כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה: 13 ליוני 21

אז.. מה קורה השבוע באהבה? תחזית אהבה – 13 ליוני 21

יש מלה אחת שמתארת יפה את השבוע הזה: לחץ. לחץ רגשי, לחץ מנטלי, לחץ מערכתי – אין ספק, אנרגיית השינוי העוצמתית כבר כאן,

אבל… עם כל הכבוד לשינוי – ויש כבוד, טונות של כבוד – מה אשם הלב, רבאק? איך השינוי הזה משפיע על הלב? עכשיו, כשאנחנו כבר לא טירונים וטירוניות באהבה, זה הזמן ללמוד טריקים חדשים? אורנוס, הללווו… זרוק איזה כוכב קטן כזה, או כוכבת… מה עושים?

אורנוס מתגרד בראש במבוכה: הוא דווקא חשב שכולם מקבלים בברכה את השינויים שלו, אבל באמת, מה קורה עם האהבה והשינוי?

חשב וחשב וחזר אלי עם עצה: שים לב, הוא אמר, יש חמש זויות מאוווד משמעותיות בשמים השבוע, אבל את השתים הראשונות אני משפץ עכשיו ומעביר לך: השתים האלה – הן קשורות גם ללב אם תדעו שם למטה מה לעשות איתן: אני אסביר לך – ואתה תעביר להן, קפיש? סחטין עליך, אני אומר, בכיף, רק דבר לאט, כי עכשיו שתים בלילה ועם הרעש הזה של המזגן אני בקושי שומע…

אז.. הנה הזויות שמשפיעות על כולנו השבוע, והנה ההסבר שלו לשתים הראשונות שבאמת מתאימות לכל מי שרוצה להשקיע באזור הלב, ובכל זאת לצאת לציד אחר האהבה ואחר אזו נפש תאומה חמקמקה.

אז ככה..

 

התהליכים המשמעותיים השבוע בשמים

@ונוס בזוית של מתח 150 מעלות לסטורן הנוקשה

הזוית הזו נראית לכאורה ממש לא מתאימה לאהבה: 150 מעלות זו זוית של מתח, וסטורן הנוקשה ממש מכביד על ונוס שלנו… אז זהו, שצריך להבין לעומק את הזוית הזו לפני שקוטלים, כי היא גורמת לנו לרצות בטחון אמון וכל מה שקשור למחוייבות ביחסים, ובמלים אחרות – לקחת יזמה כדי לנסות וליזום היכרות חדשה ולהלחם עליה. מי בעיקר יופעל מהזוית הזו? מזלות מאזניים גדי סרטן וטלה.

 

@ שמש בזוית פעולה מדויקת 90 לנפטון המטשטש ומערפל

כאן אנו חווים תחושות של ערפול ובלבול בזוית הזו. זו זוית רגשית מאוד והיא מפעילה אותנו בעוצמה. אולי משום כך דווקא כשהיא בסביבה, היא גורמת לנו לשאול שאלות, אלמנט נפטוני קלאסי:  מי אני? מי באמת אוהב אותי? האם אני ראוי לאהבה? כאלה… ממקום כזה הצורך שלי ליצור תקשורת זוגיות ולמצוא לי פרטנר מתחזק והולך, וזה גם גורם לי ליזום ולצאת לדייטים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו ויקח יזמה? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

 

כל זה ובאופן מפורט יותר כפי שזה נראה במפת השמים נמצא כאן:

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן