כוכבים לאוהבים: מה קורה השבוע בכוכבים – ובאהבה? 19/9

אז.. מה קורה באהבה השבוע? 19/9

על פניו זה נראה כמו שבוע לא קל לאהבה… אבל ממתי אהבה זה דבר קל? אהבה צריכה להתגבר על משברים,, ליצור דרמות… לפתוח את הלב וללכת על כל הקופה… להיות טוטאלית… נכון או לא נכון?

האמת היא שנראה שכל הרשימה הזו ממש נמצאת בכוכבים השבוע: מרקורי פלוטו ונוס ואורנוס מספקים את הסחורה, ובגדול: השבוע הזה צריך להלחם על האהבה שלך, ואין פשרות: לא תלחם – הכוכבים ישאירו אותך מאחור, ועוד בחגים… צצ צצ צצ לא נעים.

אבל יש עצה: להבין מה באמת קורה בכוכבים עם כל הבלגן הזה, ולהשתמש בו בדיוק בשביל האהבה שלך.

וזה אפשרי…

בואו נראה את התהליכים המשמעותיים בכוכבים השבוע.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@שמש עוברת ממזל בתולה למזל מאזניים – המעבר הזה דווקא מתאים לאהבה השבוע, והוא גם חיובי מאוד: מאזניים הוא המזל שהפך את החיזור לאומנות, ויש לו סופר סטייל, רק שהוא לא ממש מתאים לכל אחד.

המאזניים שייך ליסוד האוויר החברתי והשכלתני, והוא עובד לא עם הלב, אלא עם הראש: הוא קולט את מי שממול, ופועל לפי זה. אם זו בחורה – הוא פותח את הדלת, מפגין נימוסים, ובעיקר שואל שאלות שמראות על התעניינות, וכולנו יודעים שזה שלב מאוד קריטי: כשהבחורה קולטת שמתעניינים בה, היא מפגינה אסירות תודה, ומכאן הדרך ללב כבר קצרה…

אם זה בחור – המאזנאית מתנהגת בדיוק הפוך: מפגינה התעניינות, זה כן, אבל מהסוג המנומס, הקריר, הבלתי מושג. הסטייל המאזנאי אצל הבחורות הוא הנסיכה, והיא עושה לך טובה שהיא בכלל נמצאת איתך או עונה לך, כמובן מעבר לנימוס המקובל, כי זו נסיכה מנומסת… ועכשיו – תשקיע, חביבי, ותהיה ראוי לה, לנסיכת הקרח שלנו. זוכר את קנדיס ברגן של פעם? זה הסטייל…

שתי צורות החיזור המאזנאיות האלה הן אפקטיביות מאוד, ובכלל – כל מה שקשור לשיחות של אחד על אחד ובגובה העינים שמראות על התעניינות מאופקת ושיחות מהורהרות על מהות החיים, יתקבלו כעת בברכה, שינוי חביב לעומת השמש ומרס ומרקורי במזל בתולה לא מזמן שם הכל היה שיפוטי וביקורתי סטייל הנסיכה והעדשה, ומי רוצה להיות עדש מתחת למזרון הנסיכה? (אני רציתי כשהייתי צעיר, האמת, אבל אז להיות עדשים היה ממש אופנתי, בטח עם המזרונים של אז..).

חשוב לזכור עכשיו פרט שולי אך משמעותי: ונוס שליטת המאזניים וזו שקשורה לקרבה נמצאת במזל עקרב, מזל שקרבה והכלה לא ממש מעניינים אותו, והראש הכחול שלו עסוק רק במיטה… ואיפה הלב בכל זה? הלב – יחכה.

מי בעיקר יושפע מהמיקום במזל עקרב? מזלות עקרב שור דלי ואריה.

ומי בעיקר יוכל ליהנות מהחיזור המאזנאי הנ'ל? מזלות מאזניים, טלה, גדי וסרטן.

ועכשיו, אחרי הפתיחה החביבה, נכנסות לנו שתי זויות לא פשוטות שגם הן עולות השבוע ביחד עם המעבר של השמש למאזניים (וגם באותו היום עצמו!). שימו לב.

 

@ מרקורי במזל מאזניים בזוית פעולה 90 מעלות לפלוטו היצרי והכוחני

זו אחת הזויות הכי מעצבנות שיש מבחינה תקשורתית: מרקורי כוכב התקשורת חוטף זוית פעולה מסטורן היצרי ופה ושם גם כוחני, ומתקבלות השבוע שיחות בסגנון של הכל-או-כלום, שהורסות את הסגנון המאזנאי המאופק של קודם, ושהופכות את תהליך החיזור לאוסף של דרמות זעירות שעושות עניין מכל שטות כדי להאדיר את הרגש ופה ושם אולי גם את התשוקה, אמה מה – לפעמים תקשורת כזו מרחיקה ולא מקרבת, ופיוס אחרי ריב תקשורתי כזה לא חייב להגמר במיטה דווקא ויכול להגמר בשקט גם ברבנות.

אז מה עושים? מתאפקים… ומדברים יפה, וזה לא קל בארץ שבה מקללים במטוסים בגלל שוקולד ותחביב זריקת הכסאות בבריכות השחייה הפך פופולרי במיוחד לאחרונה. אבל כשצריך – צריך…

מי בעיקר צריך עכשיו להזהר מריבים ודרמות כדי שלא יהרוס לו את הדייט או הקשר?  מזלות תאומים בתולה קשת דגים עקרב ושור.

 

 

@ונוס במזל עקרב בזוית של עימות 180 מעלות לכוכב אורנוס התזזיתי

זו אחת הזויות המוזרות, בכל מקרה מוזרות בכל מה שקשור לאהבה על כל נגזרותיה.

מצד אחד ונוס החביבה המסמלת רגשות, ומצד שני – אורנוס כוכב השינויים, שיש לו מנטליות אנרכיסטית  והוא אוהב הרבה מאוד ספייס ולפרק מערכות יחסים קיימות שלא הוכיחו את עצמן,  ולתגבר את הצד הקוריוזי ביחסים, זה שמעדיף פתאום להמשך ליחסים בלתי אפשריים עם אנשים בגיל אחר או מנטליות אחרת, כי שם הקשר לא יתממש למסגרת משפחתית וקרובה, אחד האלמנטים שלהם אורנוס מפריע במיוחד.

זה אומר שבמשך ארבעה ימים בערך ניזקק ביחסים שלנו לקצת יותר ספייס וקצת פחות קרבה, קצת יותר ריבים ודרמות וקצת פחות אהבה, ואולי אפילו גם פסק זמן זעיר כדי שנוכל להתבונן ממנו על מערכות היחסים שלנו, ולקבל החלטות כאלה ואחרות.

תחת הזוית הזו מומלצים בעיקר דייטים שאין להם סיכוי גדול מדי להתממש – האמת, חלק לא קטן מאלה שסביבנו הם כאלה – ובעיקר גדול כאן חוסר הרצון להתחייב או להכניס יחסים לשדרה אוהבת, כי זה עלול להגיע על חשבון יחסים חדשים ומדליקים וככל שהם אפשריים פחות הם מדליקים יותר…

האם אלה ימים טובים לחיזור? בהחלט, אבל.. לחיזור קליל, ללא ציפיות, עם הרבה ספייס, חיזור שמביא איתו בעיקר חברויות וידידויות ולא יחסים קרובים מדי – זה מה שעולה עכשיו בחכה…

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו ויצטרך למתן ציפיות? מזלות שור מאזניים עקרב אריה דלי סרטן גדי וטלה

 

וכך כל זה נראה במפת השמים השבועית

@

 

והנה גם התחזית השבועית 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 19 לספטמבר

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן