תחזית יומית ובלוג ואפילו שיר – ראשון 2 לאוגוסט 20

אז..מה קורה היום בכוכבים?

ראשון 2/8

ירח בגדי צמידות יופיטר 180  מרקורי 60 נפטון

שמש במזל אריה  90 אורנוס (מדויק!)

מרקורי  במזל סרטן  120 נפטון 180 יופיטר (יציאה) 180 פלוטו (יציאה) סטורן (כניסה)

ונוס  במזל תאומים .  90 נפטון (יציאה) 150 פלוטו (יציאה) 150 סטורן (כניסה)

מרס במזל טלה 90 יופיטר (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

ירח גדיי צמידות יופיטר מראה על אמביציה הישגית עם כמה אפשרויות נאות של צמיחה והתפתחות אישית בעוד זוית הקונפליקט עם מרקורי מראה על צורך לדבר ולשתף גם אנשים שנמצאים רחוק מכם או בשוני גדול מכם.

זהו יום אמביציוזי שכזה שמאפשר להתמקד באתגרים גדולים באמת ובתכניות ארוכות טווח, וללכת עד הסוף, למרות הקושי.

אולם האלמנט המשמעותי ביותר היום הוא זוית הפעולה בין השמש לאורנוס. זו אחת הזויות החזקות באסטרולוגיה וכבר אתמול יכולנו לחוש חלק ממנה: הפרעות של מכשירים חשמליים, בעיות באינטרנט ובעיות תקשורת בכלל עם אנשים קרובים ועם העולם הם בהחלט חלק מזה,

מצד שני, כמו שאתם מכירים אותי – אין רע בלי טוב: זוית שכזו יכולה לעזור לנו לפרוץ לדרכים חדשות, לפתוח דלתות שהיו סגורות בפנינו ולעשות תפניות משמעותיות, כל זאת כי האנרגיה של אורנוס לא דופקת חשבון לאף אחד, והיא משחררת חלק מהפחדים שלנו שמנעו מאתנו עד עכשיו לפעול ולעשות: אם נקשיב לבטן שלנו ביום שכזה – היא תבקש מאתנו לפעול ממקום אמיתי וישיר ובלי חשבון, ופשוט לטוס קדימה בקו אווירי אל מה שחשוב לנו באמת, כמו כלב שפוגש אותנו אחרי חודש של געגוע: אורנוס, בהפוך על הפוך, מחזיר אותנו הביתה אל הרגשות הכי אותנטיים שלנו, ואל הבסיס הכי אמיתי שיש ללא קליפות מיופייפות הסחות דעת או מסמוס אנרגיה.

אבל.. לא כל כך אחד בנוי לאנרגיה הבוטה הזו, וגם לא צריך לפעול ממנה: כל מה שצריך זה להיות קשוב אליה ואל מה שהיא מחברת אותנו אליו.

ומהמקום הזה אני בוחר לשתף אתכם בראפ המחאה שכתבתי בהשראת ההפגנות, באנרגיה הכי אורנית שיש, ובלי חשבון.

אני שולח את זה באהבה מהדור שלי, הדור של הסיקסטיז שגילה בפעם הראשונה את הדרך אל החופש האולטימטיבי דרך פריצת הדלתות והכבלים שהחזיקו אותו, אל הדור הנוכחי שאולי אולי מתחיל לגלות רק עכשיו את הצד האותנטי והבסיסי שלו שעד עכשיו לא ממש היה מחובר אליו, ואת הכוח שיש לאנשים צעירים להלחם על מה שחשוב להם באמת, מחשבתית עקרונית מנטלית וכמובן – איך לא – רגשית…

מחזיק לכם אצבעות, צעירים: מכם זה אמור להתחיל. נכון, נזכרתם קצת מאוחר, אבל מוטב מאוחר,לא? לפי הכוכבים לפחות זה בדיוק בזמן: זמן אורנוס!

 

והנה השיר – ראפ המחאה שלי 🙂

 

אהבתם? שתפו, חברים

 

ומה קורה היום למזלות?

ראשון 2/8

 טלה

הירח הגדיי הזה פותח שבוע אסרטיבי ומעניין, שבו אתם יכולים להיות לא רק במרכז העניינים אלא גם להזיז דברים ולפעול בחכמה מול סמכויות. יזמות חדשות – זה הזמן.

שור

ירח בבית התשיעי שלכם מביא איתו את היכולת לראות כרגע את כל התמונה,להגיע למסקנה או שתים,ורק אז לפעול בחכמה – ובאופק מדויק. באיטיות אך בתקיפות, שוורים…

תאומים

ירח גדיי מביא איתו תחושת כובד ורצינות והרגישות שלכם גבוהה מתמיד. זהו זמן להיות בעיקר עם אנשים שיכולים להרגיע אתכם, ולא להעביר עליכם ביקורת. חשוב לא לקחת היום סיכונים מכל סוג שהוא, תאומימים.

סרטן

מרקורי כוכב התקשורת עדיין במזל שלכם, וכדאי לנצל את היום הזה ליזמות תקשורתיות חדשות לפני שהוא ימשיך הלאה למזל אריה, סרטנונים. הירח הגדיי שממול מתבונן בכובד ראש במערכות היחסים שלכם: זהו זמן להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם.

אריה

על פניו השבוע הזה נפתח ברמת סיכון מסויימת, והיום הזה מצריך מכם זהירות מכסימלית: השמש שליטת המזל שלכם נמצאת היום בזוית פעולה מדויקת לאורנוס וחשוב לא לנתק קשרים, ולא להכנס לעימותים.

בתולה

על פניו זהו יום שבו כדאי לפעול בעיקר מהלב, בתולות. הירח הגדיי שייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט שגורם לנינוחות מסויימת בפעילות שלכם היום, וזוית פרקטית בין מרקורי כוכב התקשורת לבין נפטון מביאה איתה אפשרות לשתופי פעולה נאים. קחו יזמה.

מאזניים

הירח הגדיי מכביד עליכם, מאזנאים, אך גם מכריח אתכם לממש התחייבויות ומחויבויות, לעמוד במלה שלכם, ולהגדיר באופן מדויק את התכניות שלכם לשאר ימות השבוע. שעות הערב יתאימו בעיקר לבילוי ביתי.

עקרב

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, עקרבים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לצאת קצת מהפוקר פייס העקרבי הקשוח, ולתרגם כוונות ורעיונות למלים – והרבה. דברו על זה..

קשת

נושאי חומר וכספים מעסיקים אתכם ביום הראשון של השבוע, קשתים. זהו זמן שבו כדאי ורצוי לעשות דברים קצת אחרת, לשנות גישה, ולפעול באופן חכם ומדויק ולא ספונטני ואימפולסיבי. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות חכם.

גדי

השבוע נפתח עבורכם ברגל ימין, גדיים: הירח שוהה לו במזל שלכם, והקסם האישי שלכם במיטבו. זהו זמן מצוין לפגישות החשובות של השבוע, ולשיחות המשמעותיות שבו. אל תניחו היום דבר ליד המקרה: קחו יזמה.

דלי

על פניו זה היום המאתגר של השבוע מבחינתכם: לא רק העובדה שהירח שוהה במזל גדי המכביד – גם זוית הפעולה בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם מדויקת כעת במיוחד. המנעו בכל דרך מכל סוג של סיכון, אם בדרכים ואם בכספים, ואל תנתקו קשרים.

דגים

הצד החברתי שלכם מודגש היום, דגיגים: הירח מביא איתו מצב רוח חברתי וחברי, ואפשר גם לנצל זאת בצד המקצועי לצורך שיתופי פעולה עם קולגות מקצועיות, ולהתמודד עם אתגרים גדולים ביחד, ולא לחוד. ביחד – זו מלת המפתח היום.

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר ?

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן