שאלה: רוצה לעזוב ולנסוע לח'ול, אך חוששת מהלא נודע..

 

שאלה: שמי ר. נולדתי בלונדון  ב 16 למאי ב 4 אחרי הצהריים. התגרשתי לפני שנה, אין לנו ילדים, ואני מרגישה כאילו אין לי שורשים כרגע ומשהו להשתייך אליו. אני גרפיקאית והלקוחות שלי כאן, אבל אני מרגישה יותר ויותר שאני רוצה לצאת החוצה לעולם ולהעביר את העסק שלי לשם. האמת שיש לי כמה לקוחות בחו'ל אבל לא יודעת אם זה מספיק בתור התחלה, ובכלל הרעיון של להתחיל מחדש בגילי מציף אותי בהרבה חששות ואי ודאות. מה דעתך?

תשובה: ובכן.. בגדול, המפה שלך אכן מראה גם על הצורך שלך בשינוי, ואפילו שינוי משמעותי, ובמקביל – גם על חו'ל כאופציה לא רעה בכלל.

יופיטר כוכב השפע במפה שלך (מסומן בחץ סגול) נמצא במזל עקרב, ולאורך כל מחצית השנה הקודמות וגם עכשיו נמצא מולו אורנוס כוכב השינויים (במלבן כתום). אורנוס מביא איתו את הצורך בשינוי כשהוא נמצא מול יופיטר, ובמקביל גם את התחושה של חוסר שורשים שיופיטר הוא זה שאחראי להם, בהיותו בבית הראשון שלך. אין ספק – חלק משמעותי ממקור התחושה שלך שאין לך שורשים עכשיו ואת רוצה להתחיל מחדש, ללא כל המשקעים הרגשיים שנלוים לחייך בשנה האחרונה, מקורם בזוית הזו.

זוית של תמיכה בתהליך הזה את מקבלת גם מאורנוס עצמו, כשהוא יוצר זוית מעשית והרמונית עם הירח (מסומן בחץ תכלת) במפת הלידה שלך. הירח מסמל את חיי היומיום שלנו מצד אחד, ומצד שני – גם את הנפש, ובעיקר הוא מודגש במפה של אשה כפקטור שיכול להראות לנו עד כמה את יכולה להתחבר ל'אני האמיתי' הנשי שלך ועד כמה קשה לך לשנות הרגלי יומיום וסביבה. מיקומו של הירח במזל דגים השייך לקבוצת המשתנים, מראה שמבחינה רגשית יש לך יכולת הסתגלות מצוינת לשינויים ובעיקר לשינויי סביבה ושינויים רגשיים.

אלמנט נוסף שמראה לנו על היכולת שלכם להצליח בשינוי המדובר קשור לונוס הרגשית (מסומנת בחץ ירוק) הנמצאת בבית המקצועי שלך. ונוס מראה על היכולת שלך להצליח לעבוד כעצמאית ולקבוע את הקו שלך באופן אישי ויצירתי כשהיא נמצאת במיקום הזה. כעת נוצרת זוית פעולה בין יופיטר כוכב השפע כרגע בשמים (בריבוע ירוק) לבין ונוס, זוית שמראה על חוסר שקט ורצון לפגוש שינויים ואפילו אזורי פעולה מקצועיים חדשים, עם לא מעט אופטימיות ואפילו שמחה.

הזוית הזו אמנם יכולה להראות לעיתים גם על אופטימיות יתר אבל מפת הלידה שלך עם השמש במזל שור מול אורנוס כוכב השינויים ומרקורי כוכב התקשורת במזל תאומים הפיקח והסתגלן, מראה על יכולת להתמודד היטב עם שינויים ואף להצליח לממש את הפוטנציאל שלך טוב יותר בחו'ל.

בגדול, נראה לי שהצעד הזה יכול בהחלט להצליח רגשית אם כי מקצועית זה יקח זמן, אבל כתהליך – בהחלטי אפשרי ויותר מזה. בסופו של דבר ההחלטה היא כמובן שלך.

בהצלחה!

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן