התחזית ובלוג יומי – יום חמישי 30 ליולי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי

ירח בקשת 120 שמש ומרס 150 אורנוס

שמש במזל אריה  90 אורנוס (כניסה)

מרקורי  במזל סרטן  90 מרס (יציאה) 120 נפטון

ונוס  במזל תאומים . 60  מרס 90 נפטון (יציאה) 150 פלוטו

מרס במזל טלה 90 יופיטר (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח שוהה במזל קשת האנרגטי השייך ליסוד האש, יסוד בו נמצאים גם הכוכבים האקטיביים על פני גלגל המזלות: השמש במזל אריה, ומרס במזל טלה.

כעת כל האלמנטים ביסוד האש מיוצגים כאן, וזה הופך את היום הזה לזורם ודינמי לכל מי שמוכן להפשיל שרוולים ולצאת למסע של יזמה חדשה וכל סוג של עשייה אסרטיבית, בתנאי שהמלה אקשן היא אחד המרכיבים הבסיסיים שלה. אבל כדאי לזכור: לא הכל ורוד בממלכת האש הזו. בגלל האנרגיה האסרטיבית ואפילו אגרסיבית הזו, גם מפלס האלימות עלול להיות היום בקו עלייה, וכדאי מאוד לשמור על איפוק בויכוחים שלנו, וגם לשמור על עצמנו בכבישים.

שתי זויות קצת מקלקלות לנו את זרימת האנרגיה הטובה הזו ואת הגישה האופטימית: זוית המתח של הירח עם אורנוס התזזיתי, וזוית הפעולה של השמש עם אותו אורנוס עצמו.

מהותו של אורנוס היא שינוי, גישה קצת אחרת, וחשיבה מחוץ לקופסה: מה חיובי יותר מאלה? אלא שלאורנוס גם כמה תופעות לוואי נוספות: אינטנסיביות במינון גבוה, עצבנות, חוסר שקט, חוסר סבלנות וסובלנות כלפי תהליכים איטיים מדי אנשים שלא מבינים עניין במהירות, וצורך חזק בספייס וחופש אישי – כל אלה עלולים בהחלט לפגום בתהליך הזה, אלא אם נבין את מהותם ולכן גם נוכל לשלוט על התסמונות האלה שאורנוס מביא, או לפחות על מרביתן.

שליטה – זה אומר להרגיש את הדחף הזה עולה בגרון,דחף לנתק או להתנתק, לעזוב בפתאומיות תהליך שמאט או מעצבן אותנו, או אפילו ליצור דרמה כזו או אחרת כדי ליצור את הניתוק הזה באופן מלאכותי, וכך לייצר את הבועה שאנחנו רוצים להכנס אליה כדי להתנתק ולהירגע.

וזה עלול להיות סוג של פעולה שבלשון המעטה לא תתרום לנו או לאלה שאתנו.

ונוס כבר יוצאת לאט לאט מהזוית עם נפטון, וגם המיקוד במה שחשוב באמת מתחיל לחזור, זוית המתח של ונוס עם פלוטו והדיאלוג האגרסיבי בין מרס למרקורי שנמשך עוד ועוד, גורמים לכך שכל הערה קטנה או מלה שלא במקום עלולות בקלות להצית מלחמת גרילה משפחתית אם לא ניזהר.

בעיקרון זה גם קונפליקט מעניין כששלושה כוכבים משמעותיים נמצאים ביסוד האש ומרקורי כוכב התקשורת נמצא עדיין במזל סרטן ביסוד המים: הקונפליקט הזה בין מה שאנחנו חווים לבין התקשורת שלנו שהופכת את הכל רגשי עלול ליצור כמה דרמות מיותרות, ובהחלט לקלקל את הגישה האסרטיבית והבונה של היום הזה, אז.. זהירות.

אצלי אני מרגיש איך כל האנרגיות האלה מחפשות מקום לצאת, והתפקיד לי להיות איזה דוג ווקר, להחזיק את כל הכלבים האלה כל אחד בשרשרת האישית שלו, ולרוץ ולחפש להם איזה פארק שיתאים לכולם לרוץ בו ולחפש אקשן בלי לריב… וזה אפשרי? למוד נסיון ברור לי שכן, אבל כשאתה נמצא בשלב חיפוש המטרה הזה אתה נמצא בצומת העצבית הזו כמו כולם, ופה ושם גם עושה טעויות בגלל תגובות מהירות מדי שהמרס הזה במזל טלה גורם לי לעשות, ואני רק מנסה לא לשלם עליהן יותר מדי ביוקר..

בוטום ליין של היום הזה: זורמים עם האנרגיה של האש, מחבקים עם האנרגיה של המים, ומנסים להרגיע – ולא לעורר – כשמרגישים שאיזו דרמה מתחילה להתעורר ועל כלום.. פשוט להרגיע.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 30/7

טלה

אחרי יומיים מתוחים למדי עובר הירח למזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש, והצד ההרפתקני שלכם מקבל חיזוק, וביחד עם השמש שבמזל אריה גם הרבה אנרגיה חיובית. זהו יום שבו אפשר ורצוי לראות את כל התמונה שבה אתם נמצאים עכשיו, להגדיר מטרות, ולחשוב לטווח ארוך: זה בהחלט יעזור לתכנון הכללי.

שור

אחרי יומיים שבהם נושאי זוגיות ויחסים היו האישו, עובר הירח למזל קשת האנרגטי והמהיר, והשור שלנו חייב ללמוד לשמור על עצמו. כעת הזמן לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לקחת סיכונים מיותרים, בעיקר כשהמדובר בנהיגה בכבישים ובדרכים. חשבו פעמיים לפני כל פעולה, שוורים.

תאומים

הירח שוהה היום במזל קשת המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, והיכולת שלכם לפתור כעת בעיות להבהיר עמדות ולשתף את הפרטנרים שלכם במה שבאמת קורה מתחת לפני השטח, טובה בעיקר כשהמדובר בתקשורת כנה בגובה העינים, ועדיף באחד על אחד. קוראים לזה – דיאלוג.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל קשת המוחצן השייך ליסוד האש, שהפוך במהותו ממזל סרטן המופנם השייך ליסוד המים. קונפליקט? בהחלט, אבל את האנרגיה הנובעת מההפכים האלה אפשר לתרגם לעשייה בתחום המקצועי, או ליזמה מקצועית חדשה שמהותה שתוף פעולה עם אדם אחר, ברעיון מקורי כזה או אחר, ובגובה העינים. חשבו מחוץ לקופסה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל שלכם וממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, בזמן שהירח שוהה היום במזל קשת השייך ליסוד האש גם הוא, המאכלס את בית הביטוי האישי היצירתי שלכם, אריות. זהו זמן טוב לפעול מהלב, ולתת לדמיון שלכם לעבוד שעות נוספות בגישה יצירתית. בערב – בילוי רומנטי אמיתי…

בתולה

הירח הקשתי הזה בהחלט ממריץ אתכם, אבל את המרץ הזה חשוב לתעל באופן פרקטי ובזהירות רבה, בעיקר בגלל זוית הפעולה העכשוית בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין מרס האגרסיבי. מה עושים? קופצים לחדר הכושר או לבריכה, ומשחררים קצת את הגוף..

מאזניים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, מאזנאים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, והיכולת שלכם לייצר היום מלים חכמות שיכולות להניע אחרים לפעולה, גבוהה במיוחד. שעות הערב יתאימו לצרור של מלים רכות שמצליחות לגעת, ואפילו לחיבוקי..

עקרב

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם יחסית, הגיע הזמן לתרגם את העוצמה שצברתם לעשייה בשטח, עקרבים. כעת הזמן לנסות ולבנות תכניות פעולה לשבועות הקרובים גם אם זה דורש מכם יכולת אלתור גבוהה: נסו למקד את הצד הפרקטי בצירוף התבוננות עומק על הנעשה בחשבון הבנק.

קשת

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם מגיע גם הזמן שלכם, קשתים. הירח עובר למזל שלכם, הנוכחות והקסם חוזרים, ואיתם גם החיוך. זהו זמן מצוין לפגישות החשובות של השבוע ולכל מה שקשור ליזמות מכל סוג. אם הלב הקשתי ההרפתקני פנוי – זה גם זמן מצוין לדייט…

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, גדיים, אבל דווקא אתם חייבים היום לשמור על פרופיל נמוך, בעיקר מכיון שאתם לא ממש במיטבכם כעת. זהו זמן לעשות קצת  פחות, לנוח קצת יותר, ופגישות חשובות במיוחד כדאי לדחות כבר לשבוע הבא. שעות הערב יתאימו לשיחות עומק אל תוך הלילה.

דלי

זוית הפעולה בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם הולכת ומתחזקת, ואיתה גם הולך ומתחזק חוסר השקט שלכם, דליים. לכך נוסיף את זוית המתח היום בין הירח לאורנוס ונבין שהיום הזה במיוחד חייבים להיות בפוקוס מתמיד, להמנע מדרמות מיותרות, ולא לעשות שטויות. גלו איפוק ו..סבלנות.

דגים

מי נמצא היום באור הזרקורים? נכון, הדגיג שלנו. מיקומו של הירח באמצע בית הקריירה שלכם מדגיש א הצורך לפעול באופן חכם וממוקד מטרה מול סמכויות, ולהזיז קדימה רעיונות ויזמות שקצת עלו על שרטון לאחרונה: גישה יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה יעשו היום את ההבדל.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר ?

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן