תחזית יומית – יום חמישי – 9 לספטמבר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  9/9

ירח  במאזניים צמידות מרקורי 120 יופיטר 90 פלוטו

שמש במזל בתולה 120 אורנוס

מרקורי במזל מאזניים 120 סטורן

ונוס במזל מאזניים  120 יופיטר 90 פלוטו (יציאה)

מרס במזל בתולה 120 פלוטו 150 יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

נראה שהפתיל שהוצת בערב ראש השנה כשונוס היתה בזוית פעולה מדויקת לפלוטו ומרס בזוית של מתח ליופיטר כשששת האסירים ברחו, ממשיך לבעור ואף מתחזק, האמת? כמו שפחדתי שיקרה…

לא רק זאת: בתחזית השנתית ציינתי שמצב הכוכבים ערב ראש השנה עשוי להיות אינדיקציה מדויקת לתהליכים שילוו את השנה כולה.. באסה.

אבל.. זה מה יש. ברגע שקלטתי את תחילת התהליך היה לי ברור שאם לא יגיעו שם לשליטה במה שקורה תוך יומיים שלושה זה יצית תבערה גדולה בגדה ובעזה שרק תלך ותגדל: הם עלולים לנצל את הסיטואציה המקומית של הבריחה ולהפוך אותה לאקט הרואי של עצמאות ואז יקח זמן לכבות את הלהבות…

כמובן שמי שיפסיד מזה זה בעיקר הם, אבל ההגיון עם הזויות האלה הוא לא החלק החזק.

מצד שני, כמו בכל תהליך שפלוטו מעורב בו – זה בהחלט עשוי להוביל לשינוי במדינות ובביצוע של כמה מערכות שהתרגלנו כבר לתפקודם הגרוע בעשר השנים שחלפו, כשהמטרה היתה לא לתקוף את הבעייה או לפתור אותה אלא לכסות אותה בכל דרך אפשרית כדי לא להכנס לעימותים, וליצור סוג של שקט מלאכותי, עד שיום אחד תגיע ההתפוצצות.

נקווה שזה הגיע עכשיו, כיון מה שווה תהליך אם אין בסופו למידה הסקת מסקנות ושינוי?

אבל.. זה יהיה ארוך, ובשאיפה גם חושפני ופה ושם גם מכאיב אם לא יהיה שם טיוח כזה או אחר, כמו בכל מערכת שמתברר שאינה עונה על הצרכים, והסתאבה עם השנים.

היום הזה מלווה עדיין במתחים האלה, אבל מקבץ הכוכבים במזל מאזניים – ירח ונוס ומרקורי – עוזר לנו לשמור על איפוק וריחוק יחסי. בסוף השבוע, כשגם הירח וגם ונוס יעברו למזל עקרב אני מאמין שהתמונה תשתנה.

 

וכך זה נראה היום במפת השמים

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

ומה קורה למזלות?

חמישי  9/9

טלה

זוגיות ויחסים – אלה מלות המפתח של היום הזה, טלאים. הירח שוהה לו בבית הזוגיות ומדגיש את הצורך שלכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג שבינו לבינה. בערב – בילוי בשנים..

שור

הגיע הזמן לחזור לקרקע אחרי החג, ולשור בדרך כלל זה קצת קשה יותר. זמן להתחבר קודם כל לסידורים שלא הספקתם השבוע, לשלם חשבונות, ולנקות את שולחן העבודה.

תאומים

גם מרקורי גם ונוס והיום גם הירח שוהים במזל מאזניים, המאכלס את בית הביטוי האישי וההנאות שלכם. יום טוב לתת לרגש לדבר, ובשעות הערב – לרומנטיקה, עם ובלי מלים.

סרטן

נושאי בית ומשפחה על הפרק, וכזכור ביתו של הסרטן – הוא מבצרו. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר במבצר הזה, לנקות לארגן ולשנות אווירה, וליהנות מערב ביתי אמיתי.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין בבית הכספים שלכם, אלמנט שמכריח אתכם דווקא היום להשקיע קצת יותר בנעשה בחשבון הבנק, לסגור אובדראפט, ולהתארגן מחדש.

בתולה

השמש ממשיכה לנוע עדיין במזל שלכם, ולחגוג לכם ימי הולדת. כעת כשמקבץ של שלושה כוכבים שוהה בבית החומר והכספים, הגיע הזמן להגדיר מחדש מטרות כלכליות לתקופה הקרובה. אל תדחו.

מאזניים

גם ונוס שליטת המזל שלכם גם מרקורי כוכב התקשורת ואפילו הירח – כל אלה שוהים עכשיו במזל שלכם, מה שאומר שהקסם האישי שלכם במיטבו. זמן מצוין ליזמות חדשות.

עקרב

ונוס הרגשית עדיין בזוית פעולה לפלוטו שליט המזל שלכם, וביחד עם השמש הירח ומרקורי ששוהים מאחורי הקלעים, מסמלים שזהו זמן לפעול באיפוק ובשליטה למרות הקושי. כבר ממחר תרגישו שינוי.

קשת

הירח מרקורי וונוס, ביחד עם השמש האמביציוזית בבית הקריירה והזוית עם מרס ויופיטר, הופכים אתכם לבטריה אנרגטית עוצמתית: תרגמו זאת ליזמות והתחלות יצירתיות, קשתים ואל תבזבזו אנרגיה.

גדי

אמביציה ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה, גדיים. הירח מרקורי וונוס שוהים בבית הקריירה שלכם, וזהו יום מצוין להעביר הילוך לקחת יזמה ולהסתער קדימה.

דלי

היום הזה מביא איתו מינון גבוה של פתיחות לרעיונות חדשים הן לטיולים והן לצמיחה אישית, ומיקוד בחשיבה ובתכניות לטווח ארוך. יום מצוין לשיחות עומק ולהחלטות חשובות.

דגים

היום הזה כדאי וחשוב לפעול בזהירות מכסימלית, דגיגים. מקבץ הכוכבים הגדול במזל מאזניים מביא איתו צורך לחשב מסלול מחדש באופן זמני, וחשיבה מחוץ לקופסה.התמקדו במה שחשוב.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן