מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי, והגיע הזמן להתיידד עם העולם

אחרי חודש של תקשורת מעשית אך קרה שבו שהה מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל גדי, חודש שבו העובדות היו העיקר ולמדנו תוך כדי גם לתקשר טוב יותר עם סמכויות, עובר מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל דלי.

כעת, האנרגיה התקשורתית שלנו משתנה, ואיתה גם סדר העדיפויות שלנו. כעת ההיכרות היא עם האנשים עצמם ולא עם מה שהם יכולים לעשות עבורנו. מרקורי הופך  אותנו לידידותיים וחברותיים באמת. במקביל,האופטימיות מתחזקת, ואיתה גם הפעילות החברתית שלנו.

מרקורי במזל דלי מאפשר לנו להתיידד בקלות עם אנשים אחרים ובעיקר להתעניין בהם, לפתוח מעגלי תקשורת חדשים, להרחיב את המעגל החברתי הקיים, ולהכניס אנשים חדשים לחיינו שאוהבים אותנו כפי שאנחנו.

חשוב לא לטעות: התקשורת הידידותית הזו אינה אישית מדי – את זה חשוב לזכור – ואינה עוסקת בזוגיות או ביחסים עמוקים יותר, אלא בפן הידידותי בלבד שלנו. ככזה, זהו זמן טוב להרחיב את גבולות ההיכרות שלנו עם העולם ועם אנשים אחרים, להשתתף במינון גבוה יותר של פעילות חברתית, לצאת למפגשים מעניינים עם אנשים שחושבים כמונו, ולנהל דיאלוג חברתי קליל וזורם, במקום לחפש משמעויות בכל מלה.

מרקורי גם מאפשר לנו למצאו אנשים שאיתם נוכל לבצע מטרות משותפות בתחום המקצועי, לעשות דברים ביחד, ולהרגיש שייכות ושיתוף. אם נוסיף לכך את האנרגיה העוצמתית והפתוחה שיש עכשיו למרס במזל קשת ותיכף גם לשמש שעוברת גם היא למזל דלי, נבין שזה בדיוק הזמן להריץ קדימה יזמות תקשורתיות חדשות, ובכל הכיוונים. 

מרקורי במזל דלי מייצג בעצם את כל מה שקשור למדיה החברתית. דווקא עכשיו פתאום מתחשק לנו להעלות פוסטים מעניינים, לתקשר עם אנשים שמזמן לא שמענו מהם, וכשאנו יוצאים לבילוי – לעשות זאת בחבורות ולא בשנים…זהו גם זמן טוב להפגש אישית עם חברים מהפייס, ולראות מי באמת נמצא שם, מאחורי המחשב..

במפה האסטרולוגית יש שלושה מזלות חברתיים, ומזל דלי מייצג את הצד החברתי שרוצה להשתייך לחבורות גדולות,ולתרום מעצמו את מה שיש לו לתת. ואכן, כעת התקשורת שלנו הופכת אישית פחות וחברתית יותר וזה בהחלט לחזור למעגלים תקשורתיים  שחסרו לכם לאחרונה כשמרקורי הביא איתו את אוירת הבדידות במזל גדי, וליהנות משיחות שמחות אל תוך הלידה במפגשים חברתיים קטנים.

כעת כל מה שקשור לאינטימיות קצת מתרחק, אבל הקרבה החברית הופכת להיות האישו – וזה כיף גדול.

מי בעיקר מושפע משהותו זו של מרקורי במזל דלי? בעיקר מזלות תאומים, בתולה, אריה ודלי..אך אוירת התקשורת הדליית החברתית משפיעה על כולנו.

 

יאיר טריבלסקי (C)

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן