מעברה של השמש למזל עקרב. זה בהחלט מביא איתו מצב רוח טעון וכוחני, אבל גם מוסיף עוצמה לדרייב ולהחלטות שלנו, אם יגיעו כאלה..

מרס כוכב האקשן ממשיך לנוע בהילוך אחורי, אבל הפעם כבר לא יוצר זויות פעולה עם כוכבים אחרים. אם נוסיף לכך גם את הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, נבין שמשהו קצת מתעכב בדרך קבלת ההחלטות שלנו עכשיו, בעיקר בימים אלה כשהמטרות שלנו עצמן עוברות שינוי, הן בסדרי העדיפויות והן ביכולת שלנו לממש אותן כשכל כך הרבה דברים שלא תלויים בנו עוצרים אותנו או משבשים את דרך ההתנהלות והעשייה שלנו.

הירח דליי בסוף השבוע הזה מאפשר לנו בכל זאת להשקיף על הכל, ולרגע או שנים גם לראות את כל התמונה. גם בשישי וגם בשבת הוא יוצר זויות פעולה, בשישי עם מרקורי ובשבת עם אורנוס התזזיתי, מביא איתו חוסר שקט תקשורתי, ואנרגיה לא שקטה שמסתובבת סביבנו ולא מוצאת לה מנוחה מצד אחד, או מטרה ראויה מצד שני… מתסכל.

אני מסתכל על שני הילדים שלי שמבלים זמן רב כל כך מול הטלביזיה בזמן שמערכת החינוך החרדית פתוחה לרווחה והמושחת עם השיער הסגול מסרב להכריח אותם לסגור אותה או לפחות לפתוח את שלנו יען כי אחוזי ההדבקה של הילדים נמוכים עד אפסיים, ותחושת חוסר האונים מציפה אותי.

פעם בסיטואציות כאלה הייתי מקבל החלטות עבור עצמי ויורד לסיני למשל, שם תמיד נטענתי באנרגיות מופלאות. אבל עם שני ילדים צמאי אקשן מולך אין לאן לברוח, אלא להיפך: לראות שליחות ביכולת שלך לעניין אותם, ללמד אותם דברים חדשים, ולחשוב יצירתית איך בכל זאת לתכנן נכון את הזמן הזה.

אבל..  המשאבים שלי ריקים, רבאק. כאב האוזניים עדיין שם, הסבתא והסבא החליטו שהם נכנסים ללחץ בגלל הקורונה ומנתקים מגע, ונשאר רק להציע להם ללכת לים (לא!) לקפוץ לבוסתן (לא!!) או לשחק בגן השעשועים (לא!!!). מה כן? להמשיך לראות את הסרטונים האלה ולצחוק זה עם זו. מתסכל.

אבל פתאום אני קולט שאולי… אולי זה רק אני שבלחץ ולהם פשוט לא ממש אכפת, כי כיף להם פשוט להיות ככה בביחד שלהם? שאולי מספיק להם לדעת שאבא ואמא נמצאים בסביבה כדי שהם עצמם יהיו בסבבה? (משחק מלים, עלק..אפילו חוש ההומור שלי גווע לאיטו). אולי הם – והחיים עצמם, מסתבר – פשוט הרבה יותר חכמים ממני?

הממ.. לא חשבתי על זה, האמת. הגן הפולני שבתוכי חיפש סיבות לחוש אשמה למרות שאפחד לא ביקש אותה בכלל..אני מרים ראש, מזדקף: רגע, בעצם.. כן,. בעצם זה רק אני ככה.. מירית מחייכת אלי: אני תיכף הולכת לכלבו.. מישהו רוצה משהו מתוק?

והנה, כבמטה קסם, הדברים פתאום מתחילים להסתדר. כל אחד משנינו מסתכל על השני בחשש: איך מצב הרוח שלו או שלה, טוב או רע? הוא הולך לקטר או לחייך? היא הולכת להאשים או לפזר משימות אופטימיות? כשמתברר לנו שהכל חיובי, הכל הופך ברור: ביחד – אפשר לעשות הכל.

נכון, קצת בנאלי, אבל זה אני היום, בנאלי מוצף אנטיביוטיקה שבדרך כלל גורמת לי להיות רגזן ומריר, אבל מרגע שהתחלתי בפרוייקט של להתחיל את סרטוני האסטרולוגיה שאני הולך ללמד איתם, הכל פתאום הופך אפשרי.

אז אולי בסופו של דבר, הילוכם האחורי של מרס ושל מרקורי הוא לא כל כך נורא – הוא פשוט מחזיר אותנו לעצמנו, לבסיס שממנו קצת התרחקנו בזמן האחרון, ומראה לנו שמעבר ליכולת לשרוד עכשיו יש עוד הרבה משאבים שרק מחכים להתגלות, אם רק ניתן להם צ'אנס..

 נכון, היום הייתי פחות אסטרולוג ויותר קוטר, פחות ציני ומצחיק ויותר אבא דביק, אבל היי, גם החלק הזה יוצא מדי פעם – האמת שבין היתר גם בגללו החלטתי לגדל ילדים – כדי לחוות אותו בעוצמה, גם כי לא ידעתי ממש על קיומו בתוכי, וגם כי הילד שבי החליט ללמד אותי כמה דברים שהתעלמתי מהם עד אז, וזו היתה הדרך היחידה מבחינתו לגרום לי לעשות את זה..

זהו. זה היה האסימון האחרון לבוקר הזה, אחד מהרבה שנופלים כשכוכב משמעותי נמצא בהילוך אחורי, כל שכן שנים במקביל.

ועכשיו – קפה – וחזק, אמר לעצמו האבאסטרולוגצינידביק וגם סוף סוף מהכיסא.

רגע, נגמר החלב??..

 

 

המפגש שלי ושל רינת בורג היועצת העסקית עבור עסקים קטנים שהיה ביום ראשון, שת'פ שעדיין לא נעשה כמוהו…

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ומה קורה למזלות בסופ'ש?

טלה

ירח דליי מביא איתו טאץ' חברתי במיוחד, ואכן, אין כמו הטאץ' הזה לעזור לכם לצאת קצת מעצמכם, להוריד הילוך אחרי שלושה ימים בזוית מדויקת מלהיבה ומתישה עם יופיטר, ולחזור לאנרגיה רגועה יותר יחסית. סופ'ש מצוין לחזרה למעגלים החברתיים המוכרים, ולחברים הישנים.

שור

השמש עוברת למזל עקרב שם נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי, אלמנט שיעזור לכם בתקופה הקרובה להתמקד במערכות היחסים הקרובות, בשדרוג הדיאלוג הזוגי, ובעשייה משותפת. הירח הדליי שם אתכם במרכז האקשן בסוף השבוע הזה: מסיבה טובה של עשרים משתתפים, או מפגש חברתי מרגש? תחליטו אתם, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב הטעון, לעזור לכם לסגור מעגלים, אבל המיקוד עכשיו הוא במעגלים הרגשיים שלכם שעוברים סוג של בדק בית, ומזל עקרב עוד מביא איתו סוג של עומק רגשי לא שכיח, ואיתו גם חשבון נפש בנושא פגיעות שנפגעתם, כעסים שלא הוצאתם, וצורך בניקוי משקעים רגשיים.

סרטן

הירח שוהה בסופ'ש במזל דלי החברתי, ניגוד מענין לאופיו של מזל סרטן המופנם. אולי משום כך חשוב בסוף השבוע להזהר במלים שלכם, ולא לקחת סיכונים בכבישים ובדרכים. השמש עוברת למזל עקרב המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם שם נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת: זמן לחבר רגש למלים, לחזר בעדינות אם הלב פנוי, או להעמיק קשר קיים.

אריה

אחרי כחודש של שהות בבית התקשורת שלכם עוברת השמש למזל עקרב הרגשי המאכלס את בית המשפחה שלכם, והחיים הופכים כבר בסופ'ש למשפחתיים יותר. הירח שוהה במזל דלי בסופש, לעומת זאת, והדגש הוא מביא איתו הוא על נושאי זוגיות ויחסים. אם תוכלו לחבר את הצד הזוגי שלכם לבילוי ביתי, הכל יתחבר…

בתולה

אל מרקורי כוכב התקשורת שנמצא בבית התקשורת שלכם בהילוך אחורי מצטרפת גם השמש בסוף השבוע, והצורך שלכם לדבר לשתף ולחלוק מתחזק בהדרגה. הירח מדגיש את הצורך להשקיע במחויבויות חברתיות ומשפחתיות: זמן לבלות ביחד עם קרובי משפחה שמזמן לא ראיתם, ובשבת – עם החברים הכיטובים.

מאזניים

זהו, נגמרו סופית חגיגות ימי ההולדת: השמש עוברת מהמזל שלכם למזל עקרב המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, והגיע הזמן לארגן מחדש את הנעשה בחשבון הבנק. בסופ'ש עצמו נמצא הירח בבית הרומנטיקה שלכם: זה בדיוק הזמן להתמקד במלה המסתורית הזו שאתם כל כך מחוברים אליה, שנקראת אהבה, ואם גם יש פרטנר לשתף אותו – מה טוב.. אם לא – זה הזמן לדייט מרגש ומסעיר.

עקרב

מזלטוף, עקרבים! השמש עוברת למזל שלכם, ותפגוש שם בקרוב את מרקורי כוכב התקשורת שנמצא שם בהילוך אחורי, הירח ששוהה בסופ'ש במזל דלי מדגיש דווקא את הצד המשפחתי שלכם: זמן להשקיע בבית ובסביבתו, ללכד את המשפחה, וליהנות ממנוחה עטופה בבני המשפחה ובסדרות שהקלטתם…

קשת

ונוס ממשיכה לנוע במזל בתולה ומביאה איתה ים של קסם אישי. הירח שוהה בסוף השבוע בבית התקשורת שלכם וביחד עם השפעתה של ונוס ממליץ להכיר אנשים חדשים ומעניינים, אם לצורך דייט ואם לצורך ידידות. זהו זמן טוב לצאת קצת מהריבוע המוכר, ולהתיידד מחדש עם העולם. מרס עדיין בזוית ליופיטר שליט המזל נותן לכם עדיין דרייב של אנרגיה שמחה.

גדי

השמש עוברת בסוף השבוע הזה לבית החברתי שלכם, שם נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת. זהו זמן טוב לסגור מעגלים חברתיים שמיצו את עצמם, אך במקביל גם מאפשרת השמש להכנס למעגלים חברתיים חדשים, ולחדש קשרים חברתיים שקצת התאדו לאחרונה. זה הזמן להוריד את הצד הציני והשיפוטי שלכם, גדיים, ולפתוח את הלב…

דלי

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם, עובר הירח בסוף השבוע למזל שלכם, ומחזיר את הקסם, ואת החיוך. תורמת לחיוך גם השמש שעוברת עכשיו לבית התדמית שלכם, ונראה שהדליים חוזרים לאט לאט שוב למרכז העניינים. מרקורי שבהילוך אחורי במזל עקרב מביא איתו שיחות מעניינות הקשורים לדרך שבה אנשים רואים אתכם ועוזר לומר דברים שעד עכשיו שמרתם בבטן.

דגים

השמש עוברת בסוף השבוע הזה למזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים כמו הדגים, אולם הירח שוהה כעת במזל דלי, מה שאומר שאתם לא ממש במיטבכם בסוף השבוע. אולי משום כך כדאי לבטל תכניות אקטיביות או מעייפות מדי,  ולהשקיע קצת יותר ב… עצמכם: אוכל טוב, שינה טובה, חברותא נעימה… בסוף השבוע הזה – ממלאים מצברים, דגיגים.

סופ'ש נעים – מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן