תחזית יומית – סוף השבוע 11-12 ליוני

אז.. מה קורה בסוף השבוע בשמים?

שישי  11/6

ירח בסרטן 120 יופיטר

שמש במזל תאומים 120 סטורן צמידות מרקורי

מרקורי במזל תאומים בהילוך אחורי 90 נפטון (יציאה)

ונוס  במזל סרטן 120 יופיטר 60 אורנוס

מרס במזל סרטן 120 נפטון 180 פלוטו (יציאה)150 יופיטר

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (מדויק!)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

 

שבת 12/6

ירח  בסרטן צמידות ונוס 60 אורנוס 150 סטורן

שמש במזל תאומים 120 סטורן צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי במזל תאומים בהילוך אחורי 90 נפטון (יציאה)

ונוס  במזל סרטן 120 יופיטר 60 אורנוס 150 סטורן (כניסה)

מרס עובר למזל אריה (!) 120 נפטון 180 פלוטו (יציאה)150 יופיטר

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (מדויק!)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

@ ראשית, מבקש מכולכם לעשות מנוי לסרטונים שלי כדי לאפשר לי בהמשך לשלוח אותם לכמה שיותר ולחלוק גם איתם את הידע הזה. תודה.

אז.. מה קורה בכוכבים? סוף שבוע מעניין לפנינו, שבו אפשר לראות שני שינויים משמעותיים במיוחד שילוו אותנו בתקופה הקרובה. הראשון – כוכב מרס, כוכב האקשן, עובר למזל אריה. אחרי חודשיים שעשה בלגן במזל סרטן כמו פיל בחנות חרסינה, סוף סוף הוא מגיע למזל השייך ליסוד האש שדומה למזל טלה שעליו הוא שולט, וסוף סוף אפשר להרגיש – כבר מסוף השבוע הזה – אנרגיה מסוג אחר: לא מעצבנת אלא זורמת, עוצמתית, כזו שאפשר לתרגם אותה למעשים בשטח באופן ישיר, אנרגיה שהיתה חסרה לנו בזמן האחרון. השינוי השני – זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה לאורנוס התזזיתי מגיעה לדיוקה ותלווה אותנו לאורך השבוע.

הזוית הזו היא זוית השינוי שמפעילה את כולנו בעוצמה בזמן האחרון, והיא אחד הגורמים העיקריים שמביא את השינויים האלה שכולנו חווים כעת, על הזוית הזו הרחבתי לא מעט בעבר והרחבתי גם לא מעט בסרטון של התחזית השבועית שצילמתי הבוקר, ואני מצרף אותו לכאן. 

אז.. מה כן? הירח וונוס מסמנים את הבית והמשפחה כמוקם הבילוי או ההשקעה המועדף לסוף השבוע הזה, מיקום שיעזור לנו גם להתחבר טוב יותר לאנרגיית החיבור והשורשים שיש במזל סרטן ושאנחנו זקוקים לה עכשיו יותר מתמיד בגלל כל הדרמות האלה שבחוץ – זה הזמן באמת להרגיע, להתחבר מחדש לתחושת הביחד, ולהפוך את הבית והמשפחה בסופ'ש למקום שבו אנחנו טוענים מצברים,  ומתמלאים באנרגיה חדשה. 

וכך זה נראה במפת הכוכבים של סוף השבוע..

 

 

@

 

 

 ניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה למזלות?

טלה

הירח שוהה בסופ'ש במזל סרטן הרגשני שם נמצאת גם ונוס הרגשית… כיף לפגוש חברה ותיקה, והזוגיות חוגגת. מרס שליט המזל שלכם עובר בסו'פש למזל אריה, ומביא איתו גל אנרגטי חדש..

שור

הירח שוהה בסוף השבוע בבית התקשורת שלכם במזל סרטן, והשור הרומנטי יכול עכשיו להתמקד במלים רגשניות של אהבה כמו שהוא אוהב… סופ'ש כיפי לחיזור עדין, ולהרבה אהבה, שוורים.

תאומים

הירח שוהה בסוף השבוע במזל סרטן, המאכלס את בית הפינוקים שלכם, ולרות שמרקורי שליט המזל שלכם בהילוך אחורי הירח מאפשר לכם ליהנות מהדברים הקטנים,

סרטן

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם, האנרגיה משתנה: הירח מתקדם במזל שלכם, הקסם האישי חוזר ביחד עם החיוך כשהירח נצמד לונוס הרגשית, וכעת הרגשות חוגגים: זמן לפתוח את הלב, ולאפשר לו להצטרף..

אריה

הירח שוהה בסופ'ש הזה במזל סרטן מה שאומר שאתם לא ממש במיטבכם עכשיו,  והעובדה הזו אומרת שדווקא לכם כדאי להוריד הילוך ו..לנוח. זמן טוב לשיחות רגועות, ולצפייה בכל הסדרות שהקלטתם השבוע.

בתולה

הצד החברתי שלכם מודגש במיוחד בסוף השבוע הזה, בתולות. הירח וונוס במזל סרטן מביאים איתם טאץ' חברי שמח כמו גם יכולת להחזיר חברים מהעבר: זמן מצוין למפגש חברתי רב משתתפים, ולפיקניק שמח.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל סרטן ביחד עם הירח, והשנים האלה שמים אתכם באור הזרקורים בסוף השבוע הזה: מסיבה טובה?  מפגש חברתי? ארוחות משפחתיות? תחליטו אתם, רק אל תשארו בבית.

עקרב

מיקומם של הירח וונוס במזל סרטן מדגיש את הצורך שלכם בנופים אחרים, ובאנשים חדשים או כאלה שמזמן לא ראיתם. לעקרב שלנו קשה לפעמים לזוז, אבל כשהוא זז – הוא נוסע, ורחוק… סוף שבוע מצוין לנסיעות ארוכות, ולבלוי לא שגרתי, עקרבים

קשת

זוית הרמונית בין יופיטר שליט המזל שלכם ששוהה במזל דגים לבין ונוס הרגשית ששוהה במזל סרטן מביאה איתה סוף שבוע נעים יחסית, אולם גם ממליצה במקביל לא לקח סיכונים מיותרים. זמן לבילויים שקטים בחברת אנשים שמחים.

גדי

גם הירח וגם ונוסבמזל סרטן מדגישים את הצורך להיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם, ולהשקיע במערכות היחסים הקרובות. אם אתם ביחסים כעת – זהו זמן נפלא לבילוי בשנים ולקירוב לבבות. אם לא – טינדר בשטח, אז אין סיבה למתח…

דלי

זוית המתח בין אורנוס שליט המזל שלכם לסטורן הנוקשה מגיעה לדיוקה כעת, וזה אולי הזמן להתחיל לחשוב ברצינות על שינויים גם במערכות היחסים וגם בגישה. סופ'ש מצוין למחוייבויות משפחתיות וחברתיות, ואולי גם לשיחות נפש ועומק עם אדם קרוב שזקוק לזה.

דגים

גם הירח וגם ונוס מביאים איתם פוטנציאל רומנטי במיוחד לסוף השבוע הזה, דגיגים. השנים האלה שוהים בבית הרומנטיקה  והבילויים שלכם, ואם אין מישהו רומנטי בשטח צאו לפחות לרקוד עד השעות הקטנות, ומחר – לשרשרת בילויים כיפיים במיוחד…

 

דגים

מקבץ הכוכבים הגדול במיוחד במזל סרטן הרומנטי, הופך את הדגיג שלנו אפילו לרומנטי במיוחד. זהו זמן טוב להקשיב ללב, אבל לא לאבד את הראש כשגלי הרגש מציפים… השאירו בכל מקרה את הרגלים על הקרקע.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן