תחזית חג ראש השנה – ערב חג והחג – שני שלישי ורביעי

ערב חג והחג עצמו – הורוסקופים שני שלישי ורביעי

אז.. מה קורה בראש השנה?

נדמה ששלושת הימים האלה הם בשליטת שתי הזויות הדומיננטיות שהזכרתי, זוית הפעולה בין ונוס לפלוטו היצרי וזוית של מתח בין מרס ליופיטר כוכב השפע והמרחבים.

אולי משום כך חשוב מאוד להזהר בכבושים ובדרכים,  ובדיאלוג בין אדם לחברו. לגבי הבריחה הגדולה מהכלא – נדמה שזה קלאסי לזוית המתח בין מרס הערס ליופיטר כוכב השפע כששם הזוית שאני נותן לו בדרך כלל הוא חופש בכל מחיר…

אבל הזויות האלה מביאות איתן גם שיקולי דעת גרועים והחלטות פזיזות מכל הסוגים כמו שכתבתי: שימו לב כמה אנשים טבעו וטובעים בחג הזה, או נכנסים לקטטות ויוצרים אלימות… שתי הזויות האלה מוציאות החוצה כמה שני שדים רציניים, וכדאי להזהר מאוד בכל החלטה שלנו הקשורה לבילוי מצד אחד, ולנסיעות וטיולים מצד שני…

אם נמשיך ונקפיד גם על הבריאות שלנו וגם על נסיעה רגועה ושיקול דעת בכל מה שקשור לטיולים שלנו ולא ניקח סיכונים מיותרים – נצליח לעבור גם את החג הזה בשלום…

בקיצ – הבה נהפוך עד כמה שאפשר באמת לחקשמח ומבדח, כמו שאני אוהב לקרוא לו..:-)

שנטובה, חברים!

 

טלה

מרס שליט המזל שלכם יוצר זוית של מתח מדויקת עם יופיטר כוכב השפע והמרחבים, והיא מעניקה לכם את הצורך לנוע לטייל לנסוע ולהתחבר להרבה תנועה לאקשן ולנופים אחרים. מרס ויופיטר מריצים זה את זה, אלמנט שמביא איתו גם שיקול דעת פזיז והחלטות גרועות הן בכבישים והן בשיחות. בלו וטיילו כמה שיותר אבל..בזהירות מכסימלית. מיקומו של מרס במזל בתולה עלול להוציא מהטלה את הצד המקטר ומתלונן וחבל.. במקביל – שמרו על הבריאות והמנעו מאכילת יתר. סעו בזהירות!

שור

זוית פעולה עוצמתית ולא קלה בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין כוכב פלוטו היצרי, עלולה להביא איתה פתיל קצר וסף גירוי נמוך לאורך כל ימי החג. כל ויכוח קטן עלול להתפתח בקלות עכשיו לעימות קולני, בעיקר ביחסים קרובים ובזוגיות שלנו, וכדאי לזהות את התהליך ולעצור לפני שהוא מסלים: לריב בפקקים או בשמורות טבע זה מחזה לא נעים.. נסו לוותר ולהתפשר וביחסים קרובים – שימו דגש על הצד הפיזי והיצרי ואפשרו לגוף לשחרר את המתחים שהצטברו בו בשבועיים האחרונים.

תאומים

מיקומו של מרקורי שליט המזל שלכם במזל מאזניים ובזוית הרמונית לסטורן הנוקשה מביא איתו חג שקט ורגוע יחסית: שימו דגש כעת לא רק על חיק הטבע אלא גם על שיחות מהורהרות ורגועות על מהות החיים, או דיאלוג אמיתי וישיר בגובה העינים. זמן מעולה לטיולים שקטים ובהם הקשבה כנה למי שאתכם או לידכם. שתוף – זו מלת המפתח.

סרטן

גם השמש וגם מרס שוהים בבית התקשורת שלכם בימי החג, אלמנט שמביא איתו תקשורת אסרטיבית מצד אחד ורצון להבין את השני להיות ביחד ולתת את התחושה הביתית שהסרטנון כל כך טוב בה, אבל להזהר במקביל מעצבנות וחוסר שקט מצד שני שמביא איתו מרס: הצורך להתעקש על הדרך שלכם עלול לגרום לריבים בתוך המשפחה. ונוס ומרקורי במזל מאזניים מאותתים שדווקא בבית ובחיק המשפחה יכול להיות לכם נעים יותר מאשר התרוצצות מתישה בכבישים ובדרכים…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה המעשי ויוצרת זוית הרמונית לאורנוס כוכב השינויים. נסו להמנע מביקורתיות יתר וליהנות בחג הזה ממה שיש עם אנשים שמחים סביבכם בלי להתאכזב כשלא קורה מה שציפיתם לו. מרקורי וונוס בבית התקשורת שלכם עוזרים לכם להרחיב את המעגלים החברתיים, וליהנות בעיקר עם החברים השמחים שלכם.

בתולה

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת גם בחג, וזה באמת כיף, ובמקביל כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה אנרגיה ועוצמה פיזית. זמן לבלות ליהנות ולנוע אבל במקביל גם להזהר מגישה מעט עצבנית ושתלטנית וקושי בדחיית סיפוקים. הצורך לומר את המלה האחרונה מיותר השבוע: קצת יותר זרימה עם מה שקורה וקצת פחות ויכוחים מיותרים יעבירו לכם את החג בסבבה,  ובלי הצורך הזה להיות צודקים. תשתחררו.

מאזניים

גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם נמצאים בחג הזה במזל שלכם ואמורים לעזור לכם להעביר אותו ברוגע, אלא שדווקא עכשיו יוצרת ונוס שליטת המזל שלכם זוית פעולה לוחמנית עם פלוטו היצרי, וחשוב מאוד לא לריב על שטויות, ולא לאפשר לויכוחים לקלקל את החג. זכרו שכל ריב, אפילו הקטן ביותר, הורס לכם את השלווה וההרמוניה, מאזנאים עדינים, וחבל. למרות הקושי-בי קול!

עקרב

זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי שליט המזל שלכם לא עושה לכם חיים קלים בחג הזה. חשוב מאוד לפעול באופן מאופק ולשלוט ברגשות, ולא להגרר למאבקי כוח מיותרים או לפרשנויות שגויות של דברי האחר. פתיל קצר – זו הסכנה האמיתית בחג הזה. בסוף השבוע עוברת ונוס למזל עקרב, ותעזור לכם לפתוח את הלב… יהיה מתגמל לעקרבים שיעזו ללכת עם הלב רחוק ככל האפשר, אבל זכרו השבוע – לא לריב!

קשת

זוית המתח בין מרס האסרטיבי ליופיטר שליט המזל שלכם צורך לנסוע לטייל לפגוש נופים אחרים אנשים חדשים ואנרגיות לא מוכרות ובעיקר לנוע, וכמה שיותר. זוית כזו היא כמו קצפת לקשת ההרפתקן, אבל.. עלול להיות לה גם מחיר: נהיגה תחרותית ולא זהירה, גישה שתלטנית, החלטות פזיזות מהרגע להרגע, ופתיל קצר שקופץ עוד לפני שהוא מבין מה באמת קורה. כדאי לחשוב פעמיים לפני כל החלטה, ואפילו להתייעץ עם אדם קרוב – עדיף מהסוג הגרוע – שיאזן את הקשת שלנו..

גדי

גם ונוס וגם מרקורי שוהים במזל מאזניים בבית התדמית שלכם, והגדי שלנו, ביחד עם האנרגיות של השמש ומרס שבמזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, עשוי להפתעתו ליהנות בחג הזה גם אם לא ידאג מאחורי הקלעים או יביא איתו ואת העבודה והדאגות האלה גם לימי החג. זוית הרמונית בין מרקורי כוכב התקשורת לבין סטורן שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה בעיקר תקשורת הרמונית ורגועה. נסו ליהנות ממנה כפי שהיא.

דלי

המצאותם הן של מרקורי כוכב התקשורת והן של ונוס הרגשית במזל מאזניים השייך גם הוא ליסוד האויר, מביאה איתה את הצורך להרחיב אופקים, לטייל למקומות לא מוכרים, ולפגוש אנשים חדשים עם אנרגיות מעניינות. זהו זמן טוב לדלי לחפש את האווירה שמפרה אותו ואת האנשים שאיתם הוא מרגיש חופשי להיות הוא עצמו. נסו לנצל את החג הזה להיכרויות עם חברים וידידים חדשים בעלי נפש חופשיה כמוכם, והכניסו אותם לחייכם.

דגים

המצאותם הן של השמש והן של כוכב מרס במזל בתולה מול המזל שלכם הופכת את התחום הזוגי ואת הדיאלוג במערכות היחסים שלכם למעניינים במיוחד. זהו זמן טוב להקשיב קצת יותר לעצמכם ולצרכים שלכם אחרי שויתרתם עליהם מעט בשבועות האחרונים. במקביל – הקשבה אמיתית לפרטנרים שלכם ושיחות עומק שמשדרגות את הקשר באחד על אחד, יעזרו לכם למצות את היחסים הקרובים באופן מעמיק יותר. חג נפלא לבילוי בשנים, אבל גם להבנת עומק של מהות הקשר שלכם, ומימוש הצד המעמיק שבו.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן