ערב חג הסוכות – 20/9

אז מה קורה בערב החג בכוכבים?

ערב חג סוכות – 20/9

ירח בדגים צמידות נפטון 180 שמש 60 פלוטו

שמש במזל בתולה 120פלוטו

מרקורי במזל מאזניים 90 פלוטו (כניסה)  

ונוס במזל עקרב 90 סטורן (יציאה)

מרס במזל מאזניים 120 סטורן

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

שני 20/9

 

מצב רוח מוזר בערב החג הזה: הירח במזל דגים בצמידות לנפטון מביא איתו מצב רוח עגמומי כלשהו… זוית העימות שלו עם השמש מראה על עימות בין הרצון שלנו לחגוג, לבין הצורך בקרקע מוצקה מתחת לרגלים שלא ממש מרגישה מוצקה היום במיוחד…

אולם הזוית המשמעותית של היום הזה כבר מתחילה לפעול ומחר ומחרתיים תגיע לדיוקה: זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין פלוטו היצרי. חשוב בערב החג הזה לא לאפשר למצבי הרוח שלנו לנווט ולהפעיל אותנו, ובעיקר לא לאפשר לנו לחפש סיבות לכעוס לרטון לריב ולחפש דרמות מיותרות, אלמנט שהירח הדגי הזה עם נפטון בצירוף  השמש ממול עלול לעשות…

הסרטון שאני מצרף מתאר את מחר  ומחרתיים, כשמפלס האקשן והאנרגיה ישתנה: אבל היום – בואו נשמור הערב על מצב רוח טוב, למרות ההרהורי והשרעפים וההגיגים למיניהם… מחר, כשהירח יעבור למזל טלה, הכל יראה אחרת. הנה כאן

אז.. חקשמח ומבדח, חברים! מיאיר 🙂

 

 

ומה קורה בכוכבים עצמם?

טלה

ירח דגי מביא איתו עוד יום שבו כדאי להשאר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. אם אתם בקטע של בניית סוכה – זה לא הזמן לעסוק בסכך או במשהו מסיבי: עשו שרשרות צבעוניות, הדביקו תמונות וברכות של בבות על הסדינים, ואל תקחו סיכונים. כל הנח בסוכה – הסוכה מניחה לו, אמרו חז'ל.

שור

זה נראה כמו ערב החג התקשורתי של הזמן האחרון, שוורים. כעת הזמן להעביר את כל התקשורת הזו לסוכה: לתת הוראות בנייה לבני הבית, לברך על הלולב, לברך על האתרוג, ולברך על זה שאין חמסין ומחר אפשר לנסוע לטייל ואז.. להתפלל קצת, לנשמה, ולחשוב חיובי. נייס.

תאומים

הירח הדגי שם דווקא אתם באור הזרקורים, יענו הסוכה שלכם צריכה להיות מדוגמת, גם להתגאות מול הילד, וגם כדי שיצא לכם שם חיובי בשכונה. זהו זמן לשיחות סוכה (איפה המלח? למה אף פעם אין מלח בסוכה??) ולאירוח סבסבתא לחיזוק הקשרים.

סרטן

הסרטן הוא מזל שממש תפור על סוכה: מבחינתו גם כשהמדובר בקרשים סדינים והשולחן מהמחסן – זהו בית לכל דבר ועניין, ובית צריך להיות נקי ומסודר כי את כל הבישולים מורידים למטה כי.. כי.. ככה זה סוכה: אוכלים – וחוזרים הביתה לישון.

אריה

הסוכה של האריה צריכה להיות הכי יפה בג'ונגל, ולכן היא בדרך כלל גם סוכה קנויה – וסטייליסטית, אמה מה – אחרי שמרכיבים אותה ויושבים קצת נהיה חם, אז האריה חוזר הביתה, למזגן, ושכולם יסתדרו בלעדיו…

בתולה

לבתולה קשה בסוכה בגלל הפרפקציוניזם שלו: או שיש לכלוך על המפה, או שהשרשרות לא באותו גודל, או שבעצם החג האמיתי הוא מחר בעצם כי לא בא לו להכין אוכל לכולם… אבל מלה טובה פה ושם, והוא כבר פורח מגאווה: איזה סוכה עשינו, אה? אה? צדיק.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם במזל עקרב, ואתם חסרי מנוחה כעת: מה עושים עם כל האנרגיה הזו? אפשר להכנס לסשן של בישולי חג מיוחדים לסוכה, להפגין שליטה בזמירות לסוכה, או לפתח חיבוקי סוכה מיוחדים (המאזנאי הוא חבקן ידוע) ועדיף לא מתחת לסכך, כי נופלים ממנו עלים.

עקרב

ונוס שוהה עכשיו במזל שלכם אלמנט שהופך אתכם לרכים וענוגים מתמיד, חסרי שריון קשוח, בעינים מצועפות מזכרונות הסוכה מבית אבא או סבא: זה הזמן להכניס לסוכה את אלבום התמונות המשפחתי, להתרפק על העבר. ולהעלות זכרונות… כן כן.

קשת

הירח הדגי מדגיש היום דווקא את הצורך בבית ובמשפחה, כמו גם את הצורך לטעון מצברים בחברת אנשים קרובים. ביום שכזה דווקא כדאי להוריד הילוך, ולתת למישהו אחר לבנות את הסוכה, לקשט לבשל ולארח…היום – זמן להיות קצת לבד. ושהלולבים יחכו…

גדי

זהו יום שהעיקר בו הוא לא הביצועים והאקשן אלא המלים: הירח שוהה בבית התקשורת שלכם, והגדי שלנו תקשורתי במיוחד. זוית הפעולה בין סטורן לונוס מתפוגגת  ואתם חוזרים להיות רגועים עדינים ומוכנים לקבל בחיבה את החג… אחרי שהזמנתם מקום בצימר כמו שרציתם. אל תשאירו זאת ליד המקרה.

דלי

היום הזה מתאים בעיקר למסע קניות גדול לבית למשפחה ולכל החג הזה, ולחידוש המלאי. זמן טוב גם למסע של בישולים גדול במיוחד, להקפאות בפלסטיקים בפריזר לחג, ולקביעת מסלולי טיולים עם חברים: חוסר המנוחה שלכם מצריך טיול ארוך במיוחד.

דגים

הירח שוהה לו יום נוסף במזל שלכם, ונראה שאתם במיטבכם היום: זמן נפלא לקבל חברים קרובים ובני משפחה בסוכה אם אכן בניתם אחת, ואם לא – זמן להתארח בסוכה של אדם קרוב, ולהקרין חביבות ועוצמה שהירח ששוהה היום במזל שלכם מקרין, ולהיו מסמן הערב.

@

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן