מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 25 ליוני 23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

המעורבות הרגשית הגבוהה של השבוע הקודם, הופכת להיות השבוע גבוהה אפילו יותר, כשמרקורי כוכב התקשורת שלנו מביא איתו תקשורת רגשנית במזל סרטן, ומרס וונוס בזויות פעולה לאורנוס התזזיתי מביאים איתם ימים עצבניים וחסרי סבלנות ונדנדה רגשית קיצונית למדי, שדורשת הרבה סבלנות.

אבל… אחרי כל עליית מתח באה ירידה, ואם נצליח לעבור בשלום את השבוע הזה, מחכה לנו שבוע רגוע יותר בהמשך..

 

הזויות המשמעותיות בכוכבים השבוע

@ מרס וונוס בזויות פעולה מדויקות לכוכב אורנוס התזזיתי

@ מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל סרטן

@ מרקורי נצמד לשמש במזל סרטן

 

התקשורת השבוע מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל סרטן, והתקשורת שלנו הופכת להיות רכה, ביתית חמה ומשפחתית.

מזל סרטן שייך ליסוד המים, המקושר בעיקר לרגשות, לחומריות ולתחושת הבית. מעברו של מרקורי למזל זה יכול להביא לשינויים בקשרים המשפחתיים והביתיים. ייתכן ותתעורר רצון חזק להתמקם במקום מוגן ולהקדיש יותר זמן לבני משפחה ולקשרים אישיים. אולם, יש לזכור שההשפעה הזו תלויה גם במערך האסטרולוגי האישי של כל אדם והשפעותיו האישיות הייחודיות.

בנוסף, מרקורי מייצג את התקשורת, התפקוד המנהלי והאנליטי. מעברו למזל סרטן עשוי להשפיע על היכולת לבטא את הרגשות והמחשבות בצורה מדויקת וברורה יותר. ייתכן ותחזק התחושה להביע עצמך בדרך אינטואיטיבית ורגישה יותר.

מעבר מרקורי למזל סרטן יכול גם לגרום לסינכרוניזציה ולשיפור התקשורת בין אנשים. ייתכן ותתגבר היכולת להבין ולהכיל את רגשות האחרים, וכך לקדם תקשורת בינאישית איכותית ועמוקה יותר.

זהו זמן מצוין לשדרג את התקשורת שלנו עם שאר בני הבית, לדבר על הכל, ולהשקיע בביחד שלנו, מה שלא כל כך יצא לפועל בשבועות האחרונים.

אז.. מדברים, מקשיבים, ומתקרבים.

 

זויות המתח של השבוע – אלא הזויות שבין ונו הרגשית ואורנוס האסרטיבי לכוכב אורנוס התזזיתי.

מלות המפתח של אורנוס הן שינויים והפתעות, ואכן השבוע הזה יהיה לנו קשה לשמור על רצף הרמוני ושליו, כשאירועים שונים מתפרצים לסדר היום שלנו, ומכריחים אותנו לשנות גישה, לשנות דיעה, ולחשוב מחוץ לקופסה כדי להתמודד עם השינויים שנחווה השבוע הן בעולם והן בסביבתנו הקרובה.

גם פוליטית יש מצב של כמה שינויים מעניינים, ונצטרך לפעול בזהירות גם בכבישים ובדרכים.

אתעמק בריקוד הקוסמי של כוכבי הלכת מאדים ואורנוס, כמו גם נוגה ואורנוס, הנעולים בצורת ריבוע מאתגרת של 90 מעלות. 

תחילה נחקור את יחסי הגומלין בין מאדים במזל אריה לאורנוס במזל שור. מאדים, הלוחם הלוהט, מוצא את עצמו במזל אריה הנועז והבטוח, בעוד אורנוס, מבשר השינוי, שוכן בממלכה האיתנה של מזל שור. התאמה זו מעידה על התנגשות בין הצורך בטענה אישית לבין הרצון ליציבות.

מבחינה רגשית, הריבוע הזה עלול להצית בתוכנו תחושת חוסר שקט וחוסר סבלנות. אנו עשויים להרגיש נאלצים להשתחרר ממצבים עומדים או ממערכות יחסים שאינן מתיישבות עוד עם הרצונות האמיתיים שלנו. הדחף לאינדיבידואליות ולביטוי עצמי עלול להתנגש עם הצורך שלנו בביטחון ובנוחות, ולהוביל לסערה פנימית ולמאבק למצוא איזון.

ברמה החומרית, המיקום זה מסמל תקופה של טלטלות פוטנציאליות ובלתי צפויות. השווקים הפיננסיים עלולים לחוות תנודות, ושינויים פתאומיים בנסיבות עלולים לשבש את התוכניות או היציבות שלנו. מומלץ לגשת להחלטות פיננסיות בזהירות בזמן זה, שכן פעולות אימפולסיביות עלולות להוביל לתוצאות לא רצויות.

בתחום החברתי, ריבוע מאדים-אורנוס יכול לעורר קונפליקטים ומתחים בתוך מערכות יחסים וקהילות. השאיפה לחופש אישי ועמידה עצמית עלולה להתנגש עם נורמות וציפיות חברתיות. חשוב לנהוג בזהירות באינטראקציות בין אישיות, לתרגל סבלנות, הבנה ופתיחות ראש כדי לנווט בתקופות סוערות אלו שעלולות להיות סוערות.

כעת, הבה נפנה את מבטנו לעבר תצורת הריבוע השנייה בין נוגה באריה ואורנוס במזל שור. נוגה, כוכב האהבה והיופי, מוצאת את עצמה במזל הזוהר של אריה, בעוד אורנוס, סוכן השינוי, ממשיך את מגוריו בממלכת מזל שור. התאמה זו מביאה שילוב של תשוקה, יצירתיות ובלתי צפויות.

מבחינה רגשית, הזוית הזו מזמינה אותנו לחקור את עומק הרצונות והתשוקות שלנו. זה יכול להעצים מפגשים רומנטיים, להכניס ריגוש ותחושת הרפתקאות לחיי האהבה שלנו. עם זאת, השפעתו של אורנוס יכולה גם להכניס שינויים פתאומיים והתפתחויות בלתי צפויות, מה שמוביל לחוויות רגשיות מרגשות ומפריעות כאחד.

מבחינה חומרית, התאמה זו עשויה לעורר גישות חדשניות ולא שגרתיות לעיסוקינו. זה מעודד אותנו לאמץ את הכישרונות הייחודיים שלנו ולהביע את היצירתיות שלנו באומץ. רווחים כספיים יכולים להגיע דרך ערוצים בלתי צפויים או מיזמים שמתנתקים מהדרכים הקונבנציונליות. עם זאת, חיוני לאזן את ההתלהבות שלנו עם המעשיות ולהימנע מהחלטות אימפולסיביות.

מבחינה חברתית, ריבוע ונוס-אורנוס עשוי לעורר רצון לביטוי עצמי ואינדיווידואליות בתוך המעגלים החברתיים שלנו. זה עשוי לעורר אותנו לחקור קשרים חברתיים חדשים או לבטא את האני האמיתי שלנו בצורה אותנטית יותר. יישור זה יכול גם להביא לשינויים בהעדפות האסתטיות שלנו, לעורר אותנו לאמץ סגנונות אוונגרדיים או לא שגרתיים.

לסיכום, הריבוע של 90 מעלות בין מאדים לאורנוס, כמו גם  בין נוגה ואוראנוס, נושא אנרגיה טרנספורמטיבית שמשפיעה עלינו רגשית, חומרית וחברתית. למרות שזה עשוי להביא ריגוש והזדמנויות לצמיחה, זה גם דורש ניווט זהיר ונכונות להסתגל לשינויים בלתי צפויים. זכור, המחפש היקר שלי, שהאסטרולוגיה משמשת מדריך, והבחירות והפעולות שלנו בסופו של דבר מעצבות את גורלנו.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 

@יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?..

@ למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?..

@ אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?..

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

@

ומה קורה למזלות?

טלה

מרס שליט המזל שלכם יוצר זוית פעולה לאורנוס התזזיתי, וחשוב להמנע מהחלטות פזיזות כשדברים משתנים. גלו איפוק מכסימלי ואל תנתקו קשרים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם מתקרבת למרס האסרטיבי ויוצר זוית עם אורנוס – שבוע לא שקט שעלול לשים מול השור שלנו כמה סדינים אדומים לא שגרתיים. חשוב במיוחד להתאפק ולא לשבור את הכלים.. לא השבוע!

תאומים

מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל סרטן ונצמד לשמש, והתאומים שלנו זקוק יותר מתמיד לעטיפה של חום ביתי, שניצל וחיבוקי. זמן להתפנק עם אנשים קרובים, ולתת לצד המשפחתי שלכם להגיח השבוע, ולחבר אתכם מחדש למדורת השבט.

סרטן

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם והוא מביא איתו תקשורת רכה ומשפחתית. כעת הסרטנון המופנם שלנו יכול לדבר לשתף ולחלוק ולהשתמש במלים אחרי פרק זמן שלא עשיתם בהם שימוש מספק. תנו להן לפעול אתכם ועבורכם..

אריה

מעמרס וונוס במזל שלכם מביאים איתם ים של אנרגיה אבל גם חוסר שקט בגלל הזויות עם אורנוס. חשוב לא להעמיס על עצמכם כעת יותר מדי, ולא להגזים עם והמטלות. חשוב לא לאבד שליטה כשדברים קורים אחרת ממה שתכננתם..

בתולה

מעברו של מרקורי למזל סרטן משפר מאוד את התקשורת החברתית שלכם, ומאפשר לכם לקדם רעיונות ויזמות מול מוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן טוב להרחיב גם מעגלים חברתיים שקצת נעלמו לאחרונה.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם במזל אריה הופכת אתכם חברתיים מאוד אבל במקביל גורמת לעצבנות בגלל הקרבה למרס והזויות לאורנוס. חשוב השבוע יותר מתמיד למצוא זמן איכות פנאי, להרגיע ולנוח, ולא להתיש את עצמכם או להכנס למאבקי כוח ביחסים.

עקרב

השמש ומרקורי במזל סרטן מביאים איתם פתיחות לרעיונות חדשים, אבל גם רצון לנסוע לטייל לשנות אוויר ואווירה, ולפגוש נופים אחרים. אם מסתדר לכם – עשו זאת, אבל בזהירות בכביש. זמן טוב לרעיונות יצירתיים.

קשת

השמש ומרקורי במזל סרטן מביאים מעורבות רגשית גבוהה שמכבידה עליכם. חשוב עכשיו לגלות סבלנות וסובלנות למי שלידכם, להכיל גם רגשות של אחרים ולא להתמקד רק בצורך שלכם לנוע או לנסוע. זמן לנקות משקעים רגשיים

גדי

השמש ומרקורי במזל סרטן מול המזל שלכם מאפשרים לכם לראות השבוע את הצד השני, לנהל דיאלוג זוגי חכם קשוב ומשודרג יותר, להעמיק את הקשר הזוגי, ואם הלב הגדיי הקשוח פנוי – לצאת להיכרויות חדשות.

דלי

זויות פעולה לא קלות בין ונוס וונוס לבין אורנוס שליט המזל שלכם, עלולות לגרום לשבוע חסר שקט. זמן לעשות קצת ספורט כדי לשחרר את הגוף, ללכת לרוץ או לשחות, ובמקביל לפתוח את הלב לאנשים חדשים ולא מוכרים. גלו סובלנות מכסימלית לאנשים קרובים.

דגים

השמש ומרקורי נצמדים להם במזל סרטן המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, דגיגים. הם מאפשרים לכם לרגש ולהתרגש, לשלב את עולם הרגש גם בתחום המקצועי, ולהפתח לקשרים חבריים חדשים עם אנשים שמקבלים אתכם כפי שאתם.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן