מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 7 לאפריל 2024

 

א ז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

לפעמים, בדיוק כמו אצלנו בני האדם, מערכת הכוכבים מעט מזייפת מבחינה אנרגטית, ואנחנו הראשונים להרגיש את זה: בשבוע שעדיין שלושה כוכבים מתוך עשרה כמעט ולא יוצרים זויות עם כוכבים אחרים, והזויות שהם כן יוצרים יותר עוצרות ומתסכלות משר מקדמות ומעצימות, אפשר לומר ששיקול הדעת שלנו ודרך קבלת ההחלטות הם הראשונים להפגע.

אז במצב שמרס שלא יוצר זויות כמעט נצמד לסטורן שרק עוצר ומתסכל אותו – ואותנו, ובזמן שהשמש שלא יוצרת זויות נצמדת סוף סוף לכוכב אחר, מתבר שזהו מרקורי והוא בכלל הולך אחורנית ומביא איתו קונפליקט לא קטן בין עבר להווה, אפשר לומר שגם אנחנו צריכים להשתדל קצת יותר להשתמש באינטואיציה תחושות הבטן או בהגיון הבריא כדי להיחלץ ממצבים מתסכלים או ליצור מצברים שיחפו על חוסר האנרגיה הנכונה, ומשם – לפעול באופן הנכון ביותר עבורנו.

זה לא יהיה קל – אבל אפשרי, ואני מפה בהחלט אנסה לעזור לאורך השבוע.

 

תנועות הכוכבים המשמעותיות של השבוע

@צמידות מרס סטורן במזל דגים

@צמידות שמש ומרקורי בהילוך אחורי במזל טלה

 

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות במזל דגים בין מרס כוכב האקשן שלנו, לבין סטורן הנוקשה והביקורתי, העוצר דוחה או מאכזב.

זו אכן אחת הזויות המתסכלות באסטרולוגיה, ובעצם נכון לכל סוג של זוית דיסהרמונית בין מרס שתפקידו לכבוש יעדים ולתקוע עליהם את הדגל שלנו, לבין סטורן שתפקידו לעצור לבקר לשפוט וליצור מצבי עצירה בכלל 'לצורך בקשה ואיכות השירות', כמו שאומרת ההודעה שאנחנו מקבלים בדרך כלל כשאנחנו מתקשרים לשירות הציבורי.

הצמידות הזו נקראת גם זוית של סטופ-גו, או בז'רגון של החבר'ה פול גז בניוטרל. אנחנו מוצאים את עצמנו מוציאים זמן רב על פעולה שלא מתקדמת ונעצרת שוב ושוב, בדיוק כמו גלגל מכונית ששקעה בבוץ והגלגל מסתובב סביב עצמו אולם מחוסר אחיזה בקרקע הוא עושה הרבה רעש ואפילו מעלה עשן מרוב מאמץ, אך המכונית לא מתקדמת.

מצב מתסכל שכזה קורה גם השבוע, כשיזמות חדשות או אפילו ותיקות שלנו נכנסות למצבים כאלה: דברים לא זזים או לא  מפסיקים לעלות על שרטון, וזה בהחלט יוצר תסכול ואפילו כעס, אם על המערכת עצמה ואם על עצמנו. סטורן מצדו שעוצר את מרס מכריח אותו – ואותנו- להעביר שוב ושוב את הפעולות שלנו תחת ביקורת כדי לשפר או להתייעל, אבל מבחינה רגשית התוצאה אכן עלולה לאכזב ולתסכל מאוד.

מה עושים? מנסים שוב ושוב ובינתיים משפרים ומשדרגים עד שלבסוף מצליחים – או שהעניין זקוק לשדרוג מסיבי יותר. בכל מקרה יש מצב שזה אפילו יעזור לנו לשפר את היזמה.. בעיקר אם לא נכנס לדאון רציני מהסיפור הזה, ונבין שזה בגלל הכוכבים…

מי בעיקר יושפע מזה? מזלות טלה סרטן גדי ומאזניים דגים קשת תאומים ובתולה

 

הצמידות המעניינת של השבוע – זו הצמידות במזל טלה בין השמש שהולכת קדימה, לבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא בהילוך אחורי.

הצמידות הזו מצביעה בעצם על שתי מגמות הפוכות השבוע: השמש שהולכת קדימה מסמלת את הצורך שלנו לפעול, בעוד הילוכו האחורי של מרקורי מצביע על הצורך לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם לפני שמתחילים שוב לנוע קדימה.

זה בהחלט עלול ליצור קונפליקט בין מה שאנחנו רוצים לבין דרך התקשורת שלנו שהיא כעת עצבנית וחסרת שקט ועוסקת בעיקר במה שלא עובד ותקוע, והתסכול – קצת כמו התסכול של הצמידות הקודמת – עלול לקלקל את מצב הרוח שלנו ואפילו עוד קשר או שנים בגלל העצבנות וחוסר הסבלנות שלנו וחוסר היכולת לחכות עד שדברים יסתדרו..

הקונפליקט הזה עלול להשפיע על כולנו ועל כל המערכות שסביבנו, החל מהמערכת הפוליטית והצבאית וכלה בתא המשפחתי האישי שלנו, וללוות את השבוע הזה בסוג של תסכול מסויים בין המצוי לרצוי ולתסכול המופיע בין השנים בעיקר אם זה לא משתפר תוך חמש דקות…

מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה עקרב שור ודלי תאומים קשת דגים ובתולה.

וכך נראית מפת השמים של השבוע 

@

 

@ וכך נראית מפת השמים של השבוע https://youtu.be/T_ljw65v3s

@ אסטרו לאבמיזם הזוגיות וההיכרויות שלי – פרק 2            https://youtu.be/cf0vduaWlm8

@ מאמר שלי מ 2020 שרלוונטי  היום  יותר מתמידביבי הטוב מול ביבי הרע

@ בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

@ הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו לראות ולהגיב לתחזית השבועית שלי!

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

שבוע שעלול להיות מתסכל למדי, שבו נצטרך לגלות מכסימום סבלנות ואורך רוח, תכונות למזל טלה האופייני אין מהן בשפע, כשמקבץ כוכבים גדול במזל שלכם מביא איתו הרבה אקשן אבל התפעול שלו וההנאה ממנו עלולים להיות מסורבלים ומתסכל למדי… קחו אויר.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל טלה האגרסיבי, מיקום שלא ממש עושה לכם טוב, ומכריח אתכם לגדל מרפקים להלחם על שלכם ולגרום לשור האיטי והסבלן לפעול מהר ובאגרסיביות כשכל גרוי שכזה הופך לסדין אדום… סבלנות היא מלת המפתח.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם לא רק נמצא בהילוך אחורי מתסכל במזל טלה הילדי שזקוק לסיפוקים מיידים וכעת קורה ההיפך בדיוק, אלא שהוא גם נצמד לשמש שמנסה לחנך אותו קצת דרך המערכות שאתם קשורים אליהם, וזה עלול להיות מסתכל כפליים… אור רוח, תאומימים.

סרטן

מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה המאכלס את בית הקריירה שלכם  ובעיקר מרקורי שנמצא שם בהילוך אחורי, עלולים לגרום לתסכול מתמשך בכל מה שקשור אכן לקריירה ולדיאלוג עם סמכויות בחייכם. הכל הופך רגשי רגשני  וטעון – נסו לקחת את הכלב איזי…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם לא יוצרת כמעט זויות עם כוכבים אחרים השבוע ואתם מרגישים קצת לבד במערכה, וכשסוף סוף נוצרת זוית זו זוית עם מרקורי בהילוך אחורי שמפגיש אתכם עם סוג של משקעי עבר ומכריח אתכם לפעול אחרת.. לא קל אבל מעניין.

בתולה

הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם במזל טלה עלול ליצור קונפליקט בין מה שקורה לבין מה שהייתם מצפים לו. זמן להוריד ציפיות ולעבור לחלק הפרפקציוניסטי שלכם ולעשות את הכי טוב – זה בהחלט יקל עליכם השבוע בעיקר אם תצליחו קודם לתאם ציפיות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת ממול ועלולה לגרום לקצרים בתקשורת ואי הבנות עם פרטנרים או בני ובנות זוג, או לחילופין עם שותפים ובני ברית. חשוב לא לקבל השבוע החלטות פזיזות רק בגלל חוסר נעימות או נוחות, אלא להתאפק לראות את כל התמונה ואז לפעול.

עקרב

צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת והמפגש שלו עם השמש בבית העבודה והמקצוע שלכם עלולה להביא איתה קושי להתקדם בתכניות וביזמות שלכם מבלי לעשות עבודת עומק על המטרות שלכם ועל הדרך שבה אתם משקיעים בהם. זמן לחשיבה נוספת, וגם לעצות מהצד..

קשת

מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם עשוי להביא איתו הרבה ריגוש והתלהבות, והרבה דרמות וסערות כשאתם מעלים הילוך אבל הפתיל שלכם קצר מתמיד…גלו איפוק גם כשהצמידות בין סטורן למרס מכבידה עליכם, והמנעו מעודף משימות

גדי

עצבנות וחוסר שקט יופיעו כשמרס העצבני יצמד לסטורן שליט המזל שלכם במזל דגים, ויכריח אתכם לפעול באופן סוער ואימפולסיבי כשדברים יקרו בלי שליטה. נסו לרתום את האנרגיה הזו לטובתכם ובעיקר את התסכול והכעס שהיא מביאה בגלל חוסר השליטה בה, ולהתקדם איתה הלאה

דלי

בית התקשורת שלכם שנמצא במזל טלה עובר ימים לא קלים כשמרקורי כוכב התקשורת נמצא בו בהילוך אחורי ואילו המטרות שלכם דורשות להתקדם עם שותפים או אנשים אחרים, שיתכן והשבוע לא ממש יבינו אתכם או יפעלו בהרמוניה אתכם. התהליך בוחן את הסבלנות שלכם: אל תשברו..

דגים

הצמידות העצבנית והמתסכלת בין מרס כוכב האקשן לסטורן הנוקשה עלולה לגרום לדגיג הרגיש שלנו לא מעט אפים ודאונים, מצבי רוח משתנים במהירות ואיתם גם שנויים בסדרי העדיפויות בעשייה מול אחרים וקושי להתמודד עם אכזבה ותסכול כשדברים לא זזים. סבלנות במידה רבה נדרשת גם כאן..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן