מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 26 לנובמבר 23

 

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

מדהים לראות לפעמים איך הכוכבים עובדים. כשכוכב מרס הלוחם שנקרא על שמו של אל המלחמה הרומאי עבר למזל עקרב והצטרף לשמש ומרקורי שכבר היו שם, ניתן האות לפתיחת המתקפה של ישראל. כשמרקורי עבר למזל קשת התחילו השיחות האמתיות על החזרת השבויים, הן בשלו לכדי מעשה כששילשום גם השמש עברה למזל קשת, ואתמול בשישי עם מעברו של מרס למזל קשת ומעבר השבויים החל. אבל.. אתמול נעצר קרדום המלחמה בפועל, והיה עיכוב בתהליך עד שעת לילה מאוחרת.

התהליך לא נעצר סתם: מרגע שעבר למזל קשת מרס נכנס לזוית פעולה מדויקת עם סטורן הנוקשה, והיא זו שעצרה אותו בעצם, כשגם השמש חווה את הזוית הזו יום לפני כן. התוצאה – עצירה של התהליך עד כמעט חצות הלילה. כעת הוסרו החסמים פחות או יותר, לפחות עד סוף הזוית הזו, שמסתיימת בפועל עוד ארבעה חמישה ימים, כגודל הארכה שביקש וקיבל חמאס והפסקת האש.

בהמשך, כשמרס יוצא מהזוית, יכול להתחדש התמרון והמלחמה שמנהלת ישראל מול חמאס אלא אם תהליך אחר שיקרה שכרגע אני לא ממש רואה אותו כאן יקרה, כל זאת כשחיזבאללה עצמו לא משתתף בתהליך. חמשת הימים האלה, כפי שרואים בכוכבים, צריכים להספיק לכמה שיותר קביעות עובדות בשטח כדי שהתהליכים האלה ימשכו, אבל זה יהיה כבר בקונטקסט אחר.

זויות המתח של ונוס עם אורנוס ושל מרקורי עם נפטון יוסיפו לתפריט הכוכבי השבועי גם כמה וכמה שינויים והפתעות וקצרים בתקשורת, ופה ושם גם מצבי רוח ואי ודאות, ואלה ישלטו כאן עד אמצע השבוע.

בהמשך יעבור מרקורי כוכב התקשורת למזל גדי, וכאן עלולים להגיע קשיים בתקשורת, ומצד שני הצורך להגיע להסכמים מדויקים יותר ולשנות מצבים שכבר פחות מתאימים, וזה ידרוש גמישות ושינויים בקונספט הפעילות שלנו.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ ונוס בזוית של מתח 150

@מרקורי בזוית של מתח 150 לנפטון

@ מרקורי עובר למזל גדי

 

השבוע אנחנו פוגשים שתי זויות מתח, כשכל אחת מהן מייצגת סוג אחר של דיאלוג מתוח שאיתו נצטרך ללמוד להסתדר.

זוית המתח בין ונוס לאורנוס התזזיתי – זו זוית עצבנית וחסרת שקט, שיכולה להכניס מתחים וסערות לחיי הרגש האישיים שלנו, ולהביא איתה לא מעט דרמות. כעת חשוב לדבר ולשתף ולא לתת לכעסים להפעיל אותנו בעוצמה. במקרים מסויימים זו גם זוית שעלולה לגרום לניתוק קשרים או ללקיחת פסק זמן. חשוב גם לשמור על הכסף שלנו עכשיו, ולא להוציא אותו באופן פזיז

 

זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון הרגשי – הזוית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה שעלולה לפגוע בשיקול הדעת שלנו ולגרום לתחושות של אי ודאות ונדנדה רגשית שמשתנה במהירות. מצבי הרוח הקיצוניים עלולים לגרום לנו להיות פחות מעשיים ויותר רגשניים,  וחשוב השבוע שלא לקבל את ההחלטות שלנו מתוך רגשנות יתר אלא מתוך רציונל והגיון, אבל זה יהיה לא קל…

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל קשת השייך ליסוד האש למזל גדי השייך ליסוד האדמה. מרקורי ההרפתקן במזל קשת מביא איתו שיקול דעת מעשי  וכובד ראש במזל גדי. זה מכניס אותנו לתקופה של תקשורת פרקטית ולא מתלהמת או רגשנית, ובה נצטרך להגדיר מחדש את המטרות שלנו ולדבר לשתף ולחלוק אותן עם הסביבה הקרובה והרחוקה. זהו זמן לחשוב מעשית, ולא לפעול מתוך פחדים וחרדות אלא מתוך הסתכלות ארוכת טווח שלוקחת הכל בחשבון, ומתחילה כבר עכשיו לתכנן לאן הולכים הדברים, ולא רק להיות כאן ועכשיו.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

 

מאמר שלי מ 2020 שרלוונטי  היום  יותר מתמיד – ביבי הטוב מול ביבי הרע

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם בזוית לסטורן עלול לגרום לתחושות של תסכול ואכזבה כשדברים לא קורים כפי שרציתם, אם כי בהמשך השבוע הזוית משתחררת והלחץ יורד. אולם חשוב השבוע לפעול באופן מתוכנן ומדויק יותר ולא באופן אימפולסיבי ופזיז עד כמה שאפשר. נסו לחשוב כמה צעדים קדימה.

שור

ונוס שליט המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל מאזניים, ולהפוך את התקשורת האישית והיחסים הקרובים למשמעותיים יותר מהרגיל. השור הוא לא מזל מילולי במיוחד, אולם דווקא עכשיו זמן טוב לתרגם את הכוונות שלכם למלים. זוית המתח בין ונוס לאורנוס עלולה לגרום לניתוקים – זהירות.

תאומים

זוית המתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין כוכב נפטון הופכת אתכם למאוד רגשניים ורגישים השבוע. חשוב לא לאבד את הראש כשדברים יוצאים משליטה, ומצד שני – דווקא עכשיו אפשר להתחבר מחדש ליצירתיות שלכם בעוצמה. החלטות – דחו לשבוע הבא.

סרטן

מקבץ הכוכבים במזל קשת מדגיש דווקא את הנושא המקצועי כמו גם את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר במשימות ובמטלות שלכם. דרמות וסערות מקומיות עלולות לצוץ בגלל הדיאלוג בין המזלות מיסוד האש ליסוד המים. התמקדו בשורה התחתונה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל קשת שגם הוא שייך ליסוד האש, ונראה שהאריה שלנו אפילו די מרוצה מהמיקום הזה.. מזל קשת מאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם. זמן טוב להקשיב גם ללב ולשתף אותו בפעילות שלכם השבוע.

בתולה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל קשת מדגיש את הצורך להשקיע השבוע קצת יותר בבית ובבני הבית, כולל לשנות אווירה ולדבר על הכל. הזוית של מרקורי עם נפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד. זמן להתקרב יותר, ולנקות משקעים שהצטברו.

מאזניים

ונוס עדיין שוהה במזל שלכם ועוזרת לכם להתחבר לרגשות עדינים, ולתת מקום גדול יותר לאהבה, לשיחות של קרבה, ולחיזור עדין אם הלב המאזנאי פנוי. מקבץ הכוכבים בבית התקשורת שלכם מביא איתו שבוע תקשורתי במיוחד וגם אנשים חדשים.

עקרב

מקבץ הכוכבים הגדול בבית החומר והכספים שלכם מכריח אתכם לארגן מחדש את כל מה שקשור לחשבון הבנק, ואולי גם להתארגן קצת אחרת בכלג מה שקשור לתחום המקצועי. יש בהחלט אפשרות לחשוב על שינויים בגישה או בקונספט המקצועי, ולעשות דברים קצת אחרת.

קשת

גם השמש וגם מרס ואפילו מרקורי שוהים במזל שלכם ומאפשרים לכם להשקיע לא מעט זמן בעשייה מכל הסוגים. זמן טוב לדרייב חזק בנושאים שחשובים לכם, בדחיפה קדימה של עשייה ממוקדת מטרה, והרחבת אופקים  ואזורי פעולה למקומות לא מוכרים.

גדי

סטורן שליט המזל שלכם יוצר שתי זויות פעולה לא קלות עם מרס ועם השמש ומצב הרוח עלול להיות מרדני ולא שקט. חשוב לומר את כל מה שחשוב לכם לומר או לשנות, ולא לשמור דברים בבטן בגלל מקבץ הכוכבים הגדול במזל קשת: אל תצברו כעסים, אלא דברו ושחררו אותם.

דלי

זוית של מתח בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין ונוס עלולה לגרום לקצרים בתקשורת וסערות במערכות היחסים ובדיאלוג הזוגי כולל במישור הכספי. אתם זקוקים עכשיו למינון גבוה יותר של ספייס וחופש אישי, והתבוננות מהצד במה שקורה. מצאו לכם את זמן איכות הפנאי האישי שלכם.

דגים

מרקורי כוכב התקשורת יוצר זוית של מתח עם נפטון שליט המזל שלכם ואתם עלולים להרגיש שהשיחות והמלים שלכם לא באמת מצליחות לגעת במה שיש מאחורי הקלעים. זמן טוב לחיזור עדין, אולם חשוב להקשיב למלים של אחרים, ולקחת אותם ברצינות רק כשיש להם גיבוי עובדתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן