תחזית יומית – 16-19/9- חמישי כיפור, שישי ושבת

מה קורה בכוכבים?  כיפור, שישי ושבת

יום הכיפורים  הוא מבחינתי יום נפלא של כיף סרטים מוקלטים משחק עם עם השובבים שלי והרבה כתיבה ומשחקי שחמט, צירוף של חשיבת עומק וכיף תחרותי טהור.

כשהייתי תל אביבי נהניתי מאוד ללכת ביום הזה אל הים, לשחות רחוק, ולהרהר במשמעות החיים… הים תמיד היה מקור נפלא של אנרגיה יצירתיות והתחדשות עבורי, עד שעברתי לכאן, לקיבוץ, התחלתי לגדל משפחה ואת עצמי, ואת הים שלי הפנמתי, יצרתי בתוכי: עכשיו אני יכול להכנס אליו כשארצה בלי צורך לזוז מכורסת העור הישנה בפרגולה מוקפת העצים כאן בחוץ: אני רק צריך לעצום עינים, ומיד אני שומע אותו מגרגר לי בבטן, חזק וברור, בדיוק כפי שאני שומע אותו  דרך הצדפים שהילדים שלי מגישים לאוזני שוב ושוב: שומע, אבא?…

אבל את ימי הכיפורים של השנים האחרונות אני גם מקדיש לחשבון נפש אישי משל עצמי, מקום בו אני בוחן את המטרות שציינתי לי להשקיע בהם אחרי שלא הצלחתי לעשות זאת בשנה שחלפה, וביום הכיפור הבא – בודק עם עצמי עד כמה באמת הייתי נאמן לעצמי ולמטרותי, ולאנשים סביבי.

גם את יום הכיפורים הזה אני מנצל לצורך חשבון הנפש הזה, כשאני מסתכל על מצב הכוכבים ובוחר מהם באופן אינטואיטיבי את הנקודות אותן אני רוצה לבחון עם עצמי ועם העולם.

אני עושה זאת באופן שאותו אני מציע גם לכם לעשות: להתבונן ביחד איתי במצב הכוכבים בסרטון שהעליתי פה, ולראות איך הדברים שאני מעלה שם נוגעים גם בכם ומעלים צורך לבדוק אותם אצלכם בחשבון הנפש האישי שלכם.

השנה הזו למשל כוכב מרס עובר ממש היום למזל מאזניים, ומכריח אותי לבדוק אם אכן מיציתי בשלמות את הצורך לממש את היזמות שלי בהצלחה באופן מעשי השנה לפני שאני ממשיך עם היזמות החברתיות והזוגיות שלי, כשמרס מאותת לי במקביל על הצורך לבחון מהיום גם אותן, כניסתו של מרקורי כוכב התקשורת לזוית של מתח עם נפטון – על הצורך ליצור תקשורת ישירה ואמינה ולא מעורפלת ואמביוולנטית, וזוית המתח המדויקת של השמש עם יופיטר – שמאפשרת לבדוק את המתח בין מה שאני רוצה לעשות לבין האנרגיה של יופיטר כוכב השפע.

הזוית הזו מאתגרת אותי לחבר בין מפלס האנרגיה המלהיב והיצירתי שאני זקוק לו ושלא בא באופן תואם עם הרצון: איך מתרגמים דחף עיוור שבא מבפנים לשרשרת של יזמות חכמות ומעשיות שגורמות לו להפרות את כולן אחת אחת? הממ..

אז על כל אלה ועוד כמה – בסרטון המוזר הלא ממוקד והחופר באופן מטריד שהעליתי הבוקר: נסו להפיק ממנו תועלת פה ושם, למרות שקצת התפזרתי  – המלאווח בפריזר קרץ לי והיה לי קשה להתאפק, תינוק שכמוני..

וכך נראית מפת יום הכיפורים ממרומי הגלקסיה:

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

ומה קורה למזלות?

טלה

ירח גדיי שם אתכם במרכז היום הזה. זמן לחשבון נפש אמיתי והשנה – כזה הקשור לקריירה ולאמביציה שלכם. בסוף השבוע – חברים מכרים ידידים וקרובים – זמן להשקיע בהם ולבלות איתם, בבית או בדרכים. צאו לחלץ עצמות קצת, כי מעברו של מרס למזל מאזניים עלול לגרום לחוסר מנוחה.

שור

הירח הגדיי וזוית הפעולה שבין סטורן לונוס שלי מכבידים עליכם, והכובד מגיע לשיאו בסוף השבוע. זמן לחשבון נפש הקשור לחומר וכספים, ולאינטרקציה שלכם עם אנשים קרובים. נסו לשהות עם אנשים מהסוג השמח, אלה שתמיד רואים את החיובי בכל דבר וגם בימים המכבידים האלה לדבר על נושאים משובבי לב, שוורים, כדי לעבור אותו בקלות

תאומים

זוית המתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לנפטון הופכת את הכל לרגשי ורגשני בשלושת הימים האלה. אולי משום כך קשה לנו לשמור על פרופורציות: דווקא הכיפור מרגש יותר הפעם, והצורך בחשבון נפש רגשי שבא איתו. בסוף השבוע – נסיעות, וכמה שיותר, כדי לשמח את הנפש ופה ושם גם את הלב…

סרטן

את הצום או את הכיפור הזה חשוב לא לעבור לבד: הירח שבבית היחסים שלכם דורש מישהו שיתן משוב, או שלפחות יכין כוס תה ביתית לסרטנון הרגישון. בסופ'ש עצמו – זהירות בכבישים, ושיחות עומק נפלאות למי שמעז לדבר על מה שחשוב באמת ומוכן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם.

אריה

השמש במזל בתולה המעשי יוצאת מהזוי עם נפטון והכל הופך רגשני פחות. הכיפור הזה דורש מכם חשבון נפש מעשי מאוד עם נושאי עבודה ושיתופי פעולה. דיאלוג – זו מלת המפתח המשמעותית בסופש כשהירח בבית הזוגיות והיחסים. זמן איכולת לבלוי עם הלביאה, אריות, אריות.

בתולה

השמש עדיין במזל שלכם אבל מרס עובר למאזניים ואתם מתחילים סופסוף להירגע, בתולות. הכיפור הזה הוא מקום מצוין לנחות על הקרקע, ולחשבון נפש אמיתי עם כל מה שקשור לקרקע ויסוד ובסיס בכלל. בסופ'ש – בילוי זהיר, וזהירות גם במלים שלכם, בעיקר עם הביקורתיות שבהן.

מאזניים

מרס עובר למזל שלכם כבר בכיפור, והמאזנאי הרגיש מרגיש ים של אנרגיה חדשה. אלא שזו עלולה להיות גם אנרגיה מעייפת מאוד,  וכדאי להזהר שלא לריב עם הסביבה בגלל עצבנות וחוסר שקט. נסו לחפש את החיובי סביבכם ולא לקטר על שטויות כשלוחץ לכם בפנים: שתפו אחרים, כדי שיבינו אתכם.

עקרב

זה נראה כמו כיפור תקשורתי במיוחד: הירח מאפשר לכם לנצל את היום הזה כדי לדבר לשתף ולחלוק את מה שאגרתם בימים האחרונים, ולפתוח דף תקשורתי חדש עם הסביבה. סוף השבוע יהיה ביתי ומשפחתי במיוחד: השקיעו עכשיו בעיקר בתחושת הביחד ועם כולם.

קשת

קצת קשה להושיב בשקט את האנרגיה הקשתית בכיפור הזה  עם הירח הגדיי המכביד הזה. בכלל כבד לכם על הלב כעת, וכדאי אולי לנצל זאת כדי לדבר על מה שמציק ולא שיתפתם לאחרונה. הסופ'ש יתאים לכמה וכמה נסיעות קצרות וישיבות עם חברים כיפיים שאוהבים את הפטפוט הקשתי השמח.

גדי

הכיפור הזה הוא היום שלכם: הרצינות, האחריות, כובד הראש – חשבון הנפש שלכם הוא אולי הנוקב משל כולם, ומדגיש את המקום שבו אתם נמצאים היום יחסית למקום שבו רציתם להיות. הזוית בין סטורן לונוס מכבידה עליכם: תנו לרגש לצאת, ואל תשאירו אותו בבטן.

דלי

הכיפור הזה לא ממש מוצא אתכם במיטבכם, דליים: הירח הגדיי מביא איתו תחושת בדידות קלה, וחשבון הנפש שלכם עוסק בעיקר בעד כמה הייתם נאמנים לעצמכם ולצרכים שלכם השנה ולא התפשרתם עליהם. סוף השבוע כבר שמח יותר: הירח הדליי מחזיר את הלב למקום, ואליו – את החיוך… זמן לבילויים.

דגים

הדגש ביום הכיפור הזה שבו הדגש הוא חשבון נפש אישי, הוא דווקא על הצד החברתי. זה אומר שכדאי לעבור אותו בחברותא, עם אנשים שמחים שחושבים כמוכם, ולא לבד. אבל סוף השבוע הזה מתאים דווקא למנוחה, רגיעה, הגיגי כיפור מהורהרים, וטעינת מצברים עדינה.

 

גמר חתימה  טובה לכווווווולם!

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן