כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? 26 לפברואר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

אחרי כמה ימים מבולבלים ומעורפלים, מפציע לו מרס בין העננים, והופך ביחד עם מזל טלה להיות זה שקובע את הטון היום.

ואכן, מעברו של הירח ממזל דגים המעורפל שם שהה יומיים עם השמש נפטון ומרקורי בהילוך אחורי אל מזל טלה, וזוית הפעולה שהוא יוצר עם מרס (מסומנים באדום) ביחד עם מיקומה של ונוס גם היא במזל טלה וכניסתה לזוית עם פלוטו הכוחני (מסומנים באדום) מראים על שינוי באנרגיה, בתדר ובעיקר במצב הרוח: מעודף רגישות ורגשנות ותחושה של איבוד כיוון זמני, משתנה מצב הרוח והופך אסרטיבי, עצבני, לחוץ וכעוס. 

אז איזה מן יום הולך להיות לנו? הפתיל שלנו הופך קצר מדי, המסקנות שאנחנו מגיעים אליהן מהירות מדי, והפרשנויות שלנו למה שאנחנו שומעים או רואים הופכות קיצוניות מדי, וכל אלה מפעילים אותנו בעוצמה, מה שהופך את התגובות שלנו לפזיזות ואפילו לקיצוניות, ללא סיבה אמיתית נראית לעין.

אז כן, בגדול יש סיבות כאלה, החל מפרסומים של סקרים נוספים לגבי הבחירות, מאמרים הקשורים לבחירות, השמצות חסרות בסיס ומלים קשות במדיות החברתיות -. הכל הופך טעון תוסס לא קל ואפילו רעיל, ומצב הכוכבים אף מקצין את הדברים וגם את הלחץ שממילא אנחנו נתונים בו היום.

אין ספק, בחירת היום הספציפי הזה בשבוע הבא לבחירות היא בחירה גרועה, אבל גם כל נושא הבחירות הזה אינו מוצלח במיוחד: הוא רק הופך את תהליך השינוי האורני שכל המדינה הזו נתונה בו למורכב ומתוח יותר, וכמו כל עצירות מעצבנת שגם הורסת את מצב הרוח וגם הורסת את היום שלנו, גם התהליך הזה מביא את הלחצים האלה שממילא מתרחשים עכשיו לנקודת רתיחה פוטנציאלית.

הירח במזל טלה וכוכב מרס מביאים היום איתו גישה עצבנית חסרת שקט ואפילו אלימה, וחייבים למצוא דרך לפרק את המתחים האלה כדי שלא ירעילו לנו את היום ויתססו לנו בבטן כמו צרבת מאוחרת בגלל פשיטה לילית על המקרר. ריצה הליכה שחייה – כל אלה פתרונות בזק, אבל למי יש זמן לכל אלה ביום עבודה? באסה..

אז מה כן, בכל זאת? מלים. הרבה מהן. למלים יש את הכוח לפרק מתחים ולחצים, אבל הן רק כלי: חשוב יותר המקום ממנו הן יוצאות, ואל מי הן מגיעות. מלים שקטות שמתבססות בעיקר על עובדות כאן ועכשיו מול תחושת העצבנות ואי הודאות יכולות בהחלט להרגיע ולהחזיר את הרגלים – ופה ושם גם את הלב – לקרקע, לפחות זמנית.

זהו יום לשוחח עם הרגועים בין חברינו, אלה שאפשר תמיד לסמוך על כתפם האיתנה, ושהם בעלי פילוסופיית חיים שקטה מדויקת ובעיקר יציבה. שיחה שכזו לא חייבת להיות ארוכה, אבל היא בהחלט יכולה להחזיר אותנו לעצמנו…

ואם הם לא כעת בנמצא, החברים היציבים האלה – שכן לאלה בדרך כלל יש ביקוש במצבי לחץ – ננסה לנהל אותה עם.. עצמנו, עם הצד היציב שנמצא בתוכנו שעוסק בפרטים הקטנים ולא בדרמות הגדולות. נשתה ביחד איתו קפה מהורהר, נתבונן בדברים מבחוץ לרגע, ונראה שאין באמת סיבה אמיתית ללחץ – עלה בסך הכל פרשנויות שיש אצלנו בראש המנתח, שפוגשות את אי הודאות שבתוכנו. 

נתבונן רגע במקום שבו אנחנו נמצאים ממש ברגע הזה, באנשים סביבנו, בדופק החיים שממשיך וימשיך בכל מצב המורכב מסיפוקים צרכים ועובדות בשטח, מהגשם שיחזור או מהכלניות שחוזרות לנגב, ואפילו ממשהו מתוק שמגיע אחרי הקפה, ונבין שאם לא אנחנו נטלטל במו ידינו את הספינה האישית שלנו כמו איזה ויקינג בפניקה, אף אחד לא יוכל לעשות לנו את זה באמת.

קרקע, חברים  – זה מה שחשוב עכשיו, וכל אחד שיחפור קצת בחלקת האלוהים הקטנה שלו, דיפ דאון, ויעמוד עליה לרגע וינשום עמוק. ככה. זה – שלנו. ועכשיו – אפחד ושומדבר לא יזיז אותנו מכאן, קפיש?

בי קול!

 

וזה מצב הכוכבים היום:

רביעי 26/2

ירח בטלה 90  מרס

שמש במזל דגים 60 מרס ואורנוס צמידות מרקורי (מדויק!)

מרקורי במזל דגים 60 מרס בהילוך אחורי

ונוס במזל טלה 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (כניסה)

מרס במזל גדי 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

 

ומה במזלות?

 

רביעי 26/2

טלה

הירח שוהה היום במזל שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו זמן מצוין למה שהטלה בדרך כלל טוב בו: יזמות חדשות, והתחלות מעניינות. ונוס ששוהה במזל שלכם מביאה איתה קסם רך ומיוחד… השתמשו בו בתבונה, טלאים.

 

שור

נראה שאתם לא ממש במיטבכם היום, שוורים. גם הירח וגם ונוס שליטת המזל שלכם במזל טלה האסרטיבי, והשור שלנו שבסך הכל זקוק לליטוף ולמשהו ללעוס מוצא את עצמו באובר אקשן, עצבני וחסר שקט, ופה ושם גם מסתכסך בגלל שטויןת.. זהו יום למנוחה, ולא לריצה עצבנית עם סטופר באחו.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם צמוד היום באופן מדויק לשמש, צמידות מעניינת שיכולה לעזור לנו בקצת מאמץ לחבר בין מה שהיה לאחרונה לבין המקום שבו אנחנו עכשיו ולאן שאנחנו רוצים ללכת, ולקבל החלטות משמעותיות לגבי העתיד הקרוב. זמן לעצירה לרגע ולהתבוננות מהורהרת, תאומימים.

 

סרטן

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, סרטנונים. הירח שליט המזל שלכם שוהה בבית הקריירה שלכם, והסרטנון הביישנון מקבל צ'אנס לרוץ קדימה עם האמביציה שלו, להריז יזמה חדשה ומעניינת, ולשדרג פעילות עם סמכויות: זמן להלחם על מה שחשוב לכם, סרטנונים. זמן טוב גם לעמידה מול קהל.

 

אריה

הירח שבמזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש הוא אחד המיקומים החביבים על האריה שלנו, האבל האישו המרכזי היום הוא הצמידות בין השמש, שליטת המזל שלכם, לבין מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי. יום מצוין לתהליכי פרידה מסוגים שונים, לתובנות מעניינות, וליציאה מקשר שמיצה את עצמו.

 

בתולה

היום הזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לעשות שטויות. מיקומו של הירח במזל טלה שם את הדגש על הצורך בשיקול דעת אמיתי, מבלי לתת לרגש לנהל אתכם היום, ובעיקר לשלוט על הכעס והתסכול. פתיל קצר עלול לגרום לעימותים.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר אל תוך זוית הפעולה עם פלוטו היצרי, אלמנט שמגביר את המתחים והלחצים ופה ושם גם את הדאגות. חשוב ביום שכזה שבו גם הירח שוהה במזל טלה לא לפעול בפזיזות, בעיקר לא ביחסים קרובים.

 

עקרב

התחום המקצועי דורש היום תשומת לב מיוחדת, בתולות. זהו זמן להשקיע בעבודה ביחסים עם הבוס ובעיקר במטלות ובמחויבויות שלכם, גם המקצועיות אך גם החברתיות. היום עושים את מה שנחוץ, ולא בהכרח את מה שמתחשק. זמן טוב ליזמה מקצועית חדשה.

 

קשת

הירח הטלאי המאכלס היום את בית הרומנטיקה והביטוי האישי שלכם מביא איתו ריגושים והתלהבות, אולם הקשת ההרפתקן חייב לדעת כיצד לנצל את אלה בצורה הטובה ביותר מבלי לבזבז אנרגיה מיותרת. זמן טוב להתחלות חדשה ומרתקת, ובערב – לאהבה…

 

גדי

נושאי בית ומשפחה או יחסים עם בני המשפחה מעסיקים אתכם היום, וקשה להתמקד בנושאים אחרים. בית התקשורת העמוס שלכם ובו שלושה כוכבים מכריח אתכם לדבר לשתף ולחלוק ולא להשאיר דברים בבטן. הגדי שלנו חייב לדבר בימים אלה, והרבה.. תנו למלים לעבוד.

 

דלי

הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת. זמן לתכנן דברים בחכמה, ובעזרת הזוית המעשית בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם גם להגדיר תכניות בפועל, ו..לצאת לביצוע. אקשן, דליים!

 

דגים

השמש חוגגת לכם יומולדת ושמה כעת נושאי חומר וכספים על הפרק, דגיגים. זהו זמן לתרגם רעיונות ויזמות לעשייה דרך מיקוד בפרטים הקטנים, למרות שהילוכו האחורי של מרקורי יוצר מעט בלבול ותסכול ביחס לעשייה עצמה. השתמשו בקשרים מהעבר כדי לקדם את מה שקורה היום.

 

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן