תחזית יומית ובלוג – שני 3 לאוגוסט 20

אז.. מה קורה בכוכבים?

שני  3/8

ירח בדלי

שמש במזל אריה  90 אורנוס (יציאה)

מרקורי  במזל סרטן  120 נפטון 180 יופיטר (יציאה) 180 פלוטו (יציאה) 180 סטורן (כניסה)

ונוס  במזל תאומים .  90 נפטון (יציאה) 150 פלוטו (יציאה) 180 סטורן (כניסה)

מרס במזל טלה 90 יופיטר (מדויק!)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

ראשית – לזוית של השמש ואורנוס אתמול: ובכן בגדול – היא עדיין בשטח, וכדאי להזהר מתגובות קיצוניות, שינוים פתאומיים במצב הרוח, והפסקות פתאומיות באינטרנט, במחשב, בעיות בטלפון, ועוד אלמנטים שאורנוס השובב עלול לגרום לנו במאמץ  ולמשוך צומי כמו שהוא אוהב…

רק להזהר.

אבל בשבוע הטעון רגשית הזה אין כמעט רגע דל, והיום אנחנו פוגשים אותו בזוית הפעולה המדויקת בין מרס הערס, ליופיטר כוכב השפע והמרחבים, הכוכב האופטימי ביותר על פני גלגל המזלות, אלא שהצירוף בין השנים האלה ועוד בזוית פעולה אינו בהכרח קל ואפילו נפיץ משהו למרות הפוטנציאל החיובי שבו, ופשוט כדאי להזהר.

ולמה? מרס מקצין מאוד את פעולת הכוכב שאליו הוא צמוד או יוצר זוית כזו או אחרת, ולכן מלים כמו יתר הופכות להיות פועל יוצא שת הזוית הזו, כמו אופטימיות יתר.. פזרנות יתר.. פעילות יתר.. וגם – סיכוני יתר.

כן, יש משהו מסוכן בזוית שכזו, שנוכל לפעמים למצוא אצלה אצל מהמרים רציניים או אנשים שזקוקים לריגושים חזקים כדי להרגיש שהם חיים, והם מתגרים באיתני הטבע או באנשים אחרים כדי לחפש אקשן תחרותי במלחמות מול הטבע, או בזירות האיגרוף, או להיות איש פעלולים בסרטים, או להיות הטייל הנועז שמצלם את עצמו בראשי צוקים – יש משהו בזוית הזו שגורם לנו למתוח את הגבולות שלנו ושל העולם ובעיקר לבדוק אותם ולבדוק אם אנחנו עצמנו יכולים להתמודד איתם.

וזה – עלול לקרות גם ביומיום שלנו: בי קרפול!

מה עוד קורה במפת השמים היום: מרקורי וונוס נכנסים לזויות לא קלות עם סטורן ששתיהן יגיעו לשיאן מחר: מרקורי בזוית של עימות לסטורן הנוקשה עשוי למצוא את עצמו מול ביקורת של מוסדות או בוס או הורה שנמצא ממול, וונוס בזוית של מתח עם סטורן שגם היא תגיע לשיאה מחר עשויה לבדוק את גבולות הקשר הרגשי ביחסים קרובים, או הצעה או אירוע הקשור לנושא כלכלי או כספי: פחד ממצוקה כלכלית, לחץ לעשות את הדבר הנכון, ביקורת מפי מי שיכול לעזור אך מתנה זו בתנאי מסויים – כל אלה עלולים לצוץ עכשיו ולהזכיר לנו שמה שחשוב עכשיו אולי יותר מכל דבר אחר זו הקרקע שמתחת לרגלים: קרקע רגשית ביחסים או בשותפות, וקרקע פרקטית בכל מה שקשור לחשבון הבנק או לתחום העסקי.

החיים קוראים אותנו לסדר בימים אלה, וסטורן עושה זאת בדרכו שמתחילה כבר היום ותגיע לשיאה מחר: חשוב לפעול עכשיו בחכמה ובמתינות גם אם המציאות מאותתת שחייבים לעשות זאת כאן ומהר – הפזיזות היא מהשטן, כידוע, הוא עלול לעשות נזק לחשבון הבנק שלנו אם לא ניזהר..

ועד מחר, רגעי האמת של מרקורי  ונוס וכמובן סטון – היו טובים! (תרגום חופשי מאנגלית של בי גוד, שנכון שנשמע יותר טוב אבל מה לעשות, לא כולם יבינו את הקונטכסט)

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

ומה קורה היום למזלות?

שני 3/8

טלה

אחרי שבת וראשון דורשניים למדי, מגיע יום חברתי וחברי. הטלה הסוליסט שאוהב לפעול לבד נדרש דווקא היום לשתף פעולה עם אחרים ולו רק כדי לשפר תוצאות. זוית פעולה מדויקת בין מרס ליופיטר מביאה איתה אופטימיות ודרייב אולם חשוב מאוד להזהר מאופטימיות יתר, ולנהוג בזהירות בכביש.

שור

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, שוורים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, והיכולת שלכם לחבר את הכל ולהתמקד בפריצת דרך משמעותית כמו גם בשדרוג יחסים עם סמכויות, גדולה במיוחד. ג'סט דו איט!

תאומים

הירח הדליי שייך גם הוא ליסוד האויר כמו התאומים וגם ונוס מביאה איתה עדיין גישה קלילה אבל לאט לאט מתחיל הכובד: מרקורי שליט המזל שלכם נכנס לזוית של עימות עם סטורן הנוקשה, והחיים יהפכו להיות נוקשים ודורשניים במיוחד. השקיעו מחשבה בחשבוןה הבנק.

סרטן

מרקורי כוכב התקשורת עדיין במזל שלכם,וכדאי לנצל אותו כדי לשתף לחלוק ובעיקר לדבר לפני שיעבור למזל אריה וחלק מהקסם יעלם.. השמש שבבית הכספים שלכם דורשת לפעול בחכמה בכל מה שקשור לכספים ועסקים. התמקדו בכאן ובעכשיו.

אריה

נראה שעדיין חוגגים לכם ימי הולדת, אריות, וזה כיף אמיתי. הירח שוהה היום ממול, במזל דלי המאכלס את בית הזוגית והיחסים שלכם, מיקום שמאפשר לכם להתבונן במערכות היחסים שבניתם לכם, לשפר לשדרג ו..לדבר. אם לבו הגאה של האריה פנוי – זה בדיוק הזמן ליזמה להיכרות חדשה ומעניינת.

בתולה

התחום המקצועי מצריך היום חשיבה נוספת, בתולות, ומיקוד במשימות והמטלות שלכם. זמן לנקות את שולחן העבודה מכל מה שהצטבר בו: תשלומי חשבונות, עירייה, מוסך ושיחות בירור למיניהם. אל תדחו או תשאירו דברים ליד המקרה: לבצע – ולשכוח!

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים אחרונים במזל תאומים החביב, אבל נכנסת לזוית של מתח עם סטורן הנוקשה, זוית שתלווה אתכם לאורך השבוע ותדרוש מכם פעילות עשייה ובעיקר קביעת עובדות בשטח, ולא רק דיבורים וכוונות. אחריות ומחוייבות – אלה מלות המפתח כעת.

עקרב

נושאי בית ומשפחה יעסיקו אתכם ביומיים הקרובים, עקרבים, וכדאי לפעול בהם בזהירות ובטקט, בעיקר עכשיו כשאתם עדיין תחת זוית המתח בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם וכל מלה שלא במקום עלולה לעורר כעסים ותסכול. נשמו עמוק ו..גלו איפוק. עדיין.

קשת

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר תקשורתיים שלכם, קשתים: הירח עובר לבית התקשורת שלכם, והקשת המהיר נאלץ לתרגם כוונות ותכניות למלים, אבל חשוב להזהר היום מזוית הפעולה בין מרס ליופיטר שליט המזל שלכם שמביאה איתה סופר אקשן אבל גם חוסר זהירות בפעילות ובהחלטות. קרפול!

גדי

אחרי יומיים שבהם שהה במזל שלכם ועזר לכם להגדיר מטרות ולהחליט מה עושים, עובר הירח לבית החומר והכספים שלכם ומאפשר לכם לתרגם את המסקנות שלכם למעשים. כעת הזמן לבדק בית בכל מה שקשור לחשבון הבנק, ולהחלטות בנושאי כספים לחודש הקרוב.

דלי

לא ממש הייתם במיטבכם בימים האחרונים,

והזוית בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם לא עשתה לכם חיים קלים, אבל היום במזל שלכם, הקסם האישי חוזר, וגם הזוית מתפוגגת בהדרגה.. חשוב להזהר במלים שלכם, להמנע ממסקנות מוטעות ולנתק קשרים.

דגים

יש לא מעט תכניות ליום הזה, דגיגים, אבל אתם לא ממש במיטבכם כעת: הירח הדליי שם את הדגש על פעילות חברתית מוחצנת, בעוד הדגיגון המופנם שלנו זקוק לספייס עם עצמו, ולשקט רגשני.. זמן להיות קצת לבד, להתבונן בדברים מבחוץ, ולטעון מצברים.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן