תחזית שנתית – תרפ'ב 6 לספטמבר ראש השנה 21-22

 

תחזית שנתית  ראש השנה 21-22 –   יאיר טריבלסקי (C)

ראשית – הפעם אני מעלה קודם כל טכסט. אין לי זמן להעלות וידיאו. אולי מחר מחרתיים. למרות שאני מרגיש שהפעם בטכסט הבאתי בדיוק את כל מה שרציתי ובאופן מדויק ככל האפשר.

כל אסטרולוג יוצר לעצמו שני הורוסקופים שנתיים. בעיקרון ההורוסקופ של סוף דצמבר הוא ההורוסקופ האסטרולוגי הקלאסי, ובו הנטייה היא להעמיק ולפרט גם לגבי כל מזל ולגבי המגמות באופן מפורט ומדויק.

ההורוסקופ של ראש השנה הוא מבחינתי סוג של ראשי פרקים לקראת השנה שמתחילה עכשיו, שייחודו בכך שהוא מאפשר לי לראות קודם כל מה פגשנו השנה, ואיך זה הולך להשתנות בהמשך, ולזהות את הפקטורים המשמעותיים לקראת שנת ראש השנה כפי שאני קורא לה, ואפילו עד סופה.

הפעם בהורוסקופ של ראש השנה עשיתי משהו אחר: התבוננתי בתהליכים המשמעותיים של השנה,  ובהשפעה שלהם על כמה נושאים חשובים בחיינו. את ההשפעה על כל מזל באופן מפורט וכו אעשה כדרכי בסוף דצמבר, כמו אסטרולוג אמיתי.

אסטרולוג הוא בעצם היסטוריון קוסמי . הוא יכול לזהות תהליכים, להבין את משמעותם כשלעצמם וביחס למקומות או לאנשים שחווים אותם, וכך לראות את כל התמונה בעצם.

תוך כדי התהליך נוכל גם להבין איך הוא משפיע על כולנו, וגם נוגע בנושאים שמשמעותיים לכולנו כמו למשל הקורונה, הפן החברתי, ממשלת השינוי, המדינה, וכו.

@

 אתחיל בלידתה של השנה החדשה – במפת הלידה של ערב ראש השנה.

כמו שילד נולד, ומפת הלידה של הזמן שבו נולד ממשיכה ללוות אותו הלאה, כך גם נוכל להתבונן במפת הלידה של שנת תשפ'ב או יותר נכון שנת ראש השנה של 21-22: מצב הכוכבים הזה ילווה אותנו לא רק בערב ראש השנה או בימים הקרובים, אלא באופן מסויים לאורך השנה כולה, לטוב ולרע

 

 

אז.. מה נוכל למצוא במפה הזו?

בגדול, שתי זויות עיקריות בולטות לעין. שתי הזויות האלה מגיעות לדיוקן בעצם בראש השנה, והן מראות לנו משהו באווירת היום הזה והימים הקרובים, וכמו שאמרתי – נותנות גם סוג של רקע והמשכיות לשנה כולה.

הזוית המרכזית היא זוית פעולה בין ונוס הרגשית – בחץ סגול משמאל – לבין פלוטו היצרי והכוחני – בחץ חום למטה.

השנים האלה הם הפכים בעצם: בעוד ונוס מייצרת חמימות הכלה והרמוניה במערכות היחסים שלנו, פלוטו הוא כוכב דורי שמייצג בעצם כוח טבע. הוא מאופיין ככוכב יצרי, כוחני ופה ושם גם אלים, מופנם,  ונחשב כאחד הכוכבים העוצמתיים ביותר על פני גלגל המזלות.

זוית פעולה בין השנים האלה מראה על אווירה יצרית מאוד, נטולת הרמוניה והכלה, כוחנית ולוחמנית. במפת יחסים בין גבר לאשה היא מראה דיאלוג יצרי מאוד שאין קשר בינו לבין האהבה שונוס מסמלת. במפת אירוע כזה או אחר היא מראה על אווירה כוחנית ויצרית, שעלולה להיות מלווה בתגובות תוקפניות ובמלחמה על עקרונות באופן קיצוני וטוטאלי.

הזוית השניה היא בין מרס, כוכב האקשן והעשייה, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים.

זו זוית של מתח שמראה רצון חזק לפרוץ גבולות ולדהור קדימה עם רעיונות ויזמות, בעיקר כי האופטימיות שנמצאת בבסיסה היא מוקצנת ומוגזמת,  וגורמת לנו לא להעריך נכונה לא את המטרות שלנו ולא את דרכי הפעולה להשגתן.

יופיטר הוא אמנם כוכב השפע אולם בזוית כזו אנו עלולים לחוות בזבוזי כספים והוצאות גבוהות, נהיגה לא זהירה שיקול דעת גרוע החלטות פזיזות וקושי בלשלוט על התגובות שלנו כשדברים לא קורים כפי שרצינו.

שתי הזויות האלה ילוו אותנו בתקופה הקרובה, ובאופן מסויים ישארו ברקע הדברים, הן כסוג של אנרגיה כוחנית ופזיזה, שעלולה להתפרץ בכל רגע ולקלקל תובנות חכמות ועשייה מוכוונת מטרה.כעת נגיע לשלושת הפקטורים הגדולים של השנה, שהם בעצם יהיו אלה שלא רק יכתיבו לנו דרכי פעולה מסויימות, אלא גם יהיו אחראים לשינויים שנוכל לבצע או ניאלץ לבצע: אם נבין מראש לאן זה הולך, יש בהחלט מצב שניזהר יותר בעיקר בזמנים שבהם מדובר.

@

יש שלושה גורמים שמשפיעים באופן משמעותי על השנה הזו: כוכב אחד שמשנה פעמיים מזל וחוזר חלילה, ושני מעברי כוכבים משמעותיים שעוברים למצב נסיגה בשתי נקודות זמן קריטיות: האחד בסוף השנה הנוכחית ותחילת השנה הבאה, והשניה מאוקטובר בסוף שנת ראש השנה הזו והמשך התהליך בתחילת שנת 2023.

 

@

נתבונן רגע בשנה שמסתיימת.

האירוע המשמעותי של השנה שחלפה היה מעברם של סטורן ויופיטר למזל דלי. סטורן כוכב המימוש ויופיטר כוכב השפע עברו שניהם למזל שמסמל יותר מכל את החברה, את הקהילה, ובעצם אמרו לנו כל אחד בדרכו שהגיע הזמן לצאת ממה שסימל מזל גדי בשנה שלפני כן – שנה קשה של סגרים והתנהלות סוליסטית לשנה שבה כל אחד מאתנו הוא חלק מהקהילה וכדי שהקהילה תשרוד הוא חייב לתרום לה מעצמו.

נושא החיסונים סימל ומסמל יפה את המיקום הזה: מעברם של השנים רמז באופן ישיר על הצורך של כולנו לתרום כל אחד בדרכו לכלל, כדי להדביר את המגיפה ובעצם לדאוג לקהילה. הויכוח שנוצר בנושא ומלווה אותנו עד היום הוא ויכוח קלאסי בין האנרגיות של מזל גדי שדואג לעצמו ולערכיו לבין מזל דלי שמנסה לחבר את כולנו למערכת אחת שתורמת ונתרמת.

 

מחול אחרון ופרידה, והתייחסות לקורונה. למרות הויכוחים, אנחנו רואים איך לאט לאט המערכת מתחברת לצורך הזה לפעול למען הקהילה והחיסונים עושים את שלהם. שלושת החודשים הנותרים לסוף השנה הזו יביאו את התהליך הזה למצוי – ובדיוק אז יעזוב יופיטר את מזל דלי ויעבור למזל דגים. מלאכתו הסתיימה: מי שהבין הבין ומי שהתעקש לא להבין נשאר בעמדתו, אולם הרוב הגדול אכן הצליח לעשות את התפנית וכמו שזה נראה עכשיו לפי הכוכבים המשימה הזו לפחות תושלם בדצמבר, לשמחת כולנו.

עד אז גם תהליכים אחרים יגיעו ובאופן מוצלח, חלקם כלכליים וחלקם חברתיים – ולא נשכח ממשלה שלמרות כל הנבואות הקשות (גם של אסטרולוגים לצערי שניבאו לה שחורות) שמראה פעילות אמיתית כולל העברת תקציב, והיא חיה ובועטת. כבר אמרתי בזמן ההקמה שלה שאם היא תעבור ארבעה חודשים ראשונים היא תשרוד את כל הקדנציה. אני עדיין אופטימי למרות הקשיים בהמשך השנה כפי שנראה…

הניתוח של מפת הלידה של בנט שעשיתי כשנבחר מראה שלא טעיתי: הוא שם את האגו בצד ונלחם בשקט על המטרות שלו למרות כל הביזוי והשיסוי שהוא סופג מצדו הימין המאוכזב של המפה… אבל בנט – לפי המפה כמובן הוא חזק וישרוד את כל אלה למרות מה שתיכף נראה בהמשך.

 

בגדול – סוף סביר ואפילו באווירה אופטימית זהירה לשנה שהתחילה ברגל שמאל...

 

@

 

שלושת השנויים הגדולים של השנה

בתחילת 2022 מגיע השינוי של יופיטר: הוא עובר למזל דגים, ושם ישהה עד חודש מאי.

בחמשת החודשים האלה, יביא איתו יופיטר לשיא את המימוש הרגשי של התהליך הזה שנגמר בדצמבר. הקורונה לא תיעלם, יש מצב אפילו לגל נוסף כשיופיטר יגיע לסוף מזל דגים במרץ אפריל, אולם מעברו למזל טלה יכניס לכולנו אנרגיה מחודשת ורבת עוצמה.

פרק הזמן שבין ינואר למאי יוקדש איפה לחזרה לבסיס הרגשי של כולנו, מקום ממנו התרחקנו לא מעט במלחמות החברתיות של השנה הזו. כעת חלק לא קטן מאיתנו מתחיל לחזור לעצמו, לעולמו הפרטי, ולביתו, זהו מקום רגשי מאוד, אבל הוא לא יהיה יציב.

החודשים האלה יאופיינו בטלטלות רגשיות, כשאת מקום המאבק בקורונה תופס המאבק על הוואקום שנוצר אחרי המאבק העיקרי בה, עם לא מעט שאלות שנשארות פתוחות: מי אנחנו כיחידים או כחברה? מה באמת חשוב אחרי שהמלחמה הזו נכנסת לשלב חדש? כי העולם אחרי הקורונה לא יחזור להיות מה שהיה. הוא מכריח אותנו לבנות סולם ערכים חדש, רגשי ואותנטי יותר, ובאופן מעניין גם יצירתי ומתגמל יותר.

מי בעיקר יושפע ממעברו של יופיטר? המזלות הקבועים יוכלו כעת לממש פוטנציאל שחיכה זמן רב – אריה דלי עקרב ושור – והמזלות המשתנים יכנסו לשלב של חוויה מחודשת, וצורך להמציא את עצמנו מחדש.

נכון יהיו לא מעט אפס אנד דאונס ומצבי רוח אבל את מה שהשנתיים האלה עשוי לכולנו נוכל לראות רק אחרי חודש מאי כשיופיטר יעבור למזל טלה ויביא איתו גל של אנרגיה חדש ועוצמתית.

מעברו של יופיטר למזל טלה שם ישהה עד נובמבר 2022 יביא איתו אנרגיה עוצמתית, כשאל מעברו נלווה גם מעברו של כוכב מרס למזל טלה: מאי ויוני יהיו חודשים מעניינים של פריצות דרך חדשות, אך גם מאבקים חדשים ולא קלים יתכן אפילו אלימים ויתכן אפילו בגבולות שלנו, כשים של אנרגיה חסרת שליטה מתפרץ עכשיו.

מעברו של מרס להילוך אחורי בחודש נובמבר, יביא איתו שלב חדש של היערכות ושינויים, חלקם מאוד בסיסיים וחלקם כאלה שכבר התבקשו להתרחש עוד קודם לכן. השלב הזה שישפיע על מזלות תאומים דגים בתולה וקשת ימשך עד תחילת 2023 אך ישפיע גם על המזלות הקרדינליים טלה ומאזניים.

שתי הנסיגות הגדולות כפקטורים של שינוי והיערכות מחודשת

אנחנו הולכים לחוות שתי נסיעות כוכביות משמעותיות לכולנו, האחרת אישית ורגשית יותר המתרחשת בנושאי רגשות וכספים והשניה אקטיבית ויוזמת הקשורה לדרכי פעולה ועשייה

לשתי הנסיגות האלה ולמעברו של יופיטר השפעות משמעותיות על נושאים מסוימים בחיינו.

החלטתי לבדוק ארבעה נושאים שכאלה לאור השינויים המשמעותיים לכל אחד מהם שיגיעו בשנה הקרובה כולל מפות הלידה שיראו את השינוי.

ואלה הנושאים:

@מפת ממשלת השינוי של בנט ולפיד

@מפת נפתלי בנט

@מפת בנימין נתניהו

@מפת מדינת ישראל

 

כל אחד מאלה יושפע באופן כזה או אחר מהשנויים הצפויים, ואני בטוח שאולי הם גם יראו חלק מהדרך והכיוון של מה שקורה.

@

 

 

@מפת ממשלת השינוי – הרגע שבו הודיע לפיד לראש הממשלה כי עלה בידו להרכיב ממשלה.

נסיגת ונוס שמתרחשת בין התאריכים 19 לדצמבר 2021. החץ הכחול בצד שמאל מסמל את נקודת הנסיגה  והחץ הירוק – את סיומה. הקו האדום שמחבר בין שני החצים מסמל את משך התהליך, הלוך וחזור.

ונוס בעיקרון מסמלת שני נושאים עיקריים: רגשות ויחסים, ופיננסיים. כשהיא נכנסת להילוך אחורי היא מראה על צורך בהתארגנות מחודשת כנראה בכל מה שקשור למערכות היחסים בתוך הממשלה ובקואליציה, יתכן שכתוצאה ממשבר זמני, ויתכן שכתוצאה מצורך בהתחברות לתהליכי עומק בסיסיים הקשורים למהות הממשלה והקואליציה שלא היה זמן בעת ההקמה לבדוק אותם לעומק או לפעול מהם.

זהו זמן לסוג של הערכה מחודשת של מערכות יחסים וקשרים בתוך הקואליציה ושדרוג תקשורתי, אך יתכן שזהו גם משבר פיננסי שהמדינה עוברת והממשלה צריכה להיאבק בו דווקא עכשיו.

ונוס מתחילה את הילוכה האחרוי כשהיא ממש על כוכב פלוטו, כוכב משמעותי מאוד, וזה מראה שהמדובר בדברים שהם בליבה של מהות הממשלה והקואליציה הזו. מפת הלידה של המדינה לפי החישוב שלי היא באופן עקרב, ולכן יש קשר עמוק לנושאי משמעותי במיוחד שנוגע לכולנו, בין רגשית ובין פיננסית.

בזמנו כששאלו אותי לגבי העמידות של הקואליציה והממשלה אמרתי שם יעברו את ארבעת החודשים הראשונים בשלום היא תשרוד ואפילו תצליח. כאן אנחנו פוגשים סוג של משברון סביר להניח שערכי, שיצטרכו לקבל החלטות משמעותיות לגביו כדי להמשיך תנועה קדימה.

במקביל נמצא כוכב אורנוס – כוכב בתכלת – בזמ ההוא בבית הראשון כשהוא מתחיל להתרחק משבתאי המסמ את המערכת השלטונית. הצירוף של ונוס ואורנוס יכול להביא איתו משבר המצריך שינוי כוון אך גם שינוי עומק – אם יצליח וכולם יתגייסו אליו, הוא יעבור בשלם ואף בהצלחה

לקראת חודש נובמבר מגיעה הנסיגה השניה: כוכב מרס נכנס לתהליך נסיגה – מסומן בחץ אדום וסופו בחץ כחול: כוכב מרס עובר על מרקורי כוכב התקשורת במפת הממשלה, ובהמשך גם על השמש, המהות הגרעינית של הממשלה. כאן עשוי להגיע משבר לגבי אופן פעולת הממשלה מבחינת עשייה בשטח. אפשרות שניה – כאן עלולה להגיע פעילות צבאית שתדרוש מהממשלה שינויים בהיערכות ובדיאלוג בכלל. מרס יחזור להילוך רגיל רק ב ינואר 2023, ואם השינוי יצליח – משום הדברים כבר יזרמו באופן חלק.

בחודש מאי עובר יופיטר כוכב השפע – מסומן בכוכב כתום – לבית התקשורת של הממשלה. יופיטר יביא איתו שפע של אנרגיה ועוצמה, מה גם שכוכב מרס יצטרף אליו, כך שבמאי ויוני אנו צפויים לחודשיים מאוד אנרגטיים ועוצמתיים. חזרתו של מרס ל.הילוך אחורי לאחר מכן מצביעה על אפשרות של פעילות לא צפויה יתכן צבאית, והסקת מסקנות לאחריה

או שינויים בדרך שבה הממשלה מתקשרת עם הציבור או מוצגת לו. התהליך הזה עשוי להיות מעניין במיוחד גם אם נזכור שנפתלי בנט הוא בן מזל טלה שעליו שולט כוכב מרס…

 

 

 

 

 

 

@במפת הלידה של נפתלי בנט בולט מעברו של יופיטר כוכב השפע (כוכב כתום) למזל טלה כשהוא מיד עולה השמש שלו נכנס לעימות עם פלוטו ממול ויוצר זויות הרמוניות עם הירח ונפטון. זה קורה בחודש מאי ועד נובמבר התהליך הזה תורם לו הרבה אנרגיה ועוצמה, בתנאי שידע לפעול בדיפלומטיה ובסבלנות.

הילוכו האחורי של מרס – מסמן בין החץ האדום לחץ הכחול – במזל תאומים עולה על ונוס במפת הלידה של בנט ובמקביל עולה עליה גם כוכב אורנוס. זה קורה בין דצמבר לינואר 2023 ומצריך ממנו זהירות מיוחדת. יתכן שזה יוצר מתח במערכות היחסים שלו עם העולם ובעיקר עם השותפות שלו, ועד סוף ינואר מצבו פגיע במיוחד. כאן הוא חייב לגלות שליטה מכסימלית, שכן מרס הוא גם שליט השמש שלו וכאן יועמדו למבחן כל כישוריו כולל איום מסויים בניתוק.

 

 

 

 

 

@זו מפת מדינת ישראל עם אופק במזל עקרב לפי חישובי. גם פה אנחנו רואים את נסיגתו של כוכב מרס – בין החץ האדום לחץ הכחול. זה צופה משבר תקשורתי לא קטן בין נובמבר לינואר 2023, ואם נוסיף לכך גם את הזוית שבין פלווטו היצרי – חץ חום למטה – במעלה ה 28 במזל גדי ובזוית של מתח למעלה הזו של מרס במפת מדינת ישראל, יש מצב שכאן יגיע איום מסויים חשוב להיערך אליו.

מכיון שפלוטו נע קדימה ואחורה אפשר לומר ש 2023 תהיה מסוכנת יותר מ 2022 אבל המדובר בתהליך שיתפתח לאורך השנה, ובזמן המדובר הדברים יקצינו ועלולים להדליק את הפתיל הזה.

 

 

 

 

 

@ בנימין נתניהו.

המפה האחרונה שאתבונן בה לתחזית הזו היא מפת הלידה של בנימין נתניהו.

המשבר של נתניהו התחיל עם מעברו של כוכב אורנוס למזל שור, אולם דווקא הילוכו של פלוטו שהגיע למעלה ה 26 במזל גדי נתן את האות ליציאתו מהממשלה. בזמנו שאלו אותי על ביבי. עניתי שוב ושוב שאני רואה אותו עוזב את הפוליטיקה ב 2022 עם כניסתו של פלוטו למעלה ה 27 ויצירת זוית הפעולה המדויקת עם השמש שלו, שסוגרת את המעגל שהתחיל עם נסיגתו של פלוטו מהמעלה ה 26 והלאה.

השנה חוזר פלוטו להילוך רגיל ויגיע בשנה הבאה גם למעלה ה 28. בזמן ההוא, או כשיכנס להילוך אחורי שבדרך כלל מפעיל את התהליכים, ביבי יעבור מהפך וכנראה יעזוב את הפוליטיקה, לפחות כפקטור משפיע. יש מצב גם שפלוטו יביא איתו מהפך הפוך, וביבי יחזור לעמדת השפעה כלשהי, אולם בהתייחס לשאר הכוכבים במפה שלו והילוכם כנראה שזה לא יקרה.

 

@

 

אז,, שנה מרתקת לפנינו, עם לא מעט מהפכים כאלה ואחרים. העדפתי לגעת בתהליכים הכלליים המסקרנים שבה. בסוף השנה אעשה כאמור הורוסקופ לכל מזל ומזל בנפרד.

כל השאר – בסוף דצמבר, חברים. ובינתיים..שנטובה וגמר חתימה טובה לכווווולם!

ואם אתם רוצים משהו אישי יותר… זה כאן

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן