מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 17 למרץ 24

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

השמש ונוס ומרס משחקים השבוע בשמים בכיסאות מוסיקליים: השמש נצמדת לנפטון המטשטש ומערפל, הופכת את הכל לרגשני, ואז מתנערת מנפטון המבלבל ועוברת למזל טלה האנרגטי שביסוד האש.  

ונוס שוהה במזל דגים ונצמדת שם לסטורן הנוקשה, מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד ורגעים של ערפול ובדידות.

כוכב מרס עובר גם הוא ממזל דלי החברתי למזל דגים הרגשני, והתוצאה עלולה להיות כמה וכמה דרמות כבר השבוע, כשהמזג הסוער שלו יתקל באופיו הרגשני והמבלבל של מזל דגים ואת זה יהיה לו קשה לקבל..

יהיה מעניין.

 

התנועות המשמעותיות בשמים השבוע

@ השמש נצמדת לנפטון המטשטש ומערפל

@ השמש עוברת ממזל דגים למזל טלה

@ ונוס נצמדת באופן מדויק לסטורן הנוקשה

@ כוכב מרס עובר ממזל דלי למזל דגים

 

 

הזויות הקשות של השבוע – כאן נוכל למצוא שתי צמידויות כאלה שלא עושות לנו חיים קלים, אבל גם בהן אפשר למצוא היבט כזה או אחר שיהפוך את החמיצות ללימונדה.. וזה אפשרי.

 

צמידות שמש נפטון בסוף מזל דגים – הצמידות הזו עלולה לגרום לנו לערפול בלבול, מעורבות רגשית גבוהה, וקושי לראות את המציאות כפי שהיא.

לשמחתנו זו זוית קצרה יחסית – ארבעה ימים בערך – אבל אם היא נופלת על מקום משמעותי במפת הלידה שלנו, היא פוגעת בשיקול הדעת המעשי שלנו. הזוית הזו גורמת למצבי רוח משתנים, תחושות של אובדן דרך מסויים וחוסר ודאות, וחוסר התלהבות וויטליות.

מה עושים? ראשית, ברגע שאנחנו מודעים לה אפשר החלט לעבוד על מצבי הרוח שהיא גורמת: לשהות יותר בחברת אנשים שמחים במהותם, לצאת למינון גבוה של פעילות פיזית וספורטיבית שמשחררת חלק ממצבי הרוח האלה, ולהתמקד באוסף של מטלות מעשיות שחייבים לעשות בלי קשר לכלום, כדי לעמוד באופן פרקטי על הקרקע.

זהו גם זמן טוב לבטא רגשות ולא רק שמחים, לשתף אנשים קרובים במה שעובר עלינו וכך גם לחזק את הקשר, ולהכנס למוד יצירתי כמו ציור למשל, כשדווקא כתיבה יכולה כעת לעזור לנו לפרק את הצעיף הזה שיושב עלינו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה דלי עקרב ושור, דגים קשת תאומים ובתולה

 

 

צמידות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה באמצע מזל דגים – זו זוית רגשית מאוד, והמעורבות הרגשית הגבוהה שהיא מביאה איתה עלולה לגרום לנו תחושות של כובד ובדידות.

סטורן הוא כוכב קשוח בעל השפעה ביקורתית ושיפוטית מאוד. צמידות של  ונוס הרגשית עם סטורן עלולה לגרום לנו לשפוט את עצמנו לחומרה, להרגיש שאיננו עושים מספיק או עושים בכלל, לרדת על עצמנו באזני אחרים, ובעיקר להרגיש שאנחנו לבד במערכה כשאף אחד לא באמת עוזר לנו במטלות שלנו.

זהו פרק זמן מכביד ודורשני. הבונוס פה הוא שהביקורתיות הזו בהחלט יכולה לעזור לנו לשפר ולהשתפר, ובזמן שכזה אפשר גם להפוך התקשרויות שלנו לרשמיות, כמו חתימה על חוזה שותפות, משא ומתן עם מס הכנסה, החלטות על מיסוד קשרים ונישואים, ועוד. בפרק זמן שכזה שמים את הרגש בצד ומתמקדים בעיקר בנגזרות שלו מבחינת הסכמית וחוזית, וזה כולל גם תשלומים מסוגים שונים, לעשות ביטוח, לחתום על חוזה מכירת דירה וכו. באופן שכזה אפשר להפוך את הלימון הזה ללימונדה, כשיודעים למה לא לצפות – ואיך בכל זאת למצות את הפוטנציאל של הצמידות הזו באופן מעשי.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור מאזניים עקרב אריה דלי סרטן גדי וטלה.

 

 

המעברים האנרגטיים של השבוע – ובכן, בגדול יש שנים כאלה ושניהם קשורים ליחידה שמספקת אנרגיה למפת הלידה, המורכבת משני כוכבים: השמש ומרס.

השמש עוברת ממזל דגים למזל טלה – השמש היא הבטריה האנרגטית של כולנו, והמיקום שלה מראה בדרך כלל את סגנון הקרנת האנרגיה הזו.

אחרי חודש עגמומי ורגשני במזל דגים, עוברת סוף סוף השמש למזל טלה, ובכך פותחת באופן רשמי את עונת האביב כשהיא מביאה אנרגיית צמיחה עוצמתית ביסוד האש.

האנרגיה הזו מצד אחד היא אנרגיית החיים שלנו: היא מלאת מרץ ועוצמה, שמחת חיים ואופטימיות, כמה וכמה מצרכים שהיו ממש חסרים לנו לאחרונה. מצד שני, בכל פעם כשפלנטה משמעותית עוברת למזל ביסוד האש – כל שכן מזל טלה שהוא הקרדינל של האש – מגיעים פעמים רבות כמה ימים אלימים מאוד, כאילו מישהו שחרר מטען שהיה עד כה תקוע בצוואר בקבוק כזה או אחר. חשוב להזהר, מעבר לעובדה שכל כוכב שעובר למזל טלה מביא איתו פתיל קצר תגובות קיצוניות עצבנות וצורך בסיפוק מיידי שאם אינו מתמלא מיד הוא מביא תגובה תוקפנית, ויותר מזה.

בקיצור, מעבר לא רע לאקשן, אבל עם תופעות לוואי פחות נעימות..

 

 

כוכב מרס עובר ממזל דלי למזל דגים – בעוד השמש עוברת ממזל פסיבי ורגשני למזל אקטיבי ויוזם, עושה מרס שליט הטלה דרך הפוכה: מעבר ממזל אקטיבי וחברתי, למזל רגשני ופסיבי.

ההבדל בין השמש במזל דגים לבין מרס הוא משמעותי: מרס הוא צירוף של בולדוזר, סמוראי והערס השכונתי. מרס אמור לחפש גבעות לטפס עליהן תוך הדיפת המתחרים ולתקוע את הדגל שלו – שלנו – עליהן. האנרגיה שמפעילה את מרס ודרכה הוא גם מפעיל אחרים היא אנרגיה דיסהרמונית לוחמנית, ואם אין לו מטרה להלחם עליה הוא הופך להיות מריר קנטרני נודניק ובהמשך גם תוקפני, ואפילו אלים.

במזלות ביסוד האש או האוויר הוא פורח שכן המזלות האקטיביים האלה מאפשרים לו להיות במיטבו, והוא אכן מצליח לסחוף אחריו ולגרום לדברים להיעשות, גם אם לא תמיד באופן מקובל או הרמוני. אבל במזלות מופנמים ובעיקר במזלות ביסוד המים הוא גורם לנו לסבול, שכן הצירוף של אש ומים יוצר…דרמות, בדיוק, כששני היסודות לוחמים זה בזה, אבל מרס כמו הילד האולטימטיבי לא יכול לשתוק כשמשעמם לו או כשסוגרים אותו באקווריום הדגים עם כל הווייבס העגומים האלה כשמוסיקת אמביינט ברקע, והוא בהחלט עשוי למרוד, לשבור את הכלים, וליצור דרמות שפשוט הורסות את האווירה ובועטות לנו ברגלים אם לא באמת נקשיב לו ונמצא זירה הולמת כדי שאפשר יהיה לשחרר בה את האנרגיה הלוחמנית שלו, וזה אומר הרבה פעילות פיזית, הליכה שחייה או ריצה ועדיף אפילו חדר כושר כדי שיוציא את הג'ננה שיש לערס הזה באופן טבעי, ויהפוך אותו לחביב ואכיל, יחסית.

זה אומר חודשיים חסרי מנוח… ומי בעיקר יושפע מהם? ראשית המזלות ביסוד המים, הזקוקים לאנרגיה השקטה סביבם. שנית – המזלות המשתנים – דגים בתולה תאומים וקשת, ובגדול – כן כן, כולנו… אוף!

בקיצ – תמצאו לילד ההיפר אקטיבי הזה שתקוע באקווריום הדגי תעסוקה, או שכולנו נסבול, קפיש? ובמקרה שכזה הוא בהחלט יכול לאיים לעשות בלגן, לצאת מהקבינט, ואפילו מהממשלה! (סער הוא קשת אבל זה בדיוק סוג הדרמות שמרס מביא איתו, וכשהוא יכנס עכשיו לדגים הוא בהחלט יצור זוית לשמש הקשתית שלו…:-)

בקיצור, שבוע עסבני מחכה לנו, חברים, ועוד לא דיברנו בכלל על הדברים החשובים… עליהם – בסרטונים היומיים שאני מעלה, ושם אתייחס לכל.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

@ מאמר שלי מ 2020 שרלוונטי  היום  יותר מתמיד – ביבי הטוב מול ביבי הרע

 

@ בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

 

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו לראות ולהגיב לתחזית השבועית שלי!

@

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

דוגמא לניתוח מפת לידה במפגשים השבועיים שלנו שדרכם אנחנו לומדים ניתוח מפות לידה. והפעם –  מפת הלידה של אביגיל שחזרה מהשבי

 

@

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

@

 

@

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

מזלטוף, טלאים! השמש עוברת למזל שלכם וחוגגת לכם יומולדת, אבל מרס עצמו חתן האירוע הולך להתקע באקווריום הדגי עם כל מצבי הרוח האלה, דווקא כשמתחילות מסיבות ההפתעה… טוב נו, לא כל יום פורים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת לצמידות עם סטורן הנוקשה והשור שלנו יקרא את עצמו לשבוע ממוקד מטרה ומגובה בעשייה מדויקת וחכמה ואפילו אם אפשר שמסתיימת בחוזה או הסכם כלשהו. זה הכיוון.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נמצא במזל מוזר: מצד אחד הוא במזל טלה ההיפר סופר אקטיבי אבל.. הוא כמעט שלא יוצר השבוע זויות עם כוכבים אחרים. אין ברירה תאומימים: תצטרכו לפעול באופן סוליסטי, וזה יהיה שעור מעניין

סרטן

השמש עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם, והסרטנון הביישנון נאלץ להגיח החוצה, ולהפגין נוכחות ואפילו עוצמה. זהו מיקום שזורק אתכם לאקשן, אבל הסרטנון החכם יתמודד בהצלחה עם כל חשיפה.. תנו לזה צ'אנס

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצאת סוף סוף ממזל דגים הקורבני וחוזרת במזל טלה להיות מה שהיא תמיד דיפ דאון: ווינרית שחבל על הזמן. כעת אפשר לפתוח חלונות, ולאותת ליקום שהרכבת יוצאת מהתחנה

בתולה

שתי צמידויות עוצמתיות מתרחשות עכשיו במזל דגים שממול, ושתיהן דורשות הרבה תשומת לב וזהירות ביחסים קרובים ובזוגיות. חשובה כעת תקשורת כנה ואותנטית ויכולת לדבר ולנקות משקעים, ובלי ביקורת.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת שבוע של חשבון נפש אמיתי הן פרקטי וכלכלי והן רגשי. זהו זמן להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם, ולנקות את מה שלא עובד או רק ממסמס תהליכים. היו אתם נטו והתמקדו בעובדות.

עקרב

בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם פעיל השבוע במיוחד, ואיתו פעיל גם נושא הבילויים וההנאות. פלוטו שליט המזל שלכם מתחיל להתקדם, והגיע גם הזמן שלכם להתקדם, לשנות גישה ופורמטים, ולעדכן גם את היקום.

קשת

מעברה של השמש למזל טלה מביא איתו הרבה אנרגיית חיים עוצמתית, ואפילו טאץ' רומנטי.. אבל מעברו של מרס למזל דגים שם נמצאת גם ונוס עלול לגרום לסערות ודרמות במשפחה, עם אנשים קרובים, ובכלל בבסיס הפעולה שלכם.

גדי

צמידות מעניינת בין ונוס הרגשית לסטורן שליט המזל שלכם במזל גדי הופכת אתכם לרגשניים יותר, וזהו גם זמן טוב להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים בכלל. דברו על מה שחשוב, ואל תשמרו בבטן.

דלי

מרס סיים לצייד אתכם בים של אנרגיה בחודשיים שעברו, ועכשיו הזמן להראות מה למדתם, ואיזה יזמה תתחיל את הפרק הבא. מעברו של מרס למזל דגים שם נמצאת גם ונוס מראה שחייבים בדחיפות להשקיע מחשבה בחשבון הבנק.

דגים

צמידות בין השמש לנפטון בסוף המזל שלכם, צמידות בין ונוס לסטורן באמצע המזל שלכם, ומרס שעובר למזל דגים גם הוא – אין ספק, זו הולכת להיות שנה מרתקת ומפתיעה, והיא מתחילה כשהשמש עוברת למזל טלה. הגיע הזמן להגדיר תכניות!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן